עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by deluxe,

    האם יש בעיה לגבות את המידע שעל המחשב בדיסק קשיח פנימי? האם יש סכנה ל-HDD מוירוסים ותקלות כאשר הוא מחובר ככונן פנימי?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. יש לי הארד דיסק 320GB שמחולק לשתי מחיצות, על האחת מותקנת מערכת הפעלה, על השנייה ישנם קבצים בעיקר תמונות. הדיסק הוא פנימי לא חיצוני. לאחר שניתקתי וחיברתי כמה פעמים את ההארד דיסק (אני מדבר בשם חבר, אז יותר נכון הוא עשה את זה), אני כבר לא רואה את המחיצה השנייה שמכילה את כל התמונות, פשוט לא ניתן לגשת אליה יותר. רואים אותה אבל אי אפשר לעשות כלום. בנוסף יש לי תחנת עגינה וכשחיברתי את הכונן אליה ואז למחשב MAC אני יכול לראות את שני הכוננים, גם את זה עם הקבצים האבודים. אבל אני לא מצליח להעתיק את הקבצים למחשב. ממש חלק קטן מהם הצלחתי כמו שצריך, על כל השאר הוא נותן לי הודעה שהקבצים מוגנים, או שההעתקה שלהם למחשב מפסיקה באמצע. ניסיתי להשתמש ב-Windows commander אך ללא הצלחה. יש דברים נוס…

  3. Started by elkriefy,

    היי. אני מבצע המון עבודות תכנות במחשב והחלטתי לעבור לSSD חדש. אחרי קריאה כאן ובאתרים נוספים יש הסכמה שסמסונג כנראה הכי טובים בקטגוריה של 128/256GB תוך שמירה על ביצועים ורמת מחיר. ההתלבטות שלי היא כזו : כונן קשיח Samsung 840 Pro Series MZ-7PD128BW 128GB SSD SATA III ​695 שקלים [*] כונן קשיח Samsung 840 Pro Series MZ-7PD256BW 256GB SSD SATA III ​1190 שקלים ההבדל בין שני הכוננים מלבד הנפח הוא בערך 500 שקלים - שאר הפרמטרים כמעט זהים עם כ10% תוספת ביצועים לטובת גרסת ה256GB. מתוך האתר tomshardware.com http://media.bestofmicro.com/O/1/397441/original/ADR.png בגלל שרוב עבודתי תהיה תכנות בשפות שונות (הרצות של פרוייקטים רבים) אולי וירטואליזיציה וכמובן דפדפן עם ה…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  4. Started by Tomerb1,

    יש לי כרגע את הארדיסק Seagate 1TB 32Mb ST31000340AS, עליו מאוכסן המון מידע, (כ22 ג'יגה פנוי בכל הארדיסק). בימים האחרונים הוא התחיל להשמיע רעשים של תיקתוקים, ולפעמים כאילו פתאום הוא מפסיק לעבוד, שיר ששמור עליו ומושמע ממנו פתאום קופץ לשניה ודברים בסגנון. מה לדעתכם הבעיה? אשמח לעזרה תודה

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by zam,

    יש לי דיסק 40GB פגום והוא לא עולה בכלל. יש לי המון מידע בו ואני רוצה להציל אותו. מישהו מכיר מעבדה טובה?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. שלום בעבר (לפני השינוי אתר של וואלה) היה לי חשבון לאחסון תמונות, שהייתי נכנס אליו דרך העמוד הראשי לחשבון שלי והייתי יכול להעלות תמונות (כמו שעשיתי פה http://hwzone.co.il/tradezone/index.php?cat=showitem&item=2259 ) עכשיו משום מה אני לא מוצא איך להיכנס לחשבון הזה של התמונות אם מישהו יכול להדריך אותי איך אפשר אם בכלל זה יהיה מעולה, תודה מראש...

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. שלום לכולם. יש לי סטרימר מסוג Ixtreamer. יש לו מגירה לכונן דיסקים מסוג 3.5" והוא תומך עד נפח של 3GB, עד עכשיו היה בו כונן של 500GB 7200 RPM מתוצרת היטאצ', הכל עבד מעולה. החלפתי אותו לכונן שך Western digital מהסדרה הירוקה, דגם WD10EACS, ישן יחסית, אך תקין לחלוטין, זה כונן מהסדרה הירוקה הראשונה שיצאה, הוא מסתובב במהירות של מקסימום 5900 RPM. כשאני מנגן קבצים גדולים יחסית >10GB וגם כאלה שקטנים יותר. לאחר זמן מה הניגון נפסק ומדי פעם הנגן כותב על בעייה בכונן הקשיח. הכונן תקין אולי הוא קצת איטי, אך לא אמור להשפיע על ניגון סרטים. יש למישהו רעיון?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by roncohe4,

    היי רכשתי דיסק קשיח חדש מסוג SSD. הכל מחובר ועובד וכרגע מתקין עליו את הווינדוז מחדש. רציתי לשאול, איך אני מגדיר את ה-SSD כראשי ואת הישן שיש לי כמשני (slave). בנוסף, ראיתי שאין בדיסק הישן ג'אמפר בכלל. קראתי מה כתוב בהסבר וגם לא מצוין שם הגדרה ל-slave. האם אפשר להגדיר זאת מבלי להשתמש בג'אמפר? במידה ולא, הדיסק הישן בעל 8 פינים בג'אמפרים של WD. מישהו יכול להגיד לי איפה צריך לשים את הג'אמפר במצב כזה? (בתקווה שסיפקתי מספיק מידע). והכי חשוב.... אפשר לקנות ג'אמפר לבד? :-\ תודה מראש!

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by pazer005,

    אני מחפש קצת מידע על איך מתקינים raid מבחינת כרטיסים ועל אפשרויות ה-raid השונות. חיפשתי פה בפורום ולא ממש מצאתי.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Motix,

    אני מחפש המלצה לSSD 120GB בסביבות ה500 שקל (גמיש). מחפש משהו מומלץ מאוד, מהיר, לא רועש (הם בכלל מרעישים?). רוצה להתקין עליו את הווינדוס ולחבר גם 2 הארדיסקים של סמסונג ואחד של WD הלוח אם שלי: גיגהבייט GA-EX58-UD5 מעבד i7 920 מה אתם ממליצים? תנסו בבקשה לתת תשובה מהירה כי יש לי חופש היום ללכת לתקן את המחשב אצל הטכנאי ולהתקין את זה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. :s05: ??? :s05:

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Ramboli,

    הדיסק קשיח שלי התחיל להשמיע רעשים. אולי הוא בשבלי קריסה, ואני לא רוצה לקחת סיכון. השאלה שלי, אם אני אנתק אותו ואשים אותו בצד למשך זמן מה עד שאקבל את הדיסק הקשיח החדש, יש סיכוי שהוא יושבת? ובניסוח שונה, האם תקלה יכולה להחמיר גם כשהדיסק מנותק ולא פועל?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by שםמשתמש,

    שלום לכל שוכני הפורום באשר הם. ה- HD במחשב הישן שלי, נדפק כתוצאה מקפיצת מתח. אחרי ה"טראומה", המחשב סירב להידלק, כל עוד ה- HD, היה מחובר לרשת המתח שלו. רציתי לדעת האם יש דרך לפתור את המצב, ואם לא, האם יש דרך להציל את הנתונים (שאמורים להיות שלמים), ואם כן, איך כמה למה איפה, ובעיקר מה המחיר? תודה מראש על העזרה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. לאחרונה בנדא מגנטיקס החלו לייבא לארץ דיסקים עם השם CITYDISC במהירות 8 ובפורמט מינוס עם קוד של TY. מיותר לציין שמהמחיר שלהם (1.80-2.00 ש"ח) לא קשה להסיק שזה קוד מזוייף של TY. מה עוד שהדיסק מיוצר בהונג קונג ולא ביפן. אני חושד שאותו מפעל גרוע בהונג קונג שמייצר לסמיקום לקסיס את ה-TEAC הביזיוניים מייצר גם לבנדא. ראו הוזהרתם!!!!!!!!!! - הדיסקים באיכות ירודה ועדיף כבר לצרוב על PRINCO ולא עליהם. יום טוב. :-)

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by stojakovic,

    אני מחפש דיסק קשיח של 200-250 גיגה.. יש לי תקציב של 550 שקל, אם ממש צריך אפשר להשלים ל 600... חשוב שיהיה SATA2 . לפי הביקורת שראיתי באתר ( מה 19.3.06) ה Samsung SpinPoint SP2504C הכי נראה לי, גם בגלל השקט (חשוב לי)... העניין הוא שעבר הרבה זמן ואני כבר לא מעודכן ורציתי לדעת אם הסמסונג הזה עדיין אטרקטיבי ואם לא, אז על מה אתם ממליצים? תודה!!!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by b-or,

    שלום. רכשתי כונן DVD של LG וגיליתי שהוא מרעיש (רעשים דומים לפלופי, טרקטור, מופיעים בעת גישה אליו, בעת העברת טראקים של מוזיקה וכו'). הובטח לי בחנות שאקבל אחד חדש. נתנו לי אפשרות לבחור בין LG ל TOSHIBA. מה עדיף? תודה. נ.ב. אני מניח ששניהם- 16X52

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. מספיק לי חיבור USB2.0 חשוב שיהיה קטן וקומפקטי, אך אם אפשר מעל 160 ג'יגה זכרון תודה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Googleness,

    יש לי דיסק קשיח חיצוני שקניתי לפני איזה שלוש שנים +- Maxtor Basics 500GB ובקיצור בתקופה של השנה האחרונה הוא ממש מזייף. טכנית אני לא משתמש בו הרבה פעם בכמה חודשים אני מחבר אותו ועושה גיבוי למחשב בנוסף לצריבה על תקליטור או על DOK אבל משום מה הוא באמצע הפעולה מתנתק מהמחשב ואחרי חצי שנייה מתחבר מחדש וככה כל פעולה העתקה נקטעת באמצע. בנוסף ישנו סיפור שבו מערכת ההפעלה זורקת לי על המסך שיש שגיאות בדיסק ומומלץ לבצע סריקה לתיקון שגיאות לאחר כל ניתוק חצי שנייתי שכזה. ממה זה נגרם בעצם? והאם אפשר לטפל בזה? תודה, לירון

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. לא ייאמן!! אני זוכר שזה עלה 800 שקל לפני חודשיים סוףסוף מתחיל להתקרב למחירים של ארה"ב http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=3400 שמה זה עולה 125$

  20. Started by naord,

    כמובן שאני לא מנצל את כל ה 8 גיגה.. זה יכול לעשות או משהו או שזה סתם שטות..

  21. שלום חברים, אני מצטער שהכותרת מתנצחת כזאת, אבל זה המצב, אתמול רכשתי חמישה כוננים כאלה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=694572&orderby=price משלוש חנויות שונות שאני לא אנקוב בשמן כי זה כבר לא משנה,הן לא מייצרות את הדיסק. אחד לי, אחד לאחי, עוד אחד לאח אחר ,הרביעי לאחותי והאחרון לאבאל'ה , לא היתה שום בעייה בזיהוי/חיבור וכו', על כולם (מלבד שלי) הותקנה מערכת הפעלה חדשה, מדובר במחשבים דיי חדשים וחדישים שהדיסקים חוברו אליהם. על כל פנים, יש לי כמה בעיות אישיות עם הדיסקים וזה בא לידי ביטוי בכל המחשבים, קודם כל הם דיי איטיים לעומת מה שמובטח תיאורתית, חושבים יותר מידי ,ז"א אתה פשוט שומע כל פעולה שאתה עושה, ושוב, זה בכל המחשבים אז ככה שאין שום סיבה אחרת, זה לא הי…

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. אני בודק אופציות לקניית נייד. אשמח אם מישהו בעל ידע, יוכל לשפוך קצת אור על הנושא.האם עדיף לקנות הארד דיסק היברדי נניח 24ּ+320 או לקנות SSD טהור 128/256העניין הוא שה-128 הוא קטן מידי, וה-256 מאוד מייקר את המחשב. (כל מחשב עם 256 ssd עולה 6K ומעלה)אז מה המשמעות של ה"ד היברידי, ואיך ההבדל בפועל בינו לבין ה"ד טהור...מה דעתכם? (פרסמתי את השאלה בפורום מחשבים ניידים והפנו אותי לפה, אשמח לקבל עזרה בנושא)

  23. השאלה בכתורת, אבל תכלס, אם אני כונה כונן SSD, בגלל זמני התגובה המהירים שלהם, כמה מהר יותר תעלה מערכת ההפעלה שלי. והאם העובדה שיש לי כונן רגיל יפריע לזה?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by noam1979,

    שלום לכל חברי הפורום בירצוני לעשות מערך raid 0 . הבעיה שלי שאני לא ממש יודע איפו הכוננים מיתחברים על לוח האם ואיזה כבלים אני צריך. לוח האם שלי הוא asus p5q-e כמו כן אשמח ליקנות שני הרדיסקים חדשים לצורך העיניין בעלי 1 טרהבייט כל אחד בעלות כוללת של עד 800 ש"ח עם יש המלצות על דיסקים טובים יותר לביצוע ה raid אשמח להמלצות בתודה מראש לכל המשיבים נ.ב עם אפשר לקבל לינק עם תמונות ללוח אם הספציפי שלי ואופן החיבור של ה raid 0 זה יכול ממש לעזור ושוב פעם תודה רבה לכולם ויום טוב

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. שלום, לאחרונה אני מתלבט לגבי קניית כונן נוסף לגיבוי מידע. אופציה 1: כונן חיצוני סיגייט אופציה 2: 2 כוננים פנימיים של סיגייט ב- RAID 1 במחשב. יתרונות של #1: ניידות ; לא מחובר קבוע לרשת החשמל (לא ישרף מקפיצת זרם); יתרונות של #2: גיבוי רציף של המידע; ניהול ועבודה נוחים יותר לשתי האופציות אותו תג מחיר (1# - 1185 ש"ח, 2# כ- 1100 ש"ח) מה דעתכם?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים