אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
למי אחריות לא משהו אני כבר יכול לכתוב - IBM ולמען ההגינות - הכוונה למי שקונה הארד-דיסק שלהם בחו"ל! למרות שהחברה בינלאומית, IBM ישראל, (לעומת IBM בהרבה מדינות מערביות) לא מכסה באחריות חומרה שלא נקנתה בישראל...ממש התנהגות גלובאלית של החברה.... אז, אני לא אקנה הארד-דיסק שלהם... ולשאלה: למי מהיצרנים יש אחריות בינלאומית אמיתית? מי נותן עדיין (או יותר נכון - שוב) אחריות של 3 שנים? איזה דיסק כדאי לקנות בהתחשב בנתוני הדיסק (איכות, אמינות וכו') ובאחריות היצרן. סתם, בא לי להיות צרכן נבון לשם שינוי...(ובתקווה שנציגי IBM בארצנו קוראים את זה גם הם) :smoke:
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כן כן, הלך ההארד דיסק שלי והיה לי בו את כל התיכנות שלי (שווי של כמה עשרות אלפי שקלים...) עכשיו, השאלה שלי היא כזו: ממי אני מקבל את האחריות (זה WD בן מקסימום שנה). איך לעזאזל הוא נהרס ? עשיתי שלא יעשה קיבוץ קבצים וזה גרם לזה שכל הקבצים יהיו מפוצלים, אז עשיתי איחוי דיסק, השארתי אותו כל הלילה (עבד המון המון שעות קשה...) ושהתעוררתי סגרתי את האיחוי (הוא לא גמר...) וסגרתי את המחשב. חזרתי, החלפתי ראם (לקינגסטון) והHD לא עבד. חיברתי אותו למחשב השני, אני מגלה שהמסמרים האלו שיש לו למטה רותחים, ממש שרפו לי את האצבע. ואז סגרתי את המחשב, אני מדליק שוב ופוף, הHD לא מגיב, לא מסתובב ולא מזוהה. יש סיכוי שזה יסתדר מתי שהוא ? בבקשה תגידו שכן :[ ושוב, ממי אני מקבל את האחריות (כתוב עליו שיש א…
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם יש דיסק און קי USB 3 מומלץ ואמין? ראיתי שהמחירים ממש לא גבוהים להפתעתי לעומת USB 2 .האם ההבדל הוא משמעותי? המערכת שלי תהיה בתמיכה מלאה לUSB 3. תודה לעונים גל
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.cdfreaks.com/news/11675 The TDK Professional Disc, which uses a blue-violet laser with a short wavelength for recording and playback, boasts a capacity of 23.3GB approximately five times that of DVD media as well as a rapid transfer rate of 72Mbps. Thanks to its random data access capability and other features available only from optical disc media, it can be expected to find growing acceptance in broadcasting applications. פששש,כל מה שנשאר לחכות זה למכשיריפ במחיר סביר,לסרטים בפורמט הזה ולכל הבלאגנים של הפורמטים HDDVD ו בלו-ריי ;D
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מצאתי במחסן צורב SCSI חיצוני התקנתי את הכרטיס של הצורב הוא מזהה אותו אבל הוא לא רשום במחשב שלי למה? ובכלום
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ה-HD שעליו מותקנת המערכת הפעלה הוא ה- 2GB. יש ירידה מאור חדה בין הביצועים בהתחלה לסוף. האם זה נובע משום שהמערכת הפעלה יושבת על ההארד דיסק הזה ? (הרי מתקינים את הוינדוס על ה-HD המהיר ביותר לא סתם, אז למה הביצועים נמוכים שם משמעותית בין ההתחלה לסוף ושלא נדבר על 2 ההארדיסקים האחרים שבדקתי ). האם אני מפספס משהו או שהכל תקין ?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לוח asus tusl2-c מעבד celeron 1200 די וי די asus e-612 מערכת ווינדוס 98 אחרי התקנה חדשה עם הדרייברים הכי מעודכנים והביוס הכי מעודכן, אני מסמן את ה dma של הדי וי די אבל אחרי הפעלה מחדש הוא לא מסומן. התקנתי את Intel Applicatin Accelerator וה ide controllers הפכו ל ultra ata controllers ב device manager אבל ה secondary controller מסומן בסימן קריאה והאייקון של הדי וי די נעלם. מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכונן המדובר http://www.verbatim-europe.co.uk/en_1/product_3-5-external-hard-drive-usb-2-0-1-5tb_16081.html מישהו יודע איזה הארד דיסק נמצא בתוך המארז? האם הוא שווה קנייה למול כונן נייד של סיגייט? http://www.ksp.co.il/hmain.php?now_snif=karmiel ההפרש בין הכוננים עומד על 40 ש"ח (באופיס דיפו הכונן עולה 500 ש"ח)
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, בהמשך לכתבה שפורסמה כאן באתר : http://hwzone.co.il/hardware/news/142337 אני מעניין לרכוש 2 יחידות של SSD mSATA מדגם M6M של חברת Plextor לנייד שלי MSI GE70 2OE. אין צורך להסביר כי מבחינת שיקולי המחיר: בארץ יחידה אחת בנפח של 256G עולה בסביבות 1180 ש"ח ועוד מדובר במוצר מהסדרה הקודמת M5M אז עדיף לי כבר לחכות ולקנות את המוצר בחו"ל. הדבר היחיד שממנו אני חושש הוא מהפן של האחריות, אם אני עומד להשקיע הרבה כסף אני מצפה שתהיה לי אחריות במקרה של תקלה ח"ו, ולמרות שבגרסה החדשה שמו דגש על אמינות לזמן ארוך. עדיין זה הנושא היחיד שבגינו אני מתלבט. לפי הכתבה המוצר אמור להיות נגיש בסביבות האביב/פסח ובאותו זמן אני גם אהיה בחו"ל לשם חופשה ועל הדרך לרכוש את המוצר. הייתי מאד שמח לשמו…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מוזיקה של MP3 אבל אני רוצה מוסיקה *.CBA איך עושים צורב מחליף MP3 לCBA
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מצורף קובץ של מידע על (ssd (samsung 256gb 840 pro יד שניה שברצוני לקנות. אני לא מבין לגמרי את המידע הוצאתי את המידע ע"י התקנת ה ssd על המחשב הנייד שלי (dell inspiron n7110). פירמטתי והתקנתי win8. אפשר לראות גם את כמות המידע ששמתי עליו כבר. האם הוא במצב טוב? כמה זמן הוא בשימוש כבר? הוא עולה חדש 1190 וקניתי ב 800. תודה לכל המגיבים.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני צריך מדיות CD-R טובות,אך לא יקרות,הייתי אומר אפילו זולות, בסביבות ה45-50 ש"ח ל50 דיסקים שיהיו מספיק איכותיות לצריבת מוזיקה עליהם לשמיעה בסטריאו(לא MP3). יש המלצות?וכיצד אוכל לדעת בין זיוף או לא? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכם יש לי לוח אם של אסוס Z370-F הרכבתי בלוח אם שלי SSD M.2 של 250GB האם אני יכול להוסיף ללוח אם שלי עוד SSD M.2 של 500GB? יש לי מקום בלוח לעוד M.2 נוסף אבל זה לא פוגע בביצועים של הSSD ?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
- 2 followers
-
-
אני תמיד אורה RAIDE 0 ו RAIDE1 מה ההבדלים? מה יותר טוב? אני יודע מה זה רייד אז לא לשים הודעות ספאם בבקשה! וכו......
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. יש ברשותי את ה- Asus deluxe z77 ושתי ה-SATA של אינטל תפוסים והביצועים של הבקר של מרבל מזוייעים (לא פלא, זבל ישראלי טהור). רציתי לבקש מכם המלצות לבקר RAID איכותי (בעיקר ל-raid 0 של SSD) שמסוגל לסחוב עד ארבעה דיסקים. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. במחשב של הבן שלי יש כונן SSD SATA, של ADATA, די איכותי ומהיר, דגם SU800, בנפח 128 ג"ב, עם מהירות קריאה/כתיבה של 500+ מ"ב לשנייה. הבעייה שלי איתו היא הנפח הקטן יחסית שלו. יש לי אופציה להחלף אותו לכונן גם SSD SATA של סמסונג מסדרת 840 basic, בנפח 250 ג"ב שמהירות הקריאה שלו היא גם 500+ מ"ב לשנייה, אך מהירות הכתיבה שלו, היא בסביבות 240 מ"ב לשנייה. האם כדאי להחליף? הוא יקבל עוד נפח, אך במחיר של מהירות כתיבה נמוכה יותר. האם זה משמעותי, או שלא יורגש הבדל? המחשב משמש גם ללימודים וגם למשחקים, בחודשיים הקרובים זה בעיקר למשחקים.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
יצרנית הכוננים הקשיחים הגדולה בעולם מצטרפת אל המתחרה העיקרית שלה ומבטיחה לנו דגמים בנפח 16 טרה-בייט בקרוב - עם טכנולוגיה חדשה שתבטיח את המשך השיפורים בתחום בעשור הקרוב לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם, אני משתמש חדש יחסית במערכת ההפעלה הזו ואני לא כל כך מבין במערכות הפעלה של סרברים :-(. אני משתמש ב-Windows Home Server Vail. לפי מה שהבנתי זה קרנל זהה ל R2 Windows Server 2008 . לפני כמה חודשים התקנתי את מערכת והכל היה בסדר. חוץ מהתיקיות הקיימות, על המערכת, הוספתי כמה תיקיות - דיסק נוספות. השרת מורכב מ 8 דיסקים של TB 1,5 ו דיסק נוסף עבור טיוטה. לאחרונה המחשב התחיל להראות המסכים הכחולים. כתוצאה מי שאחד הדיסקים לא עולה לי וככה נשאר לי 7 מתוך 8. OK אז החומר שישב בו לא היה נגיש כי הוא מנותק אבל את כל שאר המידע הייתי רואה והיה נגיש!! אבל פתאום אני לא יכול לראות אותם על המחשב שלי, אבל אני לא יכול לבחור אותם או לסמן אותם או לגשת אליהם (ראה תמונה המצורפת). לקחתי את כל …
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ידוע ש Seagate קנתה את MAXTOR זה אומר שכבר לא יצאו כוננים קשיחים של מקסטור? כמו סדרת diamonMax 10 וכדומה *R.S
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה די מוזרה ונורא מציקה: יש לי צורב DVD של NEC (דגם: 3520A). מסתבר שהוא קורא רק חלק מהדיסקים - הוא קרא לי את כל המדיות DVD שניסיתי, וגם כמה דיסקים רגילים, אבל לאחרונה ניסיתי כמה דיסקים רגילים שהוא פשוט לא קרא - הוא התייחס אליהם כאילו יש דיסק ריק עם 0 מקום פנוי בכונן. אני יודע בוודאות שהדיסקים האלה מכילים מידע. זה קרה לי גם עם דיסק שקיבלתי עם הלוח אם של ג'יגה-בייט. שכפלתי אותו עם צורב במחשב אחר ואז הוא כן קרא את הדיסק הצרוב. מישהו מכיר את הבעיה? יודע איך לפתור? יש רעיונות? עדכון firmware יעזור פה? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש ברשותי את הכונן כשנה (מאז הרכישה הקבוצתית המוצלחת שמתי לב לאחרונה שלפעמי יש דליי ארוך מאוד (5-10 שניות) כאשר אני מנסה לפתוח קובצי אופיס שונים (בעיקר וורד ואקסל). כרגע 57% מהכונן פנוי (136 מתוך 238) והוא הכונן היחיד במחשב. הרצתי AS SSD וראיתי ירידה של יותר כ- 150 נקודות. ישר אחרי ההתקנה קיבלתי 660-670 וכרגע אני מקבל 510-550. האם זה סביר? ומה יכולה להיות הסיבה לדלי כ"כ גדול??
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות צורב במחיר של 500 ש"ח תמליצו לי על צורב טוב-לא אחד שיהרס אחרי 1000 צריבות!!! סוס עבודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בגלל שהמחשב שלי היה ליד הסאבוופר מתחת לשולחן, החלטתי להעביר אותו לפני השולחן (גם בגלל שהמאוורר צד הזה שאב למטה מלא אבק). יש סיכוי שרמקול 20W המסומן בתמונה יזיק באופן כלשהו לHDD או לרכיבים האחרים? הוא משנת 2000, אז אני לא יודע אם יש לו MAGNETIC SHIELDING. (ד"א - אלה וואחד רמקולים. איכות מדהימה. 2 רמקולים של 20W וסאב (רואים למטה) של 40W. הם שווים את ההון ששילמתי עבורם בשנת 2001.) תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם התקנתי את speedfan כדי לנתר את הטמפ' של ההארדיסק שנחשדה כגבוהה והחשד שלי אומת, 52 מעלות בצל והלז הגיע אף ל59 בשמש ההארדיסק מותקן בתוך מגירה ללא מאוורר, חיפשתי דרכים עוקפות ואין מפני שאני חייב את המגירה וכנ"ל לגבי מגירות עם מאוורר, לא מצאתי פה בצפון ועוד דבר, התוכנה הראתה בערך 75% כשירות להארדיסק ואפילו פחות, נראה לי הוא גוסס לאט לאט רעיונות? הצעות? ובלבד שאני לא אצטרך להזמין מרחוק או ביוקר.. תודה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב כנראה נשרף לי הדיסק הקשיח ממנת יתר של ריסטים אני יפרט אולי אחר כך, עכשיו אני מחפש דיסק קשיח עד 450-400 שקל מקס' חשבתי על ה Maxtor 80GB 7200rpm 8MB Buffer Serial ATA HDD, הדיסק הקשיח הקודם היה של WD אז אני כבר לא סומך עליהם ב100%, אם יש הצעות אחרות הם יתקבלו בשמחה, תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-


