עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by morben,

    שלום הייתי מעוניין לדעת מה אתם חושבים על הכונן הבא: [h=1]Samsung 840 EVO Series MZ-7TE120BW 120GB SSD SATA מחיר: 580 ₪ האם יש לכם המלצה לכונן אחר ביחס מחיר תועלת שהוא יותר טוב וכדי לרכוש תודה רבה[/h]

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Chura,

    שלום, אני משדרג את המחשב בסלון שלי למשהו קצת יותר חזק מבוסס Sandy Bridge נשארו 2 התלבטויות, קירור (נפתח) וקשיח. אני מתלבט האם ללכת על הכוננים הירוקים (WD Green/Samsung Ecogreen) או על הרגילים ? ראיתי שיש לרכוש כונני גרין בSATA3 שמאוד קורצים לי (למרות שזה רק בKSP). האם לדעתכם במערכת שצריכה בעיקר כוח עיבוד וכו' (סרטי BR 3D ) יש חשיבות מכרעת למהירות הקשיח ? שכן הירוקים חסכוניים יותר ושקטים יותר אני מאמין. הכונן יהיה 1TB ויהווה גם מחיצה למערכת ההפעלה וגם מחיצה לאחסון. תודה!

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. שלום שיהיה אמין והכי חשוב שקט...אם אפשר הצעות.. נמאס לי להחליף סידירומים

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. מה זה בדיוק ומה זה עושה?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. לצערי, גם בלוח הצנוע שלי יש בקר מובנה של מרוול עבור אפיקי ה6GB\S, (שבסופו של דבר עובר דרך השבב של הSATAII) זה לא בדיוק סיפק את הצרכים שלי, וכמובן שזה לא נתן לי למצות את מלוא היכולת מכונן / כונני הSSD שלי. השוק מוצף בבקרים נוספים ובשטויות של כל מיני "בקרים" בחיבור PCIEX1 - שגם הם מבחינת רוחב הפס לא יכולים לספק את הסחורה. בעבר עבדתי עם הDELL PERC5I, שהוא מעולה למטרות RAID, ובהחלט עושה את העבודה, אך נאלצתי להחליפו עקב חוסר תאימות ללוח שלי, וכמובן חוסר התמיכה של 6GB\S. התלבטתי לא מעט בין הבקרים השונים בשוק, ישנן חברות רבות וטובות דוגמת ROCKETRAID, וLSI וכו'. בסופו של דבר - בחרתי בבקר שנחשב ל"בקר כניסה" לעולם הבקרים האמיתיים, והוא הLSI 9220-8I , כאשר ה8I הוא הבקר בעל 8 הע…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. שלום לכולם, יש לי מצגת פיירפוינט בעזרתה כמה מרצים שלי מעבירים הדרכות. אני פוחד שאחד מהדיסק קון קי שלהם יאבדו והמצגת תיגנב . אני מחפש דרך לעלות את המצגת למקום ברשת דרכו ניתן יהיה לפתוח אותה רק מכותבות IP מוגדרות ללא אפשרות הורדה. מכירים אפשרות כזאת ? אין בעיה שהשירות יהיה בתשלום... תודה מראש ((:

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. שלום לכם, קניתי ב2009 דיסק קשיח של סייגייט מKSP(מסדרת free agent) לאחרונה הוא התחיל לעשות בעיות הוא מרעיש נורא וגם אני לא מצליח להעתיק חלק מהקבצים למחשב שלי לדעתי פשוט ההרד דיסק גוסס כבר וחשבתי לממש אחריות, כשקניתי אותו היה רשום באתר שלהם שיש אחריות ל5 שנים אבל עכשיו כשאני הסתכלתי על הקבלה אין שום איזכור לכך, פרט לכך שרשום על האריזה אחריות ל5 שנים אז השאלה שלי היא האם KSP אמורה לממש אחריות או שיש לה אחריות אחרת או שאולי אפשר להציל את ההרד דיסק? יש איזשהי תוכנה שניתן להציל את המידע שיש עליו(יש לי פשוט עליו הרבה מאוד גיביים)? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. רכשתי עפ"י המלצות בפורום ובמקומות אחרים את הצורב ASUS DRW-2014L1T ושאר המפרט שלי מופיע בפרופיל המשתמש. המחשב עובד עם מערכת הפעלה ויסטה פרימיום 64 ביט בעברית וישנה בעיה עם הצורב בקריאת דיסקים,לוקח לו המון זמן לקרוא דיסקים (DVD או CD)וכשאני אומר המון זמן מדובר על מספר דקות לדיסק בודד כשבזמן הזה כל לחיצה על מקש כלשהו או פעולה כלשהי גורמת לתקיעה של המערכת עד להוצאה של הדיסק . על פניו הכונן אינו תקול ודיסק אחד הוא הצליח לקרוא ,זמן הקריאה לטעמי אינו סביר במערכת כזו חזקה (מפרט בצד),כשבזמן זה כמובן איני מנסה לבצע שום פעולה אחרת שגורמת לעומס. מה יכולה להיות הבעיה והאם למישהו יש ניסיון דומה? קראתי באיזה מקום שהכונן קורא אמנם מעט לאט CD-R אבל לא ברמה כזאת. תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Guardian Spirit,

    האם לדעתכם רכישת צורב דיסקים של BlueRay שווה את ההשקעה לצורך גיבויים מאסיביים?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by mrraz,

    במערכת כמו שלי עם הרבה דיסקים ו- 160 ג"ב נפח, ראיתי שתוספת 256 מ"ב זיכרון (לסה"כ של 512) משפיעה באופן דרסטי על הגישה לכוננים ובמיוחד מהרגע שסימנתי ב סיסטם פרופרטיז /אדוונס / סטינגס/ אדוונס, הפניית יותר זיכרון ל- SYSTEM CACHE

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by Zinger777,

    היי, אין לי מושג איך לתאר את זה.. אבל מה זה הפלסטיק השחור שיש לפני המחבר מיני USB שיש פה: http://www.kombinator.co.il/uploaded_files/users_profile/370.fuji_12pin_cable.jpg לשם מה הוא נועד?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Chura,

    שלום חברים, יש לי HDD של 250 ג'יגה מקסטור, בן כמעט שנה. יש לי 2 מחשבים עם אותו HDD, ואני עובד על אחד קבוע. המחשב השני עם הHDD הזה יושב לידי ומידי פעם אני שומע אותו כאילו עושה BOOT רעש כאילו הוא מאתחל את עצמו. אני לא אוהב את הרעש הזה, זה מבשר רעות. האם יש תוכנה אמינה שיכולה לבדוק תקינות של HDD ? תודה !

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  13. קניתי לא מזמן הארד דיסק של Western Digital (WD1600). יש בו 2 חיבורי חשמל (אחד רגיל ואחד אחר) ושאלתי היא אם זה משנה באיזה מהם אני מחבר את ההארד דיסק ? עוד שאלה, הקטע של המאסטר וסלייב הם אותו הדבר כמו ב-IDE כן ?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. האם יש דרך לחבל בדיסק קשיח כאשר יש לי גישה מלאה אליו, בלי שהיצרן יגלה שישנה חבלה במתכוון, כדי שהאחריות עדיין תישאר תקפה... תודה מראש לעונים.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. מישהו התנסה בזה? win10 על SSD 128GB עובר ל SSD 500GB האם זה עובר חלק או שמומלץ להתקין הכל מחדש על הדיסק החדש?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  16. Started by jepe,

    יש לי בפלאסמה רק כניסת SDCARD ולא USB לצערי. יש אפשרות להעביר סרטיXVID למינהם לכרטיס SDCARD דרך המחשב ואז לחבר את הכרטיס למסך? צריך אולי לקנות איזה מתאם מסוים?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Shay Shd Dave,

    היי אז ככה הלפטופ שלי (hp pavilion 15 p101nj) כרגע עם hdd של 750 מחולק לשתי מחיצות (תהרגו אותי למה...) והוא די מפוצץ ולא מספיק לי מבחינת אחסון שמעתי שיש אפשרות לוותר על הcd לטובת ssd מה הsdd הכי מומלץ שתומך בsata 3? תקציב בגג 700 בתקווה לפחות

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. נא ראו הערה חשובה בסוף. 1. אשמח להמלצה לדיסק קשיח פנימי בנפח 1 טרה, הדיסק ישמש גם להרצת מערכת הפעלה וגם לגיבוי חומרים (אפצל אותו), כך שאני מניח שעליו להיות במהירות 7,200 RPM, אשמח ללינק המלצה על חברה ודגם ספציפיים. 2. במידה ואחליט לרכוש נפח של שני טרה, האם עדיף לרכוש שתי יחידות של המלצתכם בסעיף הראשון, או דגם אחר של דיסק יחיד בנפח שני טרה? 3. האם פיצול לשני דיסקים מפחית את הסיכון שהדיסק/ים יהרס/ו, מעלה אותו או לא משנה? (היתרון היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא שאם מפצלים לשני דיסקים, ודיסק אחד הולך לעולמו, אפשר עדיין לעבוד עם השני. 4. האם יש יתרון כלכלי משמעותי ברכישה דיסק אחד (2B) לעומד שני דיסקים של 1T? הערה חשובה: מניסיון העבר, על הדיסק/ים שארכוש לכלול לפחות שלוש שנות אחר…

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. כונני SSD מבית סמסונג ומבית Western Digital זוכים להכפלה לכתבה

  20. Started by NIR-T,

    היי, יש לי שני הארד-דיסקים: 1.WD 40GB 8MB BUFFER 7200RPM 2. WD 20GB (wd20 0bb-00aua1) את ההארד דיסק השני הוספתי לא מזמן מהמחשב הישן ורציתי לשאול עם אני יכול לעשות רייד עם שני הארד דיסקים שהם לא זהים בנפח שלהם ויכוללהיות שאפילו לא זהים בשאר הנתונים... אני לא מצליח למצוא נתונים על ההארד דיסק הישן אז שמתי את המספר דגם שלו אולי תצליחו למצוא באינטרנט אני לא הצלחתי....

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Armageddon,

    I just bought 50 Verbatim discs @ office depot that I thought were TY and it turns out that according the ATIP code I got: Atip-Code: 97m17s06f Manufacturer: Moser Baer India Limited. Exactly how bad is it?, is this the moment where I burst in tears for 100 nis I'll never see again?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. יש לי רק צורב וכונן קשיח במחשב, שמצריכים חיבור כבל IDE. כרגע כל אחד מהם מחובר על כבל אחר של IDE. אז כדי למנוע חסימת אוויר, או זרימת אוויר טוב אני מעוניין להיפטר מכבל IDE אחד ולחבר את הצורב והכונן קשיח רק על כבל IDE אחד. רציתי לדעת אם זה אפשרי? ואם כן אז אני צריך לג'מפר את הצורב והכונן קשיח? אני יודע איך לג'מפר אותם אני רק צריך לדעת איזה הגדרה לתת לכל אחד? הכוונה איזה צריך להיות MASTER ואיזה צריך להיות SLAVE? את הכונן הקשיח אני עומד לחבר אותו בכבל IDE באמצע שלו (לכבל IDE יש שלוש יציאות: אחת בהתחלה ללוח האם, אחת באמצע ואחת בסוף). אז אם אני מחבר אותו באמצע אני צריך להגדיר אותו כ-SLAVE? ואני לא יכול לחבר אותו במקום אחד חוץ מהאמצע של הכבל כי אז אני אצטרך לעקם את הכבל ואני לא מ…

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by MoAv,

    אני מחפש לקנות הארד דיסק פנימי SATA 3GB למערכת הפעלה, שיהיה מהיר ככל האפשר ואיכותי אבל נפח פחות משנה, בין 250 ל640. איזה הייתם ממליצים או איזו חברה נותנת ביצועים יותר טובים ? את הדיסקים שבסטיקי לא מצאתי לקניה.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. המחיר(כולל המשלוח) נראים טוב בעיניי, מה דעתכם על הכונן עצמו? http://www.ynet-shops.co.il/Sales/SaleDetails.aspx?AuId=7733486 הוא מתאים לי הן מבחינת חיבור הUSB2 והן מבחינת הגודל והצורך במתח חיצוני, השאלה היחידה היא האם הכונן, אמין ואיכותי? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. מה ההבדל בין סוגי המדיות ואיזה מומלץ לקנות DVD+RX8 DVD-RX8

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים