עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by R_G,

    היי כולם, קניתי HD פנימי חדש, 3TB של seagate. חיברתי אותו, הווינדוס זיהה והכל טוב ויפה. ווינדוס 7 64, כרגע יש במחשב גם את הכונן המקורי של 500GB. נכנסתי לdisk management והוא אוטומטית מחלק לי את הכונן החדש ל-2. מחיצה בנפח 2048GB = 1.99TB ומחיצה בנפח של השאר (746GB) במחיצה הגדולה, 1.99TB, ניתן להגדיר ולהשתמש. את שאר הנפח, הוא לא נותן לי להגדיר בכלל.. למה זה? איך אפשר לפתור? השאיפה שלי היא מחיצה אחת של 3TB, אבל אם אין ברירה, אז לפחות מחיצה של 2TB ועוד אחת של 1TB... אבל למה הוא לא נותן לי להשתמש במה שנותר =/ מצורפת תמונה להמחשה תודה רבה

  2. Started by Bug2000,

    יש לי דיסק שנדפק ב 1% אחרי שהתחלתי את הצריבה האם יש איזו דרך להמשיך ולצרוב בו או שאין ? אולי תוכנה שמאפשרת ? תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by m0sh,

    שלום חברה...רציתי לדעת אם יש לכם מושג איפה אני משיג בארץ דיסקים מיני של DVD בשביל הגיימקיוב שלי תודה.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by אורבך1,

    מחפש מארזי כוננים איכותיים SATA 6 בצבע שחור עם דלת מקדימה להחלפת דיסק

  5. שלושה דגמים נראו לי הכי בסדר מבחינת הגודל והמחיר WD Caviar Green 640GB IntelliPower, 64MB, SATA II WD6400AARS WD Caviar Green 500GB IntelliPower, 32MB, SATA II WD5000AADS‎ Samsung 500GB 7200RPM 16MB SATA II HD502HJ מה הטוב ביניהם מבחינת ביצועים? הגודל פחות משנה אלה יותר הביצועים?

  6. Started by captaincaveman,

    נוח להשוואה בין אופציות שונות. לינק לאתר:http://www.pcper.com/ssd לינק ישיר לטבלה: http://www.pcper.com/content/SSD-Decoder-popup

  7. Started by ofer_shm,

    שלום לכולם ... יש לי במחשב משחק שהוא בקובץ ISO בגודל 5 גיגה המשחק זה: Tom Clancy's Rainbow Six Vegas אני רוצה לצרוב אותו על דיסק בשביל לשחק אבל הדיסק של DVD זה רק 4.7 גיגה ונרו לא נותן לי לצרוב אותו ... איך אני יכול לצרוב את המשחק? תודה לעוזרים ...

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  8. אני צריך לקנות קורא כרטיסים בשביל שיקרא לי כרטיסים של (אולימפוס) ראיתי כמה סוגים של קוראי כרטיסים ביניהם היה גם חיבור חיצוני וגם פנימי (אבל זה תופס את המקום של הפלופי ) בגדול לא ממש מעניין אותי אם זה יהיה פנימי או חיצוני רק שיקרא לי את כרטיסים מסוג ואם אפשר אז עוד כמה אחרים כמו מיקרו-SD וכו' רק שיהיה מוצר נורמלי ושיחזיק מעמד להרבה זמן וגם שהמחיר יהיה נורמלי (אני מקציב לזה עד 50 ש"ח כולל משלוח)

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by Bah_gots_pIII_450,

    יש לי ספרייה של 22 GB שהולכת וגדלה ואני צריך לגבות אותה בערך כל חודש.. עד עכשיו גיביתי אותה באמצעות DVD-RW אבל זה מעצבן כל פעם להתחיל לסדר את הקבצים ל5-6 דיסקים ולצרוב במשך שעות. האם הארד דיסק חיצוני הוא פתרון גיבוי הולם? איך העמידות שלו בהשוואה לDVD-RW? (אני לא מתכוון לצאת איתו לטיולי שטח אבל גם לא להשאיר אותו בארון..) תודה.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  10. שלום לחברי הפורום, קניתי לפני כשנה וחצי כונן חיצוני WD Element Essential מהדור הראשון של 2TB, ובשבוע האחרון הוא החל להשמיע רעשים. בטרם יקפח את חייו, החלטתי לקנות כונן נוסף כדי לגבות שם את המידע לפני שאני מוסר אותו לתיקון. תמיד חשבתי ש-WD נחשבים יחסית עמידים, אולם לאחרונה שמעתי על מספר חברים שנתקלו בבעיות קריסה של כונני HD (חיצוניים 3.5" ופנימיים כאחד). שאלתי היא איזה כונן אתם ממליצים לי לקנות? הכונן יחובר ללפטופ עם USB 2 ולכן לא בטוח שאני ארוויח מהירות טובה יותר מ-USB 3. כמו כן, המהירות היא לא הפקטור החשוב ביותר עבורי, אלא דווקא העמידות של הכונן. אני יודע שיש לחברות דגמים שונים של כוננים עם MTBF שונים, אולם עושה רושם שהחברות מנסות להסתיר את המידע הזה מאחר ולא הצלחתי למצוא…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  11. רציתי לדעת בעצם על הנושא טיפה יותר. עברתי על הדיונים בסטיקי וכמה דפים אחורה ולא ראיתי איזכור לנושא. א. ניתן לרכוש מתאם כזה בחנות? אם כן, כמה זה עולה? ואם אפשר לינק לחנות כזו.(אם אין כוח לתת לינק, אני אחפש לבד. רק אני צריך את השם המקצועי של זה, אם יש כהז.) ב. יש אפשרות להכין את המתאם לבד? אם כן, יש כאן באתר איזה מדריך לנושא או באתר אחר(לינק יעזור )? ג. אם יש משהו שפיספסתי, לא שאלתי או כול אור שניתן לשפוך על הנושא אני אשמח מאוד. תודה מראש לכולם.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  12. ל-WD2500JS

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by viper_sb,

    קניתי לא מזמן לוח אם של ASUS התקנתי וינדוס 7 64 ביט וברמת הביוס הגדרתי את תצורת הרייד והכול תקין אך אני לא מצליח להתקין את תוכנת הניהול שלו כול פעם קופץ לי הודעת שגיאה שאני לא עומד בדרישות המינימום עזרה בבקשה דחופה !!!

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  14. Started by tk4,

    יש לי SAMSUNG 640GB עכשיו אני לא יודע למה זה קורה.... אבל יש פעמים שאני לוחץ נגיד על תיקייה אז לוקח לו איזה שנייה להיכנס ויש רגעים שזה על הרגע... זתומרת אם פעם בקשיח הישן שלי שהיה עם חיבור ATA והיה אפשרי להיכנס לכל תיקייה באותו הרגע שאתה לוחץ עליו, על הקשיח שיש לי עכשיו יש מקרים שזה ברגע ויש מקרים שזה נעצר לשניה ואז נכנס... ואני מדבר על אותה התיקייה עוד פרטים:מערכת הקבצים היא NTFS והוא מחובר בחיבור SATA רגיל... עוד בעיה שאני לא יודע אם אפשר לשאול פה זה שאני לא מצליח לצרוב איתו מעל לX4 בצורב שגם הוא SATA.... מוזר

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by ido-nava,

    יש לי מחשב נייד דיי חדש, Dell Inspiron 13 7348 2-in-1 עם מעבד i5 5200u, 8gb ram וכונן ssd (Samsung 250Gb EVO850). כאשר המחשב עולה נקי מריסט, המחשב מהיר מאוד וכאשר אני מבצע בדיקת ביצועים ב samsung magician אני מקבל: Sequential Read - 543(Up to 540)Sequential Write - 513(Up to 520)Random Read (IOPS) - 74,103 (Up TO 97,000)Random Write (IOPS) - 51,660 (Up to 66,000) לאחר עבודה ממושכת במחשב, המחשב מתחיל להיות איטי מאוד, כאשר אין אף תוכנה שפועלת, אפילו שאחוז השימוש במעבד/SSD עומד על כ0%. כדי לקבל את בעיית האיטיות במהרה, אני פותח הרבה כרטיסיות בכרום והמחשב ישר נהיה איטי. הבעיה היא, כאשר אני יוצא מהכרום (ובודק שהוא לא פועל במנהל המשימות), המחשב ממ…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by rank,

    אומרים שהוא יעלה 525 דולר בחול כמה אתם חושבים שהוא יעלה בארץ ?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  17. דיסקים של DCD הם בעצם VERBATIM תמונה בפנים+DVDSPEED קניתי מ OMC דיסיקים של OMC שהם DCD DVDR 12X 4.7GB מינוס .. איך האיכות שלהם לפי הבדיקה? [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  18. יש לי שרת שמריץ "FRRNAS" ביתירות "RAID5" , אני רוצה להתחבר לשרת דרך האינטרנט מישהו יכול להסביר לי איך?? גירסת FREENAS שלי היא " 0.7.2 Sabanda (revision 5462)", ואני משתמש בפרוטוקול "SMB", גרסת הראוטר שלי היא "WR1043N v1 00000000" של "TP-LINK". ניסיתי הכל.. הגדרת את ה-"DMZ" בראוטר על הכתובת של השרת שהיא "192.168.1.250" והגדרתי גם "Webserver"ב-FREENAS על פורט 8085 ופתחתי את הפורט בשרת, כשאני מקליד "192.168.1.250:8085" בדפדפן במחשב שלי זה נכנס לי לשרת, אך כשאני רושם את הIP החיצוני שלי בדפדפן בכל סוגי הוריציות(גם אם ה- IP שלי:8085) זה לא נותן לי כלום.. יש משהוא שמבין ב-FREENAS או בחיבור שרת ביתי לאינטרנט שיכול לעזור לי??

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  19. עשיתי סריקה בMHDD וקיבלתי פתאום מלא שגיאות ABRT ולאחר מכן קיבלתי מסך כחול, מצורפים תמונות של כל השלבים של הסריקה, מה זה הABRT בתוכנה?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by alexii86,

    אנשים קניתי צורב של Asus 32X רציתי לדעת אם הוא תומך DMA איך אני יודע? הקישור לצורב-- http://www.asus.com/optical/crw-3212a/overview.htm בבקשה תענו לי!!

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  21. לצורך העניין יש לי SD 8G CRUZER MICRO.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by loading,

    אני רוצה קשיח לנייד בנפח של סביבות 250. מה שאני מכיר הם OCZ ו-Corsair. בגדול הכיוון שלי זה VERTEX 4 (אולי שווה בכלל וורטקס 3?) בנפח 256GB או GT בנפח 240GB. שניהם יגיעו מחו"ל, OCZ אחריות בינלאומית 5 שנים עם שירות בארץ, ולקורסייבר אין לי אחריות בארץ אני צריך לשלוח אליהם את הקשיח במקרה של תקלה. השאלה איזה מהם עדיף לי, והאם יש משהו אחר שאני לא מכיר וכדאי להסתכל עליו. השימושים שלי לנייד הם בגדול הרצה של הרבה תוכנות במקביל, בעיקר מכונות וירטואליות. התקציב סביב 300 דולר

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by neil4,

    יש לי צורב של asus -24x10x40 כשרק קיבלתי אותו [שנתיים] הוא היה מהיר מאד , ואיך שהייתי מכניס דיסק הוא כבר סיים לקרוא אותו , עכשיו לוקח לו מלא זמן, וצריבות מתחילות להיכשל[קצת] בmanual שלו רשום שאסור לנקותו עם דיסק ניקוי וניקיתי בכל זאת ,לא עזר ,נדמה לי שזה בכלל לא אותה עינית , האם יש פיתרון?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by eranisra,

    שלום,יש לי לוח אם מדגם Gigabyte GA-B75M-D3H ,ללוח יש יציאת SATA 3 אחת שאליה מחובר SAMSUNG EVO 840 - 250GB, קיבלתי עכשיו SAMSUNG EVO 850 -500 GB וברצוני להוסיף אותו למחשב, בכמה ייפגעו הביצועים אם אחבר אותו לSATA 2 מכיוון שאין עוד יציאת SATA 3? תודה

דיונים חדשים בפורומים