עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Radeon38,

    האם שווה לשדרג את מערך כוננים מערכת ההפעלה למערך SAS???? אני יודע מה זה SAS ואני יודע שזה מצריך בקר משלו כי זה לא דבר מובנה בלוח אם.אבל ראיתי השוואות וקראתי על כונן הצ'יטה של סיגייט קצת מידע והוא נחשב כונן אנטרפרייד לעומת הרפטור שנחשב כונן 10K "רגיל". כרגע עלויות זה לא העניין השאלה שלי האם יהיה שיפור גדול בביצועי המחשב לעומת מערך רייד על כונני SATA רגילים 10K או 7200 חשוב לציין שכוננים אלה עובדים ב 15K סל"ד.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  2. תאמינו או לא. וידאתי את העיניין. אני מכניס דיסק נקי לצריבה, מוציא אותו, יש לו שריטה בסוף הדיסק. בדקתי כמה דיסקים, הוצאתי דיסק מחבילה אחרת, וואלה, אותה שריטה, באותו מקום. איך דבר כזה יכול לקרוא ??? הרצתי בדיקות, הצורב שלי מראה פתאום כמות שגיאות גבוהה מהרגיל.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by AgentZ,

    אהלן, אני מעוניין לגרום למערכת שלי (W7 64bit) להתייחס לDOK שלי כDVD - כלומר, כל פעולת צריבה לDVD המדומה תגרום להעתקת התוכן של הצריבה לDOK. האם יש דרך לעשות את זה? תודה מראש! (אני מודע לכך שזה מתאים גם לפורום תוכנה, אבל היה נראה לי שאני ימצא פה אנשים יותר מומחים לדבר)

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by Black_eagle,

    שלום. אני רוצה לדעת מה זה אופצית ה S.M.A.R.T מה ראשי התיבות אומרות, מה זה עושה, איך זה משפיע? תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by naorz20,

    שלום לכולם, אני מקווה שאני במקום הנכון מבחינת קטגוריית הפורום. אני מחפש כרטיס הרחבה ל sata כדי להוסיף עוד hdd למחשב שלי אני מחפש שיהיה לו לפחות 2 חיבורים של sata ( אם יש 4 כניסות במחיר טוב-עדיף) דגם הלוח אם הוא: gigabyte EP35-DS3L pci-e אחד תפוס לי עם כרטיס הרחבה של usb 3 אז יש רק את ה pci הרגילים (לבנים) אני לא יודע מה הם. ** שאלה נוספת האם יש מצב לצוואר בקבוק בתעבורה ב HDD עם הוספת הכרטיס? ניסיתי לחפש בשתי רשתות גדולות מוכרות בארץ (אני לא יודע אם מותר לומר שמות) ולא מצאתי. אני לא מכיר חנויות ספציפיות ואמינות ואם בכלל יש להשיג את המוצר הזה. אני מאיזור המרכז... אם אפשר עזרה בנושא. תודה רבה לכל העוזרים שבת שלום

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. Started by barakmda,

    שלום רכשתי כונן קשיח חדש מדגם WD30EFRX של ווסטרן דיגיטל. כיום במחשב (לוח אם GA H97 D3H) ישנם 4 חיבורים בשימוש: 1. כונן דיסקים 2. כונן SSD 256GB 3. כונן קשיח 500GB 4. כונן קשיח 2TB המטרה היא לחבר את הכונן הקשיח החדש במקום כונן הדיסקים (להבנתי יש בלוח האם עוד חיבורים שאפשר להשתמש בהם, אבל כרגע אין לי כבל נוסף לכן אני רוצה להחליף את כונן הדיסקים) חיברתי את כונן הדיסקים, ולמס' דקות הוא אכן זוהה במנהל ההתקנים ובניהול המחשב (הופיע במחשב שלי וכו'). כעת אני לא מצליח לגרום לו להופיע. אני מנסה להחליף בין כבלי הSATA והמתח השונים לכונן הזה ובין הכוננים האחרים אך לא מצליח לגרום לו להופיע במנהל ההתקנים, וגם אם לעיתים הוא מופיע אני לא מצליח לגרום ל-4 כוננים להופיע בו זמנית. שאלתי: 1. הא…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. היצרנית היפנית השיקה דגמי M.2 חדשים תחת מותג ה-OCZ שבבעלותה, עם ביצועים ותגי מחיר שמהווים תחרות ישירה לדגמי ה-Pro 950 המרשימים של סמסונג לכולם כבר ברור שכונני ה-NVMe, אלו שמבוססים על ממשק ה-M.2 עם עורק PCI-Express 3.0 שמאפשר להם להגיע לקצבי העברה וזמני שהות שכונני SATA יכולים אך ורק לחלום עליהם, הם העתיד של שוק ה-SSD – אך עובדה זו לא מונעת משוק ה-M.2 תומך ה-NVMe הביתי (חשוב להבדיל בינו לבין שוק ה-M.2 שעדיין מבוסס על בקרי SATA במרכזו) להרגיש מצומצם מאוד, ויקר בצורה בלתי מבוטלת כפועל יוצא. עתה, נראה שאנחנו סוף סוף מתחילים לראות מגמה חיובית של שינוי בתחום – והיא מגיעה בראש ובראשונה תודות להשקה הרשמית של דגמי ה-RD400 מבית טושיבה-OCZ. הכוננים החדשים מוצעים בתצורת M.2…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Triple-z,

    היי, אני מחפש DOK קומפקטי בנפח 16 ג'יגה כרגע האפשרויות מבחינתי הם: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=4116 או קורא כרטיסים מיקרו של סאנדיסק וכרטיס MICRO SDHC: http://www.sandisk.com/products/mobile-memory-products/sandisk-mobilemate-micro-reader.aspx?tab=features עזבו רגע את עניין המחיר, הייתי רוצה לדעת אם מישהו מכיר איך הביצועים של 2 המוצרים האלו, והאם יש חסרונות משמעותיים שעלי לקחת בחשבון?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by BENNY-L,

    ההארדיסק לאמופיע בשום מקום שנמצא בתוך וינדוס בביוס הוא קולט אותו גם אחרי צקדיסק ואלאמופיע הארדיסק של ווסטרן 1 גיגה ירוק

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. שלום, ביקשו ממני לעזור בבחירת כוננים חיצוניים לגיבוי מידע במעבדה מחקרית, ואשמח לעזרתכם. כרגע מדובר על 4 כוננים של 2T כ"א, אך ייתכן שהכמות תעלה. מדובר בגיבוי של מידע מניסויים שהושקע בהם מאמץ רב, והם חשובים הן עבור המעבדה והן עבור הסטודנטים לתואר שני ושלישי במעבדה שצכירים להתבסס על תוצאות הניסויים בתיזות שלהם. לכן, אמינות הכונן כאמצעי גיבוי חשובה מאד. בנוסף, מדובר במכשירים שיהיו בשימוש לטווח ארוך, ולכן יש יתרון לתקופת אחריות ארוכה. דרושה תמיכה ב- USB2, מכיוון שחלק מהמחשבים קצת ישנים. העדפה לחנות מאזור חיפה, אך אם יש סיבה מספיק טובה, ניתן לשקול חנויות מכל חלקי הארץ, כל עוד הן נותנות שירות "עד הבית". אשמח להמלצות. בברור ראשוני מול פנדה מחשבים הוצע הדגם הזה: http://www.pandas.…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  11. אני רוצה למחשב נייח שלי

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  12. שלום לכולם! העברתי את הדיסק הקשיח שלי שהיה במחשב הראשון למחשב השני עשיתי הכל כדי שהמחשב יקלוט את הHD והכנתי לו מחיצה בשם E עכשיו המחשב מבקש ממני לפרמט את הכונן,(כנראה ל-FAT32 או ל-NTFS) בדיסק הקשיח מצויים קבצים מאוד חשובים לי ולכן אני שואל אתכם מה לעשות בכדי לראות את הקבצים מבלי לפרמט, או שבעצם ה"פרמוט" הזה לא ייפגע בכלום? אנא הסירו את החשש מליבי תודה מראש

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by atila3,

    ברשותי מחשב עם מעבד QUAD ו-4 ג'יגה זיכרון ולאחרונה המחשב החל לעבוד לאט , חשבתי שמערכת ההפעלה עייפה אז פירמטתי והתקנתי מחדש , הבעיה הסתדרה למס' ימים ושוב חזרה פירמטתי שוב והתקנתי גרסה שונה של ווינדוס וזה עבד מס' ימים בסדר ושוב חזר, לוקח למחשב הרבה זמן עד שהוא מגיב כמו כן הוא נתקע אודה לתשובתכם מהי הבעיה?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. השאלה בכותרת, משהו בסגנון http://www.seagate.com/www/en-us/products/consumer_electronics/ee25_series/EE25_Series_5400.2/ נפח לא ממש משנה, 40 גיגה זה די והותר, התקציב גם לא הכי משנה, אבל עדיף שיהיה ריאלי, לצערי להזמין מחו"ל לא מהווה אפשרות, תודה... עריכה: שחכתי לציין שחייב להיות PATA (הלפטופ תומך רק בתקן ATA-6)....

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by omertgm,

    ברשותי לוח אם P8H67M-LE של אסוס עם USB3 נטיבי (במפרט רשום Built-in Controller) וכונן 750G USB3 של טראנסקארד. הכונן ממנו מעתיקים הוא WD 3200AAKS 320GB ומחובר ב SATA2/3 הדרייבר שמותקן הוא Renesas Electronics USB 3.0 Host Controller בגרסה 2.0.4.0 שהוא הכי מעודכן ע"פ אסוס אני מגיע לקצב העברה של 47-45 MB\S אחרי התייצבות בהעברת קבצים של מספר ג'יגה. נדמה לי שזה קצב נמוך שלא ממצה את היכולת. חיפשתי דרייבירים יותר עדכניים ומה שמצאתי זה Renesas Electronic USB 3.0 driver version 2.1.28.1 for Intel® Desktop Boards http://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?agr=Y&DwnldID=19880〈=eng&wapkw=(USB3_allOS_2.1.19.0_PV.exe) שהוא ככתוב עבור לוחות אינטל האם אי אפשר לצפות…

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by evy,

    שלום לכולם... יש לי הארד דיסק חדש של:Western Digital 80GB 7200 rpm 8MB Buffer ATA100 HDD עכשיו כשאני מפעיל את המחשב ,הוא מראה לי מסך שחור שבו רשום כל המפרט של המחשב שלי(מעבד ,זיכרון וכו) אך בסוף הוא רושם cmos checksum error -defaults loaded מה זה אומר? אני רוצה להיכנס לביוס כדי לאפשר שהפעולה הראשונה שהיא תעשה זה תקרא מהסידירום ואח"כ מהפלופי.. אני מפעיל את המחשב מהחדש ולוחץ על del כדי להיכנס לביוס הוא פשוט לא נכנס ומגיע שוב פעם למסך הנ"ל מוזר לי שאני לא מצליח להיכנס לביוס... תודב לעוזרים..

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by ToMeRv32,

    רציתי לדעת האם המהירויות שמתקבלות אצלי תקינות: Hitachi 500GB SATA2 בדיקת קובץ בנפח 500MB: בדיקת קובץ בנפח 5000MB: האם זה תקין שהמהירות אינה יציבה? Sandisk Cruzer Fit 32GB USB2.0 האם פרמוט למערכת NTFS יתן שיפור במהירות? Sandisk Cruzer 8GB USB2.0 (ישן, עבר פרמוט מלא לברירת מחדל) איך זה שמהירות הקריאה כאן גבוהה יותר איך הכתיבה נמוכה בהרבה?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. היי מה הסיבה שאני לא רואה את ההרד דיסק ב"ניהול מחיצות" ולא במנהל ההתקנים ? אני יכול לגשת דרך המחשב שלי אבל אינני יכול לנהל את המחיצות . את ההרד דיסק החדש שלאחרונה חיברתי דווקא רואים . ( לוח אם GA-M51GM-S2G , מעבד AMD סמפרון 2800 זיכרון קיננגסטון 2G סטיק אחד הרד דיסק חדש שרואים WD 1 טרה ההרד דיסק הישן הוא של WD הסידרה הירוקה - אאל"ט בנפח של 160 גיגה ועליו מותקנת מערכת ההפעלה ווינדוס XP פרופשיאונל 32 ) תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. שלום. במחשב "רגיל" (PC נייח), מהי מידת ההארדיסק? האם 2.5 אינצ', או 3.5 אינצ'? (או אולי בכלל מידה אחרת )? אני מנסה לרכוש הארדיסק זול וקטן כדי להחזיר לחיים מחשב נייח עם הארדיסק מת, ואינני יודע את המידה. תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. א. האם על פי המידע שמופיע פה הכונן עובד על מקסימום הגדרות (מהירות) ? ב. ישנה קטגוריה OS OPTIMIZATION שמופיע בה שאינה מוגדרת - לבצע הגדרה ? ג. הכונן משמש למשחקים בלבד והמטרה שיפתחו/יעלו מהר. ד. ותחושתי שהמהירות היא לא מי יודע מה , המהירות של כונן מערכת ההפעלה הרבה יותר מהירה (CRUCIAL MX 256 MB) ה. כל מידע חשוב שניתן לקרא מהתמונות (אשמח ללמוד) ו. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by satlan1,

    היי, בהמשך לשרשור שפתחתי בפורום תמיכה.. יש לי מחשב GateWay Zx6971. יש תקלה בקשיח WD5000AAKX. אני מעוניין לרכוש חדש. מבחינת נפח 400-500GB מספיק לי..המחשב די עגלה אז לא צריך משהו יותר מידי משוכלל..כמה שיותר פשוט. על איזה דגם ללכת? והאם הדגם שהגיע עם המחשב מומלץ ? ועוד משהו..אולי יש לכם ניסיון , מישהו יכול להעריך מה הסדר גודל של משלוח הארד-דיסק לארה"ב, והאם כאשר הוא מוחזר לי מהתיקון שם עליי לשלם מכס בארץ? תודה!!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. לפני יותר משנה (נראה לי) קניתי את הF3 ב300 שקל. עכשיו אני רואה שהוא עולה 600 שקל? איך זה שלא רק שהמחירים לא ירדו, הם עלו בצורה כזאת חדה?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. כשפירמטתי את המחשב ראיתי שכתוב שיש חוץ מה 40GB עוד 8MB וחשבתי שאלה ה8MB BUFFER אבל לחבר שלי יש סתם דיסק קשיח של SEGATE וגם לו כתוב בפירמוט את ה8MB האלה.... מה זה אומר? תודה מראש, ניר.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. שלום, רציתי לקבות את הCrucial M4 128 ג'יגה אבל הבנתי שהוא לא מגיע עם מתאם לגודל של דיסק קשיח רגיל 3.5 אינצ' וזה בעייתי בשבילי מיכוון שיש לי מחשב DELL עם מגירה מיוחדת לדיסקים הקשיחים ואני חייב אותם בגודל הרגיל, מה אפשר לעשות בנידון? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. משהו מכיר תוכנה שפועלת תחת מערכת הפעלה שניתן לשחזר איתה???

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים