אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אז ככה, יש לי שני כונני SSD זהים 60GB של mushkin דגם MKNSSDCL60GB, התומכים (לפי המפרט) במהירות כתיבה וקריאה של עד 280MB/Sec. הייתי שמח להשתמש בהם בתצורת RAID 0 במקום סתם שני כוננים במחשב. לוח האם שלי (Gigabyte p35ds3l) לא תומך ב RAID, לכן חשבתי להוסיף בקר שיוכל להתמודד עם RAID 0 בקצבים האלה (ושלא יהווה צוואר בקבוק), על מה הייתם ממליצים? אשמח גם לקישורים לחנויות מחו"ל.. תודה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
צריך דיסק אחד שיחליף מספר דיסקים קטנים יותר. שימושים - אחסון דאטה, ניגון סרטים. יש לי 10 טרה חיצוני שמגבה אותו כך שלנקודה הזו לא צריך לדאוג. מה לקנות ? האם לקנות בארץ או בחו"ל ? זמן אספקה לא דחוף, והתקציב נמוך ככל שאפשר. תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום , מתלבט לגבי שלושה דגמים של דיסקים קשיחים בנפחים של 2 TB האופציות הן : iomega ego 2 tb LaCie Minimus 2tb Wd element 2tb אשמח לשמוע אם למישהו יש ניסיון עם הכוננים הללו בעיקר השניים העליוניים מכיוון שאין הרבה ביקורות עליהם ברשת .
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי היום את הצורב LITE-ON 48X12X48, לא משנה המחיר זה קומבינה. רק רציתי לדעת אם הוא צורב טוב? וכמה זמן הוא מחזיק? (הכוונה עד לשלב שהוא מתחיל לדפוק דיסקים בקצב?). תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי שתי הארדיסקים חיצוניים USB בעלי 500 גיגה ואני רוצה לפתוח אחד מהם ולהפוך אותו לכונן פנימי. אז ככה, אחד מהם הוא WD MY BOOK אם אני לא טועה די ישן אין לו כפתור אלא רק פס כחול כזה שזז לפי קריאה. דגם ההארד דיסק הוא wd500aak השני הוא Maxtor One Touch 4 שאני כמעט בטוח שהוא SATA. השאלה איך אני בודק את זה?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היצרנית ממקאו שהייתה מוכרת עד עכשיו בעיקר משוק כרטיסי המסך והמיני מחשבים מנסה לצבור תאוצה גם בעולם האחסון עם מוצר מסחרי ראשון שמבוסס על בקר ה-Phison E7 החדש שוק כונני ה-SSD מהדור החדש, שמבוססים על חיבורים עםממשק PCI-Express ישיר למעבד ועל תקן ה-NVMe שפותח ונוצר למען יישום זה בדיוק, ממשיך לצבור תאוצה בימים אלו כאשר עוד ועוד מחשבים ניידים מתבססים עליו ומותירים מאחור את כונני ה-mSATA וה-2.5 אינץ' הוותיקים. עתה, נראה שאנחנו בדרך לראות התקדמות בתחום גם בשוק החומרה למחשבים נייחים – תודות למוצר החדש של חברת Zotac. ביצרנית שמגיעה אלינו מחצי האי מקאו (Macau) הציגו רשמית את כונן ה-Sonix אשר הוצג באופן אנונימי בתערוכת CES 2016 בחודש שעבר – שיגיע בנפח של 480GB ויהיה ככל הנר…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תוכלו לרשום איזה דגם הוא? (כלומר לדוגמא GCR-8523B וכאלה...) ואיפה קניתם אותו? וכמו כן האם הצורב מכיל גם כניסה לאוזניות וכיוון לווליום?... ( כי אני רוצה רק כזה אבל לא יודע איפה אפשר להשיג אותו) אני מדבר על צורב במהירות של 52/32/52 ... תודה.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני כמהה ימים הייתה לי הפסקת חשמל ומאז המחשב עולה לי רק במצב בטוח.. המחשב שלי כבר דיי ישן 5 שנים אבל הוא מצויין כי אני לא צריך אותו לדברים מעבר לגלישה באינטרנט ולהורדות. החלטתי להחליף את הארד דיסק כי זה כבר לא פעם ראשונה שזה קורה ואחרי פירמוט הוא ממשיך לקרטע. קניתי דיסק קשיח חדש 250GB של WD בטכנולוגיה SATA2... והדיסק קשיח הישן הוא 80GB IDE.. יש לי המון דברים על הארד דיסק שאני רוצה להעביר לחדש אבל אני לא יודע איך.. יש לציין שעדיין לא חיברתי את החדש ולא התקנתי עליו כלום ושהישן עולה רק במצב בטוח. אודה לכם על העזרה מה בידיוק אני צריך לעשות.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום הזמנתי תדיסק קשיח הבא של WD מהסידרה החדשה של USB 3.0 : http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1QEFE519F7 הבנתי שאני צריך לקנות כרטיס הרחבה בשביל שהמחשב (נייד) יוכל לקבל תהתקן הזה . השאלה שלי היא האם הכרטיס הבא זה מה שאני צריך : http://www.usbid.co.il/product1364.aspx ? מישהוא ניסה את זה ויודע שזה יעבוד כמו שצריך ?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. רכשתי טלוויזיה חדשה ואיתה בא החשק להארד דיסק גדול שאיתו אצפה בסרטים וסדרות. אני מחפש משהו של 1 טרה. במחשב שלי אין תמיכה של usb3 לכן אני צריך שהכונן יתאים גם לusb2. אני מנגן את הסרטים על טלוויזיה Samsung 46EH4500 חדשה, האם היא תומכת בusb3? אני רוצה כונן שאוכל לראות ממנו סרטי Bly ray באיכות הטובה ביותר ובלי הפרעות... הדגמים שחיפשתי הם בזאפ כי אני לחוץ במחיר אז איזה לדעתכם עדיף עד 400 ש״ח מזאפ. http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=c-harddrive&db141821=710906&db141804=148099&orderby=price תודה מראש, תמיר.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כמו שכתוב בכותרת - האם כדאי? תודה רבה.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
כאשר אני מכניס את הדיסק און קי ל USB אני יכול לראות את התוכן שלו אך איני יכול לערוך שינויים, איני יכול להעלות קבצים חדשים או למחוק קבצים קימים. יש למישהו מושג מדוע זה? דרך אגב בדקתי את האפשרותשל המתג להגנה בפני כתיבה - זה לא מקור הבעיה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
ארד דיסק עם באפר 64 MB מה נותן מול 32 MB ? ראיתי דיסקים 1 GB או 2 שההבדל בינהם הוא באפר אבל האם זה משפיע ?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לדעת מה תפקידו בדיסק הקשיח ואיפה אני אמצא את ההבדלים בביצועים בין דיסקים שונים עם זכרון Buffer שונה. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שניהם מKSP א. מי יותר טוב מבחינת אמינות ? ב. למה לקחת צורב DL אם המדיות כול כך יקרות ? (המלצות לצורבים אחרים יתקבלו בברכה). ג. קראתי כבר את הסטיקי ! ד. כמה זמן לוקח לצרוב DVD 4.7 במהירות X16 ? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי קיצור קניתי הרד דיסק חדש , חיברתי אותו , אבל לא רואה אותו במחשב שלי למרות שעשיתי הוספת חומרה וזה אמר לי שהוא מחובר , ובמאפייני מחשב - עשיתי ניהוול ואני רואה אותו אבל אומר לי שכונן לא הוקצה ...........? מה לעשות ( אני לא רוצה לעשות לו מחיצות )
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, יש לי היום הרדיסק עם שתי מחיצות בעלות נתונים. אני כרגע רוצה לנסות ליצור מחיצה נוספת מסוג Primary. ניסיתי להשתמש ב-Acronis Disk Director Suite אך ההתקנה של ויסטה מזהה אותה כ-Logical. ניסיתי להשתמש ב-DISKPART אבל לא הצלחתי. ניסיתי להשתמש בכלי הגרפי של ויסטה לחלוקת מחיצות אך הוא לא נותן לי ליצור מחיצה מסוג Primary. אני אובד עצות וכבר לא יודע איך ליצור את המחיצה הזו. אני חייב אותה על מנת להתקין עליה ויסטה. תודה מראש, אור. עריכה: לבסוף העתקתי את החומר לכונן אחר, חילקתי מחיצות ב-Acronis כשזאתי מסוג Primay הוגדרה ראשונה ואז העתקתי חזרה את המידע.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי דיסק קשיח חיצוני שפתאום הפך להיות מוגדר כלא הוקצה למרות שהיה עליו מידע והוא עבד טוב. חיברתי אותו ישירות למחשב לא דרך USB, וניסיתי להפעיל עליו תוכנות לשחזור מחיצה או שחזור מידע כמו EaseUs, Mini tool power recovery, Acronis ולכולם לוקח המון זמן לזהות אותו ולנסות לשחזר וכולם לא מצליחות למצוא או לשחזר שום דבר. מה עושים במקרה זה? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום,יש לי DiskOnkey של Kingston בגודל 8GB. כאשר אני מנסה להעתיק אליו קובץ של 5GB הוא מציג לי הודעה שדיסק היעד מלא. פירמתטי את הדיסק והוא ריק. הוא בעל Partion אחד בלבד. במאפיינים שלו הוא רושם שוגדלו 8GB. עשיתי איחוי וניקוי דיסק ועדין הוא לא נותן לי להעתיק קבצים הגדולים מ- 4GB לערך. בעבר לא הייתה בעייה להעתיק אליו קבצים גדולים. במסך האתחול הוא רושם לי Fat32. אודה לכיווני פתרון.תודה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח עם סקטורים פגומים שאני מנסה לגבות אותו באמצעות ddrescue, זה הפעם הראשונה שאני משתמש בתוכנה הזאת אז נעזרתי במדריך (-http://www.gnu.org/software/ddrescue/manual/ddrescue_manual.html) השתמשתי בדוגמא הראשונה שם כדי להתחיל את הגיבוי וכתבתי את 2 הפקודות האלה : sudo ddrescue -f -n /dev/sda /dev/sdc2 logfile sudo ddrescue -d -f -r3 /dev/sda /dev/sdc2 logfile השורות הבאות שמופיעות שמה הם: fdisk /dev/hdb e2fsck -v -f /dev/hdb1 e2fsck -v -f /dev/hdb2 השאלה היא איך לכתוב את הפקודות האלה? כי לי יש מערכת קבצים של NTFS והפקודות האלה בנויות בשביל EXT2 חוץ מזה אני ישמח אם מישהו יידע להסביר לי מה זה הפקודות האלה ואיך כל התהליך הזה עובד כדי להיות בטוח שלא פספסתי משהו..…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה בעיקר שיתן כמה שיותר תמורה למחיר ביחס לנפח, זאת אומרת שאם יש משהו יותר זול מ550 ועם פחות נפח אבל הנפח הוא הרבה ביחס למחיר, אשמח להצעה. מעדיף מksp רמת גן כי זה ליד הבית שלי אבל אם יש משהו יותר משתלם בחנות אחרת אז אפשר להמליץ. תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת על הצורבים של חברת samsung לפי כל הסקרים המחקרים אני הולך לקנות כנראה צורב של samsung 52x24x52 אבל הבעיה היחידה שקראתי על הצורב הזה שיש לו רק 2mb והצורב של המהירות samsung 48x24x48 שיש לו 8mb המחיר של הצורב של המהירות הזאת נע בין 300 שקלים. מה הבדל בין הצורבים האלה?, ומה עדיף לקחת!!! ? ואם יש לכם המלצות נוספות בקשר לצורבים נוספים לפי דעתכם. בתודה רבה זאביק, תעזרו לי אנשים זה חשוב . :-\
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני ממש זקוק לעזרתכם אני נמצא כרגע באמסטרדם חיברתי את ההארד דיסק הנייד שלי למחשב מק של מישהי שאני מתארח אצלה בשביל לגבות תמונות בהתחלה הכל עבד בסדר ממש לכמה שניות וקפצו לי כל מיני חלונות(בהולנדית) באותו זמן הייתי לבד ולא היה מי שיתרגם לי ועצם העובדה שאין לי שום ניסיון עם מחשבי מק פשוט התעלמתי ויצאתי מהחלונות הללו.. לאחר מכן נעלם לי הכל מהכונן ניתקתי חיברתי שום דבר הכונן ריק ואפילו כבר לא קוראים לו בשם שקראתי לו כשהיא חזרה היא בדקה והיא לא מצאה שום דבר גם.. ניסיתי לכבות והדליק את המחשב וגם זה לא עזר על ההארד דיסק הזה יש לי גיבוי תמונות של 7 חודשים טיול וזה הגיבוי היחידי שלי אני חייב את עזרתכם במהירות האפשרית תודה מראש, ליאור
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
במזל טוב החלפתי בורד ומעבד. נפרדתי מהבורד הישן כחברים - ליקקתי את הבורד החדש והתקנתי XP PRO חדש. יש לי 4 כוננים - 2 מהם בתצורת BASIC ו-2 DYNAMIC ה-BASIC נקלטו ללא שום מאורע חריג והדינמיים מופיעים עם איקס אדום (אני שונא איקסים) וכיתוב UNREADABLE כמובן שאני יכול להחזיר אותם לתצורת BASIC אבל במחיר איבוד כל המידע (כ-750GB) אין לי מספיק מקום על שני הכונני BASIC כדי לבצע FILE RECOVERY (הווליומים מופיעים במצב אקסלנט) האם יש דרך להפוך את הדינמים לבייסיק ללא איבוד מידע (חרשתי את האניטרנט בלי תוצאות משמעותיות)? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-


