עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Bright Moon,

    חברת Seagate הכריזה היום, לראשונה בהיסטוריה, על כוננים בנפח 1.5TB (!!!), שלטענת החברה מהווים את הזינוק הגדול בהיסטוריה מביחנת נפח אחסון (50% יותר מהכונן הגדול ביותר עד כה - 1TB). הכוננים פועלים ב-7200 סל"ד, יש להם 32MB קאש והם מהווים את התוספת החדשה ביותר לסידרת Barracuda של החברה. הכונן צפוי להישלח לשוק החל מאוגוסט, והמחיר עדיין לא ידוע.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. שלום, אני אוסיף קצת רקע תקלה שיש לי קניתי לפני חודש SSD SAMSUNG 850 PRO בנפח 256 , בנוסף קניתי enclosure (מארז) לקונן של Nexstar שתומך ב USB3.1 יש לי במחשב לוח אם שתומך במחבר וגם הדייברים מותקנים ומעודכנים . אני הרכבתי את הכונן במארז שתומך ב SATA3 SSD ו HHD . למשך חודש הכל עבד פלאים עד שהיום שחיברתי למחשב מהמערכת לא זיהתתה אותו . בהתחלה התחלתי לבדוק חיבור USB3 אחר אך גם הוא לא עבד . שחיברתי לחיבור USB2 המערכת זיהתה אותו! בהתחלה חשבתי שמדובר בדייברים או usb ghosted devices . אבל הכל נראה תקין - החלטתי להחליף כבל מהרדיסק חיצוני אחר שגם עובד ב USB3 והוא התחיל לעבוד תקין! מה שלא מובן לי זה איך בדיוק הכבל עובד עם USB2 אבל לא עם USB3 !? ניסתי בכמה …

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by parker8,

    סליחה על הבורות... אבל שמעתי את המושג הרבה ועניין אותי מה זה? תודה לעוזרים ואני מקווה שזה מתאים לפורום הזה...

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. נגמר לי המקום ב-HTPC, אני צריך להוסיף דיסק. ביצועים לא ממש חשובים - כל עוד הוא מסוגל לעמוד ב-1080p כמובן. יש משהו ששווה לשקול חוץ מה-ST4000DM000 של סיגייט (כל דבר אחר שראיתי עולה משמעותית יותר)? ושאלה נוספץ - יש איזהשהן מגבלות עם כוננים בגודל כזה עם win7 64bit? הווינדוס עצמו יושב על דיסק נפרד, החדש יהיה אך ורק לאחסון.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by dominic16,

    אני צריך המלצה לחנות בחיפה שבה יש MICRO SDHC 16 GB CLAS 4 או 6 כי לא ממש מצאתי

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. חברי הפורום שלום לאחר 6 שנים הצורב שלי הפסיק לעבוד - הוא מסרב להיפתח ולהיסגר, ולפי איך שהוא נשמע, משהו לא תקין במנוע שלו. לכן, למרות השימוש המועט, יש לי צורך בצורב חדש. במפרטים המומלצים הכונן האופטי המומלץ הוא "LG/Samsung DVD-RW SATA". לעומת זאת, בחיפוש בפורום עולה שדווקא הכיוון הוא על הצורב של ASUS, ובפרט על ה Asus DRW-24B5ST (באתר הרשמי יש רק עוד דגם נוסף, ה DRW-24B3ST). ממה שאני רואה בחיפוש בחנויות מחשבים באינטרנט, ההבדל העיקרי הוא באחריות - לצורב של אסוס יש שנתיים אחריות ולשאר - שנה. האם הצורב המומלץ כיום הוא עדיין ה Asus? האם אחריות היא השיקול היחיד בקניית צורב כיום? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Kukishin,

    הם בגודל שווה, תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. שלום, יש ברשותי 2 כוננים חיצוניים, ואני מתכנן לקנות אחד נוסף, יש לי מספר שאלות ואשמח להיעזר בכם. 1. בסטיקי דיברתם על אפשרות שאפשר לקנות כונן חיצוני ועליו לשים מארז, אז מצאתי איפה קונים מארזים לכוננים קשיחים, אבל.. איפה קונים כוננים קשיחים בלי מארז? ההיגיון שלי אומר שאני צריך לקנות כונן קשיח פנימי רגיל, ועליו להרכיב מארז חיצוני שקניתי, האם זהו המצב? לדוגמא זה: http://skypc.co.il/pl_product~ST32000542AS~7~0.htm ו http://skypc.co.il/pl_product~SE-ESATA-EH-03~108~0.htm (לפחות לפי הדוגמא שהבאתי, לא נראה ממש שמשתלם לקנות מארז וכונן בנפרד, לדוגמא המוצר הבא: http://skypc.co.il/pl_product~STAC2000200~141~0.htm אמנם יקר יותר ב100 שקל, אך מציע תוכנה נלוות ועיצוב טוב יותר) 2. הייתי ר…

  9. חברת פתרונות האחסון Backblaze מפרסמת את דו"ח האמינות הרבעוני של הכוננים הקשיחים בהם היא משתמשת לכתבה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. יש לי כרגע RAPTOR. הוא מהיר, הוא 8.6MS לעומת כוננים אחרים שהם 18MS וראיתי שזיכרון USB נייד הוא 0.7 MS שזה מהיר מאוד ! כדאי לי למכור את הראפטור ולקנות את הזיכרון הזה למערכת הפעלה ? ויש אפשרות לקנות זוג של 8GB ולעשות אותם ככונן אחד של 16 ?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. הכוונה הייתה יפה. הביצוע חלש. אפרט: 1. הבדיקות על הצורבים לא נעשו בגרסאות הפירמוואר העדכניות. לTEAC כבר יצא העדכון החמישי. גם אצל לייטאון הגרסא לא הייתה אחרונה ועד כמה שזכור לי גם לפלקסטור הייתה גרסא עדכנית יותר מזו שנבדקה. השוני בגרסאות העדכון היה יכול לשנות הרבה אילוא.. 2. הבדיקה הייתה כה דלה (!). בחייכם.. זמן/מהירות כתיבה זמן/מהירות קריאה זמן/מהירות כתיבה-מחדש ספרות ופיטצ'רים? על פי זה אני צריך להחליט על צורב? מי צריך לקרוא עם הצורב? לרוב הגדול (מאוד) של המשתמשים יש כונן cd-rom ככה שמהירות קריאה וקריאת תקליטורים שרוטים אינה מהווה שיקול. וגם בכתיבה. כמה ממכם מתעצבנים שהצורב שלכם צורב דיסק ב3:28 מבישות במקום 2:58? התקנה של צורב היא לא האתגר הקשה ביותר שפגש האדם במילניום…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. אני מחפש צורב זול וטוב . KSP לידי ככה שאני מעדיף לקנות מהם . יש לי שלוש אפשריות . 1. Asus DRW-24D3ST DVD±RW x24 Black http://ksp.co.il/?uin=20709 2.Samsung SH-224BB/DB http://ksp.co.il/?uin=17016 3. LG DVD±RW GH24NS http://ksp.co.il/?uin=8908 מי מהם עדיף ? מ LG אני מעדיף להימנע בשנים האחרונות שתיים מהם נהרסו לי . אני לא מחפש פיצרים רק שיהיה אמין תודה לעונים

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by House M.D.,

    שלום, ברשותי כונן קשיח חיצוני LaCie 500GB . יש לי אותו ממזמן אבל רק היום בדקתי לו פעם ראשונה טמפרטורה, ונדהמתי: הוא מגיע בלי בעיה ל58-61 מעלות ! ואם אני עושה לו איחוי זה אפילו יותר. האם אלו באמת מעלות גבוהות? ומה עלי לעשות בנידון? תמונה של הדיסק אם צריך:

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. שלום. קיבלתי היום WD My Book 1TB ושמתי לב שהוא לא מעביר קבצים שגדולים מ- 4GB. קראתי על זה באינטרנט והבנתי שזה בגלל שהתצורה שלו היא FAT32 ולא NTFS. מצאתי בפורום בדיון השאלו הנבחרות איך לפרמט או להמיר ל- NTFS. רציתי לדעת כמה דברים - מה עדיף? לפרמט או להמיר? הדיסק הקשיח הנייד הגיע כשבתוכו כל מיני קבצים שמגיעים מהיצרן כמו למשל ה- Installer של תוכנת הסנכרון עם המחשב. במקרה של פרמוט על מנת להפוך אותו ל- NTFS, האם גם הקבצים שמגיעים עם הכונן הקשיח ימחקו? ובתכלס.. מה הסיכונים בהמרה? אני במצב בעייתי כי אין סרט HD שקטן מ- 4 ג'יגה.. הרבה תודה, אור.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by mzlbat,

    היי איך להקטין את הויברציות של ההרד דיסק ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by spirit,

    בנוסף יהיה בנחשב גם hd של 500 גיגה לתוכנות ורציתי לשאול משהמינימום המומלץ בשביל מערכת הפעלה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. Started by BuLa,

    יש לי כרגע צורב של LG 24x10x40 יש לו 8MB BUFFER ואני מרוצה ממנו מאוד יש לי אפשרות לBenQ 52x24x52 עם 2MB BUFFER הנה לינק לעמוד שלו: http://www.benq.com/storage/storage_5224p_specs.html שימו לב שאין לי אפשרות לצורב אחר רק אחד מהשניים אז השאלה שלי היא בעתם האם BENQ חזקים בתחום הצורבים? והאם כדאי לי לבחור בצורב של BENQ על חשבון הצורב של LG? תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. המקום פשוט הולך ואוזל מתוך 833 GB זה הולך ומתרוקן כאילו המקום נתפס על ידי משהו ואני לא מוריד כלום !!! לאט לאט נעלמים כמה MB ואז גי'גות זה כבר כמה זמן והתחלתי למחוק טורנטים כי חשבתי שזה קשור אבל לא גם שהיוטורנט פועל כל שעה הולך לי איזה GB בערך זה הגיוני? בדקתי את התיקייה של ההורדות והיא אותו דבר !!! נשאר לי 4 GB בלחץ זה ממש לא הגיוני ! מה אפשר לעשות ?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. היי! יש לי מחשב ישן עם לוח: Gigabyte GA-8SDX Socket 478 SiS645 מקווה שהפרטים האלה מספיקים.. ממה שראיתי יש לו 2 חיבורים IDE לכוננים קשיחים - קודם כל האם אני צודק? עכשיו, כבר מחוברים 2 כוננים קשיחים (ATA) ואני מעוניין להוסיף עוד אחד - SATA. האם זה אפשרי? אם כן, איך? אשמח לקבל תשובה מפורטת מאחר ואינני בקיא בנושא זה. המון תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by Computertalk,

    שלום... איפה אתה ממליצים לקנות את ה 80 GB של Western Digital באינטרנט בארץ והאם עדיף לקנות אותו על ה 40 GB?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  21. כותרת תחנת עגינה שברצוני לרכוש https://www.wavlink.com/en_us/product/WL-ST336A_Black.html תודה

  22. Started by Noodlez04,

    מישהו יודע מתי ייצאו כונני SATA3 בנפח 500 GB? כי בינתיים ראיתי שרק Western Digital הוציאו כונני SATA3, וגם הם רק בנפח של 1Tera. זה ממש חשוב לי, כי אני על סף קניית מחשב חדש וצריך לדעת אם לחכות ל SATA3 או לא...

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. קיבלתי במשלוח את ה c400 והזמנתי m4 (אני זוכר שבזמנו ראיתי בפורום שזה אותו מוצר? אני צודק?) מה ההבדלים ביניהם ? כדאי להחליף ? עריכהשאלה שנייה : לאחר התקנה - האם תוכנות כמו דפדפנים , וכו איפה כדאי להתקין אותם ? על ה ssd או על המכני ? אני שואל את זה מכוון שהבנתי שלכתוב כל היום לדיסק מקצר את חייו וגלישה כיום זה פעולה מסיבית למחשב (תמונות , סרטים , סרטונים , אתרים כבדים) תודה לעוזרים!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by arik100,

    אז ככה האם אפשר להשתמש בזה גם כשהמחשב כבר דלוק? כאילו פשוט לחבר את הדיסק קשיח אחרי שהמחשב עובד האם אפשרי?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by danield51,

    http://www.skypc.co.il/pl_product~DV-LO-IHAS122~16~0.htm זה הכי זול שמצאתי כדאי להוסיף עוד כמה שקלים בשביל חברה יותר מוכרת או שזה מספיק?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים