עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by dolevm2,

    כותרת, הכי חשוב לי ביצועים 1-2tb יהיה מספיק מוכן לחרוג מהתקציב עד 200 שח הhdd יקנה מksp או אייבורי בלבד עדיפות לksp

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. תראו יש היום דיסקים קשיחים באותם נפחים שמגיעים בשני וריאציות . האחת נקראת sata hard disks והשנייה נקראת sata raid addition hard disks הקבוצה השנייה נהנית ממשך אחריות יותר ארוך משמעותית (5 שנים לעומת 3 שנים ) וגם עולה כ- 50 $ יותר . לא הצלחתי כל כך להבין מה הסיבה לכך . האם הקבוצה השנייה בנויה מחומרים יותר איכותיים ועמידים ? האם יש שיפור משמעותי בביצועים? האם לא ניתן להשתמש בקבוצה הראשונה לצורך הקמת מערך raid? האם דיסקים מהקבוצה הראשונה יתפקדו פחות טוב במערך raid לעומת הקבוצה השנייה? תודה לעונים

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by naorsa,

    יש לי דיסק קשיח חיצוני של WD 500GB הוא לא נפל או משהו אבל לאחרונה כמעט ואי אפשר לעבוד איתו לא מצליח להוציא ממנו דברים או להעתיק אליו, אפילו שויתרתי ועשיתי פירמוט זה עדיין לא עזר. יכול ליהיות שמדובר בכבל שלו וזה לא הדיסק קשיח?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by yotep,

    לפני שבועיים שמתי לב כי לוקח לי להעביר קובץ של 700 מגה כ 6 דקות! לאחר שלא הצלחתי לסדר את הבעייה עשיתי פורמט מלא למחשב והתקנה מחדש משום זה לא עוזר והמחשב מאוד איטי. אפילו מחקתי את המחיצה דרך הFDISK ועדיין לא עוזר , אין סקטורים פגומים (נבדר ע"י התוכנה של WD וגם ע"י HDTUNE) אבל בבדיקה של קריאת\כתיבת קבצים יש מהירות הכתיבה מאוד איטית. יש פתרון?יכול להיות שהBUFFER הלך? WD2500KS 250GB [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. שלום לכולם, כבר בערך שנה שה-SSD שלי לא עודכן - crucial m4 ssd 2.5 128gb (עודכן בחנות מחשבים ברגע שנרכש). חשוב לציין שזו פעם ראשונה שאני מנסה לעדכן קושחה לכונן SSD , כרגע הWINDOWS עולה בטיל והכל חלק, אבל אני מבין שיש שיפורים ולכן אני רוצה לעדכן. מספר שאלות: 1) לאיזה קושחה מומלץ לעדכן ? ראית שהאחרונה היא 070H 2) האם חשוב לבדוק איזו גרסה ישנה יש לי לפני עדכון לחדש ? 3) האם זה בסדר לבצע את העדכון קושחה דרך WINDOWS ? (למה יש את האפשרות לבצע את העדכון דרך ה BIOS אם זה הרבה יותר קל לבצע זאת דרך ה windowsׂׂׂ)? ניתן לראות מפרט בצד, אני בעל windows pro 8.1 . תודה מראש! אריאל.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by kovar,

    שלום לכולם אתמול הגיע אלי מחשב חדש עם כונן SSD CRUCIAL M4 התקנתי עליו את מערכת ההפעלה והכל פועל כמו שצריך. השאלה שלי היא כזו איפה אני מתקין את כל התוכנות שאני מוריד? לדוגמה סקייפ וינראר MWPHC, וכו' ברירת המחדל שלהן זה הכונן של מערכת ההפעלה, כלומר כונן ה SSD. האם להתקין את זה על ה SSD או הכונן המכאני? כי הבנתי שכתיבה ומחיקה של קבצים יכולה לקצר את חייו. תודה מראש!!

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. אהלן חברה, תירגמתי את הכתבה הזו מ-cdfreaks. קריאה מהנה! למה לבדוק את הדיסקים ? אין הבטחות שהשילוב של הצורב, מדיה ותוכנה יפיקו צריבה איכותית בכל פעם. גם אם תשתמש תמיד באותה מדיה, ייתכנו שינויים מסויים שיכולים להשפיע על איכות הצריבה. במקרים מסויימים, דיסקים שונים מאותה אריזה הפיקו דיסקים בתוצאות שונות עבור הגדרות צריבה זהות. אנלוגיה נוספת היא זאת : רובנו יודעים שעלינו לבדוק את ההארדיסק שלנו עבור סקטורים פקומים מכיוון ששימוש מרובה וכן זמן, יכולים לגרום לירידה באיכות. אותו דבר קורה גם בדיסקים. האם דיסקים נהרסים? כמובן. ניהול לא נכון, אבק ואיכסון לא נכון ייפגעו בדיסק ובסופו של דבר יהפכו אותו ללא קריא. יש עוד סוג נוסף של גורמים שמשפיעים : טמפרטורה, לחות ואור אולטראויולט (UV …

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by guylederer0,

    אהלן רציתי רק לדעת פרטים לגבי ה SSD הזה ... הוא נקנה מבאנדל של i7 4770K + s3500 160GB ב 1250 ש"ח בעיקרון הייתי יכול לחכות ( לא ידוע כמה זמן ) ולהזמין במקומו את ה 520 240GB ... אבל בגלל שאני לחוץ למחשב כרגע עשיתי את ההזמנה ... רציתי לדעת האם אני ממש יבחין הבדל משמעותי ב3500 והאם אני יכול לישון בשקט ... אשמח להערות ממכם ... תודה

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. או שחייב לפרמט את הכונן הנ"ל ולהתקין מערכת הפעלה נקייה על ה- SSD ? ואם אקנה כונן קטנטן 32GB ב- 190 ש"ח ככונן CASH, ההבדלים יהיו תהומיים בינו לבין SSD שיש עליומערכת הפעלה ?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. שלום לכם הפעם אני אתיעץ איתכם בקשר לדסיק קשיח שאני שוקל לרכוש הנפח הרצוי הוא 320 גיגה, חשבתי ללכת על Western. אני רוצה להשאיר אופציה לRAID בעתיד, ולא נדיר שהמחשב שלי פועל 24 שעות ביממה, עם תוכנות שיתוף פתוחות. אני מתלבט בין הדגמים הבאים: WD3200KS WD3200SD כאשר ההבדלים הינם שהראשון הוא SATA2, ובא עם באפר של 16 מגה והשני הוא SATA מהדורת RAID. בהתחלה חיפשתי מהדורת RAID עם באפר של 16 אבל הבנתי שכיום זה לא קיים (אולי ייצרו כאלה פעם והפסיקו) אז... על מה אתם ממליצים? לינקים: KS -> http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=4812 SD -> http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5281 תודה רבה מראש!

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Shahaf86,

    היי, אבא של חברה שלי קנה כונן קשיח של WD עם החיבור לחשמל ה-"3.5 בכל מקרה כשהוא קיבל אותו הוא פירמט אותו ומאז המחשב לא מצליח לזהות אותו. ניסיתי להחליף כבל לא עבד כשאני מחבר אותו למחשב הוא מראה שהוא מזהה אותו אבל לא ככונן אלא כדיסק כזה כמו הכונן דיסקים שיש למחשב. בבקשה עזרה, תודה רבה ויום טוב.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. קניתי MAXTOR 80 GB- 8 MB BUFER ואני רוצה לדעת במדויק מה תפקיד ה באפר ובמה הוא מעויל ??? ואל תגידו לי לעשות חיפוש !! כי עשיתי וחוץ מבלבולי שכל לא הבנתי כלום !! אז בבקשה אם משהו מוכן שיסביר את זה כאן !! תודה....

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by sean23,

    שלום, קניתי כרטיס הרחבה לנייד ssd m.2 500gb . עכשיו לפני שאני מתקין אותו הבנתי שכדאי לעשות לו התקנה מחדש של המערכת הפעלה בשביל לא ליצור באגים בהעתקה מהכוננן הישן. השאלה שלי אילו אפשרויות יש לי להעתיק או למחוק, את המערכת הפעלה שכיום יש לי בהארד דיסק, בלי לפרמט את כל החומר שעל הארד דיסק, יש מלא תוכנות ומשחקים שמותקנים, ואני רוצה להימנע מפירמוט של כל הארד דיסק. רוצה למחוק רק את המערכת הפעלה. תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by sashakrik,

    שלום לכולם ! יש ברשותי דיסק און קי תוצרת A-Data עם ממשק USB2 . השאלה היא האם מישהו מכיר שיטה/תוכנה שבאמצעותה אני אוכל לראות בזמן אמת את הקצב (מהירות) שבו מועתקים קבצים מהמחשב (לוח אם) לדיסק און קי. תודה !

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. שלום, דבר ראשון אני מעוניין לקנות 3 יחידות SanDisk Extreme® Cruzer® Contour™ USB Flash Drive בנפח של 4GB ויש לי מספר שאלות: 1)מתי ה-USB 3 יוצא והאם כדאי לחכות שיוציאו DOKים של USB 3? *הבנתי שרק ב2010 הוא "יושק"* 2)אם אני מחכה לUSB 3 האם הוא יתחבר לי בלי בעיה לUSB 2 יעני לא תיהיה בעיית תיאמות (ואני מדבר על זה שאני יחבר אותו או לDVD או לCDJ 400? (קומפקט דיסק של פיונר))* הבנתי שלא תיהיה בעיה* 3)איזה חנות עדיפה ומה המחיר המומלץ? תודה.

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by ad21,

    שלום, יש ברשותי נטבוק (LENOVO S10-3) הוצאתי ממנו את ההארדיסק בשביל שימוש אחר, ואני מתכוון לשים בתוכו SSD שיהיה רק בשביל גלישה באינטרנט (מתכוון להתקין עליו JOLI OS) אני מחפש SSD בנפח של 8-16GB, עם ביצועים סבירים (שירוץ סבבה, לא חשוב לי שיידלק בתוך 10 שניות) לצערי הרב כל מה שמצאתי באתרים בחו"ל הם מותגים סינים מוזרים (שאין לי בעיה לקנות אם תגידו לי שהם בסדר).. התקציב שלי הוא 20 עד 35 דולר(כולל משלוח) בינתיים הדבר הכי טוב שמצאתי זה: http://www.ebay.com/itm/Kingspec-16GB-2-5-140MB-S-8CH-SATA-II-SSD-MLC-NAND-Flash-HD-Hard-Disk-Notebook-/330729182948?forcev4exp=true&forceRpt=true#ht_6239wt_1397 אם יש לכם הצעות אחרות (אין לי בעיה גם שיהיה לו רק 8GB) מאתרים בהחלט אשמח ולגבי הל…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by iem,

    שוב... הכונן הוא Western Digital 160GB הדגם שלו הוא: WD1600AAJB האם הוא יתאים ללוח של Intel D845 תודה !

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. שלום חברים, יש לי בעיה עם דיסק קשיח של Western Digital מדגם WD1600AAJS בזמן טעינת הווינדוס מופיע מסך כחול (BSOD) לזמן קצר מאוד (לא מספיק ע"מ להבחין במהות התקלה) ואז מתבצע ריסט למחשב וחוזר חלילה. ניסיון להעלות את הווינדוס ב- Safe Mode מניב את אותה התוצאה. ניסיתי כבר מס' דברים על מנת לפתור הבעיה אך ללא כל הצלחה. ביצעתי סירקת ווירוסים, סריקה ואיחוי של הדיסק וגם ניסיון לבצע שיחזור של הווינדוס XP באמצעות דיסק ההתקנה. את השיחזור לא ניתן לעשות כי הוא טוען שהדיסק קשיח פגום והאפשרות היחידה הייתה פירמוט, מה שלא בא בחשבון. כאשר אני מחבר את הדיסק הקשיח למחשב אחר בתור דיסק נוסף, אני יכול לגשת לדיסק, לראות את הקבצים ואף למחוק. המטרה שלי היא להשמיש את הדיסק מבלי לפגוע במערכת ההפעלה והתו…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by matan333,

    שלום לכולם, אני מתכננן לקנות מחשב חדש ואני רוצה לגבות דברים חשובים מהמחשב הישן. אני מעוניין בנפח של 1TB וגודל 2.5''. לפי מה שקצת קראתי החברות המובילות בשוק הם seagate וWD, זה נכון? איזה דיסק קשיח חיצוני כדאי לקנות? התקציב 350-400 ש"ח. תודה לעוזרים.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by scorpion881,

    אני רוצה ליקנות כונן קשיח sata 80 giga לפחות ואני לא יודע איזה לבחור מה עדיף maxtor או wd??

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. הביקורות מהללות זאת המילה אחרונה של LG הצורב יצא בעולם לפני חודש בערך ועדיין לא מצאתי אותו בארץ מישהו יכול להגיד לי איפה אפשר להשיג אותו? או מתי הוא יגיע אם בכלל לארץ?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by aviran_n,

    הוא באיזור המחירים של ה200+.. לא יודע אם יש להם כמה דגמים שעונים לתיאור שנתתי, אבל אם כן אז אביא לפה את הדגם שלו מחר. בינתיים, אם יש רק צורב אחד כזה ותבינו על מה אני מדבר, אז הייתי רוצה לדעת איך הוא, מה יתרונותיו וחסרונותיו לעומת הצורבים שנמצאים בת'רד המומלצים. תודה רבה לעוזרים

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by eyal491,

    שלום, לאחרונה הדיסק קשיח שלי עושה צרות )חשבתי שזה בגלל ווינדוס עשר אך כנראה שזה משהו פיזי כי גם אחרי פירמוט לשבע לא עזר אבל כן שיפר). הוא עבד המון פעמים על מאה אחוז סתם ככה גם כשהכל סגור והוא נהפך לאיטי בצורה נוראה. היום אמרו לי שהמחשב עשה בעליה שלו הודעה לגבי סקטורים שנפגעו או משהו כזה. כיצד אני יכול לבדוק את הדיסק או מה שפגום לי במחשב ללא טכנאי? והאם אני צריך דיסק חדש? אםכן, איזה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by yuvalkob,

    יש לי הצעה לקנות אותו ב 380 שקל שווה לי? 40 12 40 8mb buffer

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. מאחר ואני רואה שגם ככה רוב הכוננים בנפח הזה נעים בין 500-600+ ש"ח, ההעדפה היא לכונן שיתן את הביצועים הכי טובים לטווח המחירים הזה. ההעדפה היא לקנות בIQPC כי אני קונה שם גם את המחשב, אבל זו לא חובה במידה ויש חנות אחרת עם כונן טוב במלאי. מה שכן, בIQPC יש להם מבצע(?) בקניית מחשב חדש בו מוכרים את ה-ADATA SSD XPG SX900 128GB במחיר של 550 ש"ח במקום 600 ש"ח, ובהשוואות של ANANDTECH הוא מציג ביצועים שנראים לי מקבילים או אפילו קצת יותר טובים מה-M4 והניוטרון באותו נפח (עם תוצאות לכאן ולכאן כתלות במבחן): http://www.anandtech.com/bench/Product/703?vs=605 מישהו מכיר את הכונן הזה ורוצה לחוות דעה, או מצא במקרה איזה ביקורת ממליצה/פוסלת? אפשרות אחרת היא ללכת על הSamsung 840 שאני רואה בKSP ב…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים