אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
הי אני מחפש ציוד היקפי כרשום בכותרת. הבעיה שהסטיקי קצת ישן. למשל ההודעה של מנהל הפורום מתאריך 13.2.10 "יש לעדכן את הסטיקי עם כמה כוננים מעניינים.. בכל אופן, פותח הת'רד, אם אתה מעדיף קצת פחות ביצועים וקצת יותר נפח אז לך על ה-WD10EARS שעולה רק קצת יותר. (למשל אם המטרה היא אחסון)" בכל אופן בררתי לגבי הדיסק ST3500410AS . בחנויות אומרים לי שהוא כבר לא מיוצר וממליצים לי על WD מסויים עם 64 קש.... גם לגבי הצורבים יש הרבה דגמים חדשים. האם להיצמד למומלצים בסטיקי, ואם כן, לגבי הצורבים, לא הבנתי ממש את החסרונות שלהם, האם יש צורב יהוא יותר מומלץ?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום, הזמנתי את ה-Samsung HD203WI שהמולץ כאן בפורום, אך כעת התקשרו אלי מהחנות ואמרו לי שבמקום מה שהזמנתי הגיע הדגם HD204UI (מדובר כזכור בכונן פנימי 2TB). האם מדובר בדגם טוב יותר או פחות, והאם ההבדלים מהותיים? בקיצור, לקחת או לוותר? תודה רבה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כתבו לי (ולא רק) פה בפורום על כדאיות השדרוג, וקצת על איך עושים זאת - התסבכתי ולכן לא עשיתי. מישוה יכול בבקשה לכתוב כאן את הצעדים הבסיסים שעלי לבצע ? תודה רבה !
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש כונן של 2 טרה חיצוני, וכונן של טרה פנימי. הפנימי יוצר אצלי סוג של בעיה, בגלל שיש לי לאפטופ ואין מקום לעוד כונן, אז אני צריך להחליף בנוכחי שיש בו 250 ג'יגה, אבל בנוכחי יש לי מין חוצץ שיש בו את ההתקנה של הווינדוס.... יש למישהו טיפים מה אני יכול לעשות בנידון ואיך אני מעביר את החוצץ עם התוכן של אותו חוצץ? אני מחפש כונן חיצוני של 2 טרה... אני מעוניין להשקיע עד 400 שקל.. מצאתי מבצע בEBAY של WD... הייתם ממליצים לי לקנות מEBAY? או לקנות מחנות בארץ?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני בשלבי קניית workstation, עד כה הגעתי למפרט הזה: לוח אם: Intel® Workstation Board W2600CR2 2 מעבדים: Intel® Xeon® Processor E5-2690 זיכרון: SAMSUNG 16GB 240-Pin DDR3 SDRAM ECC Registered X8(total 128gb) ספק: 1500w עכשיו נשאר לי רק לבחור הארדיסקים, מכר המליץ לי על 2xSSD in raid 1 בשביל המערכת ההפעלה ובשביל האיחסון של המכונות הוירטואליות 5xSSD in raid 6 והכל מחובר בכרטיס RAID Controller הקטע שזה נראה לי קצת מוגזם ואין לי צורך בזה ממש, המטרה של התחנת עבודה הזאת היא להריץ כמה מכונות וירטואליות(10-15) שמריצים דברים שונים בעיקר באינטרנט. חשוב לי מאוד מהירות של הos ושל המכונות ושיהיה יציב... השאלה אם יש תחליף יותר טוב? תודה לכל העוזרים.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם... יש לי מחשב נייד DELL בדגם lnspiron 5000 5547. הדיסק קשיח ישן 1TB יש בהרבה הרבה סקטורים פגומים. ולא עולה לי חלונות 8.1 HOME בגלל סקטורים פגומים. אני רוצה ליקנות דיסק קשיח חדש SSD 1TB, אני צריך דחוף ליקנות דיסק קשיח חדש אני ראיתי באתר חנות KSP כונן קשיח Samsung 860 Pro Series MZ-76P1T0B 1TB SSD SATA III כתובת האתר : https://ksp.co.il/?uin=47372&select=.1033..152..137..682..489..371..860.&txt_search= האם זה כונן קשיח יעבוד מהיר ויעלה לי חלונות 8.1 מהר מאוד וגם בזמן העבודה יעבוד מהר? האם זה מתאים למחשב נייד שלי? אני ראיתי מחיר בחנות KSP האם יורידו מחירים זולים בגלל בלאק פריידי, האם לחכות לזה או ל…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום קניתי מחשב חדש ואני רוצה להעביר את כל מידע מדיסק הקשיח ישן לזה החדש הבעיה היא שאין כונן דיסקים בכלל במחשב הישן ככה שצריבה היא לא פתרון איך אני יכול לעביר את הכל בקלות ובמהירות יש לציין שהדיסק הישן הוא IDE? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי בכונן D 800gb מתוכם השתמשתי בכ400 אבל זה מראה לי שכמעט כל ה400 הנותרים גם תפוסים כשהם לא באמת תפוסים נשאר לי רק איזה 30 GB פנויים ולפעמים גם מהם זה מתחיל לזייף ולהראות כאילו לאט לאט גם הם נתפסים בבקשה עזרה מה לעשות תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחת מהיצרניות המרכזיות שדוחפות קדימה את שבבי ה-NAND התלת מימדיים משיקה דגם חדש ועתיר ביצועים לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
לאחר שנשרף לי הלוח אם לפני שלושה חודשים החלטתי לקנות כונן חיצוני, כמפורט בכותרת (הדגם בלי הכפתור, רק הנורית הכחולה). היום לאחר שכיביתי את המחשב, הכונן לא נכבה. הנורה במקום להיעלם מהבהבת בקצב קבוע כל שניייה ולא נכבית, ולא חוזרת לתיפקוד מלא לא משנה מה אני עושה. האם תוכלו לעזור לי, מכיוון שעכשיו באמת יש חומרים חשובים בכונן? בכדי למנוע בילבול, הנה הדגם: http://www.westerndigital.com/en/products/products.asp?driveid=351 תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם מוכרים כבר בארץ את סדרת הCAVIAR של WD? אני רוצה לקנות דיסק של 120-160 גיגה בערך עדיף לקנות היום WD רגיל או לחכות לקוויאר? הוא יהיה בהרבה יותר יקר? מה ההבדל בין הרגיל לקוויאר?
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה כונן 20GB מהפנטיום שלוש שלי שקניתי בערך לפני 3-4 שנים.... הגיוני בכלל שהוא 7200 או בטוח שהוא 5400?? ואםלא בטוח איך אני מגלה??? תודה מראש, ניר.
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%91%d7%96%d7%a7-%d7%9c%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%a1%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%94-%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%97%d7%aa-%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%a0/
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי לפני חצי שנה HDD של WESTREN 80G 8MB, וחילקתי למחיצות. מחיצה אחת במקורה(חילוקתי אותה תוך כדי התקנת WIN XP) בנפח 73 GB. הבעיה היא, שלא רק שהאקספלורר של WIN מראה שהיא בעצם רק 67.6GB, אלא,כשבדקתי את נפח כל הקבצים על הכונן הגעתי לסכום כללי של 55.6GB והמקום הפנוי אמור להיות 12GB, במקום האקספלורר מראה שנשארו לי רק 4.02GB. אשמח אם תאירו את עיני, כי מוחי אובד עצות תודה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי כונן חיצוני 1TB של סיגייט בעל אפשרות לחיבור esata. אני רוצה לחבר אותו ללוח Gigabyte GA-P35-DS3L. לפי מה שאני מבין ללוח אין יציאת esata. ראיתי שניתן לקנות מעין מתאם אשר מתחבר לSATA הפנימי ונותן לי eSATA בפנל האחורי. האם מתאם שכזה יאפשר לחבר את הכונן החיצוני או האם צריך חיבור מיוחד על הלוח אם? אם כן, האם המתאם מנצל את יכולת המהירות המלאה של חיבור esata? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב, ברשותי DOK 8GB של חברת SanDidk שאותו רכשתי לפני יותר משנה. היום כאשר הכנסתי אותו למכשיר ה-DVD, לא היה ניתן לקרוא ממנו שום מידע. גם המחשב לא מזהה אותו, וניסיתי מספר מחשבים. השאלה, האם יש עוד משהו שניתן לעשות במצבים כאלה כדי להציל את ההתקן, או שמדובר במקרה אבוד? תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני יודע שיש מבחר דיי מצומצם בחול,אבל השאלה הגדולה מתי יהיה פה בארץ (שאלתי את לירה והם לא ידעו בכלל על מה אני מדבר). הוספה: מדיות DVD כמובן
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן..חיפשתי ולא בדיוק מצאתי מה ההבדל בין 2 המכשירים הנ"ל(חוץ מתג המחיר שלהם): 1. Caviar Green 2TB IntelliPower, 64MB, SATA II WD20EARS 2.Caviar Black 2TB 7200RPM, 64MB, SATA II WD2001FASS השחור יקר יותר ב-300 ש"ח. מישהו יוכל להסביר לי בבקשה מה ההבדלים?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
***הנושא נערך*** אני צריך כונן\כוננים קשיחים עד 200$ מה עדיף? לקחת RAPTOR 36GB + כונן 320GB או לקנות כונן 500GB בפחות כסף? אם אני אקנה ראפטור הוא ישמש לווינדוס בלבד. תודה לעוזרים
-
- 21 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפני כשעה ההארד דיסק שלי נשרף הוא קיבל מנה של 7V והוא נשרף (אל תשאלו אותי איך) היו עליו דברים שמאוד חשובים לי פרקים של באפי, שירים, תוכנות, תמונות כל הדברים שאספתי ואהבתי אבל עכשיו הכל נעלם האם יש אפשרות להחזיר את כל זה? את ה HD אני יכול להחליף הוא עדיין תחת אחריות אבל כל מה שעליו אני לא יכול! בבקש עזרו לי בבקשה בשבי לי זה עניין של חיים או מוות!!
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש אפשרות לצרוב DVD עם תמונות (ואולי תוכנה מיוחדת) כך שאני אוכל לראות ולדפדף בתמונות ב-DVD ביתית של טושיבה?
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי את הדיסק החיצוני שהמליצו עליו פה בפורום (2.5" עם חיבור eSATA). הדיסק מחובר דרך eSATA Bracket. המפרט של המחשב כתוב בצד. אני מקבלת מהירויות כתיבה נמוכות מאוד יחסית ל-eSATA (במקרה הטוב כ-60 מ"ב לשנייה, במקרה הגרוע כ-40). העתקת הקבצים מתבצעת בתוכנת Total Commander. האם יש משהו שאפשר לעשות כדי לשפר את מהירות הכתיבה? אודה לכל רעיון.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי. החלפתי דיסק קשיח בנייד, ואת הדיסק הקשיח שבא עם הנייד הפכתי לדיסק חיצוני. לא פירמטתי אותו כי היו לי שם קבצים חשובים. כשהדיסק הקשיח היה בנייד, היתה עליו מערכת הפעלה Windows7, עם מחיצה בשם System Reserved. כעת, כשהדיסק משמש אותי לאחסון בלבד, ואני מחבר אותו לUSB למחשב כלשהו, מופיעות לי 2 partitions. איך אני מוחק את המחיצה של המערכת ששוקלת כמאה מגה? העניין לא היה מפריע לי כל כך אבל כשאני מחבר כל פעם את הדיסק הנייד הוא פותח לי אוטומטית את המחיצה של המערכת במקום את המחיצה של הגיבויים.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תודה כי יש לי קולנע ביתי בבית ובשביל זה אני קונה צורב DVD אז רציתי לדעת אם אני ישמע ב 5.1 תודה
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש ואני לא יודע האם הוא SSD שם הזיכרון SK Hynix BC501 HFM256GDJTNG 8310A תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-


