אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
-
שלום לכולם רכשתי מחשב עם הדיסק המדובר ואני שומע את הדיסק בכל פעולה של קריאה ממנו לדוגמא בעליית המחשב או פתיחת אפליציות שונות נאמר לי בחנות שהסדרה השחורה ידועה כרועשת ואם חשוב לי השקט לוותר במעט על הביצועים ולקחת את הסדרה הכחולה האם הדבר נכון ? ובמידה וכן האם אני בכלל ארגיש הבדל בביצועים בין 2 הדיסקים הבאים ואיפה זה יבוא לידי ביטוי: http://hdd-compare.com/en/compare/?d=wd10ealx,wd1002faex תודה מראש לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות Disk On Key עכשיו אין לי ממש מושג איך זה הולך ויש לי כמה שאלות: 1.) יש גדלים של 64, 128 ,512? ככה? או שיש משהו באמצע? 2.) מהוא טווח המחירים של כל אחד מהגדלים? והאם יש חנות טובה שמציעה את זה במחיר זול יחסית לשוק? 3.) האם יש איזה שהיא חברה שמייצרת Disk On Key שאותה אני אקנה? כלומר לא של סתם חברה אלא חברה מוכרת, שידוע ש Disk on key שלה טוב ולא יהרס אחרי חודש? תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש צורב dvd טוב שיהיה אמין ומבחרה טובה, וכמובן יצרוב באיכות טובה אני לא יודע אם זה מחיר נמוך סביר או גבוה כי אני ממש לא מבין בתחום הזה, אבל אני מניח שאפשר לקנות משהו טוב נכון? בכל מקרה לא הבנתי מה זה dual layer הזה שכולם מדברים עליו או כל המושגים האחרים, אז הסבר קצר יהיה נחמד (ניסיתי למצוא הסבר לרוב המושגים במרוכז אבל לא מצאתי). ואיזה עוד נתונים מראים שהצורב הוא טוב? וכמה שאלות די חשובות מבחינתי... 1. כשאני אשכיר סרט בספריית הוידאו ואצרוב אותו, האם הדיסק הצרוב יוכל לנגן גם באיכות סאונד דומה? אני מדבר עם dolby digital ו- dts (הפרדת צליל). 2. כמה עולה מדיה לצריבה? 3. מה היא התוכנה הכי מומלצת לשימוש היום? תודה לעוזרים
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי קיצור לקחתי הרד דיסק של מישהו כדי להעביר חומר , אבל לרוע מזל זה נפל מגובהה 20 ס"מ על הרצפה ,וכאשר חיברתי מחדש המחש לא זיהה אותו מה עושים ?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן חברים! ברשותי גלקסי 3, 16 ג'יגה. זיכרון הפלאפון התמלא ולכן אני מעוניין בהרחבתו. אני מתלבט בין 16 ג'יגה ל 32 ג'יגה(לצורך העניין- 16 ג'יגה מילאתי אחרי שנה ו 4 חודשים (בעיקר תמונות) וכרגע הוא מלא) אם מישו יכול להמליץ על גודל שמתאים לי + סוג ספציפי אני אשמח. תקציב שלי הוא עד 150. לדעתי גם זה יותר מדי לדרישות שלי. אני רוצה משהו שפשוט יספק את העבודה כמו שצריך וזהו. תודה רבה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
יש לי 2 הרדיסקים בנפח 250GB - האחד הוא WD 2500YS והשני הוא סיגייט, באותו נפח, למרות שאני לא זוכר את הדגם שלו. האם RAID 0 ביניהים בעייתי ?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
PCIe SSD האם יש משמעות ל PCIe ? אי רוצה לרכוש מחשב שמופיע שם שיש לו PCIe SSD ולא SSD רגיל. השאלה היא האם יש הבדל , ואם כן , מה יותר טוב? סלחו לי על הבורות, אני מרגיש שאני חייב לשאול לפני שאני רוכש http://shop.lenovo.com/us/en/laptops/ideapad/y700-series/y700-15-inch/?sb=:000001C9:00015FF4:#SYSTEM זה המחשב תודה מראש לעונים!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני חושב לקנות לאצמי צורב דיוידי Samsung Super-WriteMaster SH-S223 מה אתם אומרים על הדגם ואיך הוא בכללי..?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום החלפתי לוח ומעבד והתקנתי מחדש את מערכת ההפעלה, ללא בעיות. בהתחלה היא הייתה מותקנת על כונן nmve של corsair mp510, הוספתי כונן נוסף של wd sn770 ואז אחרי ההחלפה של הלוח התקנתי עליו את מערכת ההפעלה מחדש. מפה לשם, רציתי לפרמט את הכונן הישן ולא הצלחתי, כי יש עליו מערכת הפעלה. כשאני מנסה עכשיו למחוק את הכונן או להתקין מחדש או לא משנה מה, שאני מעלה את ההתקנה של הווינדוס מדיסק און קי, הוא פתאום לא מזהה את הכונני m.2. בביוס רואים את שניהם, אבל אני יכול לבחור לעשות בוט רק מהכונן הישן, כשאני כן עושה בוט אני יכול לבחור את שתי מערכות ההפעלה כדי להתחיל לעבוד וזה עובד בלי בעיה. איך אני יכול שהכוננים יוצגו שוב בהתקנה של ווידונס ואיך אני יכול לפרמט כונן עם מערכת…
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
הערה: התרד הזה פחות או יותר ממשיך את התרד הזה: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=108983.msg921965#msg921965 אז ככה: החלפתי את ה WD80JB ATA100 ב SAMSUNG SP0812C SATA. כתוצאה מכך כמובן חיברת כבל SATA חדש במקום ה ATA הקודם. את הכבל ATA הקודם 80 גידים חיברתי עכשיו לצורב LG GSA-4163B, ואת הכבל הקודם של הצורב(ATA ישן מעוגל) זרקתי חזרה למגירה. עכשיו גם הצורב ממוקם כ PRIMARY MASTER שהתפנה בעקבות המעבר ל SATA. כמובן שפירמטתי את ההרד דיסק החדש והתקנתי ווינדווס חדש ודרייברים חדשים. אז הנה התוצאות: צריבה במהירות X8(מאותו קייק של ה MCC003): צריבה במהירות X12(מאותו קייק של ה MCC003): צריבה במהירות X8, אותו דיסק בדיוק(ספציפית, אותו אחד) מהההודעה הזאת: …
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
http://imgur.com/ikKO8 הזמנתי באינטרנט סיגייט 2 טרה וקיבלתי דיסק מתוקן. האם ידוע על הבדל מובהק בין חדש למתוקן? יש איזו אינדיקציה שהמתוקנים מתקלקלים יותר האם להתעקש על חדש?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך לקנות 100 דיסקים 700 מ"ב עם קופסא, בשביל איזה פרוייקט שלי. עדיף קופסא דקה. איפה הכי זול באזור המרכז? תודה מראשד.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
משפחת ה-870 EVO מיועדת לרשת את דגמי ה-860 EVO המפורסמים לאחר יותר משלוש שנים של הפוגה, תודות לשבבי TLC מהדור החדשלכתבה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום לכולם. אני צריך המלצה לבקר RAID. אני צריך לעשות RAID 5 ל - 3 כוננים קשיחים. מתאים ל - SATAII. אני רוכש מחשב עם לוח אם שיש לו פונקצית RAID מובנת בתוכו אבל זה יגזול משאבים יקרים ברגע שאני ינסה להפעיל RAID5. המעבד הוא Q6600. הבקר צריך להיות סביר פלוס, אני לא צריך משהו עצבני מידי לשרתים אבל לא בדיוק משהו שהתקלקל או יעמיס יותר מידי למעבד שלי לכתיבה. מותר גם לחרוג מהתקציב רק תנו לי הסבר לשיפור בביצועיים ואם יש אתר שעושה השוואה בין בקרים אני ישמח לראות. תודה יבגני
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הי, האם למישהו יש נסיון עם תחנות עגינה לדיסק? דוגמת http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=4032 ? (יש גם של THERMALTAKE אבל ב 100 ש"ח יותר יקרה). תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום חבר'ס הגעתי למצב שאין לי כבר מקום על המחשב ..כי אני רואה כל הזמן סרטים וסדרות HD ומתקין מלא משחקים חדשים שיוצאים שתופסים הרבה מקום בהארד דיסק.. כרגע יש לי הארד דיסק יחיד Western Digital 320 aaks ויש לי לוח אם GIGABYTE P35 DS3L עכשיו אני רוצה לקנות עוד הארד דיסק של טרה בייט ראיתי במומלצים אתSAMSUNG HD103SJ .. עכשיו השאלה שלי האם אני יכול לקנות אותו ולהוסיף ? אני אצטרך לפרמט בשביל להתקין עוד הארד דיסק?? וכמה בערך יעלה לי??..תודה מראש.. נ.ב שכחתי לציין יש לי ספק Thermaltake TR2 RX 500W
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני לא בטוח שזה הסיבה אבל יש לי 3 כוננים במחשב של 500GB, שניים שהם של סמסונג F3 ברייד0 ועוד אחד שאני מגבה עליו דברים אבל עליו פעם הייתה מערכת הפעלה שכבר לא בשימוש ואני מעוניין למחוק אותה, אז העברתי את כל הקבצים החשובים לכונן רייד0 וניסיתי לפרמט דרך ווינדוס על ידי קליק ימני על הכונן ופורמט אבל הוא כותב שפעולה לא יכולה להתבצע, עכשיו הכונן תקין ועובד מעולה אני מעביר אליו וממנו קבצים בחופשיות אבל לא מצליח לפרמט אותו, נסיתי גם דרך מנהל הדיסקים אבל גם שם קיבלתי שגיאה, איזה עוד דרך יש לפרמט כונן עקשן? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
1. קניתי DOK 2.0, העתקת קובץ של 700 MB לוקחת כ 11 דקות (אליו וממנו) - אם אני לא טועה זה המהירות שאמורה להיות ב USB 1.1 לא? עדכנתי את הדרייברים של הלוח אם לגרסה 6.66 החדשה והבעיה נשארה כאשר אני מחבר את ה DOC המחשב מזהה אותו כ USB 2.0 ולא מראה על שום בעיה המחשב שלי: amd athlon xp 3000 Gigabyte GA-K8NF-9 1GB RAM winxp pro האם יש תוכנה חינמית שתוכל לבדוק האם ה DOC הוא באמת 2.0? או שמא זו המהירות האמיתית של USB2? 2. מסתבר שבנוסף למהירות השגוייה, כאשר מעתיקים ל DOC קובץ גדול (100MB) הקובץ נוצר בצורה פגומה (כיווץ שלא ניתן לפתוח/ וידאו שלא ניתן ליראות) בינתיים עשיתי פירמוט ובדיקת שגיאות לכונן וזה לא עזר. האם יש דרך לתקן את הבעיה? (אין אחריות על המוצר - הוא נקנה בחו"ל…
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, נמחקו לחברה שלי תמונות מהמכשיר (גלאקסיS1) אני רוצה לדעת אם יש מקומות מקצועיים שיכולים לשחזר את התמונות (במחיר סביר כמובן). ואם מישהו מכיר תוכנות שחזור שלא גורמות נזק למכשיר.. תודה רבה!!
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
כשהמחשב עושה BOOT ולפעמים כשהWINDOWS עולה נשמע צליל קריאה חזק מהכונן משהו יודע מה הבעיה.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איזה עוד תוכנות פריצת הגנה יש חוץ מ DVD Decrypter? תודה מראש. .swg
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום! רציתי לדעת מנה ההבדל בין הKS בלבד לבין ה- AAKS? עד היום בכלל לא ידעתי שקיים KS בלבד פשוט רציתי לרכוש AAKS אבל המוכר אמר יש מחסור בזה ואין לו ויש לו רק KS, עד כמה שראיתי יש הבדל שבAAKS- אין חיבור מולקס אלא רק SATA. אבל האם יש עוד הבדלים ומהם? תודה רבה!
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש עם SSD EVO 256 אני רוצה להפעיל בביוס את מה שאמרו, אני לא מוצא את זה .. יש שם XHCI - auto השארתי את זה, האם זה טוב ?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חיברתי את ההתקן בהתחלה הוא זיהה אותו הכל טוב ויפה.................... עכשיו ניתקתי אותו בצורה מסודרת. עצרתי אותו ורק אז הסרתי. חיברתי שוב הוא אומר שההתקן מחובר אבל הוא לא מזוהה במחשב שלי.......... הסרתי את ההתקן ממנהל ההתקנים התקנתי שוב הפלא ופלא עובד יופי הסרתי מסודר חיברתי והבעייה חזרה לה ניסיתי לשנות להתקן אות העיניין הסתדר ושנתקתי וחיברתי שוב חזרה התקלה...... למישהוא יש מושג מה ניתן לעשות בנושא?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-


