עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by rk666,

    כמה זמן לוקח לפרמט הרדיסק כזה, לNTFS, בהתקנה של WINDOWS, פירמוט מלא. תודה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by OpenCan,

    בהמשך לטופיק במקום אחר פה, רציתי לשאול לגבי כמה דברים על מגדלי צורבים. איפה אפשר למצוא כאלו בארץ? יש ספק אמין בחו"ל ששולח לארץ שיכולים להמליץ לי עליו? (דרך מסטופ זה שחיטה, 260 דולר רק משלוח למה שראיתי) אילו פרטים חשוב לי לבדוק? יש טיפים כלשהם? יש המלצות למשהו ספציפי? (מחפש צריבה של לפחות 5 עותקים בפעם אחת)

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. שלום לכולם, אני לפני רכישה של מחשב נייד. בנוסף אני מתכוון לרכוש HD חיצוני בנפח 500MB לצורך מולטימדיה (סרטים/שירים/קליפים) , והשאלה שלי היא - איזה חיבור חיצוני קיים היום שהוא המהיר ביותר? USB2 ? FireWire ? חיבור אחר שלא שמעתי עליו ? תודה, אורן.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. שלום לכולם! אני מעוניין לקנות צורב למחשב ורציתי לדעת אם יש הבדלים באיכות הצריבה (במוסיקה, כמובן) בין הצורבים השונים, או שכולם אותו דבר. אותי לא מעניין במיוחד הפונקציות של הצורב או אפילו מהירות הצריבה אלא האיכות. האם בצורב מסוים, האיכות של הדיסק שאני אצרוב תהיה יותר טובה מצורב אחר? או ששוב כולם צורבים באותה האיכות? תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. היי, אז הסיפור הוא כזה, אני קם בבוקר, מנסה להפעיל את המחשב, עולה רגיל והכל, איך שהוא מסיים את הטעינה של הווינדוס (7), אני מקבל מסך כחול מהיר, והמחשב מבצע ריסטרט וכך חוזר חלילה, ניסתי את הדברים הבאים: 1. ההעברת ההארד דיסק למחשב אחר, ושם הוא לא זוהה, וברגע שחובר לבדו ללוח אם, קרתה את אותה התקלה. 2. ניסתי לתקן את ההארד דיסק עם הדיסק של הווינדוס, ושוב נתן לי שגיאה שהוא לא מזהה ווינדוס. 3. ניסתי להתקין מחדש ההתקנה נתקעת לפני המידע על הדיסקים הזמינים.. אגב שמתי לב שההארד דיסק כן מזוהה בביוס! תגידו לי בבקשה אם יש דרך להציל את המידע, זה מידע נורא יקר לי.. עוד משהו, אני כבר קיבלתי את זה שהלך לי ההארד דיסק, ואני מתכנן לקנות ecogreen 1.5T, איך הוא ביחס לברקודה 7200 שיש לי עכשיו? יו…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  6. Started by arel508,

    זה הלוח אם שלי: http://www.gigabyte.us/products/product-page.aspx?pid=3475#sp ואני מעוניין להוסיף לו SATA 3 ו-USB 3.. ראיתי שיש כרטיסי PCI אבל האם יש כרטיס PCI אחד שכולל את שניהם? אולי גם יצא לי יותר זול.. תודה לעוזרים!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. כמו כן, אני נתקל בבעיה (שאני לא יודע אם זה הפורום הנכון לכך- אנא תקנו אותי אם אני טועה) בצריבה עם תוכנת NERO 8.0.3.0 כאשר יש לי תיקיה בתוך תיקיה בתוך תיקיה, עם שמות ארוכים, התוכנה מסרסת לי את שם התיקיה, והדבר גורם לבעיות רבות שכן נמחק רוב רובו של השם. האם יש הגדרה שתתן את האפשרות לצרוב עם שם במלואו ? מה גם, שלעתים העומק של התיקיות גורם לכך שבמצתבר נוצר מסלול ארוך למדי, ולכן התוכנה בתחילת הצריבה, מזהירה על הדבר. השאלה כפולה בעניין, האם ישנם הגדרות בגרסא הזו שתאפשר צריבה עם שמות מלאים או האם יש גרסאות מתקדמות יותר, אשר איתם הבעיה נפתרת בקלות יותר (יש לי אפשרות להתקין גרסאות מתקדמות יותר). בתודה מראש

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. בינתיים חשבתי על כונן קשיח חיצוני Seagate 500GB ST305004FDD2E1RK -מה דעתכם עליו? האם USB2 לא מהווה מגבלה להעברת מידע?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by LooseCannon,

    אהלן, קניתי 160 ג'יגה סאטה2 של ווסטרן דיגיטל, כשאני נכנס לביוס הכל טוב ויפה והוא מראה את מלוא הנפח, אבל בווינדווז הוא על רק 130 ג'יגה משום מה.. איך אני מסדר את זה? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by eliil1,

    C יש לי 90 גיגה ,ובD יש לי 370 גיגה. איך אני מעביר איזה 50 גיגה מC לD ? כך שיהיה בC40 גיגה ובD יהיה 420? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by Boris_yo,

    http://www.buy2.co.il/Center/DailyDeal/Index/f5fb8728-4f73-4fab-9db4-748fff7c0c5d?utm_source=mahayom&utm_medium=aggregator_buy2&utm_campaign=dailyDeal_f5fb8728-4f73-4fab-9db4-748fff7c0c5d אם שווה בכלל את 36 שײח ומה המוניטין של חברה? אני צריך להפוך את הדיסק און קי לדיסק שעולה כלים לתיקון חרום שלהמחשב.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. הי, שתי שאלות: 1. יש לי שני כוננים בגודל זהה, רק משני יצרנים שונים. הם בגודל זהה לגמרי, לפחות זה מה שאני מעריך כי כשאני מעלה אותם לגוסט למשל, אז אני רואה בדיוק את אותו מספר בייטים. אז השאלה היא האם ניתן לבצע ביניהם RAID? אני מעוניין ב-RAID1, כלומר רק כפילות מלאה, בלי חסכון במקום (יתירות לצרכי אמינות האכסון בלבד). 2. אני יודע שלווינדוס (XP) יש פיצ'ר מובנה לרייד, השאלה היא אם כדאי להשתמש בו או להוריד תוכנה אחרת כלשהי? ואם למישהו יש המלצות? לוח האם שלי הוא אסוס P5Q תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Murmur,

    הגיע לי ה- seagate Barracuda מהסדרה החדשה (3TB). הרצתי עליו HDDScan - להלן התוצאה. אינני יודע לפרש את תוצאות הבדיקה. האם הכונן תקין? האם כך צריך כונן חדש להתנהג? תודה מצורף גם קובץ הדוח המלא

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. שלום לכולם אני עורך וידאו מעוניין לקנות צרוב בלו ריי שיעשה את העבודה ושיהיה זול. לא חשובה לי המהירות אני בכל מקרה צורב לאט. אשמח להמלצות

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by omerha,

    אני מעוניין לקנות כונן נוסף למחשב שלי , כונן 80GB 7200 SATA אני מתעניין ב SEGATE WITH NCQ או HITACHI DESKSTAR-SATA II או WEATREN DIGITAL JD השאלה הראשונה שלי זה , אם הלוח שלי לא תומך ב SATA II ואני אחבר לו כונן SATA II האם זה יכול ליצור בעיות ? והשאלה השנייה : איזה כונן עדיף מבין השלושה , אני יודע שהביצועים כמעט שווים , וגם אין הבדל במחירים שהוא כול כך משמעותי אבל עדיין אשמח לשמוע המלצות לכונן , אני נוטה לכיוון ה SEGATE אבל אמרו לי שהוא לא הכי טוב ושה NCQ עושה לפעמים בעיות המקום לשפר ביצועים, אז בבקשה אשמח לקבל המלצה ? :s05:

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. כול הסרטים התמונות ועבודות העריכה שבדיסק הנייד בעל יציאת היואסבי, יופיעו לי על מירקע הטלוויזיה דרך כניסת היואסבי שבדיוידי המחובר לאותה הטלוויזיה. האם יש צורך בספק או את הכוח יקבל הארד דיסק מהיואסבי של הדיוידי כפי שקורה בחיבור ללא הספק ורק דרך כניסת היואסבי בחיבור למחשב מופעל? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. היי אני מעוניין לדעת אם יש אפשרות לעשות boot מ flash card או יש אמצעי אחר שיכול להחזיק מערכת הפעלה ולעלות אותה תוך עשרות שניות. למשל חיבור כרטיס פלאש לsata אז אם יש דבר כזה אומשהו שיכול לגרום למערכת לעלות מהר המחיר לא משנה

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by מר מקלדת,

    כשנה לאחר הצריבה כמה דיסקים CD של TEAC הלכו לי... יש בהם לכלוך כזה שהוא בתוך הפלסטיק, כלמר אי-אפשר לנגב אותו - מה שגורם לכך שאי אפשר לקורא חלק מהקבצים. אציין שאני נוהג לשמור טוב על הדיסקים שלי. זה ככה עם כל הדיסקים או רק עם אלו? יכול להיות שזה בגלל ששמתי אותם בנרתיק דיסקים שלא סגור הרמטי ולא בתוך מגירה (ולכן חשוף לאבק). לשם השוואה לפני כשבוע העתקתי כ-20 דיסקים DVD-R של BenQ שנצרבו לפני כמה חודשים ולא הייתה שום בעייה! אפילו בדקתי חלק מהקבצים ב-MD5 Sum. עריכה: זה קורה גם בדיסקים של TEAC שאין עליהם "סימנים מיוחדים". בדיסקים אחרים לא נתקלתי בתופעה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. כותרת יש מה לעשות? הצורב שלNEC Optiarc DVD RW AD-5170A שמעתי שש להם בעיות אבל לא יודע פעם הוא קורא פעם לא ועכשיו בכלל לא כבר כמה זממן

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by XCG120,

    רכשתי לאחרונה דיסק קשיח WD4003FZEX לאחר התקנת הדיסק הוא לא מזוהה במערכת ההפעלה ווינדוס 8.1 64 ביט לוח אם ASUS RAMPAGE FORMULA X48 מה הסיבה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Posford,

    שלום, יש לי 2 HD כרגע של WD 1- 250GB 2 - 500GB אני רוצה להוסיף HD של WD של 1000GB. רציתי לדעת אם יש השלכות על המחשב? אפשר בכלל לעבוד עם שלושה כוננים קשיחים? צריך לקחת משהו בחשבון? ורציתי לדעת אם אני משתמש ב-HD פנימי ומנתק אותו שלא יפעל קבוע, רק יחבר אותו מידי פעם לגיבוי כשאצטרך אותו, זה יקצר או יאריך את אורך החיים שלו? תודה רבה.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. סתם הסתכלתי לי על כוננים חיצוניים (צורבי DVD) וראיתי שהם די משמעותית יותר איטיים מהפנימיים, מדוע זאת? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by Ramboli,

    בלוח אם שלי יש רק חיבורי SATA 2. הSSD מחובר כרגע לSATA 2 שבלוח. הביצועים כמובן טובים הרבה יותר משל דיסק קשיח, השאלה אם הם יכולים להשתפר. בלוח יש חריצי PCI-E X1. אם אחבר את כונן הSSD לכרטיס הרחבה של SATA 3 עם צ'יפסט איכותי של marvell למשל, ארגיש שינוי משמעותי בביצועים? ידוע שמהירות sata 2 היא 300MB/s. מהירות sata 3 היא 600MB/s. מהירות מקסימלית של PCI-E X1 היא 500MB/s כך שהSATA 3 של הכרטיס יפעל במהירות כזו. עדיין יש הבדל בין 300 ל500 השאלה אם זה שווה את ההשקעה, למרות שהיא מזערית יחסית. נתוני מהירות כתיבה / קריאה של הSSD: INTEL 330 6Gb/s 450 MB/s / 210 MB/s 3Gb/s 265 MB/s / 200 MB/s תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  24. שלום, קיבלתי את המחשב החדש. הלוח הוא gigabyte GA-7VAX שתומך ,על הנייר לפחות, ב UltraATA 133. התקנתי את הדרייברים של VIA שנקראים: VIA Bus master PCI IDE Utility. ניתן לקבל בתוכנה את ההגדרות הנוכחיות של הדיסקים ולשנות אותם. בקצור על ה IDE0 עם הכבל IDE שהגיע עם הלוח ותומך עד ultra ATA133 (הכבל והלוח) מחוברים: Westran Digital 80 GB, 8MB buffer 7200 ultra ATA 100 - ראשי. IBM Deckstar 45GB 7200 ultra ATA 100 - משני. התוכנה מדווחת שהראשי עובד על Ultra DMA mode 4 ATA66 ושהמשני עובד על Multiword DMA mode 2 יש אפשרות לעדכן את זה וניסיתי לבחור: Ultra DMA mode 5 ATA100 המחשב מבקש restart אבל אחר כך התוכנה לא מראה שיש שום שינוי בהגדרות של הדיסקים. למה??

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by avimorp,

    יש לי כונן ntfs ואני רוצה לפרמט אותו ואין לי וינדוס אז איך אני עושה זאת?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים