אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
בהמשך לת'ראד הזה : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=232272.0, קניתי אתמול את המחשב כולו, והיום התקנתי WINXP ו-SP2. עכשיו, ידוע לי ש-SP1 לא תומך ביותר מבערך 130 ג'יגה בדיסק קשיח, אבל עכשיו כשהתקנתי גם SP2, ה-200 ג'יגה האבודים לא אמורים להופיע? זה לא שאני צריך את המקום לעכשיו, אבל בכל זאת, קצת מבאס לשלם על 320 ג'יגה ולקבל "רק" 130... בקיצור, איך גורמים למקום להופיע?
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הדגם המומלץ לרכישה הוא: Seagate Barracuda 7200.14 2TB ST2000DM001 מה שמופיע באתר KSP זה Seagate 2TB Barracuda Sata III ST2000DM001 מדובר באותו דגם?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה זה ה Buffer בצורב? מופיע בתוכנת נרו.. עכשיו הוא התחיל לרדת לי מ 100 ל 97,91,94 משחק.. אבל לא יורד מ 91... מה זה?? איך מסדרים? לפני שזה הופיע עשיתי 2 צריבות של אוברבורן.. והצורב הוא סמסונג DVD חדש..חודשיים ככה..... יש אפשרות לסדר את זה?או שזה יסתדר לבד... אפשר קצת הסבר??? חח הרבה שאלות אה.. תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, וערב טוב! יש לי במארז חיבור cm storm scout) ESATA). יש לי הרדיסק (3.5) והייתי רוצה לחבר אותו דרך ממשק ה-ESATA וכמובן שגם ינוק את החשמל משם. ראיתי ב-EBAY את זה ואת זה. האם יש למישהו מושג אם זה יוכל להתאים לצרכים שלי? תודה מראש חברים.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מתחיל להתעניין בקניית צורב DVD. רציתי לדעת האם כדאי לקנות צורב עכשיו (לדוגמא NEC 3500A שממליצים עליו) או שאולי כדאי לחכות לדגמים חדשים. האם יש למה לחכות? כלומר האם צפויות להגיע בזמן הקרוב (נניח חודש) טכנולוגיות חדשות או דגמים משופרים משמעותית? אני שואל מאחר ואני לא רוצה לקנות כרגע צורב ולגלות עוד חודשיים שהוא לא רלוונטי...
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני עורך הרבה סרטים ןרציתי לדעת האם אני יכול לצרוב סרטים בפורמט של VCD או SVCD על דיסק של DVD (שהגודל שלו הוא 4? ג'יגה)? האם יש בעיה עם הנרו במקרה הזה או עם הצורב שלי?(לייטאון 48X24X48)
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הכונן לא מעלה שום דיסק במחשב מופיעה הודעה שאין דיסק או הכנס דיסק גם הנורה הירוקה הקטנה שאמורה להגיד שהוא חושב לא דולקת מאיפה להתחיל? נראה שהחשמל עובד בגלל שהכונן נפתח ונסגר תודה שבת שלום!
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם, יש ברשותי צורב DVD של LG. וכשאני מכניס דיסקים ובזמן הקריאה שלהם יש רעש בלתי נסבל. וכשצורבים דיסקים הרעש אפילו חמור יותר. מה אפשר לעשות? או שהאפשרות היחידה היא להחליף את הכונן?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי לוח אם מדגם ASUS P7P55D-E DELUXE ויש לו יציאה של SATA 3 ויש לי גם כונן של SATA 3 WD הוא מחובר על הSATA 3 של מרבל אבל המהירות שלו על הפנים יותר גרוע מIDE! יש איזה דריבר שצריך להתקין ואני לא יודע עליו? יש לי win 7 enterprise 64 BIT חוקי
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם מישהו יכול לאשר שזה ה HD204UI ? לפי האתר של סמסונג נראה שזו האופציה היחידה: http://www.samsung.com/global/business/hdd/productTypeList.do?group=72&type=94
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי אנשים , אני אשמח לקבל עזרה/עצות איך לחלץ מידע מכונן סורר שבדרך למות .. הכונן היה במקור כונן חיצוני MYBOOK ESSENTIAL 250GB (הדגמים הראשונים עם הכפתור העגול), אתמול בבוקר פירקתי אותו כי הוא לא הצליח לזהות לי אותו לא בביוס ולא בשום מקום אחר.. אז אמרתי טוב בוא נחבר אותו ישיר שכן חשבתי שבפנים הוא יהיה SATA , מסתבר הוא IDE והדגם הוא wd2500jb-00rea0. בכל אופן חברתי אותו הוא עשה רעשים מאוד לא יפים מה שמוגדר בפורומים בחול "CLICK OF DEATH" רעש כזה של קליק-קליק קליק קליק ממש עוד בשלב של הPOST ...בהתחלה גם בחיבור IDE ישיר ללוח הוא לא זיהה אותו ,אחרי כמה ניסיונות הוא הצליח לזהות אותו בביוס...אבל עדיין בWINDOWS כלום.. אז הלכתי והרצתי בדיקה עם התוכנה WD - LIFE GUARD DIAGNOSTIC…
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלומדים ממנה לא מעט בתחום, בכלל זה גם על "ההבדלים הביצועיים" הזניחים והבלתי מורגשים בשימוש יום יומי, בין כוננים שבאותו סגמנט. מומלץ לצפות לפני כניסה (לצרכנים חדשים):
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני חייב עוד הארד דיסק נגמרו לי ה300 GB שהיו לי ואין לי כח לנסות לרוקן דברים השאלה היא אם TB זה לא מוגזם, כמה TB עולה והאם המחיר שווה את זה? (המחשב שלי תומך ב SATA II אם זה רלוונטי)
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום,יש לי 2 כוננים חיצוניים,ואין לי מושג אם הם תומכים USB 3 יש אפשרות לבדוק? אין לי אפשרות לחבר עם חיבור 3 ולבדוק מפני שאין לי במחשב אך אני מעוניין לקנות את זה: http://www.fotofilm.co.il/?TemplateID=13&PageID=64&TemplateType=3&ParentID=62&CategoryID=62&ProductID=4247 ואני לא רוצה לקנות סתם אלא אם הכוננים שלי תומכים. תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי צמד מאיצי אחסון וכונן SSD עבור עולם שרתי המידע שטרפו את הקלפים עם הביצועים - נראה שבאינטל מתפנים להשלמת הכנתו של הדגם שעתיד להיקרא 900p לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, יש לי כונן חיצוני של Cavalry בלינק הבא: (לפי מה שהבנתי Cavalry זה רק המפעל ש"מלביש" על ההארד דיסק עצמו את המעטפת הכוללת ולמעשה ההארד דיסק עצמו הוא של Hitachi) http://www.buy.com/prod/cavalry-storage-caum-series-1-tb-usb-2-0-external-hard-drive-pre/q/loc/101/206746682.html חזרתי מנופש ופרקתי את התיק של המחשב נייד והכונן, בטעות חיברתי את הכבל חשמל של המחשב (הכבל עם השנאי זה שמטעין את הלפטופ) לכונן החיצוני, לא יודע איזה זה התאים ונכנס אבל זה התאים - הדלקתי את הכונן ובמקום אור כחול שבדרך כלל נדלק - התחיל להבהב אור בצבע אדום, אחרי נסיונות של הבנה, עליתי על הטעות הטיפשית, כהשחלפתי לכבל המקורי של הכונן והדלקתי אותו עדיין נדלק אור אדום שנראה מהבהב טיפה יותר מהר. ספק כוח? נש…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היום קניתי אחד כזה התקנתי עליו רק מערכת הפעלה וינודס 7 ופעלתי לפי מדריכים וזה... עכשיו עשיתי לו בדיקת ביצועים וזה מה שקיבלתי, איך זה? זה טוב? אני די חדש בנושא אז אני לא יודע אם זה המקסימום שהוא מסוגל להפיק..
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אז אחרי יותר מדי שנים עם 0.5T בודד למערכת ולאחסון, נמאס לי. אני מחפש פתרון כולל שיחייה לי את המחשב קצת. המפרט על רגל אחת: amd athlon x4 640 Gigabyte GA-770T-UD3 rev 1.1 4GB ram אלו לדעתי הרכיבים הרלוונטיים. אני מחפש כמו שאמרתי, פתרון אחסון וגם "האצת" המחשב. זו חומרה שתעבור איתי גם למחשב הבא, לכן עדיף שתהיה עדכנית ככל הניתן. חשבתי על Seagate Barracuda 7200.14 3TB כקשיח לאחסון ועל Samsung 840 120Gb כ SSD. האם 120GB יספיק לי למערכת ההפעלה Win 8 על שלל עדכוניה ומס' תוכנות? יש למישהו הצעות אחרות? התקציב הוא בערך עלות שני המוצרים הנ"ל.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום הרבה זמן לא התעסקתי בפרמוט הארדיסקים ורציתי לדעת איך עושים את זה אני יודע שפשוט לוחצים על אתחול אבל כי פשוט משום מה ההארדיסק שלי מוגדר להעברת קבצים עד 4gb אם אני יאתחל אותו זה יבטל את ההגבלה ? תודה לעונים
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
היי אנשים ,יש ברזותי את החיצוני הזה : http://www.verbatim-europe.co.uk/en_1/product_3-5-external-hard-drive-usb-2-0-2tb_16174.html הדיסק שנמצע בפנים זה הדגם הזה : Hitachi HDS722020ALA330 PDF של המוצר : http://www.hitachigst.com/tech/techlib.nsf/techdocs/6A7E7E6848832B7786257603007AAF5E/$file/DS7K2000_DS_final.pdf ותמונה מ HDTUNE : Uploaded with ImageShack.us עכשיו לשאלה ,לדעתי הוא קצת רואש ,אני מבין שהוא 7200, ושזה היטאצ'י ,אבל הוא יצה לי במחיר מעוד משתשלם ואני באמת צריך את הכמות הזאת של מידע השאלה העם התעסקות עם AAM יכולה לפגוע בו?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש בחנויות דיסקים מסוג XEROX. היצרן הוא MCC...איך הדיסקים? איך היצרן?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי DOK שלהם מKSP , יום אחד שבק חיים, איבדתי את הקבלה והם לא מוכנים להחליף לי קיוויתי שאולי היבואן יאפשר זאת מישהו יודע מי היבואן שלהם בארץ?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אתמול קיבלתי את ה Sandisk 32GB class10 שהזמנתי מ my memory. כולי שמח ומאושר הכנסתי אותו לתושבת USB שבעצם מתפקדת כמו DOK רגיל ומאפשרת להעביר קבצים לכרטיס במהירות. העתקתי כבר את כל הקבצים מהכרטיס 16GB הקודם שלי כבר למחשב ועכשיו באתי להעביר אותם ל 32GB. אחרי כמה שניות שהוא העביר כבר כמה קבצים אני מקבל הודעת שגיאה של cant read from source file או משהו כזה. וכשאני מנסה להכנס לכרטיס זכרון ולוחץ על קובץ הוא אומר לי להכניס דיסק או משהו כזה כאילו שהמחשב לא מזהה שם כרטיס זכרון. ניסיתי להכניס ליציאת יו אס בי אחרת וגם אותו דבר. ניסיתי לפרמט ווינדוז לא מצליח לפרמט. נכנסתי לדיסק מנג'ר של ווינדוז, והוא אומר לי שיש לי מחיצה בריאה עם מערכת קבצים RAW. ניסיתי לעשות חיפוש קטן וניסיתי ע…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שהלוח שלי לא מספיק חזק?????????? זה יכול להיות ?? של לי לוח של Via Tech .. ומחשב פנטיום 3 800 (בקרוב אני משדרג)
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-


