אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום רב! רציתי לשאול אם ניתן לחבר דיסק קשיח חיצוני 2.5 דרך האב usb או שמא הוא דורש הספקת חשמל חיצונית? תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
על הצורב שקניתי... http://www.traklin.co.il/emall/product.asp?pc=55887&af=10 עלה לי 90 דולר שווה?? (ואל תגידו לי שיש יוצר טובים כי זה ברור אני רוצה לדעת אם הצורב מספיק לי)
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני מתלבט בין 2 הצורבים האלה בלבד AOPEN 52X32X52 - 190 שקל SONY 52X32X52 - 200 שקל יש לי חנות ליד הבית ולכי אני לא רוצה לקנות LITEON וכל אלה כי צריך לסוע ממש רחוק ואין לי כוח לזה אני צורב 3-2 דיסקים בחודש גג!!! אז אני לא צריך משהו מקצועי! אני רק רוצה אמינות ואיכות!! הכי חשוב אמינות לא אכפת לי מי יותר מהיר כי זה לא משנה בכלל המפרט שלי הוא פנטיום 3 - 800 , 512 זכרון , המחשב הוא די בסדר אפשר לומר אז איזה מבין הצורבים האלה אתם ממליצים? מי שמבין שיכתוב לי בבקשה תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא מבין בטכנולוגיה ומעוניין לקנות דיסק קשיח חדש לנייד שלי שכבר בן לא מעט שנים. הנייד זה dell inspiron n5110 המפרט: https://www.cnet.com/products/dell-inspiron-n5110/specs/ פשוט שלא אצא טמבל בחנות, מה בדיוק לבקש (מבחינת חיבור). האם ללכת על מהירות של 5400 כמו שיש עכשיו או שכדאי 7200? אפשר המלצה לחברה ספציפית( 500 גיגה יספיק לי) מודה מראש לעונים (מקווה שזה המקום הנכון לא מצאתי פורום לניידים)
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המטרה שלי היא לקרוא את הכרטיס שבמצלמה שלי כי הכבל אבד לי ואני לא מוצא כמוהו באינטרנט. המצלמה היא Fuji F40. ראיתי את זה: http://ksp.co.il/?uin=14133 אני צריך חו"ד עליו או המלצה על מכשיר אחר. חשבתי ללוות את הקניה של הקורא גם בכרטיס הרחבה הזה: http://www.tms.co.il/product/10336 מה דעתכם?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ככה: אני עורכת סרט וקיבלתי דיסקים שהם mini dvd זה שהביא לי את זה אמר לי שהוא חיבר את המצלמה לטלויזיה ראו את מה שיש בפנים הוא לא הביא לי את המצלמה אלא רק את הדיסקים. שהכנסתי אותם למחשב כתוב לי שאין בהם כלום!! מה אני צריכה לעשות כדי להמיר שאני יוכל לעבוד עם זה? זה משהו שאני יכולה לעשות בבית או אצל מעבדת מחשבים? אני צריכה תשובה דחווף!!
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש כונן בעל המאפיינים הבאים: חיצוני נפח: 2TB חיבור: eSata עם RAID לא הצלחתי למצוא HD עם כל המאפיינים האלה. תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מבקש המלצה לדיסק פנימי 1TB עד 1000 ש"ח , (כמובן אם תמליצו על מוצר איכותי ב 500 ש"ח לא תהיה התנגדות). תודה מראש, אסף
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום! דיי הרבה זמן כבר לא כתבתי פה... אז ככה יש לי כרגע BARRACUDA 40GB שאיך לומר לא ממש מספיק לי כרגע יש לי איפשהו DESKSTAR 30GB בן איזה 3-4 אולי יותר שנדפק בעבר ונשלח לתיקון הוא חזר אליי לאחר כחצי שנה... אז מן הסתם קניתי כבר את הברקודה השאלה שלי היא מה הסיכונים בחיבור ההארד-דיסק הישן, איך לחלק את התפקידים (כלומר איפה לשים מה...) וזהו בערך... תודות לכולכם!
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים יש לי כזו אפשרות בביוס והיא ב DISABLE כרגע should I put it on or "if it work, dont change anything"? mb : INFINITY NF ULTRAII-M2 HD : WDC WD2500KS
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן חברים. ה-M4 שלי עדיין חי וקיים ועושה את שלו, אבל אני מעוניין בשדרוג, הוא כבר אצלי שנתיים ובא לי להתקדם לדור החדש יותר. אין סיבה מיוחדת, פשוט בא לי. התקציב גמיש אבל מומלץ לא לחרוג מ-700, אני בעיקרון מעוניין בכונן הכי טוב שהכסף הזה יכול לקנות היום, מכיוון שלא התעדכנתי כמה חודשים אני לא ממש יודע מה השתנה בשוק אז אני אשמח להמלצה. בגדול מה שחשבתי עליו זה 840 Pro של סמסונג או M5 של פלקסטור. תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אשמח להמלצה על הרד דיסק חיצוני 3.5" 1TB 7200RPM עד 300 ש"ח בעיקר לגיבוי והרצה של סרטים דרכו. בנוסף לכך, רציתי לדעת מה ההבדל בין Seagate ST310005EXD101-RK לבין Seagate expansion 7200.1. מה את חושבים על Seagate expansion 7200.1? זה דיי דחוף. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות דיסק קשיח אחד ויש לי 2 אפשרויות: http://ksp.co.il/?uin=14740 או http://ksp.co.il/?uin=18367 אני רוצה שהכונן יהיה מהיר ואמין, איזה מהם כדאי לי לקחת? תודה מראש למי שיעזור לי!
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאחרונה רכשתי כונן קשיח חיצוני של WD ( my book world edition ) בעל חיבור Ethernet . הכונן מחובר לרשת ( ראטור ) וממנו למחשב שלי . לרוב אני מעביר קבצים גדולים ( סדרות שירים ) 10 G + זמן העברה די איטי על גבול הבלתי נסבל 10 mb/second או אפילו פחות ! ( אני משתמש ב RAID 1 ) האם זה זמן העברה סביר ככה המוצר או שיש בעיה ויש לה פתרון האם יש חיובר יותר מהיר שמומלץ להשתמש בו ? ואם אפשר לקבל המלצה על כונן חיצוני לשימושים שלי ( העברת קבצים גדולים בזמן המהיר ביותר ) איזה חיבור מומלץ ביותר ? תודה רבה .
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב, לפני כשבוע נכנס לי וירוס למחשב ששמו worm.win32.netbooster ושום תוכנה לא הועילה לי לסלקו.מאחר שהמחשב בן 5 החלטתי שמספיק ונקנה חדש. רק שהWIN במחשב הישן לא עולה יותר משום מה ולפני זה הצלחתי לגבות את מה שאני צריך רק מכונן C. נשארו לי הרבה דברים חשובים בכונן D והייתי מעוניין להעבירם לכונן חיצוני בUSB ומצידי אחרי זה לזרוק את ההארד דיסק..ניסיתי להתקין את הWINDOWS מחדש אך מכיוון שזה הארד דיסק SATA ולוח אם ישן צריך דרייבר מכונן A וכל דרייבר אפשרי שנתתי לו תמיד נתקע באותה הודעה ולכן המשך ההתקנה לא המשיך..כוונתי הייתה שאפרמט את C ויותקן WIN חדש ושכונן D ישאר שאוכל לשלוף ממנו את החומרים שאני צריך. אך זה לא עובד מכיוון שהוא לא מקבל את הדרייבר. עכשיו שאלתי היא כזאת...אני יכול …
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
1.יש לי כשנה 40GB maxtor עד שהוא התחיל לעשות דפיקה כל כמה שניות ופחדתי שבכל רגע הוא ימות לתמיד! אז אבא שלי קנה WD 80 GB 8M cache ועשיתי( בGHOST (DOSבהצלחה בלי אף דפיקה! אח"כ הוא שלח אותו שיחלופו לו באחר(אחריות) אז ככה-רציתי לשאול אם אפשר לעשות את הGHOST בלי לעשות fdisk ו format להארדיקדיסק החדש? זה פשוט יחסוך לי זמן יקר!(לא ניסיתי,הלכתי על בטוח..עשיתי fdisk ואז פורמט..) 2.שמעתי שלכל גודל GB יש את ההארדיסק שהוא הכי טוב לגודל הזה..אז מה הכי טוב ל80GB? ול40GB? האם ההארדיסקים שיש לי טובים לגודלם? 3.האם כשמדליקים את המחשב זה דופק את כל הרכיבים?(בגלל מכת המטח)? עדיף אז להשאיר אותו דולק כל הזמן? הוא צריך לנוח כל כמה זמן..(לתת לרכיבים להתקרר).מתם אומרים? תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, חיברתי למחשב שלי כונן קשיח נוסף,המחשב זיהה אותו אך אין לי גישה אליו במחשב שלי. כיצד אני יוצר גישה אל הכונן?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מקליט סרטים דרך כרטיס טלויזיה, וכרגע אני צורב את הסרטים על DVDים. נמאס לי קצת מזה, בעיקר בגלל שהדיסקים האלו לא מחזיקים הרבה (כבר עכשיו נדפקים לי דיסקים מלפני 3 שנים, והכל שמור בקייסים ייעודיים לזה). חשבתי להעביר את כל הסרטים לדיסקשיח 500GB פנימי (לא חיצוני משיקולי עלות), להשאיר אותו במארז המחשב, אך לנתק אותו מהחיבור שלו, וכך לחסוך באורך חייו. וכך, מתי שארצה לראות סרט, פשוט אחבר את הכבל SATA והחשמל. כמובן שאפשרות הגיבוי הזו לא חפה מסיכונים, אך מבלי לפרט יותר מידי, יוצא שבמסגרת העבודה שלי אני יכול לקבל כל שנתיים דיסקשיח של 500GB, וכך כל פעם להעביר את תוכן הגיבוי לדיסק חדש. אני חושב שזה מצמצם את הסיכון. אם הפתרון נראה לכם, ואם אין לכם רעיון טוב יותר לגיבוי בסדר גוד…
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך אני בודק כמה סל"ד יש לי ...אם איזה תוכנה...העיקר בלי לראות מה כתוב על הארד דיסק...
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי HDD נייד חדש לניגון סרטים וגיליתי שהוא מגיע ב - NTFS ולא ב - FAT32 כמו רוב ההארדיסקים הניידים (מדובר על WD ELEMENTS PORTABLE SE USB2) וכשבאתי שלפרמט אותו ל - FAT32 כדי שה - DVD שלי יקרא אותו ראיתי שאין את האפשרות הזאת והוא תומך רק ב - NTFS ו - exFAT, האם לפרמט ל - exFAT יפתור לי את הבעיה וה - DVD יקרא אותו ?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחרי כונני ה-SU800 המגוונים, מגיע תורם של כונני ה-SSD החיצוניים לטעום מה פוטנציאל של ה-3D NAND לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
כרטיס הזיכרון של הפלאפון שלי נשבר מעט , אני רוצה להעביר את כל המידע שבו אל המחשב , האם זה אפשרי ? בעיקרון , השירים שנמצאים בו חשובים לי ואני לא מוכנה לוותר עליהם . תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי, סוף סוף המחשב בסדר עכשיו .. חיברתי הכל והכל עובד... יש לי שתי שאלות: 1. מקודם, ה-Samsung HD103SJ שלי היה מחובר לSATA 3 (ככה זה צריך להיות) , העברתי אותו לחיבור SATA 2 ... כי מישהו אמר לי פה שאני בקושי יראה הבדל בביצועים, אם בכלל. זה בסדר ? 2. כמו שידוע לכם (למי שקורא את הבעיות שלי בפורום חח) אין לי כרגע מחיצה ב"מחשב שלי" ל-Samsung EVO 840 .. אני רוצה לפרמט את ה-Crucial M4 ולהתקין את הוינדוס על הסמסונג .. שנכנסתי להתקנה של הוינדוס כן ראיתי את הסמסונג שם, זאת אומרת שאני יכול שם לעשות לו מחיצה חדשה, ולהתקין עליו את הוינדוס והכל יהיה בסדר.. השאלה היא כזאת, האם להתקין עליו את הוינדוס ואז לעשות את עדכון הקושחה שכולם מדברים עליו שפותר את בעיית האיטיות הידועה שלו, או…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתלבט בין שני הדגמים להלן: http://www.hitachigst.com/internal-drives/desktop/deskstar/deskstar-7k3000 או http://www.seagate.com/www/en-us/products/desktops/barracuda_xt/ הכי חשוב לי - דיסק *שקט* ו*אמין*. אם מישהו מכיר / מנוסה עם אחד מהם או (עדיף) שניהם - אשמח לחוו"ד. אם יש הצעה שלישית (לא WD.. הכל אפשר להגיד עליהם אבל שקטים הם לא) אשמח גם
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-


