עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by kubeb2112,

    היי יש לי הארד דיסק של WD דגם WD1600JB. מן הסתם 160 GB ההארד דיסק שלי כנראה מת. אני מדליק אותו ושומע 3 קליקים ואז הוא מפסיק להגיב. הקליקים כנראה מגיעים מכיוון המחט. ניסיתי לחבר אותו למחשב אחר גם ב-IDE וגם ב-USB אבל התוצאה אותו דבר. השגתי HD זהה והחלפתי את הבקר החיצוני בתקווה שזה יפתור את בעית הפיקוד לאקטואטור הפנימי אבל ללא הועיל. אני חייב שהוא יעבוד עוד פעם אחת בשביל לגבות אותו. הצעד הבא הוא לפתוח אותו לגמרי ולראות אם אפשר לשחרר את המחט. השאלה האם מישהו עשה את זה פעם? האם זה הצליח? ולמה אני צריך לשים לב כשאני פותח. כל תשובה תתקבל בברכה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  2. Started by ben389,

    אחרי שחיפשתי וחיפשתי ולא הצלחתי להגיע להחלטה אני אנסה להעזר בכם. אני מתכנן לקנות HD 120. מה שחשוב לי זה השקט ופחות הביצועים. (הוא הולך להיות דיסק משני בעוד הראשי הוא RAPTOR 36). ההצעות שקיבלתי הן ¤620 על WD ו¤650 על הברקודה. כדאי לנסות גם דיסקים של מקסטור וסמסונג? איזה מבין הבאים יהיה הכי שקט? תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by B.D.B,

    My HDD is getting too small for me (20Gb). I need a new HDD and since HDD with the space they offer today will last at least 5 years. I'm pretty sure that in 5 years motherborads will no longer support PATA. So I decided to go for a SATA HDD, there're hardly more expansive. the problem is that my motherborad don't have a SATA controller and I don't want to buy a new motherboard. I know there's a PCI SATA Controller, but I can't find it, have anyone seen it?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by roeesnir,

    מעשה שהיה כך היה. הלילה, נגנב מחשב נייד מבית קרובי משפחה. הם חשדו שזה מישהו שכבר גנב להם, איימו עליו, ובסוף הוא הודה שגנב הלילה, ומכר לאיזה נהג מונית ב-200 ש"ח. נוצר קשר עם הנהג. הוא אמר שהוא השקיע במחשב הבוקר ולקח אותו לאיזה חנות כדי ש"יסדרו אותו". הוא דרש עליו 800 ש"ח, וקיבל. עכשיו נתנו לי את המחשב, ומסתבר שרק מחקו את הקבצים כנראה. המחשב אפילו לא עבר פירמוט. (Win 7 HP) מישהו יכול לעזור לי לשחזר את הקבצים? יש תוכנה טובה ממולצת?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by stav_r,

    שלום לכולם אני מתלבט ברכשית צורב חדש. יש לי את GSA-4120B של LG. ואת ה ND3520 של nec. עכשיו יש שני דברים חשובים בשביל: 1. איכות צריבה מעולה 2. מהירות נ.ב. השמתשתי כבר באפשריות החיפו שועדיין לא מצאתי תשובה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. אהלן חבר'ה.. אני מחפש לקנות כנון ניידלשם העברת קבצים מהבית למכללה ובכלל אני מתעסק עם קבצים גדולים עריכות ומולטימדיה.. גודל של 250-500 ג'יגה חשוב לי שהכונן לא יהיה גדול וכבד (לא 3.5") עדיף שיהיה מהיר ומחבר'ה אמינה בעלת אחריות טובה חשוב שישיה בו יציאת של USB כי שכל המחשבים יקבלו אותו.. אך אם זאת אצלי יש יציאת FIREWIRE וגם ESATA כך שגם אלא יהיו טובות בנוסף לUSB תקציב הוא 500 ש"ח לכנון.. אם אפשרות חריגה במעט

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. 1.זה אפשרי לעשות מערך רייד 5 על וינדוס סרבר וזה יהיה אמין?? 2.אם אני קונה בקר רייד אני יכול לעשות מערך רייד על וינדוס ולא יהיה שום בעיות(של אמינות וכדומה..)??

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. Started by borg,

    אפשר להתקין דיסק קשיח "3.5 בפאנל "3.5 המיועד לכונני דיסקטים "3.5? מישהו ניסה?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by I7210I,

    שלום יש לי מחשב נייד dell latitude 7490 , האם הוא תומך בSSD הזה עם NVME 1TB https://www.samsung.com/us/computing/memory-storage/solid-state-drives/ssd-970-evo-nvme-m-2-1tb-mz-v7e1t0bw/ תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. Started by SLI/CF,

    שאלה מתוך סקרנות...אין לי מה לעשות ביותר מ-2TB כידוע כל מחשב מגיע עם MBR ו-MBR מתאים עד 2TB מעל 2TB נצרך GPT אבל GPT לא מתאים כבוט (לפחות לרוב מערכות ההפעלה) במידה ואני רוצה קשיח בעל נפח של 2TB ומעלה להתקנת מערכת הפעלה מה עליי לעשות?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. סדרת כונני ה-SSD העתידית של המותג מבית מיקרון היא הראשונה שלה שאמורה להתבסס על שבבי NAND במבנה תלת מימדי אחת המגמות המבטיחות ביותר בעולם האחסון לשנת 2016 ובכלל היא המעבר ההדרגתי והמיוחל לשבב הבזק במבנה תלת מימדי, אשר מגיעים עם הבטחות לאפשר לדחוס הרבה יותר מידע בנפח נתון, עם חסכון במחיר תודות לשימוש בפחות שבבים וחסכון באנרגיה תודות לכך שהאותות החשמליים נדרשים לעבור מרחקים קצרים הרבה יותר בדרך ליעדם. סמסונג מצידה מתבססת על טכנולוגיית תלת המימד האישית שלה, V-NAND, כבר יותר משנתיים, אך רק עכשיו נראה שסוף כל סוף גם המתחרות המשמעותיות ביותר אינטל-מיקרון וטושיבה מתקרבות להשקה מסחרית של כוננים ראשונים בקטגוריה – כאשר מיקרון כבר הכריזה כי דגמי ה-MX300 שלה, המחליפי…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. ערב טוב חברים. רכשתי לי הרד-דיסק של WD 2TB MY BOOK העניין הוא כזה: המחשב קורא אותו, והעברתי אליו סרט עד פה הכל בסדר.הבעיה היא כאשר אני מחבר את הכונן אל הסטרימר הוא לא מזהה את הכונןולא נדלקת נורת ה-USB ב-TV.המוצר נפתח לאחר 8 ימים מיום הרכישה.דווחתי לבאג על כך, נאמר לי שצריך לקחת את המוצר למעבדהלצורך בדיקה. הסכמתי.היום אספתי את הכונן העברתי אליו סרט שוב פעם, חיברתי אל הסטרימר ואין תגובה.מה עלי לדרוש?רציתי לציין שיש לי 3 כוננים שכאלו, וכולם בסדר ללא בעיות.אשמח לעצות שלכם כיצד להתנהל עם באג/וחברת בנדא.תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. היי, יש לי מחשב נייד שיש בו מקום ל- M.2 NVME וכונן 2.5 אינץ' סטנדרטי. כרגע מה שיש לי במחשב זה 128GB NVME ודיסק קשיח בעל קיבולת של 1TB איטי להחריד (5600RPM) אני סובל מהקיבולת של שניהם (בעיקר מה- SSD) ומהאיטיות של הדיסק הקשיח. חשבתי להשקיע משהו באזור ה-200$ (בערך) ואני מתלבט איך שווה לי לגשת לזה. אני חוקר את הנושא הזה הרבה זמן והנטייה שלי כשקניתי את המחשב הייתה רק להחליף את ה- NVME ואח"כ חשבתי רק להחליף את הכונן 2.5 אינץ' ב- SSD. כרגע הנטייה היא לשדרג את ה- NVME בכונן בקיבולת של 240-512GB (מתלבט אם ללכת לכיוון של 512-1TB QLC או ללכת על 240-512GB TLC) ובנוסף ללכת על 2.5inch SSD בעל קיבולת דומה (למשל Samsung 970EVO 1TB) החסרון בגישה ה…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. כונן גיבוי חיצוני ''3.5 SAMDisk SAMSUNG One Button BackUp בנפח 300GB. אם אפשר פרטים על המוצר.. היכולות שלו... החסרונות / יתרונות...? תודה. מהסידרה הזאת: http://www1.zap.co.il/models.asp?sog=c-harddrive&keyword=samdisk

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. מהו האמצעי איחסון המועדף עליכם? *הערה: אני כל כך שונא לצרוב בצורב כל דיסק לוקח לי לצרוב אותו לילה שלם ורוב הפעמים הוא נדפק לי, וגם הדיסקים מאוד יקרים (TDK X4 23nis) מצפה לתגובות

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Danman,

    היי, עד היום היה לי raid0 עם 2 הרדיסקים של סמסונג F3 500 ג'יגה. המהירות קריאה הייתה כ220 מגה לשניה. קניתי עוד 2 הרדיסקים זהים לטובת raid5. עכשיו המהירות הממוצעת שלי היא 75 מגה לשניה מה יכולה להיות הבעיה? אני משתמש בבקר RAID שעל הלוח שלי EVGA X58 SLI LE. הstrip size הוא 64k. תודה רבה, דני.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by yair_gobani,

    שלום לכולם, רציתי לשאול האם יש מס' גרסאות של הצורב F1, אני מתכוון למס' מגה בייט של באפר. בתודה מראש, יאיר

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. אני מעוניין לקנות צורב dvd שיודע לצרוב גם dual layer שיהיה אמין וטוב התקציב שלי הוא בין 400-600 ש"ח

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. החברה האמריקאית מרחיבה את היצע דור ה-PCI-Express 4.0 שלה עם דגם מוזל - ודגם משוכלל במיוחד שיהיה זמין גם עם תושבת מעניינית עבור מערכות קירור מים לכתבה

  20. Started by tazok,

    יש לי כונן DVD של LG שעושה בעיות בהחלפת אזורים ובקריאה של האזור גם אחרי מאמצים רבים שהצלחתי להחליף את האזור למשל... הבאתי לפני כמה ימים את שר הטבעות והכונן לא היה מוכן לקרוא אותו ובDVD הבייתי לא היה בעיה מעצבן! וגם הוא עושה בעיות שהוא לא מוכן להחליף לי אזורים...

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by shing,

    שלום, התקנתי אתמול כונן SSD של INTEL 330 120 GB במחשב הנייד שלי (דל סטודיו 1558 I7 עם 8 ג'יגה זכרון) עשיתי IMAGE של מערכת ההפעלה בעזרת הגיבוי של WINDOWS 7 ושיחזרתי ל SSD אחרי שעשיתי SWAP. אחר כך עברתי לפי כל ההמלצות על כל ההגדרות - , ביטלתי איחוי, פייג'פייל ואינקדס, וידאתי יישור, ועוד כמה טוויקים קטנים. אבל המספרים שאני מקבל בבדיקות בנצ'מארק נראים לי נמוכים מול מה שאני רואה באינטרנט ( לפחות ב READ): יש משהו שאני מפספס?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. דחוף! צריך מעבדה לשחזור דיסקים קשיחים בירושלים

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. היה לי עד עכשיו WD CAVIAR שנהרס לגמרי אחרי שנתיים וחצי של עבודה ממש טובה ובלי בעיות. אני מריץ מערכת הפעלה ווינדוס 7 וגם תוכנות לעריכת סרטים על מחשב שולחני שקניתי ב-2011. אני הולך לקנות דיסק פנימי חדש במקום זה שנהרס, ורציתי לדעת על איזה פרמטרים כדאי להתעכב. ראיתי פה קודם דיון שדיבר על דיסק שמשמש לאחסון לעומת דיסק שמריץ את מערכת ההפעלה, ואני מניח שאצלי זה יהיה אותו דיסק שיעשה את שתי הפעולות. אם כדאי לי לדעת משהו בסוגיה הזאת, אני אשמח לשמוע - אני באמת לא מבין גדול. יש המלצה על משהו בתקציב סביר (400-600 שקל בערך)? תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. מה לעשות?...הוא "חדש"...יש לי אותו שנתיים ככה...זה WD80BB....זה הדגם... זה הדגם הזה מרעיש?..או שהוא ספציפי מרעיש... אם אני יסגור את המארז יהיה לי יותר שקט??..

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by almor12,

    אני מחפש כונן נייד בנפח של 2TB ומעלה, הגודל עצמו לא משנה לי (ליד המחשב יש מקור מתח פנוי). הכונן עצמו ישמש ככונן גיבוי תמידי של קבצים גדולים (סרטים,משחקים),ועריכות (פוטושופ,סוני וגאס). התקציב הוא עד 600 ש"ח ואם יש משהו יותר משתלם אז עד 650 ש"ח. הכונן לא יתחבר בLAN רק דרך USB. למחשבים שלי יש USB3 אז עדיפות ליציאה זו. הקנייה תתבצע בTMS או בKSP (חנויות שקרובות אליי הביתה). יש לי התלבטות בין זה http://ksp.co.il/?uin=13384 לזה http://ksp.co.il/?select=.1033..146..489..373.&list=1&sort=2&glist=1&uin=19811&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 תודה אנשים,

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים