אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום איזה קשיח יותר טוב איכותי ומהיר???? 1. http://www.tms.co.il/product/11471 2. http://www.tms.co.il/product/11269
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. לפתע ופתאום, ה region של צורב הDVD שלי, התאפס. כלומר הפך להיות not selected (היה region 2 מקודם). זה לא מפריע לי במיוחד כי אני לא צופה בDVD במחשב אלא רק צורב DVD. אבל כעת כשאני מנסה לקרוא DVD בעזרת dvdshrink, הוא רוצה שאבחר REGION, אך נותן שגיאה כשאני מנסה לבחור. נכנסתי למנהל ההתקנים (device manager) כדי לשנות את ה REGION ואני מקבל שגיאה ממש מוזרה : unable to change region setting. make sure you are in an administrator account and you have a region 2 media in drive מיותר לציין שאני administrator ושיש לי dvd region 2 בכונן. האם מישהו נתקל בבעיה? תודה
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חיצוני נייד (שמקבל מתחת מה-USB או מה-FIREWIRE ) שיהיה כמה שיותר מהיר, מאחר וישמש לניגון תכני HD כבדים. נפח: 500G ומעלה. למרות ש500 יספק אותי. חיבור: מה יותר מהיר USB2 או FIREWIRE. תקציב: 1000 ש"ח תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום !!! לפני זמן מה רכשתי מחשב עם מסך בעזרת ההמלצות והצות שלכם....ואני מאוד מרוצה עכשיו אני רוצה לקנות צורב DVD בנוסף לצורב DVD שיש לי כבר מה שחשוב לי בצורב זה: מהירות קראיה וצריבה, איכות ושלא יתקע לי כל הזמן .... התקציב שלי לזה +/- 200 ש"ח, חשוב שיהיה בצע שחור, Light Scribe לא משנה לי אם אין. אז איזה צורב DVD מבין אלה הייתם ממליצים לי ? Asus DRW1814BLT או LG GSA-H42N או LG GSA-H55N או LG GSA-H44L תודה מראש על העזרה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום לכם, עברתי על כל הביקורות שמופיעות באתר מהשנים האחרונות בתחום ה-SSD, וגם על פוסט ההמלצות בראש הפורום. אשמח לקבל המלצה לכונן SSD בנפח 256 ג"ב בתקציב של עד 650 ש"ח. השימושים העיקריים הם כמובן עבודה במערכת ההפעלה, שימוש בסביבה וירטואלית למערכת הפעלה נוספת (על כונן SATA רגיל), ופה ושם גיימינג. המחשב עצמו בן 3 שנים בערך, אך תומך ב SATA 6Gb/s. יכול לבצע את הרכישה בארץ או באיביי. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אמור להיות לו חיבור USB מפוצל ל2 בשביל תוספת מתח אם צריך לא?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש צורב(עדיף רגיל/לא צורב DVD) שיכול לצרוב גרפיקה/תגים וכדו' על הצד השני של המדייה . ועדיין לא מצאתי (בארץ) :-\
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חבר שלי קנה צורב של MSI ולא הקשיב לעצה שלי לקנות באותו מחיר LIte on, הוא קנה את ה-msi 40x12x40 והצורב הזה פשוט איטי. עם בוחרים בצריבה במהירות 32 הוא צורב בערך רק x24. ולא שזה ממש משנה גם 24 מספיק, אבל עם אומרים שהוא צורב ככה וככה, הצורב צריך לצרוב ככה וככה........ לא?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שבת שלום אני מחפש מארז חיצוני לדיסק קשיח SATA בנפח 1 TB סוג החיבורים הדרושים שיתמוך ביציאה ethernet, USB, esata בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לבדוק מחשב נייד חדש וזוכר שיש תוכנה או תפריט שמראה כמה זמן הדיסק הקשיח עבד. מישהו מכיר? ואיפה אני יכול לבדוק מה מגיע בערכה של המחשב? (מדובר בASUS K53E)
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי שני HD של 80G. הייתי רוצה לעשות ששניהם יהיו ביחד 160G ואז כבר לחלק כמו שבא לי. האם זה אפשרי ובכלל מה ההבדל בין מאסטר לסלייב?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם להפוך קודם ל-WAV, או לצרוב ישר מ-MP3? לצרוב על המהירות האיטית ביותר שהצורב מאפשר, או מעבר לזה? כל טיפ יהיה טוב, ממש מהרמה הבסיסית פעם אחרונה שהכנתי דיסקים CDA, זה היה עם צורב X8 בערך, ורוב הדיסקים יצאו על הפנים, ומאז לא צרבתי... אני צריך להכין למחר דיסק, וחשוב לי לשמוע בשעות הקרובות איך כדאי באמת לצרוב כמו שצריך. המון המון תודה (:
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני מחפש כונן שגם יתמוך במחשב הישן שלי שיש לי עכשיו בחיבור Ide, וגם בעתיד אם אני יחליף מחשב יהיה לי חיבור sata2 שיתאים למחשב החדש... יש כזה כונן בנפח 200 או 250? תיקנתי... תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חייב להזמין מחר כונן SSD. Samsung 840 Pro 256GB - זה מה שהחלטתי לקנות. ראיתי את השוואות שלו מול ה-PM841 250GB והיתרון שווה לי את ההפרש בכסף. השאלה אם בסכום הזה אפשר לקנות כונן יותר טוב מיצרן אחר. ועוד משהו חשוב... הכוננן הזה הולך להיות בתוך מחשב נייח (ASUS P8P67 PROֹׁׁׁׂׂׂׂׂׂׂׂ). יכולה להיות איזושהי בעיה בתאימות?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי אז ככה יש לי בעיה עם הצורב שלי, יש לי כמה שאלות 1) 4160B יכול לצרוב DVD מדיסק DVD? אם כן למה אני לא מצליח? זה אומר שזה לא מוצא כונן בתוכה POWERPRODUCER 2 GOLD שקיבלתי עם הצורב 2) מישהו יכול לתת לי לינק לDRIVER הכי חדש של הצורב הזה? חיפשתי לא היה באתר של LG למישהו יש לינק ספציפי לא להביא לי בבקשה לך לחפש באיזה אתר מעפן שאין לי מושג איך אני אמצא את עכשיו תודה רבה! 3) באיזה תוכנה טובה אפשר לצרוב DVD מדיסק לדיסק יש לי רק כונן 1!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מקודם עזרו לי להגדיר כונן חדש במחשב אך יש לי עוד שאלה. אמרו לי לעשות מחיצה מה שעשיתי... כשעשיתי את המחיצה הייתי בטוח שהוא יחצה לי את הכל ההארד דיסק לשניים -שני כוננים שונים אבל מסתבר שלא...( שלא תבינו אותי לא נכון הכל עבד ואני מודה לכם מאוד : ) ) אז איך בכל זאת עכשיו אני רוצה לפצל את הכונן איך אני עושה זאת?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי win7 -32 אני מכניס דיסק ולא עולה לי ניסיתי להחליף את הכבל הסטה בתוך המחשב החלפתי כונן מה לא עשיתי והקטע שגם לפרמט אני לא יכול אז מה עושים?? כל הזמן אומר לי מנהל ההתקנים שלך ומנסה לעשות פותר בעיות ואין לא פוטר שום דבר... http://sizmedia.com/my.php?i=tlwemttobnlk.jpg http://sizmedia.com/my.php?i=2wyne2n1mwmw.jpg
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום , יש לי הארדדיסק של WD wd3200aaks יחסית ישן . הווינדוס מותקן על כונן אחר , לפעמים שאני פותח את המחשב או שהמחשב חוזר ממצב שינה הכונן נעלם לי ואני חייב לעשות ריסטרט מה יכולה להיות הבעיה? להחליף HD? אני מפחד על המידע שם למרות שהוא מגובה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני עומד לקנות צורב די וי די והייתי רוצה לדעת מה זה ביטסטינג? ואם יש סוג מסוים של צורבים שתומכים בזה אם זה עושה סיכון לצורב? כאילו כל מה שקשור בזה כדיי שאני בין אם מישהו מוכן להסביר.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות דיסק קשיח חיצוני שמתחבר רק בעזרת כבל USB (שלא דורש חיבור מתח לחוד) התקציב עומד על 500-600 ש"ח והוא מיועד להתחבר למערכת ברכב שלי. אם אפשר לקבל גם קישור למקום שאני יכול להזמין או ללכת לקנות דרכו. תודה רבה.
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי DOK של Sandisk Cruzer Contour 8gb עם U3 ו-HD IDE של WD 160gb 7200 RPM 8mb cache בתוך מארז USB 2.0 חיצוני של Conceptronic CHD3U. ניסיתי להעתיק סרטים מהמחשב גם ל-DOK וגם ל-HD והסרטים הועתקו ל-DOK מהר יותר באופן משמעותי. השאלה מהו צוואר הבקבוק, ה-HD או המארז החיצוני? האם HD SATA יהיה מהיר יותר או שמארז אחר עם אותו HD IDE שיש לי יהיה מהיר יותר? תודה מראש על כל תגובה.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, בשבועות האחרונים החלטתי להוסיף דיסק קשיח שני למחשב שלי. יש לי פנטיום 4 2.8, לוח אם MSI PT880 Neo-LSR ודיסק קשיח 80 ג'יגה של של סמסונג (CACHE 8MB). משום מה, אחרי שאני מחבר את הדיסק החדש שקניתי (WD800 JD 80GB) המערכת לא מזהה אותו ואני לא מצליח לעלות את ווינדוס כדי לפרמט אותו ולחלק אותו למחיצות. יש לציין כי מכיוון שהמחשב שלי לא זיהה את ההארד דיסק החדש חשבתי שקיבלתי דיסק מקולקל ולכן החלפתי אותו, אבל הבעייה פשוט חוזרת על עצמה. כאשר אני מחבר את הדיסק למחשב ומפעיל אותו, אני מגיע למצב בו הווינדוז (XP) טוען ואז מפעיל את המחשב מחדש לפני שהוא מסיים לעלות. אשמח מאוד לעזרה. יש לי בקר RAID על המחשב וזה אומר שאני איכשהו צריך להתאים את ההגדרות לפני (השאלה היא איך) ומערכת קבצי…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ניסתי לחבר כ-3 HD's דרך מתאם usb 2.0 to ide ואף אחד מהם לא מזוהה, ה-USB גם לא מזוהה במחשב. שלושת ה-HD's הם IDE. יש לציין שהמתאם עובד תקין, הארד דיסקים אחרים גם בחיבור ה-IDE הוא מזהה לי. באיזה דרך אוכל לגשת למידע שבהם ? תודה רבה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-


