עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by tordek,

    שלום כולם, מכרתי את הדיסק הקשיח ומחר אקנה חדש WD 80gb 8mb buffer, אחרי שאני מחבר אותו למחשב איך אני אמור להגדיר אותו? מישהו בבקשה יכול לעזור לי?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by shevah,

    שלום לכולם, בהמשך לדיון הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=483291.msg4135488#msg4135488 החלטתי לקנות את הכונן, ועכשיו קיבלתי אותו. לפני שאני מעמיס עליו כל טוב אני רוצה לבדוק שהכל תקין איתו. קראתי את הנעוצים והתוכנה של סמסונג עובדת רק מדיסקט, היות ואין לי כונן דיסקטים, ולא ראיתי אופציה לDOK אשמח לדעת כיצד הכי טוב ונכון לבדוק דיסק קשיח? ושאלה אחרונה, אין בעיה לחבר אותו למחשב כאשר המחשב עובד, נכון? שאלה מצחיקה, אבל כך כתוב לפי השלבים של סמסונג. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by The_Wolf,

    קניתי מחשב חדש ואני הולך לחבר את ה HD ל SATA 3 בלוח אם. האם קיים כבל SATA 3 או שהכבל הוא זהה ל SATA2? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by Styx,

    שלום חברים עברתי פה על התגובות של אנשים וקראתי כמות נכבדת ממה שרשום פה והגעתי לדברים הבאים SSD: http://www.ebay.com/itm/Corsair-CSSD-N120GBGTXB-BK-Neutron-GTX-Series-120GB-Solid-State-Drive-SSD-SATA-/130988374286?pt=US_Solid_State_Drives&hash=item1e7f83f90e והכונן http://www.ebay.com/itm/Seagate-Barracuda-1TB-7200rpm-64MB-Cache-SATA-3-3-5-Hard-Disk-Drive-ST1000DM003-/180843349204?pt=US_Internal_Hard_Disk_Drives&hash=item2a1b1a84d4 תודה נ.ב עדיף שהמחיר של שניהם יהיה פחות 850 שקל

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  5. יש לי מחשב חדש אם הארד דיסק חדש SATA 2 לוח אם neo4 platinum v3 איך אני מחבר את הארד דיסק הישן שלי למחשב החדש כי החיבורים לא אותם חיבורים

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by integral,

    מישהו אמר שהמבצע של וורבטים נגמר. אז מהיום יש מבצע חדש - קונים 3 חבילות משלמים על 2, כלומר 33% הנחה. קניתי 3 חבילות של 10 דיסקים X16 -R במחיר של 2X35 שקל כלומר 2.33 שקל לדיסק. היום בערב (מקווה) אבדוק אותם על 4163B ואמסור עוד אינפורמציה.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. הדיסק הקשיח היקר שלי החליט לא לעבוד. מדובר בדיסק די ישן שאפילו אין לו sata. הבעיה שמאפיינת אותו היא שהמחט עושה תיקים (ticks) עצבניים ומסרבת להעלות את ה-xp. כשניסיתי יחד עם חבר לבצע לו גוסט, זה לא הצליח בפעמים הראשונות. בפעם שזה כן התקדם המחט פתאום שבה באמצע לעשות תיקים עצבניים. החבר (שהוא מיומן בשחזורים דרך גוסט) טוען שהבעיה היא במחט. הוא יודע על שיטות להחלפת מחט, אבל לא מבין בזה. המטרה שלי היא רק לגבות את כל המידע שיש בדיסק. ברור שאני לא מנסה להחזיר אותו לשימוש. השאלה שלי היא האם החלפת מחט היא ריאלית? כמה זה יקר? ואיפה אפשר לברר אם זה בכלל אפשרי? ובבקשה בלי הטפות על "למה לא גיבית?". אתם יודעים שאתם צודקים, אז למה לפזר מלח?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by חובב,

    שלום ברשותי שני מחשבים ישנים יחסית האחד נייד סמסונג N150 מעבד ATOM וחיבור SATA 2 וחשבתי להשקיע בין 150 ל200 שקל על SSD עד 64 GB מספיק לשימושים שאני צריך(בעיקר מסמכים ואינטרנט). השני נייח C2D E7400 עם לוח יחסית ישן (asrock g41c-gs) שהחיבור בו גם sata 2 וחשבתי לשים לו SSD עד 120. התקציב לשניהם הוא עד 400 שח עם חריגות קטנות. חשבתי לשים לראשון https://ksp.co.il/?uin=23482 או https://ksp.co.il/?uin=17997 האם זה משנה ?או לקחת את הזול מבניהם? לשני חשבתי https://ksp.co.il/?uin=21931 האם כדאי?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by AngelofDeath,

    מה ה-SSD הכי טוב שניתן למצוא היום עד מחיר של 350 ש"ח? האם כדי למצות את הפוטנציאל של SSD עד תום, נדרשים חיבורים מסוימים?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. יש לי לוח אם של Asus, הוא ישן כבר 4 שנים נראה לי, או יותר. הדגם הוא Z97M-PLUS עם 10Gb/s M.2 Socket 3. לאחר שה-HDD שלי מת ביחד עם ה-2 טרה בייט של הקבצים שהיו בו אני מתכנן לקנות את ה-SSD הזה: Corsair Force MP510 PCIe NVMe M.2 2280 1920GB SSD. השאלה שלי היא אם הלוח יגביל את הביצועים של ה-SSD, כמו מהירות הקריאה והכתיבה ואם הוא בכלל יעבוד כמו שצריך. תודה מראש על התשובות וסליחה על הבורות.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. דגמי ה-NX500 החדשים יתחברו אל לוח האם שלכם במחבר PCI-Express 3.0, ומבטיחים ביצועים שיתחרו בטוב ביותר שיש לשוק האחסון להציע לכתבה

  12. המחשב הניייד שהוצע לי יכול להגיע עם אחד משני הדיסקים הבאים: 320GB במהירות 7200RPM או חצי טרה במהירות 5400RPM. העתקי למטה את המפרטים והשאלה עד כמה ההפרש במהירות משמעותי לאור העובדה כי המחשב נועד בעיקר לשימושי אופיס? 320 GB 7200 rpm SATA Hard Drive Drive Weight 0.25 lbs (115 g) Capacity 320 GB Height 0.37 in (9.5 mm) Width 2.75 in (70 mm) Interface ATA-8, SATA 2.6, 3.0 Gb/s, NCQ Transfer Rate Synchronous (maximum) 300 MB/s (Drive Capability) Seek Time (typical reads, including settling) Single Track 1.5 ms Average 11 ms Maximum 22 ms Rotational Speed 7200 rpm Logical Blocks 625,142,448 Operating Temperature 32° to 140° F (0° to 60° C) [case temp] Features ATA Security 500 G…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by Triple-z,

    שלום, יש לי במחשב 3 הארדיסקים, ולאחר שקניתי מאורר יחסית שקט למעבד הרעש העיקרי מהמחשב הוא מההארדיסקים שנגרם מה חשמל והתזוזה שלהם שמזיזה גם את המסילות של המארז ויוצרת רעש סטטי מעצבן. מה הפתרון הכי טוב למנוע את הרעש הזה? להוסיף איזה ספוג\סיליקון שיספוג את הזעזועים? יש מוצרים יעודיים להשתקה וקירור של ההארדיסקים? אשמח לקבל פתרון פשוט וזול.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. שלום יש לי את הארדיסק הנ"ל ובבדיקה שאני מריץ עכשיו ב HD TUNE אני מקבל מהירות של ממוצע 106 MB/SEC השאלה שלי היא אם המהירות הזאת היא תקינה או שהיא איטית מידי, יש לי לוח אם של ג'יגה בייט עם צ'יפסט G43 והוא תומך ב SATA2

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by POPCORN,

    עכשיו עם ירידת המחירים והמבצעים של סוף שנה רציתי לדעת איזה כונן כדאי לקנות אני מחפש שני כוננים 1) למחשב נייח - עבודה משרדית בלי משחקים, כרגע עובד עם כונן מכני 2) מחשב נייד toshiba satellite c50-b-18z כרגע המחשב כמעט לא זז חשבתי להחליף לו את הכונן המכני בssd כדי להציל אותו איזה כוננים כדאי לי? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. נשאר לי במחשב רק חיבור sata אחד שהוא פנוי במחשב (יש סה"כ 4 חיבורי sata). האם לאחר שהוא יהיה תפוס (עוד דיסק שאוסיף כנראה בהמשך) ניתן יהיה להוסיף בצורה כלשהי חיבורי sata נוספים?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by at,

    אני שוקל לקחת הארדיסק חיצוני למחשב נייד (לחבר אותו דרך כבל USB או מארז יעודי) 1. מה הבדלים ב HD בין 3.5 ל 2.5 (חוץ מגודל פיזי ומשקל)? 2. ביצועים? בין השאר האם שני הסוגים מספיקים כדי להיות הארדיסק ראשי עבור מערכת הפעלה? האם חיבור ה-USB יספק כדי להחזיק אותו כראוי? אם ה-USB מהווה מגבלה אבל מספיק למטרה זו, אז האם מיותר לקחת הארדיסק חזק יותר (כנראה ה-3.5) כי במילא לא אנצל את יכולות שלו? 3. צריכת חשמל? (ב2.5 הבנתי שאפשר למשוך מתח מUSB) 4. מה לגבי עמידות שונה שלהם לצורך ניידות? (האם ה 2.5 שבד"כ נמצא בנייד יותר עמיד?) 5. מה הבדלים במחירים לאותו גודל? 6. האם נכון שאין HD 2.5 עם באפר של יותר 2 MB? בתודה מראש, טל

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by alexii86,

    שלום קניתי לפני מספר ימים צורב ASUS מדגם CRW-3212A ונאמר לי שהוא תומך באיזה 2 טכנולוגיות שלא בדיוק הבנתי מהם עושות 1.Flextralink 2.flextraspeed רציתי לדעת עם מישהו יכול להסביר לי מה הן הטכנולוגיות הללו! תודה מראש!!

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. שלום חברים לאחר שהחלפתי את הדיסקים במחשב ל-4TB, הגיע הזמן להגדיל גם את דיסקי הגיבוי החיצוניים. אני צריך 2 דיסקים - אחד 3.5" של 6-8TB ואחד נייד של 2.5" בנפח 3-4TB, מעדיף כמובן את הנפח הגדול יותר כדי שישמש אותי יותר זמן - האם יש למישהו כאן ניסיון עם דיסקים כאלו ויכול להעיד על האמינות והביצועים שלהם (יחוברו למחשב ב-USB 3) מה מומלץ לקנות ? נראה גם שיש בעיה של זמינות - דיסקים 2.5" של Seagate ו-WD בנפח 4TB שעלו כ-650 ש"ח "נעלמו" מהאתרים ובמקומם יש רק את ה-WD החדשים שעולם 770 ש"ח. בנוסף, דיסקים WD My Book 8TB לא זמינים ברוב סניפי הרשתות. מישהו יודע מה קרה לדיסקים ? יש סיבה למחסור ?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Raanan30,

    אני לא הכי מבין בהארדיסקים ואני נוסע לחו"ל בבוקר, כשאני מגיע לחנות - מה אני צריך לבקש? (כי אני ידוע שיש סוגים של חיבורים ללוח אם וכאלה כמו SATA וכו') יש לי לוח אם MSI P4M890 עריכה: אני מעוניין לקנות הארד דיסק בקיבולת של טרה בייט, לא משנה לי רועש לא רועש וכו' - משתמש במערכת הפעלה ויסטה ואולי Windows 7 בקרוב. מה משתלם לקנות, אם אין את הסוג הספציפי שאתם אומרים מה אני צריך לבקש? יש מצב שאולי בבאג בדיוטי פרי יש דברים במחירים סבירים וזה טוב? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by ZaKeN17,

    היי רציתי להפנות לתשומת ליבכם על בעיה שקיימת במחשבי המקבוק 2018, בדגם שמגיע עם SSD 512GB בגודל 15", הדגם מגיע עם SSD של סמסונג במקום SSD של טושיבה מה שמשפיע מאוד על הביצועים של המחשב. ביצועי כתיבה של 1600-1700~ בדגם של Samsung במקום 2600-2700~ (ואפילו יותר) בדגמים של טושיבה https://discussions.apple.com/servlet/JiveServlet/downloadImage/2-33758743-1015483/908-900/samsung.jpeg https://discussions.apple.com/servlet/JiveServlet/showImage/2-33758743-1015484/toshiba.jpg לפי מה שידוע לי אפל יודעת על המקרה ומציעה refund או תיקון. בנוסף ישנה בעיה ברמקולים. לינק לפוסט בקהילה של אפל עם הבעיה: https://discussions.apple.com/thre…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. אני רוצה קיצור דרך על שולחן העבודה לכונן החיצוני העניין שאני מנסה הוצאה בטוחה ווינדוס רושם שהכונן בשימוש ולא ניתן ..... איך אפשר לעשות קיצור דרך שלר יפריע ?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by bluenote,

    שלום לכולם, יש מצב שאוכל לשים את ידי על 8 דיסקים קשיחים מסוג 146GB 10K SAS של חברת HP (בגודל 2.5") וחשבתי אולי אוכל לבנות מהם שרת NAS ביתי במקום לקנות את אחד השרתים היקרים של QNAP או SYNOLOGY. אני לא ממש מכיר את טכנולוגית ה-SAS ולא יודע בדיוק מה זה אומר. הבנתי שזה בעצם SCSI, אבל אשמח לקבל קצת הסבר וקצת עצות לגבי איך אני ניגש לפרויקט כזה והאם זה בכלל משתלם ועדיף על פני המצורים המוכנים בשוק. תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by zilbermm,

    קניתי לפני שבוע. שלוש צריבות במהירות X4 של סרטי DIVX עברו בשלום, אבל שניסיתי לצרוב קבצי MP3 (אני מציין מפני שאולי למספר הקבצים יש קשר) הצריבה נפלה לי פעמיים באמצע ולמראית עין היא נפלה באותו מקום. יש לי נסיון טוב עם LG אבל על הצורב הזה שמעתי גם דברים רעים. האם יכול להיות שלמדיות יש קשר? אילו מדיות מומלצות? יש בעיות מוכרות לצורב מנסיון הגולשים?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by tamirha,

    האם התקליטור הזה (למטה ידיעתי יש לו פס ספוגית דק עליו) , אכן שימושי לניקוי עינית הלייזר (כתחזוקה תקופתית לנגן ה-DVD הביתי שלי), או שזה לא עוזר ומיותר לרכוש אחד כזה? במידה ועוזר, כל כמה זמן מומלץ להשתמש ובמידה ולא, האם יש דרך לתת תחזוקה באופן עצמאי לעינית בדרך של ניקוי עצמאי בפתיחה של הנגן עצמו ואם זה כרוך בביטול האחריות לאחר פתיחתו. אם יש מדריך כזה , אשמח לקישור . תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים