אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום אני חושב לקנות כונן ssd על מנת לשפר ביצועים בעבודה על הרבה קבצים קטנים, קובץ ממוצע הוא בין kb אחד ל5 והם ובדרך כלל יש לי מספר מאות, כונן ssd יוכל ליעל לי את העבודה, נכון? בנוסף יש לי כמה קבצים של גיגות שאני קורא וכותב אל נקודות בתוך הקובץ, גם לזה ssd יוכל לעזור? בנוסף יש לי הארד דיסק של tb שמכיל את מערכת ההפעלה, מספר תוכנות והקבצים הבעייתיים ואני לא רוצה לנהל בעצמי מספר כוננים, אם אני קונה כונן ssd אני רוצה שהוא ייעל לי את הכל בלי שאצטרך להתקין עליו תוכנות אז בתכלס לשאלה, יש תוכנה שתאפשר לי להגדיר את ה ssd כקאש להארדדיסק? אני צריך שהיא תחליט לבד אילו קבצים הssd צריך להכיל, אין צורך להשתמש בשטח אחסון של ה ssd כשטח אחסון יש צורך שהקאש ידע לנהל גם מחיקות, אם אני מוח…
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא רק אינטל וסמסונג במירוץ הזה - גם לשותפות טושיבה וסאנדיסק יש טכנולוגיית שבבי תלת מימד מוערמים משלהן, שמאיימת להיות חסכונית ומתקדמת עוד יותר מכל מה ששמענו עליו עד כה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%aa%d7%9c%d7%aa-%d7%9e%d7%99%d7%9e%d7%93-%d7%9c%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%92%d7%9d-%d7%98%d7%95%d7%a9%d7%99%d7%91%d7%94-%d7%95%d7%a1%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7-%d7%9e%d7%9b/
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי 3 דיסקים קשיחים דיסק מקומי c , דיסק מקומי d , דיסק מקומי f אני רוצה לחבר את c ו - d שיהיו דיסק מקומי 1 מחובר כאילו יהיה לי רק למשל דיסק מקומי c שהוא כולל בתוכו את c ו - d ויכלול בתוכו את הזיכון של שניהם ביחד מחובר ועוד דיסק שהוא f עשיתי את זה עם התוכנה magic partition מצאתי כמה מדריכים לזה באינטרנט וכולם אומרים את אותו מדריך ואחרי שאני מפעיל תמחשב מחדש הוא מעביר אחוזים ואז יש שגיאה error 4 while executing batch. error 4 bad argument / parameter. will now reboot press any key to continue
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי חברים. מחפש HDD חיצוני שישמש אך ורק לסטרימר שלי. שיהיה מינימום של 1TB, ושיהיה אמין. יש המלצות? תודה לעוזרים!!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא סגור על הדגם שלו אבל עברתי על כל הדגמים המכרים בארץ ולא מצאתי אף אחד מהם ב-video help למישהו יש מושג איזה מדיות DVD הוא קורא? DVD-R או DVD+R? אני צריך לצרוב למחר סרט למישהו ואין לי מושג על איזה מדיה לצרוב בתודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הדיסק נרכש בחנות BUG בנתב"ג במחיר 85$ שם מלא:WDBAAA5000ABK WD PASSPORT Essential 500GB 2.5" external - Black גודל סטנדרטי, לא גדול מדי. באריזה דיסק וכבל. הדיסק תואם USB 2 ב-100% אני משתמש בו להעברת תכני מולטימדיה בין מחשב עם USB 3 למחשב עם USB 2 הדיסק עובד מהר מאוד, נותן תחושה של דיסק רגיל שמחובר למערכת. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
sorry for the english but my hebrew doesn't work right now, any way, i have a cage for 2 hard drives, but i already have 2 in in, now i have another one, a 3rd hard drive that i want to connect to my pc, now the thing is i can connect in to the hard disk cage down right below it, but i will have to put the hard drive upside down, will it hurt the hard disk in any way shape or form? thanks allot!
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, מאחר והצורב בנייד לא מתפקד כמו שצריך ובנוסף ברשותי נטבוק (ואני צורב לא מעט), אני מעוניין לרכוש צורב חיצוני אשמח לקבל המלצות. התקציב: 200 ש"ח +- ראיתי שיש לא מעט דגמים בתקציב של חברות שונות ASUS, LG, SAMSUNG השאלה איזה דגם הכי מומלץ בתקציב. חשוב שיזוהה בביוס לפני מערכת ההפעלה, כלומר שאני יוכל להתקין דרך הכונן מערכת הפעלה ולעלות כל תקליטור bootable (ללא סיוע DOK). אין שום חשיבות לניידות של הצורב (אני בכ"מ לא מוציא אותו מהבית) כך שאין שום בעיה אם הצורב יהיה כבד וגדול (5.25 אינץ'), ואין חיסרון בצורב שמגיע עם ספק כוח חיצוני (ולא ע"י חיבור USB נוסף) או שאולי גדול עדיף לכתחילה, שהוא בין היתר גם מהיר יותר? אודה על כל המלצה, ומקווה שלא חפרתי יותר מידי, תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רק היום, 25 ליולי - כי זה יום לייפסטייל אולי המחיר הכי טוב שתוכלו להשיג על מדיות אי פעם......... 50 דיסקים וורבטים עולים 135 ומקבלים 50 דיסקים חינם כלומר 135 שקל ל100 דיסקים 1.35 שקל לדיסק אפילו TEAC יותר יקר מזה למרות שהמבצע תקף גם ל TEAC וגם לכל דיסקים של DVD, כולל RW רק היום, 25 ליולי - כי זה יום לייפסטייל
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Caviar Blue 500GB 7200RPM, 16MB, SATA II WD5000AAKS או 500GB 7200RPM 16MB Sata II HD502HJ בעיקרון אותם נתונים יש אחד מהם שיותר מומלץ?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ראיתי שהמחירים של רוב הצורבים היום דומים /זהים...המוכר בחנות מתעקש על החברה הזו >> על הצורב הזה של LiteON LITEON DVDRW DH-20A3S07C X20 - SATA http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu2.asp?id=315 מה אתם אומרים? הוא שווה? מי היצרן האמיתי?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, הכונן Plextor SSD 512GB M6 Series MLC 2.5" 7mm מוצע במחיר זול מאוד ו-5 שנות אחריות. האם כדאי לקחת אותו בגלל המחיר או עדיף לקחת את הכונן המומלץ של אינטל 360 GB? תודה רבה על העזרה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי את הלוח EPOX EP-4GEA+ בלוח יש 4 כניסות ide כלומר 2 u dma ו2 u dma & raid ההיגיון אומר לי ש לא אמורה להיות בעיה לחבר HDD או cd שלישי בכניסות השלישית והרבעית אבל זה לא הולך לי למישהוא יש מושג אם זה אפשרי ואם כן אז למה זה לא הולך ?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
^^ פשוט אני רוצה לקנות כונן 80GB חדש, זה ממש מספיק לי אני בערך מסתדר עם 40GB. רציתי לדעת אם הם נותנים שנה אחריות על הHD כמו הרבה מהמוצרים שלהם או שלוש שנים אחריות כמו כמעט כל חנות? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, האם הכונן הבא: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150564066152#vi-content יתאים בוודאות למחשב שאליו אני מייעד אותו: HP Mini 1000 Model 1199ej למטרת התקנת OS? אני צריך אור ירוק לרכישה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חבריה, יש לי כונן קשיח ממחשב אחר עם מערכת הפעלה xp ותוכנות עבודה,אני רוצה להוסיף אותו למחשב שלי מבלי לפגוע בחומר הנמצא בתוכו איך? שאלה שניה: נראה כי מערכת ההפעלה בכונן הזה בעייתית ואני לא רוצה להגיע למצב בו אצטרך לפרמט את הכונן לפני שאעשה "גוסט" לכונן על איזו תוכנה אתם ממליצים ואם אפשר מדריך לתוכנה תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אלא שעכשיו כאשר אני ניגש ל SAFELY REMOVE HARDWARE AND EJECT MEDIA מופיעים לי כל הכוננים הקשיחים כולל הצורב אני רוצה שיופיעו רק ה DOK תודה רבה אגב כך עשיתי In search, write cmd, right click it and run it in administrator mode. Type the following command to enable SafeMode boot: bcdedit /set {current} safeboot minimal Restart the computer and boot to the system BIOS. This is normally done by by pressing the delete key during system boot. Update the ATA Drive setting in the BIOS from ATA Mode to AHCI Mode. Save the setting and restart your computer to boot into Windows. Windows will boot in SafeMode as per step 2. Open the command prompt again by fo…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום! יש לי צורב Samsung SH-S223F חדש שלא קורא את כל הנתונים על המדיה שהכנסתי, למרות שכונן אחר (הרבה יותר ישן) קורא מצויין. יש מה לעשות, או רק להתאכזב? נ.ב. אני חושב שזה Samsung SH-S223F כי בדף של ההזמנה כתוב Samsung SH-S223FBLK אבל בחשבונית כתוב Samsung SH-S223B ובמנהל ההתקנים כתוב TSSTcorp CDDVDW SH-S223C ATA Device. האם עבדו עלי? תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, בראשותי 3 HDD על איזה מהם עדיף להתקין מערכת הפעלה (VISTA)? לשיפור ביצועים... - HD103SJ סמסונג 1TB - HD300LD סמסונג 300GB - ST3500320AS סיגייט 500GB תודה...
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
LG- h10NK h10LB h22NK pioneer- 111DSV 111BK איזה ממולץ ולמה? אל תגיד מילה NEC. תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הנושא של SATA די חדש לי, אבל התחלתי להתעניין בכרטיסי בקר SATA. בנתוני הכרטיסים רשום שמהירות העברת הנתונים ב SATA 150 היא 150 מגהביית לשניה, בעוד שמהירות ההעברה בממשק הישן (ATA 133) היא 133 מגהביית לשניה. זה לא נראה כמו הפרש משמעותי במהירות. האם זה מצדיק את המחיר הנוסף ? האם זה מצדיק את כל הרעש שעושים סביב תקן SATA ?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חשבתי לקנות את הכונן הבא: Seagate 500GB Momentus G 7200.4 SATA16mb ST9500420ASG הוא עולה 386 שקל, יש משהו יותר מומלץ במחיר הזה? ולכונן הישן שלי רציתי לקנות קיט ולהפוך אותו לחיצוני, יש קיט מומלץ?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם... יש לי דיסק קשיח חיצוני ש 1GB של חברת MAXTOR. הוא מתחבר למחשב באמצעות כבל MINI USB --> USB. הלוח אם שלי תומך גם בחיבור ESATA והבנתי שקצב העברת הנתונים שלו מהיר יותר (בכמה? האם זה משמעותי? לא יודע...) בכל אופן רציתי לדעת האם יש מתאם/כבל שיכול לחבר את הדיסק לחיבור ESATA והאם באמת מתאם/כבל שכזה יגרום להעלאת קצב הנתונים או שבכלל הדיסק עצמו צריך לתמוך בחיבור כזה ואני מדבר שטויות? תודה מראש! עידן.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המחשב -I7 920 - עם 12 גיגה זיכרון אני מתקין XP 64BIT בינתיים - ואני שוקל אם כדאי להוסיף SSD קטן רק לשימוש כPAGEFILE . OCZ VERTEX 32 - הבנתי שזה דגם שיחסית מתמודד טוב עם בלאי. חיפשתי קצת מידע על זה - אין הרבה (או שלא חיפשתי טוב) לגבי סוג כזה של שימוש. יש אנשים שאומרים שעדיף לבטל לגמרי את הPAGEFILE עם יש הרבה זיכרון - וואלה לא ניסיתי דבר כזה מאז הימים ש2גיגה היה סטנדרט - ואז זה לא עבד. מישהו יודע אולי? בעיקרון אין לי בעיה שהדיסק יישחק - תוך שנתיים שלוש.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השאלה שלי כאזת אני יודע שצורב DVD רגיל יכול לצרוב דיסק 4.7GB או 8.5GB עם שני שכבות (dual layer). שאני צורב רגיל דיסק סטנדרטי של 4.7GB הדיסק נשמר להרבה זמן, שאני צורב דיסק של 8.5GB אפילו שהחברה איכותית ודסיקים יקרים, אפילו שהמהירות הצריבה היא על הכי איטית שאני מנסה להפעיל דיסק שצרבתי ואז הבעיות מופיעות. לדוגמא: הדיסק לא צרב קובץ מסויים טוב וכדומה. מה שקורה אני פשוט זורק את הדיסק כי הוא לא שימושי לדוגמא אם צרבתי קובץ תמונה. בגדול השאלה האם צורב Blu-Ray יעשה צריבה טובה יותר?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-


