עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. מדובר בכונן Samsung G3 שהוא מתפקד בתור גיבוי. אני מחפש דרך איך לסנכרן את התיקיה במחשב עם הכונן, הכוונה היא כאשר יש שינוי בתיקיה של הוספת מידע\מחיקת מידע ואני מחבר את הכונן למחשב הוא מזהה ומוחק\מעתיק בהתאם? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by Semyon171,

    שלום, התקנתי ווינדווס אקס פי על כונן C ולא נגעתי בכונן די. כשאני נכנס ל"מחשב שלי" אז המחשב מציג רק את כונן C ולא את כונן D. מה אפשר לעשות? בדקתי דרך ההתקנה של הווינדווס (אחרי הבוט דוייס בביוס) והדיסק מופיע שם חי ושלם - אך במחשב לא. תודה מראש.

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Shumy2,

    אהלן, יש לי מפרט מחשב כמו בתמונה המצורפת.. לאור נסיון חיובי עם כוננים מהירים יותר וביקורות שקראתי, אני שוקל להוסיף לו כונן M2 שיכיל את מערכת ההפעלה ו(אולי) המחשב יהיה יותר מהיר. האם אפשרי להתקין על הלוח הזה? האם אצטרך לפרמט את המחשב? מה סדר גודל של עלות של כונן כזה? דגם מומלץ? הנפח הוא 512GB.. תודה רבה!

  4. Started by AngelofDeath,

    שלום. יש לי SSD בנפח של 120GB וכונן קשיח של 500GB. שמתי לב בזמן האחרון שה-PF usage עומד על 9394MB, וזה נראה לי דיי גבוה. מה הגודל הסביר לשימוש בקובץ החלפה?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by aviv00,

    Host Reads : 12TB Host Writes : 11TB NAND Writes : 25TB CrystalDiskInfo 6.3.0 למה אני צריך להתייחס אם אני רוצה לחשב בערך מתי ה SSD WEAR OUT ? ל HOST או WRITE ? תודה עריכה: NAND Writes : 25TB זה הכמות שנכתבה

  6. Started by Delux,

    כל החברות אומרות שהארדיסקים באמת 7200 RPM שקר תורידו תוכנה לבדיקת מהירות הסיבובים ותגלו שבמקופ 7200 יהיה לכם 6000 RPM הוא משהו כזה אף פעם זה לא היה מדויק

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by TeAm_HeLLoW,

    אהלן חברים, הבעיה שלי היא כזו, יש לי במחשב שני HD שונים אחד 20GB שמיועד ל OS בלבד והשני 80GB שמיועד לתוכנה מסויימת. עד היום השתמשתי בכונן של ה 80GB והכונן השני לא היה מחובר בכלל. עכשיו התקנתי את הכונן השני ביצעתי פירמוט והתקנתי עליו WIN XP כרגע מה שאני מעוניין לעשות זה לפרמט את כונן C אבל אני לא מצליח. מה עליי לעשות ? תודה לעוזרים.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by roeesnir,

    אין לי מושג מה אומרים על זה ברשת, לא חיפשתי אפילו, אבל יצא לי לממש אחריות על כמות מטורפת של SSDים כאלה. 240GB בעיקר. הם עובדים יפה כמה חודשים, ואז פתאום מתים בלי התראה מוקדמת.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  9. יש לי קובץ BIN של 730 מגה. השאלות שלי הן: איך אני יכול לצרוב בכלל קובץ BIN? איך אפשר לצרוב 730 מגה? חייבים דיסק של מעל 700 מגה? אם יש לי דיסק כזה אז זה בטוח לצרוב ככה?(מבחינת הצורב)

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by Torian,

    שלום, ברשותי מחשב DELL OptiPlex 380, ברצוני לקנות SSD, בדקתי בביוס שאני יכול לשנות מצב SATA לAHCI ולא מצאתי אפשרות כזו כלל וכלל, האם אתם יודעים איך להגדיר נכון ביוס של דל שיפעל טוב עם כונן SSD?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by huber,

    שלום חברים. רכשתי בבלאק פריידי SSD של סמסונג מדגם 840. אני רוצה להתקין אותו ככונן ראשי במחשב ועליו להתקין ווינדוס 8. לא יצא לי להתעסק עם SSD בעבר, האם יש דברים מיוחדים שצריך לדעת? עידכוני FIRMWARE מיוחדים? הפעלה של אופציה מיוחדת בביוס? או שפשוט מחברים כמו דיסק קשיח מכני ותו לא?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. שלום יש לי שאלה די מעניינת. יש לי הרד דיסק מאד קטן ב (THINCLIENT). ויש לי כונן קשיח חיצוני USB האם יש לי אפשרות לקחת שטח אחסון פנוי מהדיסק החיצוני ולהרחיב את ההרדיסק הפנימי אפילו בצורה וירטואלית כלשהיא העיקר שבסופו של דבר יהיה לי כונן עם שטח משותף שיקרא "C:"

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by shimonta,

    היי, אני צריך בבקשה המלצה לSSD עבור ה NUC Nuc5ppyh שלי, מעבד פנטיום 3700. כרגע השימושים בו : - צפייה בסרטים (דיסק קשיח חיצוני) - שימוש בקודי - גלישה קלה באינטרנט. נכון לעכשיו מחיצת מערכת ההפעלה היא 130 גיגה, שמהם מנוצלים רק 24 גיגה. אשמח להמלצה למוצר זול שיעשה את העבודה.

  14. Started by timk@,

    שלום אני מעוניין לקנות מערכת אחסון מבוססת רשת(NAS) האם תוכלו להמליץ לי על מספר דגמים שיש הכרות איתם מחפש מערכת עם כ 4 כוננים שיעבדו בRAID 5 כמו כן האם ידוע למישהוא היכן ניתן לרכוש את המערכת DROBO אני לא מוצא ספק שמוכר את זה בארץ תודה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Elite_Sniper,

    חיברתי את הכבל הכתום שקיבלתי עם המחשב שקניתי והמחשב לא מזהה אותו יש לי לוח אם MSI945 פלטינום יש לי כבר שני הארדדיסקים מחוברים, בPRIMARY MASTER וPRIMARY SLAVE וזה אמור להיות השלישי ניסיתי גם לשים גמפ'ר וזה גם לא עזר

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by ffetetg,

    שלום מחפש מחיר טוב חארד דיסק 3 TB הבנתי שארד דיסק הכי גדול בנפח הוא של היטאצי http://www.hitachigst.com/internal-drives/desktop/deskstar/deskstar-7k3000 מה המחיר הכי טוב שניתן להשיג בישראל ? מצאתי 995 ש"ח , למשהו רעיון אחר ? ( 2 טרה לא טוב לי )

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. שלום לכולם! אני קונה טלפון חדש השבוע - נוקיה 6280 או סוני אריקסון K750...עם זה משנה ואני מפש כרטיס זכרון 2 ג'יגה הכי זול שניתן לקנות לאחד מהכשירים. זרקו הצעות תודה ניב

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. http://www.cdfreaks.com/news/11447

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by tiger2014,

    מתלבט בין שני הדגמים הבאים: SAMSUNG EVO 128 GB: http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=20280 לKINGSTON HYPER-X: http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=20040 מתלבט בעיקר בגלל מהירות קריאה כתיבה שנראה שלהיפר יש יתרון כלשהו

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by ohadzamir,

    יש לי מספר שאלות בקשר לדיסק המדהים: 1. מתי הוא יוצא לשוק?? 2. אפשר לשים עליו גם שירים? כלומר, דיסקמנים ומערכות סטריאו יוכלו לקרוא את הדיסק? 3.על דיסק DVD אחר אפשר לשים שירים וכו'.... דיסקמנים קוראים אותו?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. אני רוצה לבנות raid רציתי לדעת מה צריך לקנות, כמה עולה בערך ואיזה סוג דיסקים צריך - האם הם חייבים להיות תואמים מבחינת גודל, חברה, מהירות.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. ברשותי 2 כוננים מחוברים ב usb לראוטר fritzbox 7390 ומשותפים ברשת. משני מחשבים שונים, מק וpc, אינני יכול לכתוב קבצים בעברית אל האחסון ברשת. ברגע שאני מנסה שם הקובץ נהיה בג'יבריש. במה הבעיה טמונה? כיצד ניתן לסדר? אשמח להצעות

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by Judas Iscariot,

    אהלן חבר'ה, היום באתי להעביר לחבר קובץ כלשהו - חיברתי את הDOK אליי למחשב, העברתי את הקובץ לDOK, עשיתי safely remove כמו ילד טוב וזהו. אז הגעתי לבית של החבר, חיברתי את הDOK למחשב שלו... וכלום. נאדה. אין אייקון לכונן - שום הודעה שחובר משהו חדש. כלום. גם הלד לא מאיר. "עידכון" : בדקתי גם במחשב שלי - אותו דבר. אין אייקון, אין זיהוי אין כלום. ובדקתי בכמה פורטי USB. מת? ואם מת - קניתי אותו לפני פחות מחודשיים מKSP, מישהו יודע מה תהליך מימוש האחריות שם? האם זה שנעלם לי המכסה של הכונן - ישפיע על עניין האחריות? תודה מראש לעוזרים!

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by חובב,

    מה זה RAID מה זה אומר ??אני יודע שזה קשור ל HD אבל מה זה עושה...זה משפר משהו ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by Shpitz316,

    אהלן, אני מתלבט בין שני הכוננים האלה בנפח 1 TB: WD1001FALS של Western Digital HD103SJ של Samsung קראתי את הסטיקי ואני עדיין מתלבט :s05: אין הבדל רציני במחיר, אז השאלה מי מהם יותר אמין/שקט/מהיר? קראתי כמה ביקורות של אנשים על הסמסונג, הרוב מאוד מרוצים אבל יש חלק שטוען שהכונן איטי ומרעיש, וזה מה שגורם לי להתלבט. הניסיון שלי עם WD הוא טוב. תודה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים