אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום אני תכנן לקנות מחשב חדש ויהיו לו DVD צורב ושלושה הארד דיסקים יש מצב שאני אוכל לחבר את כולם? כולם IDE
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום וברכה ותודה מראש לכולם, רציתי לשאול לגבי הדיסק שבכותרת, אני צריך מתאם בשביל זה, ורציתי לדעת אם מישהו יודע איזה KEY הדיסק הזה, האם M בלבד או B ? לפי מה שראיתי זה בוודאי לא B & M. אם מישהו יודע ויכול גם להמליץ לי על מתאם שמתאים לזה, אני מודה לו מאוד מראש. תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מעניין אותי לדעת איך היא עובדת, האתר שלהם מזבל הרבה בלי להגיד איך הטכנולוגיה עובדת!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי דיסק פנימי 320GB של WD. אני רוצה להפוך אותו לחיצוני, אז השאלה היא האם יש לקנות את הקופסה של החיצוניים בנפרד (אין לי צורך ביציאת USB3 כי זה מחשב ישן בעל יציאות USB1.1, אז USB2 יהיה טוב). ועוד שאלה. אני צריך כרטיס הרחבה מ-PCI ל-SATA האם יש דבר כזה (שחיפשתי מצאתי רק ל-PCIE). אשמח לתשובות.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין בחצי טרה או טרה אחד. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד powebook g3 עם כונן 1.8 אני חושב, הבעיה היא שמולחמים לפינים שלו גידים שבסוף יש קונקטור שמתחבר ללוח אם (אפשר להוציא אותו) החיבור הוא EIDE/ATA-2 השאלה אם יש דרך לחבר אותו למחשב נייח. משום שאני לא מצליח להתקין עליו מערכת הפעלה אז חשבתי להתקין דרך המחשב הנייח תודה
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
במשך שנה מתקלקל הקונן הקשיח השלישי ומתחיל להיות מוזר. לא התקלקלו לגמרי אבל התחיל לבקש CHDSK ו-BAD SECTOR מדובר על קוננים WD : ראשון היה 250 - פעל כשנה וחצי שני - 640 ופעל כ-3 חודשים השלשי - 640 - םעל כ-7 חודשים המחשב הוא חזק עם חלקים יקרים ויש עוד 2 קוננים נוספים. אני לא יודע אם אני חושב נכון: לוח אם יכול לקלקל את הקוננים? מה עוד יכול להיות כיב-20 שנה שני מששתשמ במחשבים לא היה לי אף פעם בעיה כזאץ
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם באמת זה משפיע על המחשב מבחינת מהירות/ זמן תגובה? או שעדיף מידי כמה חודשים/שנים לפרמט?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני בן אדם שצריך נפח אכסון, וה80 של הנייד לא הכי מספקים. הדגם+מפרט בצד, האם יש HD כמו בכותרת?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום,לאחרונה אני מרגיש האטה כללית במערכת ההפעלה,לאחר ניקוי יסודי של כלל המערכת האיטיות נמשכת והחלטתי לבצע בדיקה יזומה לכונן המערכת,התוצאה המSMART מראה על כונן תקין אך ישנם "ספייקים" מוזרים במהירות שאני תוהה לגביהם, מצורפת תמונה מהבדיקה להמחשה,לצד בדיקה של SSD ישן יותר שברשותי אשר מציג מהירות אחידה לאורך כלל הבדיקה וגם בעל זמן גישה נמוך יותר משום מה,אשמח לחוות דעת והאם יש צורך במימוש אחריות. דגם הכונן: sandisk extreme 120GB(מצורף כ"Os ssd) הכונן עם הבעיה כביכול c SSD',הכונן השני למקרה הצורך מפרט המחשב: Intel core i5 4570 10 gb ram שני הכוננים מחוברים כמובן בSATA III
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://jpg.co.il/view/5079a85b1e766.png/][/url']http://jpg.co.il/view/5079a85b1e766.png/"][/url]
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי את הצורב הנ"ל ויש לי שאלה אליכם. הצורב הזה הוא "מפונק" , מה זאת אומרת? יש לי כמה סוגי דיסקים ריקים, ובכל אחד הוא נותן לי מהירות מקסימלית שונה, חלק X4, חלק X12 ,וכו" (ביטלתי את Power Burn) איזה סוגי דיסקים אתם ממליצים, ואתם יודעים שהוא צורב X24 בלי בעיות? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי חבר'ה אני הולך לקנות צורב והברירות שיש לי הן או benQ או samsung או ricoh. אני יודע שלייט-און יותר טובים,אני יודע שפלקסטור יותר טובים וגם ימהה,אבל זה מה יש ואני צריך לבחור אחד מהם. אז על מה אתם ממליצים? בתודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, קניתי את הסמסונג 840 פרו ורציתי לדעת אם יש תוכנות או כלי בדיקה שבהם אני יכול לראות את הנתונים של הSSD? כי אני רוצה לבדוק שהכל פועל כמו שצריך לפעול משום שציפיתי שהוא יהיה הרבה יותר מהיר ממה שהוא. אז אני קצת חושד שהוא תקול. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אפשר להבין מהכותרת שאני בדילמה. אני מעוניין לקנות כונן קשיח אחד, פנימי. כרגע יש לי Raptor 74gb ו - WD1600JD. (נתעלם לרגע מה-IDE) אני חייב עוד מקום פנוי (אני חיי על הגבול) ואני חושב לעצמי: 1. לקנות 500gb ולשכוח. (אם כן, איזה כדאי?) (במחיר שלו אני יכול להביא גם 320 וגם 160 ל-Raid0 אז נעזוב בינתיים) 2. אהה.. 320gb זה די והותר וחסכון משמעותי מ-500 (אם כן, איזה כדאי?) 3. אם כבר עוד HDD, אפשר כבר להביא 160gb בזול ולחבר ב-RAID0 עם זה שכבר יש לי. תוספת ביצועים - התפשרות על נפח. אני אשמח לכל הצעה, תמיד טוב לשמוע עוד דעות. בינתיים האינטרנט "סותם" אותי - כל הורדה באה על חשבון משהו אחר
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי שאלה די חובבנית אבל מקווה שתוכלו לעזור לי בה איזה הארד דיסק עדיף יותר כדי להתקין עליו וינדוס [ IDE או SATA ?] מי יותר מהיר?,מי יותר אמין?,ולמה המחיר של IDE יותר יקר מsata ? מקווה שתוכלו לעזור לי בשאלה הזאת תודה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ה dok שקניתי מוגן מכתיבה אי אפשר לשים בו קבצים לא למחוק לא להעתיק לא לכלום מה עושים ? תודה רבה כתוב שהוא מוגן מהכתיבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי שאלה יש לי וינדוס 8 חוקי. עכשיו א ני כרגע משתמש בו בכונן הרגיל ואני רוצה התקין את הוינדוס בSSD להשתמש בCD KEY מקורי זה אפשרי?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קראתי איזה דעה של מישהו לגבי הרדיסק חדש איך שקונים לתת לו לעבוד יום שלם או יומיים רצוף בלי כל פעולה מאמצת--אז הוא אומר שזה מאריך את חיי ההרדיסק ---האם זה נכון או שטות ?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, עד היום הצלחתי לצרוב על דיסקים 8.5GB DL של xerox וגם של teac. אתמול רכשתי חבילת דיסקים לצריבה שלVerbatim DVD+R DL 8.5GB Printable ובניסיון צריבה מתקבלת הודעת השגיאה המצ"ב. אני עובד עם צורב DVD ללא אופציית הדפסה על דיסקים האם זאת הסיבה שאי אפשר לצרוב על דיסקים מסוג זה? מה אפשר לעשות?? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.bit-tech.net/news/2008/11/18/usb-3-0-specificaton-finalised/1 יגיע בפועל כמוצר לקראת סוף 2009. מדהים לחשוב שיהיה אפשר להעתיק סרט BD ממוצע בכדקה!
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם יש הבדל ביצועים בין W.D. 80 GB 7200 ATA-100 (8MB) ו W.D. 80GB SATA ? ואם יש הבדל הוא שווה 30 ש"ח..? או ששוה להשקיע בחברה אחרת בפחות כסף? כמו מקסטור, היטאצי?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בעקבות ביקור באילת החלטתי להסתכל על מחירי ה SSD שיש בשוק היום, והופתעתי לראות את כונן ה M.2 של קינגסטון בנפח 480 נמכר ב 645 ש"ח, לכאורה מחיר יותר זול מבחו"ל (שם הוא עולה כ 200$). המחיר באילת בכלל מצחיק, 550 ש"ח. וכל זה עם 5 שנות אחריות. אני משער שהוא אמור להיות די מומלץ בעקבות זאת, אך כמעט ולא מצאתי אנשים פה ממליצים עליו, יש סיבה לכך? האם לדעתכם המחיר הזה ישאר, או שהוא יעלה כמו שקרה ל 850 evo של סמסונג?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, אני רוצה לקנות SSD ויש כל כך הרבה דגמים שזה מבלבל... אני מבקש שתי המלצות: ל-SSD 60 גיגה ול-120 גיגה. אני קונה בחו"ל. חשבתי ע להדגמים הבאים: Corsair Force GT 120 / 60 OCZ Vertex 3 120 / 60 OCZ Agility 3 120 / 60 Patriot Pyro SE 120 / 60 Patriot Wildfire 120 Crucial M4 64 / 128 מי הכי מומלץ? (המספרים הם הנפחים הקיימים הרלוונטים להשוואה) תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-


