אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
האם SATA 2 הוא שיפור של SATA? האם SATA 2 זה הארד דיסק בכלל? ומה ההבדלים בין SATA לSATA 2? אשמח אם תעזרו לי!
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם וחג שמח. אני רוצה המלצה לכרטיס למצלמת דרך {רכב} - {VICO SF2}. יש לי כמה שאלות... כמה מגה {לשניה} צורך וידאו FHD ב30 פריימים לשניה? האם אמורה להיות בעיה להשתמש עם כרטיס מיקרו עם מתאם? או שעדיף ללכת מלכתחילה על כרטיס בגודל המתאים? האם יש הבדל באמינות ועמידות בגדול של הכרטיסים למשך זמן ארוך מחיקה\הקלטה? בברכה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי יש לי כמה סקטורים פגומים ב HDD האם יש תוכנה מומלצת שמתקנת את זה? ד"א מתעתד לרכוש DOK כנראה 16 GB מה הכי יעיל עד מחיר 160 ש"ח ? תודה
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
השאלה בגדול בכותרת, יש לי את ה330 כבר תקופה במערכת החדשה שלי בנפח 120 גיגה... למערכת זה מספיק ושאר הדברים נמצאים על המערכי קשיחים האחרים שלי הSSD מהיר וטוב אבל עכשיו עם הBF והסייבר שיגיע עוד מעט יש לא מעט מבצעים גם בארץ על SSD
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי הארד דיסק של wd 320g 7200rpm המקום בו נגמר לי דיי מהר, החלטתי לרכוש דיסק נוסף פנימי של 1.5T של חברת seagate דגם הgreen במהירות 5900rpm. (המחשב ברשותי עם מעבד i5 ועם זיכרון 4 ג'יגה) ההתלבטות שלי האם שווה לי להעביר אליו את מערכת ההפעלה ווינדוס 7 (ו-ווינדוס 8 בעתיד) ולהשתמש בו כדיסק קשיח המרכזי עליו יושבת מערכת ההפעלה?או רק כדיסק איחסון? או שההבדלים הם כל כך מהותיים ומורגשים בין מהירויות הדיסקים שהדבר לא שווה ומשתלם לי מבחינת המהירות? או שבסה"כ מדובר במילי שניות שלא ארגיש אותם בעבודה רגילה מול מערכת ההפעלה? תודה לתשובה ע"י מי שהתנסה בעניין.
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מגבה eGO 2TB (או שזה iomega כתוב עליו את שניהם) ויש לי מגבה wd 500GB 3.5 inch העברתי מהמגבה wd למחשב בשתי נגלות 150 ג׳יגה וזה לקח בערך שעה ורבע כל נגלה אחר כך העברתי מהמחשב למגבה השני את הכל ב2 נגלות וזה גם לקח כל נגלה שעה ורבע בערך ובכללי אני מעביר הרבה פעמים 20 ג׳יגה רצוף כי אני מוריד מלא סרטים בhd זה יכול להרוס את זה? נגיד זה במחשב לפעמים כותב לתאום שיש 200 דקות לסיום ואז זה יורד וזה עושה כמה פעמים בלי שאני נוגע זה אומר משהו רע? תודה!
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי X25-M 80 גיגה אני רוצה לקנות X25-V 40 גיגה ולעשות RAID 0 בניהם זה אפשרי ? זה ייתכן ?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברים, רכשתי לפני כחודשיים 4 כוננים חיצוניים של 8 ג'יגה כל אחד (של חברת WD). ברשותי מחשב נייד שמחובר לחשמל קבוע. כל הכוננים מחוברים למפצל USB מקצועי של חברת TP-LINK (מפצל עם 7 יציאות USB) בנוסף ל-4 הכוננים שרכשתי יש עוד כונן של 4 ג'יגה שרכשתי מזמן והוא מחובר גם למפצל. רק 2-3 כוננים מתוך ה-4 שרכשתי, מתנתקים ומתחברים מידי פעם מבלי שנגעו בהם. הכונן של 4 ג'יגה הוא בסדר לא מתנתק בכלל על אף שהוא מחובר לאותו מפצל שאליו מחוברים שאר הכוננים. כשאני אומר שהם מתנתקים ומתחברים, הכוונה היא שכל פעם נפתח במחשב החלון של הכונן שנותק והתחבר ואז סוגר אותו. זה קורה ל-2-3 כוננים. בבוקר כשאני חוזר למחשב אחרי לילה שלא נגעתי בו, אני רואה 2-3 כוננים שהחלו…
-
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
- 2 followers
-
-
אני מנסה לפרמט וזה מה שהוא רושם לי lnsufficient memory למה יש לי 512 זיכרון DDR לוח אם ABIT NF7 AMD 2500
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אז קניתי דיסק קשיח חדש 80GB עם ה8MB באפר הכל טוב ויפה.... שמח וטוב לב אני מתקין עליו איכס פי ועכשיו אני רואה שהגודל שלו הוא 74.5 ג'יגה מישהו יכול להסביר? אולי עשיתי משהו לא בסדר? איך אני יכול לסדר את זה? תודה. נ.ב דיסק קשיח בן יומיים.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי יש מבצע באופיס דיפו שיש על ההארדיסק הזה מחיר ללא תחרות 600 שקל ושנתיים אחריות. יש לי נסיון טוב עם דיסקים לצריבה של וורבטיים, אבל לא שמעתי עליהם בכלל בתחום ההארדיסקים. האם הם מייצרים את הדיסק עצמו? ואם לא, מי בדיוק ייצרן הדיסק ובאופן כללי הייתי רוצה לדעת אם זאת עסקה משתלמת וכדאי והאם המוצר אמין איכותי וטוב.. למידע באתר הרשמי תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם החלטתי שיש לי צורך בשרת NAS לכל ההורדות סרטים והמוזיקה שלי מבקש טיפים איך לבחור NAS מה הפרמטרים החשובים שיש לשים דגש עלייהם כגון מהירות עבודה או מעבד וכו' תודה לעונים
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני צורב דיסקים של DVD ובברירת המחדל של התוכנה מערכת הקבצים היא UDF. הבנתי שדיסקים כאלה לא יכולים להיקרא בכל מחשב. אני צריך לתת את הדיסקים האלה לכל מיני אנשים כך שאני לא יודע איזה מערכת הפעלה יש להם (אני עובד על Win7). באיזה סוג מערכת קבצים כדאי לעבוד? UDF / ISO ? ד"א הקבצים הם תמונות וסרטון ששוקל 300MB.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עד לאחרונה קניתי את ה-TY שלי מחוץ לארץ, אבל נגמר להם המלאי... מישהו יודע אם יש מקום בארץ שמוכר דיסקים שהם TY (בודדים או BULK) ? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חושב לקנות את הדיסק הזה למ"ה וינדוס 7.... האם הוא הרבה פחות טוב מהאינטל X25 40 ג'יגה? המחיר שלו 76 דולר..... במידה ואני אקנה אותו . איך אני מתקין את הוויינדוס עליו? בהתחלה אני מפרמט את הווינדוס הנוכחי ואז מתקין את הדיסק הקשיח או איך? הוא יזוהה כ כונן C? ****או את הדגם הזה HDSSD: 32GB (2,5") Samsung MLC (read: 220MB/s; write: 200MB/s) (MMCRE32G5MSP-0VAD1)
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום... יש לי ערימה גדולה של דיסקים צרובים, גם CD וגם DVD. כיוון שהם לא RW לא ניתן למחוק אותם, הם חד-פעמיים והמידע תמיד שם. אין לי שום עניין ושימוש בהם יותר; ואני מתכוון להשליכם למחזור. מה דרך מהירה ויעילה למחוק את כל הדיסקים או להפוך אותם לבלתי-קריאים בעליל? תודה מראש
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הנפח הגדול ביותר שאתם יכולים לקבל בכונן NVMe מודרני מגיע ממקור לא צפוי לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מבקש המלצות לקופסה חיצונית לדיסק 2.5 מסוג EIDE לחיבור באמצעות USB .
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות הארדיסק SATA, 80GB אני רוצה לדעת איזה חברה הכי כדאי לי לקחת ? עם איזו חברה היו פחות בעיות? תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
קניתי מחשב חדש בתחילת החופש הגדול עם צורב DVD של (LG (4081B, עכשיו צרבתי בו כמה פעמים דיסקים בהזדמנויות שונות והכל היה סבבה. לאחרונה הייתי צריך לצרוב בוחטה של דיסקים ואחרי השלישי בערך הצורב את התחיל לדפוק דיסקים. הנרו כתב could not preform END Track או משהו, לפעמים could not start disk-at-once או משהו בסגנון וזה, נדפק הדיסק. בדקתי את הצורב על מחשב אחר ואותן הודעות. עד כאן דיסקים רגילים. דיסקים של DVD הוא הצליח לצרוב אחד ואחרי זה דפק דיסקים. החליפו לי את הצורב בזכות האחריות שעדיין תקפה. והצורב ה"חדש" בינתיים מתוך 5 צריבות רגילות דפק 2 דיסקים. ואת הניסיון היחיד שלי בDVD הוא דפק עם אותן ההודעות. עכשיו השאלה שלי היא האם זה ככה אמור להיות בשביל הצורב הזה? האם אני צריך לקחת בחש…
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
(שואל עבור חבר)
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני כשבוע התקלקל לי ה HDD המחשב מזהה את ה HDD אבל כאשר אני מנסה להיכנס אליו אני מקבל הודעה: d:\is not accessible. The request could not be perfomed because of an I\O device error ה HDD היה מפוצל ל 2 והיה לי חומר די חשוב עליו. מקריאה בפורומים נסתי כמה אפשרויות והצלחתי דרך חיבור חיצוני (מתאם בין SATA ל USB) לראות רק מחיצה אחת. השאלה שלי האם אני יכול לתקן את HDD בדרך כלשהי ולהציל את החומר על המחיצה השנייה? הבנתי שכנראה והכרטיס האלקטרוני נדפק ואם אני יחליף אותו התקלה תסתדר ( מאיפה אני יכול להשיג כרטיס כזה?). והאם יש לכם עוד רעיונות לפתור את התקלה ולהחזיר את ה HDD לחיים?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-


