אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום! אני רוצה להתקין מערך ראיד 0 משני דיסקים של WD CAVAIR BLACK 640 GB, כל אחד עם 32 MB קש. יש לי מחשב עם לוח אם EVGA N780I ובביוס יש אפשרות להתקין ראיד. השאלה היא האם זה טוב להשתמש באפשרות הזאת, והאם ביוס ריסט או CMOS ריסט יעשו לי בעיות עם המערך? אם אכן יהיו בעיות תמליצו לי בבקשה על כרטיס ראיד. עוד שאלה זה האם אפשר לעשות PARTITION בראיד, והאם זה נעשה באותה צורה כמו לדיסק קשיח בודד? ושאלה אחרונה... מה יהיה יותר מהיר, ראיד דרך לוח אם או דרך כרטיס ראיד? תודה רבה לכל העונים.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתכוון לא על המקור , אלא לבצע שחזור על ההעתק החדש. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למה כל צורבי ה-DVD מוגבלים למהירות של x48 של צריבות וקריאת CD, בעוד שצורבי CD רגילים באים במהירות x52?
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ושבוע טוב! אני מעוניין לרכוש כונן SSD חדש, השימוש שלו הולך להיות בעיקר למערכת ההפעלה (ווינדוס 7 64BIT) וקצת לדברים אחרים כך שאני לא צריך הרבה מקום. אחרי שעזרו לי פה לסנן מועמדים שונים ושעות שביליתי באתרי אינטרנט שונים (פיידבקים, השוואות וכו'.) הגעתי לכונן הבא: Intel 320 Series SSDSA2CT040G3K5 2.5" 40GB SATA II http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820167044 כרגע יש ברשותי כונן HDD רגיל, ה HD321KJ של סמסונג, והשאלה שלי היא האם למרות שבגרסת ה40GB מהירות הכתיבה היא רק 45MB/s האם אני ירגיש בהבדל עצום במהירות ובביצועים? אני רוצה להדגיש שוב שמטרת הדיסק העיקרית היא התקנת מערכת ההפעלה, ובגלל זה אין אני קונה דגם עם יותר מקום.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, כרגע יש לי שני דיסקים קשיחים פנימיים: Maxtor 6L300S0 300GB Western Digital WD5000AAKS 500GB שניהם אצלי הרבה זמן ועשו קילומטראג' רב. המקסטור התחיל לעשות בעיות כבר לפני כחצי שנה ולפני כמה ימים ה- WESTERN גם התחיל לעשות בעיות (מצאתי BAD SECTORS) החלטתי להוציא את שני הדיסקים הבעיתיים מהמחשב ולקנות דיסק אחד של 2TB דיפדפתי היום בכל מיני אתרים של חנויות ומצאתי דיסקים זולים (450-500 ש"ח) בנפח 2TB אבל זה דיסקים ירוקים למיניהם ודיסקים רגילים בנפח 2TB עולים סביבות ה- 700-800 ש"ח ואז חשבתי אולי לקנות 2 דיסקים HD103SJ ולחבר אותם במערך RAID 0, נראה שיש לכך הרבה יתרונות: 1. זה דיסק קשיח שרבים מהפורום משבחים את הביצועים שלו אז חיבור במערך RAID 0 יתן עוד תוספת ביצועים 2. זה יתן לי א…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ברשותי לוח ASUS P7H55-MLX רשום בו SATA 3 3 Gb אמורה להיות לי בעיה לחבר אליו SSD מהרכישה הקבוצתית? וכמה השפעה תהיה לי על המהירות? תודה
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן. יש לי hdd wd my book 500gb בדקתי במנהל דיסק של w7 וראיתי שיש לו 30GB שטח ריק ולא מוגדר. שעשיתי על המחיצה הראשית "הרחב" אני מקבל הודעה לאחר next nex.. the opertion is not supported th object ואגב אי אפשר להגדיר מחיצה. מה ככה נבלעו 30 GB?? מה עושים? אהה ועם התוכנה Partion megic תעזור אז תומרו לי ואני יאלץ לעשות סדר ולמצוא את הדיסק שלה במידה והיא תומכת בw7 x64
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עכשיו כשבאג '8MB' כנראה מאחורי כונני INTEL, יש ביקורות על ביצועי SSD סדרה 320 ?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם! חיברתי למחשב דיסק קשיח חדש של 250 ג' בנוסף ל 80 שהיה לי לפני כן. במנהל התקנים אני רואה שהוא מופיע, אבל במחשב שלי הוא לא מופיע. ניסיתי להוריד את ההתקנה ולהחזיר, אבל לא הלך. מישהו יודע מה אפשר לעשות?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ברשותי מחשב נייד, לפני מספר ימים נדפק לי ההארדיסק - כאשר המחשב עולה הוא מציג הודעה שחסר קובץ hal.dll , ניסיתי עם מספר מדריכים לתקן את הבעיה אבל התברר ששום דבר לא עוזר וההארדיסק פגום. כמו כן, ניסיתי לחבר את ההארדסיק כ-slave במחשב אחר, והוא לא העלה אותו. על ההארדיסקים קבצים חשובים מאוד (לא מגובים לצערי), מה הסיכוי שניתן לשחזר את הקבצים במעבדה או אופציה אחרת?? תודה מראש...
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם ההתקן SATA משפיע המון על הביצועים של הדיסק הקשיח או שכדאי בכסף שהייתי משקיע ב-SATA לקנות נפח גדול שיותר? ובתרגום לכסף, מה עדיף? האם שווה WD 80/7200 SATA 8MB ב-450 ש"ח או כדאי לקנות WD 120GB 7200RPM 8MB BUFFER ב- 420 ש"ח (אין לי טעות במחיר)? ב. האם ניתן להתקין SATA כ MASTER ודיסק קשיח אחר ישן ב- SLAVE? האם הביצועים יופחתו? (הישן בעיקר לגיבוי)
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום קניתי צורב דיוידי חדש של אסוס, דגם ASUS DRW-1608P3S חיברתי אותו למחשב והוא מייד זיהה אותו כמובן. משום מה נרו מאפשר לי מהירות צריבה מרבית של X12 למרות שהצורב הוא בפירוש X16. (גם לפי אתר היצרן וגם לפי אווראסט). יש לי במחשב אחר אותה גרסא של נרו, צורב דיוידי אחר של סוני גם X16 ואותו הוא כן מזהה כ-X16. מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש משהו פשוט. בנפח של לפחות 16 GB. בתקציב של 150-180 ש"ח. וכמובן אמין (אחריות חשוב). יש לי את ה KINGSTON Data Traveler 16gb ובעיקרון אני מרוצה ממנו (הבאסה היחידה בו שהוא לא מקבל מספיק חשמל מהמפצל USB במחשב שלי). יש דגם אחר שכדאי לי לנסות (אולי משהו שפותר את הבעיה שציינתי למעלה)? תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלומות לפני יומיים-שלושה שיחקתי לי במחשבי הקט כאשר פתאום שמעתי רעש מחריש אוזניים מן ההארד דיסק והמחשב ריסט את עצמו. בעלותו מחדש קיבלתי "שגיאת ביוס"(יעני, לא דוס ולא ווינדוס ) ש"S.M.A.R.T cound not be enabled on..."(משהו כזה). אז נכנסתי לביוס וביטלתי את הS.M.A.R.T . הכל, ברמה השטחית לפחות, עובד. הבעיה היא, שהוא לא עובד כמו שצריך. ההארד דיסק רועש עכשיו ועדיין לפעמים הוא מוציא רעש "מיוחד" ואיתו תוקע את המחשב(המחשב נתקע "פרופר", אי אפשר לעשות איתו כלום, התמונה קפואה, הלד הכתום בקדמת המארז שמייצג את פעילות הדיסק הקשוח דלוק רצוף). הורדתי את התוכנה HDDLIFE וראיתי ש"הציון" שלי ב"בריאות" ו"ביצועים" יריד לבערך 70%, כאשר שבועיים לפני כן כאשר בדקתי לראשונה את התוכנה, עמדתי על …
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לוח אם ASROCK Z68 EXTREME 4 win 7 מה צריך להיות הSCORE של AS SSD ? לי יש כרגע 460 וזה נראה לי נמוך מדי עדיין זה כיף בלתי רגיל.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בקשר לפנימי,חשבתי על ה Spinpoint F3 HD103SJ של סמסונג אבל חלק רשמו שהוא רועש וחלק רשמו שהוא שקט ואני צריך גם המלצה לכונן גיבוי חיצוני עדיפות ל WD תקציב של עד 450 ש"ח לכונן. עדיף מהחנויות http://www.ksp.co.il http://www.officedepot.co.il http://www.bug.co.il
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום! יש לי בעיה בכונן במחשב הישן שלי, הוא פשוט הפסיק לקרוא דיסקים שהם DVD אבל דיסקים CD רגילים הם קורא בלי בעיה פשוט אני ממש חייב להתקין WIN 7 ויש בעיה עם DOK ואני רוצה על דיסק, הכונן הוא GH22NP20 של LG יש לי 2 כאלה בחיבור IDE ואחד SATA במחשב החדש שעובד מעולה. ניסיתי את 2 הכוננים והם פשוט לא מזהים DVD וניסיתי לעדכן קושחה וזה לא עזר וגם החלפתי כבלים וזה לא עזר. מה לעשות?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה צורב DVD מהמומלצים קיים ב - SATA2 ???
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי קיבלתי מתנה DOK שמערכת הקבצים שלו היא FAT ...והוא מאד איטי בעברת קבצים. האם יש אפשרות לשנות ל-FAT 32 או NTFS ? ואיך? תודה מראש. נ.ב אני על W7
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי דיסק של sumsung 120GB. דגם: SP1203N. ב"מחשב שלי" אני רואה רק 31.4GB תחת "ניהול דיסקים" אני רואה 111.82GB כל הקבצים נעלמו. הכונן ריק! מה קרה? לאן נעלם השאר? ולאן נעלמו הקבצים?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היה לי MAXTOR 80 לקחתי את ה 120 זה טוב ? Seagate Baracuda 120GB 7200RPM
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אהלן, לפני מספר ימים התקנתי וינדווס XP עם SP2 מובנה ושמתי לב שאחרי ההתקנה אני לא יכול לראות את הנגן שלי\ כל התקן איכסון USB אחר דרך המחשב שלי. בהסרת חומרה באופן בטוח אני יכול לראות את ההתקן אם זה נגן או כונן אבל לסייר בתוכו ולהכניס אליו קבצים אני לא יכול. מה יכולה להיות הבעיה? אגב ניסיתי להחליף סלוטים של USB ולהתקין מחדש את הדרייברים של הכונן הנייד וגם את הדרייבר של הUSB עצמו שנמצא על הלוח אם.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים. כבר כמה שבועות יש לי בעיה (שלא ברורה תחילתה) של צריבה איטית מאוד באופן מפתיע, ואני אפרט: קודם כל אני אציין את מפרט החומרה הרלוונטי: מעבד פנטיום 4 מהירות 2.8 לוח אם ASUS דגם P4P800 דלוקס צורב של NEC מהירות 16 דו שכבתי, דגם 3520, חדש יחסית זכרון בגודל 1 ג'יגה, לפחות חצי פנוי רוב הזמן. מערכת הפעלה: Windows XP PRO SP2 מעודכן רוב הזמן. אז ככה, מיד לאחר התקנת הצורב במחשב, הכל היה "10", צרב לי על דיסקים של מהירות 8 בממוצע של מהירות 7 והכל היה בסדר. באיזשהו שלב (לא זוכר אם התקנתי משהו או שיניתי הגדרות במערכת ההפעלה), הוא התחיל לצרוב רק במהירות ממוצעת של 2 בערך ולא משנה על איזה דיסק. משהו מחריד - אני מדבר על דיסק DVD שלם ביותר מחצי שעה לפעמים. במקרה ה"טוב", משהו כמו 27…
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קיבלתי המלצה לרכוש double-layer 8.5GB של TDK או VERBATIM . הבעייה שמדיות TDK אני בכלל לא מוצא ,ואילו מדיות של VERBATIM יקרות מאוד ואין כרגע (ככול שידוע לי) מיבצע עליהם ב-office depot. please help
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-


