אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
צורב חיצוני במהירות 40x12x48 AOPEN דגם: EHW4048 צורב חדשני בטכנולוגית JustLink ו- Just Speed מנגנון ייחודי לצריבה מהירה ואמינה המונעת בעיות נפל בזמן הצריבה ממשק חיבור: USB 2.0 (מתאים גם לחיבור USB רגיל) קורא: 48x כותב: 40x כותב על RW: 12x תאימות: Win/98/ME/2000/ XP כולל תוכנת Nero5.X התוכנה המקצועית ביותר לצריבה איכותית! ותוכנת InCD בצריבה עם ממשק USB רגיל יתכן ומהירות הצריבה תרד. החבילה כוללת: מדריך משתמש באנגלית שנאי לחשמל כבל USB תקליטור לצריבה חד פעמית תקליטור לצריבה רב פעמית
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני חצי שנה קניתי כונן קשיח של סמסונג spinpoint F3 iTB 7200RPM לפני מספר ימים שמתי לב שהכונן התחיל להיות איטי מאוד, וכשאני אומר איטי אני מתכוון 4 MB בשניה זה פחות מ wifi פשוט (לא פלא שסרטים התחילו לקרטע לי...) בקיצור, מה אפשר לעשות כדי לפתור את הבעיה? תודה רבה מראש אושרי מצורף benchmark של HDtune [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היום קניתי לראשונה SSD. הכל טוב ויפה, אבל לא חשבתי על עניין התאימות למארז. במארז הcooler master elite שלי אני לא רואה איזה התקן מיוחד כזה או אחר שיתאים לכונן הSSD 2.5. מחפירה קצרה באינטרנט נתקלתי בסרטון הזה: מהדברים שלו נובע שבדרך כלל מתקינים את הכונן בתוך מתאם מיוחד, שיושב בסופו של דבר בכלוב שמתאים להארדיסק רגיל. אבל, לתדהמתי הוא פשוט "מדביק" את הSSD על אחד המשטחים. השאלה שלי היא האם זה בטוח לדעתכם להתקין SSD באופן מאולתר. מעולם לא הייתי זאת עם דיסק מכני בגלל נושא הוויברציות, אבל האם במקרה של SSD אין חשיבות לקיבוע וליציבות של הכונן בתוך המארז?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי. האם ישנם בשוק מחשבים ניידים על כונן בלו-ריי? אם כן, מה המחיר של מחשב כזה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות ssd 500gb יש לי 2 מחשבים , אני רוצה לקנות ssd חיצוני ( usb) להתקין עליו מערכת הפעלה , ולהשתמש בו בשני המחשבים ( להעביר אותו ממחשב למחשב לפי הצורך ) 1. השאלה האם זה יעבוד .? 2. מעבר לזה אני רוצה המלצה ל ssd 500 gb ( מה עדיף חיצוני או פנימי ) משהו בסביבות 400 ש"ח . תודה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בפעם שעברה שפרמטתי לקח לי המון זמן יותר משעה ויש דבר כזה שגם נקרא disk wizard שהוא מפרמוט מהיר.. היה לי אחד בהרדיסק שונה אבל זה לא אותו חברה עם אפשר לינק או לפרמט הרבה יותר מהר כמו הדיסקט תודה!
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות את הכונן : Seagate ST3500320AS ב-Ivory, מחיר: 339 ש"ח. לינק עם פרטים: http://www.zap.co.il/compModels.asp?sog=C-HardDrive&model_id=676826 ורציתי לדעת איך הוא? האם הוא מומלץ? והאם הוא עדיף על הכונן Western Digital WD5000AAKS לינק עם פרטים:http://www.zap.co.il/compModels.asp?sog=C-HardDrive&model_id=574560 בכל מקרה, יש לי כונן אחר שמחובר למחשב: W.D 320GB דגם ה-KS או ה-AAKS (אני לא זוכר כרגע) ורציתי לדעת האם תהיה בעיית תאימות בניהם או בעיה אחרת? ועל איזה מהם כדאי לי שתהיה מערכת ההפעלה? תודה מראש לעוזרים.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם .. אז ככה השתכנעתי לקנות את הSeagate 1TB Black armor http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=741905 עכשיו ההתלבטות היחידה שלי היא שהבנתי שיוצא USB 3 בכוננים חיצוניים, אני לא יודע אם עדיף לחכות או שזה יעלה יקר .... ואשמח לשמוע המלצה גם על הblack armor ואם הוא שווה את ההשקעה הכספית.. תודה רבה ומחכה לתשובה דחופה
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי לאחרונה הארד-דיסק חדש של סיגייט - ST3120026A (ה120Gb עם ה8Mb Buffer בממשק ATA100/133 [לא יודע איזה מהם אבל לא SATA]). הוא תפקד מצוין כSlave יחד עם הST340016A שלי (40Gb ששירת אותי נאמנה זה שנתיים-שלוש, גם שךל סיגייט) כMaster במשך כשבועיים, מאז קנייתו. מההתחלה הוא יועד בבוא הזמן לשמש כהארד דיסק הראשי שלי, ולכן רציתי לשים אותו כMaster. לוח האם שלי הינו Gigabyte GA-7VTXH. כאשר אני שם את ה120 כמאסטר ואת ה40 כסלייב, הביוס מזהה את ה120 (כמאסטר) אבל מתעלם לחלוטין מה40. ניסיתי בכל דרך - דרך Cable Select ודרך הגדרה מפורשת בג'ימפור של מאסטר וסלייב. כאשר אני מנתק את ה120 ומשאיר את ה40 כסלייב הביוס מזהה אותו כראוי. ניסיתי גרסאות ביוס שונות (F3, F5, F8a) ובכולם הבעיה חזרה. כאשר א…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, בלפטופ שלי יש צורב, אבל לא רשום עליו DL. יש דרך לבדוק האם הוא תומך ב- DL, לפני שאני קונה דיסקים ? תודה,
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
מה זה בדיוק hdd cage והאם לכל מארז שקונים זה בא ביחד או שקונים בנפרד והאם חייב בכל מארז תדבר הזה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
כמה נתונים ראשוניים : 1.מבצע גיבוי בעזרת 2 שיטות : א. בענן באמצעות ONEDRIVE ב. ובאמצעות דיסק קשיח חיצוני של 500GB *בסוף התהליך הקבצים/תמונות מגובים בדיסק קשיח ובענן והסמארטפון מנוכה לגמרי מקבצים . **יש לציין, שיש לי חשבונות גם בדרופבוקס ובפליקר...אך הגיבוי העיקרי לתמונות בשלב זה הינו לonedrive 2. יש לי גיבוי אוטומטי מהסמארטפון בעזרת אפליקציית ONEDRIVE - משיכה אוטומטית של כל תמונה שאני מצלם ישירות לענן אז מה הבעיה ? הבעיה נוצרת אחת לתקופה כשאני רוצה לעשות סדר בתמונות דבר ראשון – מגבה בהעברה לדיסק הקשיח החיצוני את התמונות מהסמארטפון (תוך כדי מיון/מחיקה/ סדר בין התמונות השונות.. יש לציין כי חלקם כבר מוינו תוך כדי השימוש השוטף בסמארטפון וכבר בנקודה זו תמונת הראי בין ה…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. רכשית מדיות DVD-R לצריבה של חברת BRTECH מאוד זולות 25 ב 29 ש"ח, כשבדקתי את המדיה קוד שלהם היה כתוב MCC 03RG20 - מדיה קוד של וורבטים, השאלה היא האם מדובר בזיוף או במדיות איכותיות?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בזמנו קניתי 100 דיסקים של החברה והצריבות היו חלקות ברובן אני אומר רובן כי הרבה פעמים כשניסיתי לצרוב קובץ IMAGE עם סיומת CUE המידע לא נצרב לעומת זאת שהשתמשתי בדיסקים של silver line המידע נצרב ללא בעיה ואפילו אפשר מהירות גבוהה יותר... האם LG היא חברה טובה בשוק הדיסקים לצריבה? האם יש פה בעיית זיהוי של דיסק או משהו? מישהו נתקל בבעיה הזאת כבר? נ.ב יש לי צורב של RICOH מהסוג הישן אבל עוד פעם את הדיסקים של סילבר הוא מזהה. תודה!
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
1.יש שני גרפים - אחד ירוק והשני צהוב - מה מסמל כול אחד מהם ? 2.נפח המדיה הוא 4.7 GB מדוע לא צורבים עד לשם ראיתי פה כמה חברס שלא ממליצים לצרוב עד הסוף למה ? 3.מהי התוכנה שכדאי לבדוק איתה טעויות בכתיבה של הדיסק ? 4. DVDInfoPro זאתי תוכנה שבודקת את יכולות הקריאה של דיסק מסויים בכונן מסויים לא ? ד"א יציאה טובה הולי עם הת'רד - סטיקי ומהר ..זה סוג של DB לתאימות של דיסקים לכוננים ....
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. על המחשב שלי יש דיסק קשיח אחד בגודל של 230GB, שחולק לשני כוננים (C ו- D). אני בקרוב קונה דיסק קשיח חיצוני בנפח 1TB, והייתי רוצה לדעת אם אפשר לחבר את שני הכוננים C ו-D בכדי שהנפח של כונן C (הכונן של ההתקנות) יהיה 230GB. אם זה אפשרי, בבקשה תסבירו לי איך לעשות זאת. כמו כן, האם הדיסק קשיח החיצוני הזה הוא טוב: http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=00008h5_-y0sT32dX0j4wEk3G2H:12bbi68k5?id=4194072&pr=QJ5&N=2%2031466 תודה לעוזרים
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לאחר טיולון קטן למחסן נימצאו 2 מגירות HOT SWAP של קומפאק עם 2 הרדיסקים סקאזי 18 ג'יגה כל אחד ואיזה 100 מטר של כבל אופטי... הייתי רוצה להשמיש את ההרדיסקים האלה למחשב שלי האם זה אפשרי בלי הוצאות גדולות מדי?אולי איזה מתאם בין סקאסי לסאטה... או IDE... או שעדיף לקנות איזה בקר זול? תודה מראש...
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב, אני עובד עם ווינדוס 7 ועם המפרט שבצד <--. בזמן האחרון ישנן מעין תקיעות קצרות כאלה במהלך עבודה שוטפת. בין אם מדובר בהעברת שיר בווינאמפ, בהמשך ניגון של סרט במדיה פלייר או בפתיחה של קובץ וורד, נראה כאילו לכונן לוקח מעט זמן לקרוא. בכל פעם כזו התוכנית עוצרת ואפשר לשמוע את הההרדיסק עובד. כשהוא מסיים יש מעין תקתוק יחיד ואז התוכנה ממשיכה כרגיל. הבעיה הזו מעט מציקה אך היא מעלה תהיות לגבי מצב הכוננים. האם מישהו נתקל בבעיה דומה? האם צריך לחשוש, לבדוק או לעשות משהו מיוחד? תודה מראש ושבת שלום, יונתן
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי כונן שהתקנתי עליו windows 7. עכשיו הכונן בשימוש שלי כבר מלא שנים והחלטתי לתת אותו למישהו כי אני לא צריך אותו. אז החלטתי לעשות בדיקה עם icare לראות מה אני יכול לשחוזר אחרי שעשיתי לו כבר כמה פעמים full format ומלא פעמים quick format. נתתי לתוכנה לרוץ איזה 10 דק' (ברגיל זה מינימום שעה אם לא יותר) ועשיתי ביטול רק כדי לראות כמה מחיצות הוא מצא. היו שם כל כך הרבה מחיצות שנראה לי שהוא מצא מחיצות מלפני 7 שנים. אז אני עכשיו רוצה לדעת איך אפשר למחוק את כל המחיצות האלה כשבמחיצה החדשה הם לא לוקחים לי מקום. אפילו אם זה לכתוב עליהם 0 אבל רק למחיצות המשניות ולא למחיצה הראשית שעובדת עם הווינדוס, כדי שמערכת ההפעלה לא תיפגע.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני שוקל לרכוש SSD כדי להתקין עליו את מערכת ההפעלה וכל תוכנות הבסיס, במטרה להיפטר מצוואר הבקבוק בטעינה הראשונית. בערך של SSD בוויקיפדיה בעברית נכתב בין היתר: "קושי בשמירת נתונים במקרה של הפסקות חשמל. בניגוד לדיסקים, הפסקת חשמל או נפילת חשמל עלולה להביא למחיקת תוכן הכונן כולו. כוננים עשויים להכיל נתונים חשובים שאבדנם יגרום נזק משמעותי. פתרון אפשרי לבעיה זו היא הוספת סוללה המופעלת אוטומטית במקרה של תקלה במערכת החשמל." בערך האנגלי לא ראיתי כל אזכור לעניין הזה. האם מדובר בטענה שרלוונטית לכוננים המודרניים(בפרט כונני הדור הבא שעוד מעט אינטל יוציאו לשוק)? האם הפסקת חשמל באמת יכולה לגרום לאיבוד מידע?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
הכונן 5TB טושיבה משמש אך ורק לאחסון קבצים, המערכת יושבת על SSD (בתוכנה מופיע כ100% תקין) הכונן בן 4 חודש ומעולם לא עשה בעיה במהלך הורדות (טורנט) או ניגון סרטים וכו' ואני רואה גם בHWM שהטמפ' שלו גבוהה יותר משאר הכוננים (כל ה3 נמצאים עם 2 מאווררים קדמיים)
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
הרצתי AS SSD: בבדיקה הראשונה (הכונן ריק) התוצאה של הכתיבה הייתה 100 MB\S (כתיבה רנדומלית) בבדיקה השנייה ( הכונן מכיל מידע 35 GB מתוך 59.7) התוצאה של הכתיבה ירדה בחצי. יש קשר בין הדברים? יש לי את הכונן corsair F60 60GB
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. לאחר שה-Barracuda מימש את הסיכון, אני נאלץ לרכוש HD חדש. דרישה עיקרית - שיהיה שקט (ה-barracuda היה רועש מהצפוי). עד 450 ש"ח, נדרשים 500GB לפחות. תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם יש תוכנות צריבה טובות מלבד NERO? היא יקרה, ובנוסף דחוסה בכל מני "features" שלחלוטין לא מעניינים אותי (כמו Nero Digital). לא קיבלתי עם הצורב שום תוכנה. עדיף משהו זול כמובן (יש חינם?) אבל רק אם הוא טוב. בינתיים ננסה לגרד NERO ישן שבא עם הצורב הקודם.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-


