עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by tamirha,

    האם התקליטור הזה (למטה ידיעתי יש לו פס ספוגית דק עליו) , אכן שימושי לניקוי עינית הלייזר (כתחזוקה תקופתית לנגן ה-DVD הביתי שלי), או שזה לא עוזר ומיותר לרכוש אחד כזה? במידה ועוזר, כל כמה זמן מומלץ להשתמש ובמידה ולא, האם יש דרך לתת תחזוקה באופן עצמאי לעינית בדרך של ניקוי עצמאי בפתיחה של הנגן עצמו ואם זה כרוך בביטול האחריות לאחר פתיחתו. אם יש מדריך כזה , אשמח לקישור . תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by Mr Gadget,

    ברשותי שעון של חברת Xonix http://www.xonixwatch.com/ רציתי לדעת בבקשה מי היבואנים שלהם בארץ מי שיודע בבקשה שירשום ואם יש טלפון אני ישמח מאוד לקבל אותו תודה...

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. אהלן! קיבלתי ממכם את הרעיון לקנות 2 כוננים קשיחים ו"לעשות" RAID0 (לא שיש לי מושג איך עושים את זה אבל אני מקווה שזה לא יהיה מסובך מדי). השאלה שלי אם זה אפשרי רק עם כוננים שווים בנפח: 80X2, 160X2 וכו' או שאפשר גם עם אחד של 80 ואחד של 160 ? כי זה מה שאני מעוניין לעשות תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by yakirmizrahi,

    שלום לכולם.. לפני חודשיים פחות או יותר רכשתי את הכונן הנ"ל.. את האמת שהרגשתי שהוא נהיה לי קצת יותר איטי... (כן קראתי את המאמר על הבאג) אבל צצה לי תקלה נוספת שכל שנייה נתקע לי המחשב ואני חייב לעשות ריסט.. אני לא כך כך בטוח שזה דווקא בגלל הכונן אבל בכל מקרה אני יעשה בדיקת סטרס לשאר המערכת.. מישהו נתקל בבעיה דומה דווקא עם אותו כונן? אם כן אשמח לייעוץ ..

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. אז ככה מדובר בכונן 3.5 של WD בנפח 1TB מסדרת MYBOOK הכונן מופיע לי על המחשב כאילו הרגע קניתי אותו....כמה קבצי מידע והפעלה אוטומטית.. אבל ברגע שאני רוצה לראות כמה מקום פנוי יש אני רואה כאילו הוא מלא... אין שום דבר מוסתר...איך אני מסדר את זה...ואם אפשר הסבר על מה בדיוק קרה. בתודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. יש לי דיסק של מקסטור 120 ג'יגה. לאחרונה הוא משמיע תיקתוקים (כאילו הוא נכבה ושוב נדלק). הוא אמנם באחריות אבל השאלה היא אם מתקנים דברים כאלו או שפשוט מחליפים אותם.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by SciFi7,

    [ כבקשת המנהל ] החלטתי לקנות עוד HD חדש בגלל שהזה שיש לי עכשיו ממש לא מספיק לי (ובגלל כל המשחקים שהולכים לצאת...) אז החלטתי להצטייד בעוד HD חדש.. בגלל ששמתי לב שהמחירים לא כולכך גבוהים... אז אני צריך המלצה להארד דיסק של 320 ג'יגה (נשמע לי הכי משתלם למחיר). תודה רבה (מפרט בצד ) ותגידו צריך להביא טכנאי בשביל לחבר או שזה פשוט ? (יש לי מארז Antec P180 )

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Scorpion17,

    שלום, אני מעוניין לקנות צורב dvd ואני לא ידוע איזה לקנות תמילצו לי.. עד 500 ש"ח. תודה.

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by itaysk,

    אם יש לי את הדיסק ביד איך אני יודע שזה 8MB BUFFER? כי לא כתוב עליו כלום... או שעבדו עלי?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by Matankzr23,

    אני בונה מפרט לבן דוד ואני לא יודע איזה חברה לקחת יש לי 2 דגמים ספיציפיים... איזה עדיף? הראשון זה WD 250YS 16MB (זה עם ה 5 שנים אחריות ----YS) השני זה זה:SEAGATE BARRACUDA ES 250GB 16MB שהוא גם 5 שנים אחריות איזה עדיף?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Eviljelly,

    שלום, אני לא יודע אם מדובר בצירוף מקרים או בתופעה אבל לפני כחודש גסס לי כונן 500GB seagate ST3500320AS , אתמול הייתי אצל ידידה ואצלה כונן מדגם זהה מת לגמרי. המזל שלי ושלה זה שהכוננים היו עדיין במסגרת אחרית (5 שנים של סיגייט, חבל שהפסיקו ) , אבל עדיין קצת מטריד אותי, מכיוון שכבר תקופה ארוכה (טפו טפו טפו) לא שמעתי על כונן קשיח שכשל באזורי. אז לבעלי כוננים הייתי ממליץ לבדוק את מצב הכונן עם seatools, כמעט בטוח שיש גירסאת קושחה חדשה לכונן שאתם יכולים להתקין, ולדאוג לגיבויים. יום טוב

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by CyberBot,

    כנסו ללינק על פניו הcorsair נראה יותר מהיר מהevo השאלה אם זה באמת יותר עדיף? http://ksp.co.il/?list_compare=.20108..17506.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. אני יודע מה כולכם חושבים... איך אני מבזבז את הזמן בשאלות כאלה... אבל, השאלה היא הרבה יותר מורכבת מזו - יש ברשותי כרגע MAXTOR 40 גיגה, עובד תקין ובריא, עם אחריות ל 3 שנים.... אחותי גרה בארה"ב והיא רוצה לקנות לי ת 80 עם ה 8 מגה באפר, הבעייה היא כזו - אם היא קונה לי - את ההרדיסק שלי אני מוכר לשכן (זה לא אופציה, אני לא יכול לשמור אותו), ומה שהיא מביאה נשאר אצלי - כמו שכבר הבנתם - אחריות ככל הנראה לא תהיה לי... השאלה היא אם זה שווה את הסיכון - כי אני אישית ממאוכזבי WD, שהסטנדרט היה 1.5 גיגה אחותי קנתה לי מארה"ב את ה 6.4GB, במחיר עתק של 220$!!!, ולאחר חודשיים של עבודה הוא שוכב בארון עד עצם היום הזה... מה ימנע מ WD לחזור בקאמבק? ומי יכול להבטיח שההרדיסק באמת שווה משהו ולא ידפק …

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by Eddie Markovich,

    יש לי כזה חדש כבר תקופה למה זה משמש?? עדיין לא הצלחתי להבין

  15. Started by luna100,

    שלום, יש לי אפשרות להזמין מארה"ב דיסק און קי או אמצעי אחסון אחר...אני לגמרי בור בנושא אבל רק יודע שהדיסק או קי שאני קניתי באופיס דיפו לא מאפשר לי לאחסן עליו כמעט כלום, מחפש משהו איכותי עם זיכרון גדול כדי לגבות קבצים חשובים שיש לי על המחשב... מאד אשמח לעזרה...המון תודה!

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. שלום לכולם מדובר בדיסק או קיי רק בגודל של 100MB אבל בכל זאת הוא היה שימושי בשבילי. אני לא יודע מה קרה אבל פתאום הוא לא עובד. כאשר אני מנסה לגשת אליו אני מקבל את ההודעה אז ניסיתי לפרמט וקפצה ההודעה הבאה ומיד לאחר מכן יש מה לעשות?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. האם מישהו יכול להמליץ לי על כונן חיצוני 2TB גודל "3.5 עם USB 3.0 אני מתלבט בין 2 כוננים: 1. Western Digital My Book Essential 2. Seagate Expansion External האם יש אחד מומלץ יותר, דבר שני אם יש לכם המלצה על כונן אחר אני אשמח לשמוע. תודה מראש, משה

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by yiftahorad,

    שלום מה ההבדל בין MBR לבין BOOT RECORD? האם ה-MBR נמחק או רק משתנה כשמוחקים את המחיצות ויוצרים חדשות?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by tomer1818,

    היי אנשים רציתי לשאול בקשר למצב של HIBERNATE האם נכון הדבר שבמצב זה הזרוע של ההארד דיסק לא חוזרת ונשארת על המקום שבו היא כתבה ? http://superuser.com/questions/88312/hibernate-can-it-damage-a-hard-disk יש כאן שתי תשובות שונות שסותרות אחת את השנייה ורציתי לדעת מה נכון

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. שלום לכולם! יש לי בעיה חמור עם הכונן החיצוני שלי! הוא מעביר מידע במהירות של (נכון לרגע שכתבתי את זה) 20KBPS כאשר אמור להעביר קבצים במהירות 5MBPS + ככל הנראה משהו בו לא תקין... כן, יש עליו ביטוח וכמובן שאני אלך להחליף הבעיה היא שיש לי 440 גיג'ה של מידע עליו וכרגע אני מנסה להעביר לפחות חלק ממנו על המחשב שלי מישהו יודע על איזושהיא דרך שאפשר לטפל בתקלה בו?(אם בכלל אפשר) נ.ב ניסיתי כבר את error checking של windows הגעתי ל 50000 אלף קבצים(כ10% מהתהליך הסתיים) ...אחרי 24 שעות...

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. חברת Mushkin האמריקאית מצטרפת אל הטרנד המתגבר, באמצעות סדרות ה-Armor 3D וה-Triactor 3D שלה לכתבה

  22. Started by compgt,

    שלום, ברצוני לקנות HDD ראשי עבור מערכת ההפעלה, לצערי יש לי זיכוי ברשת BUG (בסביבות ה1000 ש"ח) שמחזיקה את הSSD V100 של KINSTON בלבד. הSSD המומלץ כפי שקראתי הוא CRUCIAL 128GB, אשמח אם תוכלו לפרט את החסרונות של הKINGSTON. ע"פ מיטב הבנתי ממשק הSATA2 בKINSTON אינו חיסרון כיוון שהכוננים לא מנצלים את יכולות הממשק. דבר נוסף המחשב מחובר לאל-פסק (הבנתי שהפסקות חשמל עלולות לגרום לבעיות בכונני SSD) אם החסרונות רבים מדי או שמדובר בכונן ממש לא מוצלח ביחס לשאר מקסימום אני אקנה מBUG שני כונני WD GREEN 2T SATA2 עבור אחסון סרטים ואת הSSD CRUCIAL אקנה מחנות אחרת. תודה

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by tidan31,

    שלום! ברשותי לנובו y-70 אני מעוניין להוסיף לו כונן ssd 120gb המיועדת למערכת ההפעלה האם זה מספיק?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  24. Started by ZacNaboot,

    האם אפשר לבצע unformat (או משהו בסיגנון) אחרי פירמוט כזה?!!

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. הכירו את כונן ה-M.2 שמציע נפחים של עד חצי טרה-בייט באורך של פחות ממחצית מזה של רוב הדגמים המוכרים לנו לכתבה

דיונים חדשים בפורומים