עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by gll,

    האם שווה לרכוש ב- 77 דולר? בארץ ראיתי שעולה 600 פלוס פה https://www.massdrop.com/r/7ZLS3U תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. שלום, אז התפגר לי הסיגייט ברקודה 3TB אחרי שנתיים וקצת. השתמשתי בו לגיבויים של הכל (תמונות, מסמכים, וידאו) וגם כשרת מולטימדיה ברשת הביתית (מוזיקה, סרטים בהזרמה לטלויזיה עם PLEX). אני מחפש מישהו שיחליף אותו (3-6 טרבייט בנפח) - וחשבתי על שתי חלופות: (1) דיסק קשיח רגיל אמין (עם אחוז תקלות נמוך סטטיסטית, אני יודע שיש דגמים כאלה) (2) שרת NAS חיצוני שיעשה את העבודה (בעייתי בעיקר מבחינת תקציב, אני לא רוצה להגיע מעבר ל-1000 ש"ח אלא אם כן זה פתרון bulletproof). אשמח להמלצותיכם תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. אשמח את תתנו את תעדכם על הקשיח הזה- http://www.samsung.com/global/business/hdd/productmodel.do?group=72&type=61&subtype=78&model_cd=439&ppmi=1170 מחירו 250 שח. אני יכול להוסיף 40 שח בכדי לקבל 7200RPM רגיל (לא ECO GREEN) או להוסיף 80 שקל ולקבל 640 עם פלטה כפולה. אשמח לשמוע דעות. המחשב הוזמן כבר עם הקשיח הזה אבל עוד לא מוכן. תודה רבה!!

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by shahartal,

    אני רוצה לקנות דיסק קשיח חיצוני שקט, איכותי, 1-2TB ובמחיר יחסית נמוך. מישהו יכול להמליץ לי על דיסק קשיח שיתאים לי? לא יודע אם זה חשוב אבל השימוש שלי בדיסק הקשיח יהיה כשטח איחסון לסטרימר שלי, הוא יהיה מחובר לסטרימר שמחובר לטלוויזיה ויפתח והתכבה בכל פתיחה וסגירה של הטלוויזיה מה שלדעתי הרס לי את הקודם אז צריך אחד שלא התקלקל מהר ושיהיה איכותי תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. היי עברתי להשתמש בWIN7 ממזמן ואני לא מצליח לפרמט את הדיסק הקשיח בו היה מותקן הXP, מה שמונע לדעתי היא שהBOOT של בחירת מערכת ההפעלה רץ מהדיסק הזה, מצרף תמונה למישהו יש רעיון איך להגדיר את \:C כדיסק הSYSTEM ? תודה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by netanel38121,

    שלום. רציתי לדעת לגבי גיבוי , השאלה היא כזאת. יש לי כונן ssd שעליו מותקנת המערכת הפעלה win 8.1 ותוכנות, בנוסף יש לי עוד כונן רגיל 2TB שעליו מותקנים הדברים הכבדים. משחקים ותוכנות שבחרתי להתקין עליו. לצורך העניין אני מגבה באמצעות התוכנה acronic 2015 את הכונן ssd זה שעליו יושבת המערכת הפעלה כולו בנפרד. ואת הכונן השני בנפרד. האם זאת דרך תקינה או שגויה? בנוסף התוכנה acronic תמיד ממליצה לי לגבות כונן נוסף שלא קשור כשאני מסמן את הכונן של מערכת ההפעלה לגיבוי. אשמח קצת לקבל מידע איך לגבות בצורה נכונה . בדיוק אתמול רכשתי כונן חיצוני 4tb לגיבוי שיהיה לי.. תודה מראש. נתנאל.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. שלום לכולם, קניתי הראדיסק שני בעיקר למטרות גיבוי של ההארדיסק הקיים, מה אתם אומרים כדאי לעשות את שניהם RAID1 או פשוט שני כוננים ולגבות את כל המידע של כונן א' לכונן ב'? תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by tfo,

    יש לי דיסק און קי של memo race store&go 2GB, יש עליו מידע שאני מאוד צריך. לפני כמה זמן הוא נדפק ובכל מחשב שאני שם אותו המחשב קורא אותו אבל הוא מופיע כ 0 בייט. מישהו נתקל בזה בעבר? יש רעיון איך מסדרים את זה (אני מאוד צריך את המידע מבחינתי לזרוק אותו אחר כך לפח)?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by itaysp,

    שלום! אני מעוניין לקנות מתאם IDE ל USB. ראיתי שיש כמה סוגים כיום בשוק.. אני רוצה אחד עם מארז ושיתאים גם לדיסקים קשיחים וגם לכוננים (יש דבר כזה?) בכל הדגמים שראתי של מתאימים כאלה (גם בלי מארז) שמתי לב שהמתאם מתחבר רק לUSB. מאיפה מגיע החשמל? מה USB? לפי מה שאני יודע ה USB זה רק 5 וולט, זה מה שהספק צורך? ראיתי את זה: http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=5163 דיי דול.. 88 שקל ויש גם את זה http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=5165 קצת יותר יקר... הראשון 2.5" והשני 3.5" אז נראה לי שאי אפשר להכניס איזה כונן לראשון.. אבל איך אפשר להכניס דיסק קשיח לשני אם הוא גדול מידי? זה טוב?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by eleshem,

    צורב: IDE\CdRom_NEC_DVD_RW_ND-3550A Firmware version: 1.07 מדיה: Silver Line DVD+R DL x8 מנסה לצרוב DATA של כמה קבצי AVI גדולים (700MB) שזה יוצא ביחד: 7600MB כל ה-DVD שניסיתי עד עכשיו, נדפקו ב-55 עד 75 אחוז מהצריבה תוכנה: Nero 9.0.9.4 מערכת: Win XP Pro SP2 יש למישהו רעיון מה אפשר לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. Started by liav12,

    יש לי בעיה קטנה, הצלחתי להקליט בעזרת הכרטיס טלויזיה סרטים מהוידאו למחשב אבל שאני מנסה לצרוב אותם הצורב ממיר אותם לקבצי dat, אני מנסה לצרוב אותו בתוכנה נרו הקטגוריה של צריבת סרטים לדיוידי, הוא אומר לי שהפורמט אינו מתאים. אני לא יודע מה לעשות עד עכשיו יש לכם מושג? תודה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by oded6188,

    יש לי במחשב 4 הארד-דיסקים בנפחים: 1 - 80 2 - 250 3 - 250 4 - 500 אם אני אנתק את הארד-דיסק מספר 1 ואחבר במקומו הארד-דיסק חדש של טרה בייט זה יעבוד? או שיש מגבלה מסויימת על נפח ההארד-דיסקים הכולל?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. יש לי צורב YAMAHA 16 10 40 קניתי במיוחד דיסקים 90 דקות של GPT (800+ MB) אפשרתי ב- NERO את האופציה: enable overburn (הכנסתי 90 דקות) כשאני מנסה לצרוב קובץ של 730 MB אני מקבל הודעה שאין לי מספיק מקום בדיסק (CDROM) מישהו הצליח לצרוב מעל 700 בהצלחה או יודע מה הבעייה? עוד משהו.. אומרים שזה יכול להרוס את הצורב.. האם זה יכול להרוס את הצורב גם אם אני משתמש בדיסקים שנועדו ל-OVERBURN (כמו ה-GPT 90)?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by zeroone,

    שלום אני מבקש הנחיות להפוך צורב X40 LTR-40125S ( 40x 12x 48x ) CD-RW Firmware לדגם X48 LTR-48125W ( 48x 12x 48x ) CD-RW Firmware אני יודע שזה היה אפשרי אלא שעכשיו בעת התקנת Firmware אני מקבל הודעה שזה לא הדגם המתאים. ה- Firmware הקיים הוא האחרון.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by NOVA,

    http://www.plextor.be/english/products/premium.html

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by aviadzi,

    האם יש בעיה לחבר HD עם SATA1 ללוח שתומך בSATA3? האם יש תאימות לאחור בלוחות אם?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by alex.turovsky,

    W.D WD2500AAKS 250GB SATA II 7200RPM 16MB BUFFER 375.00 ש''ח או W.D WD2500KS 250GB SATA II 7200RPM 16MB BUFFER 375.00 ש''ח מה הסיפור עם ה AA האלה ?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. שלום לכולם, יש לי מחשב בן 4 שנים, סה"כ עובד בסדר גמור. יש לי HD פנימי של חברת Western Digital, מהיום שקניתי את המחשב (נפח 500GB). לאחרונה אני חש איטיות בעת כתיבת\קריאת תכנים מה HD. אני מקפיד לבצע Defrag אחת לכמה חודשים... רציתי לדעת אם יש תוכנה שבודקת את התקינות של ה HD - אני חושש שיגיע יום וה- HD יפסיק לעבוד ואאבד את התכנים. האם יש תוכנה שבודקת את מצב החיים של ה HD? כמה נשאר לו וכו'? תודה ! 8)

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by Bah_gots_pIII_450,

    לא איכפת לי איזה מהירות! לא איכפת לא איזה חברה! רק שיחזיק מעמד!!! יש לי צורב smart & friendly שהוא במקור של teac שנדפק ועכשיו לא יכול לכתוב CD-RW's....

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  20. Started by TBN,

    מה אתם אומרים על ההארד הזה http://shops.nrg.co.il/Prod/55384/111 מצד אחד זול ומפתה מצד שני זול בצורה חשודה. לא הצלחתי למצוא איזה דיסק יש באריזה. תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by idanmal,

    שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים. אני מעוניין להוסיף חיבור ESATA למחשב הנייח שלי בכדי להעביר קבצים/סרטים למחשב הנייד שכבר יש בו חיבור כזה. השאלה מה מבין השניים כדאי? http://www.ebay.com/itm/Internal-SATA-to-eSATA-External-PCI-Slot-Cable-Bracket-/280656726441?pt=US_Drive_Cables_dapters&hash=item415871c9a9 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330717610533 האם הזול יותר יעשה את העבודה או שמבחינת מהירות העברה היקר עדיף?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by 69,

    אני צריך במחשב יכולת לצרוב CD, יכולת לשמוע, לנגן ולסייר בדיסקים (CD), ויכולת לראות DVD. * לא צריך צורב DVD מכאן נובע שאני חייב צורב CD (לייטאון למשל, עולה כ 200 ש"ח). ומכיוון שלא כדאי להשתמש בצורב ה CD גם לעבודה יום יומית מול דיסקים רגילים, אני מניח שצריך כונן נוסף. אם הכונן הנוסף שאקנה יהיה CDROM, אוכל לצפות בו בסרט DVD (עם התוכנה WINDVD למשל), או שאני חייב כונן DVD ? רוב תודות !

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by eido300,

    אני מחפש מידע על זיכרון במכשירים, הכוונה לזיכרון הפנימי שמכיל את הפקודות והמערכת של המכשיר, כגון בדיסק קשיח, לא את הזיכרון (1 טרה וכדו') שמכיל את מה שמאחסנים בו אלא את הזיכרון שמכיל את הfirmware של הקשיח ואת הפקודות. אשמח אם תוכלו להפנות אותי למקור מידע לקריאה או שמישהו יוכל לעזור בהתכתבות במייל. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by haim_egm,

    סיפרית הווידאו שלי מורכבת ברובה מסרטים/סדרות באיכות 4K, קבצי המדייה הגדולים (10GB) דורשים איחסון על תקליטורי BR ואני משתמש במדיות של DL (50GB). יש לי כרגע שני צורבים, אחד במחשב ואחד ב HTPC, שמשמשים לצריבה ולצפייה ובחודשים האחרונים הצורב ב HTPC התחיל לפספס (קורא את הדיסק נורא לאט, לא מצליח לצרוב גם במהירות הכי נמוכה) והחלטתי לרכוש חדש במקומו. הזמנתי מאמאזון LG WH16NS40, הגיע שבוע שעבר והוחזר אחרי שגיליתי שהוא לא מזהה שום דיסק... אשמח להמלצה לצורב BR איכותי פנימי במחיר של 200-300 ש"ח. אני צריך צורב שיכול להתמודד עם מדיות לא איכותיות במיוחד מבחינת כתיבה והמהירות כתיבה שלו הרבה פחות חשובה לי מאשר איכות הכתיבה שלו (הצריבה מתבצעת פעם ב ואני משתמש ב HTPC בלילה ב…

  25. Started by CyAn1de,

    הסידירם משמיע רעשים מתכתיים בזמן שהוא בודק אם יש בפנים דיסק, או בתחילת תהליך הקריאה של דיסק כלשהו. הם זה בעיה מכנית, או בעיית BIOS של הסידירום? אני לא יכול לפתוח את הסידי, כי הוא באחריות(רק אתמול קיבלתי אותו)

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים