עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום , לאחרונה רכשתי צורב DVD עכשיו הקטע הוא שאני רוצה לגבות את המחשב שלי ( את כולו ) ורכשתי גם 10 מדיות ( = 43 גיגה מקום ) * יש לציין שכאשר התקנתי את נרו היה לי צורב רגיל ולא DVD אז לעיניין - אני נכנס לצרוב DATA רגיל בנרו 6 וכשאני צורב הוא מבקש ממני לשמור קובץ IMAGE ( ששוקל כמו משקל הקבצים שאני רוצה לצרוב בדיסק ) לאחר 5 דק' צריבה הוא מסיים שאני רוצה לראות מה יש בדיסק ( עזבו שהכונן לא מזהה בכלל שיש שם דיסק גם לפני הצריבה ) הוא מראה לי שגיאה כזאת : http://img30.echo.cx/img30/1396/ghfhfgh9pg.jpg תודה רבה רבה לעוזרים~!!

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by mordehay8886,

    שלום, מה העדיפות של הכוננים מ-1 עד 5 (1 הכי טוב) כונן Kingston NV1 500GB NVMe PCIe SSD - מחיר - 225 ש"ח כונן Samsung 980 NVMe M.2 SSD 500GB SSD - מחיר - 340 ש"ח כונן Western Digital WD Blue SN550 500GB PCIe M.2 2280 NVMe SSD - מחיר - 300 ש"ח כונן Seagate FireCuda 510 500GB PCIe M.2 2280 SSD - מחיר - 390 כונן Crucial P2 500GB PCIe M.2 2280 SSD - מחיר 295 ש"ח

  3. Started by henb19,

    בשבועות האחרונים המחשב התחיל להתקע הרבה. קצב העברת הנתונים ניהיה איטי מאוד, צריבת דיסקים לוקחת שעות. אז החלטתי לפרמט (פורמט מלא) - לא עזר. בכל מקרה, הרצתי את הכלי Data Lifeguard Diagnostic for Windows של חברת Western Digital, ואלה היו התוצאות: Test Option: EXTENDED TEST Model Number: WDC WD5000AAKS-65YGA0 Unit Serial Number: ****** Firmware Number: 12.01C02 Capacity: 500.11 GB SMART Status: PASS Test Result: FAIL Test Error Code: 08-Too many bad sectors detected. Test Time: 06:07:13, September 02, 2009 לאחר מכן הורדתי את הכלי HD Tune ואלה היו התוצאות: Benchmark: Error Scan במצב Quick Scan (אני מבצע סריקה רגילה עכשיו - עברו שעתיים והוא רק בשורה השלישית)…

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  4. תודה לכל העוזר, ובבקשה אל תפנו אותי לחיפוש משום שחיפשתי ולא מצאתי :-\

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by ben672,

    שלום לכל החברים. הכונן הקשיח שלי קצת איטי ומדי פעם משמיע קצת רעשים מדובר בכונן:ST31000528AS הרצתי בדיקה עם ה-HD TUNE וצירפתי תמונה אם מישהו מכם יוכל לעזור לי מאוד אשמח. תודה ולילה טוב! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  6. http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=7118 מחפש חוות דעת לגביו, יש לו שנתיים אחריות והוא עולה 620 ש"ח, ככונן לגיבוי, שווה ?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  7. Started by Spitted,

    היי חברים יש לי במחשב 2 כוננים קשיחים, האחד בנפח 160GB והוא משמש לאחסון, והשני בנפח 640GB שמכיל מחיצה למערכת ההפעלה ומחיצה נוספת למשחקים/סרטים וכל הדברים הכבדים יותר. שניהם כבר לא כל כך צעירים. התקנתי את התוכנה HD TUNE בכדי לבדוק אותם והתוצאות שגיליתי היו מפתיעות: קודם ה-160GB (שתכלס הוא פחות חשוב), יש מידי פעם נפילות חדות במהירות אבל זה פחות מדאיג אחר כך ה-640GB, שהביצועים שלו חשובים כי עליו מותקנת מערכת ההפעלה וכמה משחקים תובעניים. אפשר לראות שמהירות הקריאה ממש ממש נמוכה בהשוואה לכונן הקודם, ובכלל הגרף הזה נראה מזעזע צירפתי גם INFO על כל כונן בכדי שתוכלו להסתכל על הנתונים, אני לא מבין בזה ואין לי מושג מה המשמעות של רובם מה אפשר לעשות בשביל לתקן את זה? יש לציי…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by viper_sb,

    קניתי לאחרונה לוח אם של ASUS P6T WS PRO ואני רוצה לקנות את S25 של WD מאיפה אני יכול לקנות כבל SAS של 6G ?

  9. Started by zzroni,

    אני קניתי צורב חדש של פיליפס וגיליתי שרק תוכנת nero הכי חדישה תומכת בו. תוכנת הצריבה של חלונות xp לא תומכת בו וגם כל מיני תוכנות אחרות. מישהו יכול להמליץ לי על צורב שיעבוד עם כל תוכנה ללא בעיות ???

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by mushka,

    שלום רב, קראתי על ערכות השבבים החדשות (יחסית) של אינטל שבהן (לפחות ב H77/Z77) ניתן להנות מביצועים מוגברים של כונן SSD על ידי יצירת מערך RAID בין כונן קשיח רגיל לכונן או כרטיס SSD. ואז מתקינים את התוכנה של אינטל (rapid storage) ובתוכנה הזו אפשר להגדיר להעביר את הקבצים שנצרכים ביותר אל ה-SSD ועל ידי כך לשפר את ביצועי המחשב. וגם ראיתי שמגיעים מחשבים ניידים שכתוב שהאחסון שלהם זה (500GB HDD + 32GB ssd) כלומר יש להם כרטיס mSata שמשמש כבאפר. רציתי לשאול בעלי ניסיון מה הם יודעים על הביצועים במצב הזה (RAID), והאם כדאי להשתמש באפשרות זו או עדיין מומלץ להתקין את windows על כונן SSD ואת קבצי הדאטה בנפרד על כונן קשיח רגיל, מה עדיף ומה היתרון בכל שיטה. תודה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  11. כפי שכתבתי לפני כמה ימים אני עדיין בודק אפשרות לקנות בחו"ל דיסק של WD, 160 ג"ב. אני יכול להשיג אחד חדש עם כרטיס בקר ATA ב-120 דולר. הפלוס הגדול של הקנייה הוא 3 שנות האחריות שכנראה באות עם הדיסק. אני אומר כנראה כי זה מה שנאמר לי ע"י מי שמוכר אותו ברשת ולטענתו זה מופיע על המדבקה בה נרשם נפח הדיסק. מכיוון שרובם המוחלט של הדיסקים בנפח הזה באים עם שנה אחריות בלבד אני עוד מנסה לאמת את הנקודה. דבר שני הוא כרטיס הבקר. אני כנראה לא אצטרך אותו וחשבתי לנסות למכור ולכסות חלק מעלות הקניה. הבעיה שהמוכר לא יכול להגיד לי איזה בקר יש בקופסה. אני לא בטוח אם זה PROMISE ULTRA ATA133 שעולה כ-300 ש"ח ברשת או משהו אחר. מישהו מכם יודע מה WD מוסיפה לדיסקים הגדולים שלה? למותר לציין שאני מנסה לבר…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by shabo,

    קניתי מחשב חדש והוא הגיע היום.. עם המחשב הזמנתי דיסק קשיח של היטצ'י עם חיבור של SATA2. כשהוא הגיע ישר פתחתי אותו ואני עובר על הרכיבים ואני רואה שכתוב ככה..: model: HDTTXxXxXxXx SATA LES מה זה אומר? זה SATA הרגיל??!? (XxXxXx זה מספר ארוך שכתוב שם)

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by yair23,

    אני קצת בדילמה איזה צורב עדיף : (שלושתם במהירות של 52X32X52X) LG 52/32/52 Bulk CD-RW + Software ב 213 ש"ח http://www.pchardware.co.il/docs/pd-734322053.htm Sony 52/32/52 Bulk CD-RW ב 204 ש"ח http://www.pchardware.co.il/docs/pd-303871100.htm BENQ - 52X32X52 ב200 ש"ח http://www.officedepot.co.il/shop/catalog/sku.asp?ID=577940&LEVEL=SK&PR=QO4&SID=2B3D7KDHSDP88LP6VQ9XG3H042S197K2 איזה עדיף ? מה ההבדלים ביניהם ? (אם יש)

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  14. הלוח שלי A8V-E Deluxe . אני רוצה לקנות דיסק קשיח 250 או 320 ג'יגה. האם זה משנה מה אני קונה, SATA רגיל או SATA 3G? תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  15. Started by yaloner,

    שלום לכולם, אני עובד עכשיו עם המון קבצי וידאו ענקיים וחייב דיסק קשיח חדש. מאחר והמחיר הכי חשוב לי כרגע: איזה דיסקים נותנים את יחס המחיר\נפח הגבוה ביותר ? הבנתי שהיום אלו ה-500GB, יש המלצה לדיסק כזה שידוע כאמין ? תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by Saliman,

    זה הדיוידי: איך אני יכול לחבר דיוידי כזה לחיבור IDE כדיוידי רגיל במקום סידירום? אני יודע שהתמונות באיכות ששווה לאיזורים מסוימים בגוף שאני לא אזכיר אותם כרגע, אבל הסידירום שלי שבק חיים אז אין ברירה! (זה מה שקורה כששכן שלא מבין בגרוש במחשבים מחליט לקנות מצלמה דיגיטלית...)

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  17. שלום במחשב יש לי שני דיסקים. האחד של 80g והשני של 1000g. מערכת ההפעלה מותקנת בזיסק של ה80g. ב - explore רואים את הדיסק של ה80 אבל לא רואים את הדיסק השני. נראה לי שיש לציין שפירמטתי את הדיסק הוירטואלי שהכיל את הווינדוס והתקנתי אותה מחדש. לאחר4 הפירמוט רואים את הדיסק של ה80 עם כל המידע שהיה לפני הפירמוט אבל הדיסק הגדול כאמור נעלם.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  18. להבנתי, בכונן קשיח חיצוני, מתחבא כונן קשיח פנימי סטנדרטי, שהקונקטורים שלו חוברו למארז של הכונן החיצוני. האם יש מניעה לפרק את המארז, ולחבר את הכונן הפנימי ככונן סטנדרטי למחשב, או שיש סכנות בתהליך?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  19. אני רוצה להשאיר את הדיסק החיצוני מחובר למחשב כל הזמן א. האם זה בסדר ? לא יקצר את החיים שלו ? ב. האם אפשר לגרום רק לכונן חיצוני לישון שהוא לא בעבודה? תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  20. Started by bratwa_tut,

    היום הייתי באייוירי קניתי את Seagate Barracuda 7200.14 1TB ST1000DM003 רציתי את Western Digital Caviar Blue 1TB WD10EZEX אבל אמרו לי אין אותו במלאי וש SEAGATE אותו דבר מה ההבדל בינהם במהיריות ומה יותר טוב ? הוא יהיה הכונן הראשי של מערכת ההפעלה והמשחקים והתוכנות

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  21. Started by The Ripper,

    רציתי לקנות את הסמסונג 250G SATA II - SP2504C על לוח אביט IC7 MAX3 שתומך בSATA הראשון (1.5Gbps). חשבתי שלא צריכה להיות בעיה,אבל בחנות אמרו לי שיכול להיות שהלוח לא יזהה את כל הנפח של ההארד-דיסק ולא ברור כמה יזהה. האם מישהו באמת נתקל בתופעות האלה, והאם למישהו יצא להתקין כונן SATA-II כלשהו על לוח אביט מסדרת IC7. תודה, ...המרטש

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  22. wd data lifeguard diagnostic. יש שני אפשרויות לבדיקה quick\extended. עד כמה הבדיקה המהירה איכותית ואמינה? או שעדיף לתת למורחבת לרוץ? והוא מתריע לסגור את כל הישומיים במהלך הבדיקה על מנת למנוע איבוד מידע, איך מריצים על הכונן של מערכת הפעלה? והאם אפשר להריץ את המורחבת כאשר עובדים על קבצים מאותו כונן? לא יגרום לאיבוד מידע? בנוגע לתוצאות הבדיקה. אם מסומן בירוק שהוא עבר (pass), אז הכל תקין? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by hck,

    היי הייתי מעוניין להבין איך העסק הזה של RAID עובד. הבנתי שיש מספר סוגים של מערכי RAID (כמו 0,1 ועוד) אז הייתי שמח לשמוע למה כל אחד מהם טוב (מהירות, אמינות, גיבוי וכ"ו..) איזה סוגים עדיף (תוכנה... , בקר מובנה בלוח, בקר חיצוני). עכשיו הרצתי חיפוש בפורום, ואיכשהוא הצלחתי להבין חלקי דברים. מישהו יכול בבקשה לארגן את הכול (בזמנו הפנוי.. :) במסודר ואולי אפילו הגיע הזמן שזה יהיה בסטיקי ??

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  24. היי, יש לי את הצורב הנ"ל , במהירות של 8x4x32x, ואני עושה שימוש בתוכנת הצריבה Nero בגרסא 5.5.7.6 . אני מעוניין לצרוב דיסק של 800 מ"ב, (90 דקות?) ולפי דיווחים מהרשת הדגם שלי מסוגל אפילו לצרוב דיסק של 99 דקות, כלומר 900 מ"ב. משום מה קראתי על כך מזמן ואין לי מושג איפה למצוא את זה שוב. מה שאני כן זוכר זו טבלה גדולה בדף ראשי של אתר מפורסם העוסק בכוננים אופטיים, שבה מצויין בין השאר כי הצורב שלי מסוגל לצרוב עד 900 מ"ב. אני חושש לנסות,ואין לי שום כוונה לסכן את הצורב, אבל בכל זאת: אני יודע שלמישה קיסלנסקי יש את הצורב הזה, לכן אשמח אם יתן את חוות דעתו ונסיונו. איזה דיסק לצריבה כדאי לקנות (חברה, דגם), של 90 דקות? האם אני צריך תוכנת צריבה מסוימת, או יותר מעודכנת מזו שציינתי למעלה? הא…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by semuel_t,

    אני מתלבט... הטכנולוגיה של LiteOn מזהה לפני הצריבה מאיזה סוג הדיסק ומה המהירות הכי בטוחה לכתוב עליו וזה טוב, אבל החיסרון היחיד הוא שאולי המהירות המירבית שניתן לצרוב על הדיסק היא יותר גבוהה ממה שזוהה (נגיד x48) אבל הצורב כותב במיהרות שנקבעה אצלו.... (למשל x40 או פחות) אז אולי הטכנולוגיה של LG עדיפה יותר? כי היא רק מגנה מפני Buffer Underrun.. לגבי אנשים שיש להם צורב של LiteOn עם SMART-BURN איך הצריבות שלכם יוצאות? האם הצורב מנצל את כל פוטנציאל המהירות של הדיסק? תודה.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים