אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום אני מבקש המלצה לHD SSD בנפח של 60GB או 80GB לצורך מערכת הפעלה ותוכנות בסיסיות, במחיר ממוצע של כ-1000 ש"ח בבקשה . אני לא בקיע בטכנולוגיה הנ"ל , אשמח לקבל קישורים להסברים על בקרים למינהם וההבדלים בין הכוננים שבשוק . תודה לכולם .
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם העובדה שזה ATA100 זה חיסרון וזה איטי לעומת ATA133 בצורה משמעותית? והאם כדאי לי לקחת לוח עם SATA? והאם יש שיפור במהירות שלהם???
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום...ברצוני להדפיס דיסק בLIGHTSCRIBE עקבתי וביצעתי את כל ההוראות.. אך כשאני בא לעשות PRINT הוא מסיים את ההדפסה על הדיסק בשתי שניות אך כשאני מוציא את הדיסק, לא מודפס עליו שום דבר מה לעשות?? אני משתמש בתוכנת NERO ובצורב DVD תומך LIGHTSCRIBE. תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קראתי את הביקורת על הווסטרן דיגיטל ומקסטור, אבל קשה לי להחליט מה לקנות: WD 80GB-8MB-7200RPM ATA100 (WD800JB) SE או Maxtor 80GB-8MB-7200RPM ATA133 DiamondMax Plus 9 האמת ששניהם מפתיעים מבחינת ביצועים מה אתם אומרים? נ.ב. אם אפשר את המחיר של כל אחד מהם?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם קניתי היום את הכונן הנ"ל ושאני מחבר למחשב שלי כדי ליצור כונן אחד של 4TB אני רואה שהמחשב מזהה את הכונן כשני כוננים למעשה (אחד של 2TB והשני של 1.6TB) ואני לא מצליח לאחד אותם לכונן אחד של 4TB בנוסף לזה אני יכול ליצור רק מחיצה אחת, רק את הכונן של ה2TB אני יכול ליצור (ולתת אות כונן לדוגמה H) עם השני כל האפשרויות באפור ואני לא יכול לעשות כלום ליצור אפילו שני כוננים איאפשר אשמח אם מישהוא יסביר לי מה הולך פה... אני רוצה כונן אחד סטורצ' של 4TB הנה תמונה: http://www.indexportal.co.il/images/wdb4thdd.png
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא מצליח להבין, אם יש תחום שאין לי אפילו הבנה בסיסית בוא הוא הארד דיסקים, על כן אני חייב לשאול, היות והמחירים כמעט זהים, מה לקנות! Seagate Baracuda 40GB 7200RPM WD 40GB 7200RPM 8 MB Cache special version Maxtor 40GB 7200RPM D740X Retail ומה באמת נותן לי ה8 mb???
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה עדיף פורמט מלא או מהיר לכונן חדש? הבנתי שההבדל בזמן הוא בבדיקה של סקטורים פגומים האם בדיסק חדש זה רלוונטי בכלל?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי שאלה קטנה לגבי אופן תחזוק של כוננים חיצוניים ברשותי 2 כוננים חיצונים אחד של 320GB ואחד של 1TB ושמתי לב שכאשר אני מכבה את המחשב 2 הכוננים ממשיכים לדלוק (כלומר לפעול) לכונן של 1 TB יש כפתור הפעלה ואילו לזה של ה 320GB אין כפתור הפעלה מה יותר נכון מבחינת תחזוקה בריאה של הכוננים - לנתק את הכבל USB\לכבות אותם בזמן שהמחשב סגור או לחילופין כשהמחשב פתוח אך איני משתמש בהם? או שאין זה מפריע שהם ימשיכו לעבוד? תודה רבה למגיבים!
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב נייד די זקן (כמעט 4 שנים) ובחצי שנה האחרונה הדיסק קשיח שלו התחיל להשמיע רעשים מוזרים של טקטק...טקטק וזה נשמע כאילו מישהו דופק עם פטיש על הדיסק . בקיצור רציתי לשאול אם שווה לקנות כונן SSD (בסביבות ה250 GB) ולהחליף אותו במגנטי הקיים או שהעלות הכספית לא תצדיק את התמורה ויהיה עדיף כבר לקנות נייד חדש ? הנייד - ACER ASPIRE 5738ZG הוספתי גם קובץ של בדיקה שעשיתי ב HD TUNE והתוצאות לא להיט. תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי כרגע 80 ג'יגה עם 8 מגה של WD אבל 80ג'יגה ממש לא מספיק לי אז אני רוצה לחבר עוד 80 יש לי בבית עוד 80 אבל עם בופר של 2 מגה אם אני יחבר אותו אז תהיה ירידה במהירות של ה8 מגה? ואם אני מחבר אותו אז לחבר אותו לסלייב נכון?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי דיסק נוסף של WD, בנפח 200GB, לא חדש, יד שניה, אבל ממישהו שעבד איתו חודש (בדוק). משום מה הוא עושה רעש ,קצת מוזר, אבל לי אישית הוא מציק. זה מעיין "שריקה", של "תדר גבוהה" ("תתתיייייייייייייייייייי...") יש לי 4 דיסקים קשיחים בנפחים דומים של אותה חברה,ואף אחד לא עושה רעש כזה. הדבר דיי מציק לי, אבל אני מפחד יותר שזה משהו שיכול לפגוע במידע (מידע חשוב,אני עורך וידאו, ואני שם סרטי וידאו גדולים של חתונות). מישהו מכיר את התופעה? מסוכן? מה המדיניות של ההחלפה? תודה רבה
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב, מתחיל לקרוא כאן על המחשב הבא שלי. שוקל לקנות כונן SSD להגברת מהירות המערכת. גודל הקבצים האישיים (אופיס) הוא כ 50MB. גודל קבצי המולטימדיה (תמונות, סרטים) הוא כ 500MB. מה שאני חשבתי הוא לקנות כונן SSD 256MB עליו להתקין את מערכת ההפעלה והתוכנות והקבצים (וורד וכדומה) וכל שאר הדברים (תמונות, סרטים) להתקין בכונן קשיח "רגיל". המחשבה הגיונית? אגב, אם הייתי בוחר SSD רק למערכת ההפעלה והתוכנות וכל הקבצים שלי בכונן רגיל. אזי, לא הייתי משיג מהירות רבה בעבודה היומית (חוץ מזה שמערכת ההפעלה היתה עולה מהר), כי היה נוצר צוואר בקבוק איטי בשאיבת הקובץ מהכונן רגיל ?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי כרגע מספר כוננים ושלפי דעתי הם לא הכי מסודרים כמו שצריך. אשמח לשמוע לדעתכם, שני כוננים 500 גיגה של wd , שניהם מאותו הדגם, בנוסף קיים כונן 120 גיגה של מאקסטור דיי ישן בחיבור IDE ועוד כונן wd my book בנפח 500 גיגה, כרגע כולם מחוברים בנפרד , על אחד מהwd מותקנת מערכת ההפעלה וכל השאר סתם לאחסון , חשבתי אולי לעשות רייד בין שני ה500. אשמח לשמוע לדעתכם. תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אף פעם לא הבנתי את הקטע עם החשמל המיוחד שיש לכונני SATA, מה ההבדל בינו לבין החיבור הרגיל. בספקים שיש חיבור SATA החיבור מכיל 5 גידים - 12V, 5V, 3.3V, GND, GND בעוד שהמתאם מכיל רק 4 גידים (ללא ה-3.3V) מה ההבדל בין חיבור SATA מהספק לשימוש במתאם? מתי לא כדאי להשתמש במתאם? פשוט אין לי מספיק חיבורי SATA בספק ואני לא מצליח להבין את זה תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן חברה, אז קניתי מחשב חדש- עם כונן קשיח אחד, SEAGATE 500GB SATA3. אחבר גם כונן שני, ישן בתור גיבוי ופח זבל למדיה, SATA1. השימוש העיקרי שלי הוא עריכת אודיו ווידאו עם התוכנות של ADOBE. איך אני צריך לחלק את המחיצות על הכונן החדש? מן הסתם מחיצה אחת ל WINDOWS, 64BIT, אבל השאלה היא אם על אותה מחיצה, אני שם גם את התוכנות עצמן. כמובן שבנוסף אני אצטרך מחיצה שלישית- כזו לפרויקטים ודגימות. אז איך מומלץ לי לסדר את הכל?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
דגמי ה-SSD המתקדמים ביותר בתצורת 2.5 אינץ׳ מקבלים יורשים, שממש לא נבהלים מחשאת תגי מחיר יוקרתיים לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום. יש לי דיסק קשיח seagate expansion external drive 1tb שעוד בעודו יחסית חדש הוא היה משמיע כל מיני תקתוקים כאלה(בד"כ זה היה בא ביחד עם הבהוב של הנורית של הדיסק*) שלא ייחסתי להם חשיבות ולפתע היום הוא החליט שהוא מפסיק לעבוד... הקטע הוא שכשאני מחבר אותו לחשמל הוא נדלק, מתחיל להסתובב משמיע כמה רעשים ונהיה דומם, למרות שהנורית הצהובה של דולקת. בנוסף יש לו איזה ריח של שרוף. אשמח לדעת מה הבעיה ומה אני יכול לעשות כדי להחזיר אותו לחיים יש לי מידע חשוב שנמצא עליו. תודה מראש. *מצאתי סרטון שבשניות הראשונות שלו רואים את התקלה שהייתה לי How I Fix My Clicking 1Tb Haddrive
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
סרטון: שלום יש ברשותי דיסק קשיח Seagate Momentus 5400 הציר של הדיסק נתקע כמו שרואים בסרטון ככל הנראה בגלל סקטורים פגומים מה אפשר לעשות כדי לסדר את זה?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מעניין אותי כמה עולה 64\128 DDRAM נייד(כזה שאתה מחבר למחשב דרך USB ואז מוציא), והאם יש הבדלי ביצועים בין 128 PC2100 נייד לבין אותו הזיכרון רק בתוך המחשב. תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב, במחשב הנייד שלי יש חיבור eSATA ובמחשב הנייח USB3 ואני מעוניין לנצל את שניהם. חיפשתי בנרות דיסק קשיח חיצוני שכולל את שני הממשקים הללו ולא מצאתי. אני בטוח שיש איפשהו אפילו מארז ריק (ללא HD) עם שניהם אבל אני לא מוצא ולא מכיר. אני מחפש משהו בגודל של mybook 3.5'', לא איכפת לי שיהיה שנאי חשמל בנוסף. בהתחלה חשבתי על תקציב של 500~ כולל ה-HD, מינימום חצי טרה (אבל יש לי הרגשה שזה לא יהיה ריאלי :-\ ). תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום לכולם! אני צריך המלצה: אני עובד בקבצים ענקיים בפוטושופ, וכל מה שמגביל אותי זה ההרדיסקים! אני חושב לוותר על הרייד של ה3 הרדיסקים וליקנות או את הרפטור החדש של 150GB או ליקנות SSD מהיר: http://skypc.co.il/sg_product~FM-25S2S-64GBF1~7~0.htm אני צריך בישביל SCATCH DISK! או ליקנות 2 SSD כאלה ולשים ברייד 0: http://skypc.co.il/sg_product~OCZSSDS30GB~7~0.htm מה יתן לי יותר ביצועים בקריאה כתיבה? מיפרט: Q6600 אסוס P5NE-SLI 4X1GB G.SKILL 800MHZ HK 3X250GB 16M RAID 0 500GB 32M תודה מראש!
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה תוצאות נקבל אם נעשה RAID של SSD ו HDD ? השערות ?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב, אז היות וזה היה הכונן היחיד השחור בחנות, לקחתי אותו לחבר (ולבדיקה). הצורב הזה הוא ה OPTIARC 5170 בעטיפה של סוני (מי שלא יודע אופטיארק זו החברה המשותפת החדשה ל NEC וסוני). ה PREVIEW ב CD FREAKS נחמד: http://www.cdfreaks.com/article/292 הצורב בעטיפה של סוני מרשים יותר מה NEC ומגש הטעינה שלו נראה ומרגיש איכותי יותר. זמן הצריבה סביר ל X18 (רחוק מה LG, אבל טוב יותר מה X16) מה שמאוד מוזר היא יכולת הסריקה שלו. זו צריבה של TY T003 ב X18. שימו לב להבדל בין תוצאות הסריקה בפיוניר, שמצויינות, וטובות משמעותית מאותה מדיה ב X16 שנצרבת על הפיוניר, לבין תוצאות הסריקה בסוני שעל הפנים. כמובן שבפיוניר זה נבדק ב ECC1 ובסוני ב ECC8 אבל ההבדל לא יכול להיות כל כך גדול. מה שעוד יותר מוזר, ז…
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-


