עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by max_shifrin,

    שלום לכולם, יש לי בעיה שמציקה לי איזה שנה כבר אבל לא מספיק בשביל להתעמק בא עד עכשיו הבעיה היא כזאת יש לי דיסק של 200 גיגה במחשב, לא SATA הדיסק זוהה ועבד כמו שצריך בתור 200 גיגה כחצי שנה. החלוקה היא של 20 ו 180 (יוצא מ172 בפועל כמדומני אבל לא משנה) כאשר 20 סיסטם והשאר זה לשאר... הבעיה היא כזאת - אחרי כחצי שנה של עבודה יום בהיר אחד אני קם והפרטישן של ה 172 לא מזוהה בכלל.. אחרי ניסיונות נואשים להבין מה קורה החלטתי לפרמט אותו ופתאום אני רואה שהוא מזהה את הדיסק בחלונות רק של 128 גיגה... זא מוכן ליצור משהו בגודל של רק 108 גיגה.... ניסיתי ליצר מספר פרטישנים ואחד וכלום לא עזר.... ברמת הביוס והבקר UATA הדיסק מזוהה כנדרש בתור ה 200 גיגה שלו אבל בחלונות כבר לא... עכשיו השינוי ל…

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. דיווח עדכני ברשת מצהיר כי זכרונות בטכנולוגיה שאמורה לגשר בין הנדיף לבלתי נדיף יגיעו רק לקראת שנת 2019, בניגוד להצהרות הקודמות של ענקית השבבים לכתבה

  3. באם אני יקח 2 כוננים של 250 GB לדוגמא ויכוון אותם שיהיה להם סה" כ 160 GB 80 +80 GB ויש לשניהם 16 MB קש האם המהירות שלהם תשתפר ??? ( לעומת 2 כוננים של 250 GB ) הודה לבעלי ניסיון

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by KrustyTheKlown,

    אני מעוניין לשדרג את הכונן של הנייד שלי ל-SSD. (מדובר ב-Dell Vostro V131) יש לי בנייח הביתי את ה-Crucial MX100 שהבנתי שהוא מומלץ, השאלה היא האם לניידים יש משהו אחר עדיף שהוא בערך באותו מחיר ? אני חושב שבנייד הזה יש SATA II אם זה משנה משהו מעדיף יותר מ-128GB

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  5. לאחר עדכון גירסה של התוכנה של סמסונג Samsung Magician אני מקבל מהירות לא הגיונית גירסת עדכון 4.4 לפני הייתי על 4.3

  6. Started by B.D.B,

    אחד מת אחרי 11 חודש, השני שקיבלתי במקום זה שמת, מת אחרי 3 חודשים מבלי שהיה בשימוש (היה מחובר אבל לא היה עליו ולו ביט אחד של מידע). בנתיים פנדה פשטו את הרגל. בכל מקרה אני עם HDD-ים של סאמסונג גמרתי. זה שהם הכי מהירים לא עוזר לי הרבה אם הם מתים.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by nvered,

    שלום רב, אחרי שהכונן של חברת Seagate מת אחרי פחות משנה ... אני מעוניין לקנות כונן חדש 1T. חשבתי על הכונן WD10EADS‎. חשוב לי שהכונן יהיה שקט ומהיר. תגובות? תודה, נמרוד.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by Tzach_n,

    הזמנתי הרגע כונן SSD 840 Pro של סמסונג וכונן 3TB Caviar Black במחיר מציאה מאמאזון שאמורים להגיע אליי שבוע הבא. ואז עלתה לי בראש המחשבה אם עשיתי טעות מבחינת SATA 4 שאמור לצאת אבל עוד לא ידוע מתי. לגבי הכונן 3TB פנימי אין לי שום דאגות כי כונן קשיח רגיל בחיים לא מסוגל להגיע למהירות כזו. השאלה לגבי ה-SSD, מכיוון שהכונן הזה מנצל את SATA3 במלואו אולי הייתי צריך לחכות ל-4? מצד שני אי אפשר לדעת מתי זה יצא בכלל וגם כמה ביצועים נוספים אני ארוויח מ-4 כשיצא. אבל השאלה היא אם מכיוון שה-SSD הזה מנצל את 3 במלואו, יהיה שיפור במהירות שלו כשיצא SATA 4 או שהוא תמיד יהיה מוגבל -500MB? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. אהלן, אני זוכר שקראתי על זה בעבר, אבל זה היה מזמן, האם זה תקף גם לגבי HDD ניידים חדישים אפשר להגיד? יש לי HDD נייד של WD שלא פעל איזה חודש, מיי בוק. עדיף לתת להם לפעול כמה זמן כל פעם?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. שלום, ךפני כמה שנים תקף את המחשב וירוס שגרם למחשב לא לעבוד הבעיה הייתה בדיסקים הקשיחים הצלחתי להוציא את האינפורמציה שנשארה אחרי שיחזור נתונים עכשיו אני רוצה להשתמש שוב בדיסק הקשיח ואני מפחד לפרמט אותו(על מנת למחוק את הוירוס)במצב WINDOWS רגיל האם אוכל לפרמט אותו במצב SAFE MODE וכך למנוע ממנו להתפשט? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by UncleRico,

    מישהו אי פעם חשב על זה ? האם זה אפשרי ? זה פשוט לא ייתכן המצב הזה ! אין עוד מוצר בעולם, שבו למוכר אין מושג מה הוא מוכר, ולקונה אין מושג מה הוא קונה. רשום משהו על הקופסא, ואין לך מושג מה מתחבא מתחת לדיסק. איך זה שאף אגודה למען זכויות הצרכן לא מטפלת בזה ? אז מה אם רובם לא מבינים בזה ! אם אני קונה VERBATIM ורשום על החבילה: MITSUBUSHI CEMICAL CORPORATION ואני מגלה בבית שהדיסקים הם של CMC אז משהו פה דפוק ומסריח ואני גם בטוח שלא חוקי ! למה אין אפשרות למצוא דיסקים נורמלים במדינה הזו, מבלי להוציא מאות שקלים על משחקי אן דין דינו ? למה אי אפשר לרשום את שם היצרן של הדיסקים על גבי הדיסק ! זהו, פרקתי קצת עצבים...

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. כרגע יש לי את הCRUCIAL M400 האם יש הבדלים ביצועים בינו לבין הסמסונג חוץ מנפח יותר גדול? (יש לי את ה128 גיגה של CRUCIAL רוצה להחליף ל250 GB של סמסונג) בתודה גל

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by dan111,

    אני רוצה לרכוש עוד דיסק פנימי בנפח 1TB-2TB אני רוצה שהוא יהיה 7200RPM מה הכי מומלץ מ-KSP? (מבחינת מומלץ -> יחס עלות תועלת טוב עם אחריות של יותר משנה) תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by simonldj,

    שלום, אני מתכנן לקנות אחד מהלפטופים הבאים ולהוסיף להם SSD, עדיין לא החלטתי איזה, ומחיר ה SSD ישפיע על ההחלטה שלי. Dell Inspiron 13 7347 יש לו חיבור SATA רגיל לכונן 2.5" 7mm אם הוא אז הוא בא עם 500GB HDD שאני יחליף בSSD של לפחות 256GB, בגלל שהוא הכי זול מהשלושה ואין בו אפשרות להשאיר את ה HDD, אפשר לשקול SSD יותר גדול. Lenovo Yoga 2 13 יש לו חיבור SATA רגיל לכונן 2.5" 5mm וחיבור נוסף של M.2 אם הוא אז אני יקנה את הגרסא של 500GB HDD ויוסיף SSD של 128 או 256 יש אפשרות גם לקנות אותו עם SSD 256GB ולהוסיף HDD, אבל בגלל שזה HDD מיוחד יש בערך שני גרסאות מתאימות, בערך ב- 100$. הבנתי שיש לו גם רשימה לבנה של רכיבים שה-BIOS יתמוך בהם. (אם כי יכול להיות שזה נכון רק לגבי כרטיס רשת) http…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. אני צריך מארז חיצוני לכונן קשיח, משהו שיתאים גם לכונני PATA (מה שאתם מכירים לרוב כ-IDE) וגם לכונני SATA. האם קיימת מפלצת שכזו?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by miim17,

    נפלו לידי כונן ובקר סקזי ישנים. כיתד אני מתקים אותם? זה P&P? יש צורך בדריברים? בהגדרות מיוחדות בביוס? כל מי שיכול להסביר קלות על דרך ההתקנה אני אשמח.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  17. ידוע לי שזה דורש תקציב רב. מי שיוכל להפנות אותי אשמח מאוד

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by KingRyu,

    אני מסתכל בזאפ ואני רואה שיש סדרות של HD פנימי.. דבר ראשון מה זה אומר סדרה ? דבר שני איזה סדרה הכי טובה ? Caviar SE Caviar Green Caviar Black Caviar Blue RE2-GP Raptor RE2 Caviar SE16 VelociRaptor Scorpio Blue RE3 http://www.zap.co.il/models.aspx?Sog=C-HardDrive&DB187326=187339&DB141821=141823

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by digitalseeker,

    אני צריך לרכוש בקר RAID עבור RAID 5. אני צריך אחד שתומך בחיבור של 5 הארד דיסקים (לפחות). ואם מישהו מכיר אחד מומלץ לבקר של 3 הארד דיסקים. אני צריך בשבילי את של השלוש , ובשביל חבר את של ה5. ואני אשמח להזמין מEBAY במידה וזה זול יותר.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by KingYes,

    יש לי HDD ישן שמפורמט ב-FAT32, האם במעבר ל-NTFS, ה-HDD יקבל ביצועים יותר טובים?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by gidongidon,

    שלום, ברשותי מחשב HP ProBook 450 G6 עם אחסון PCIE NVMe SAMSUNG MZVLB512 בנפח 512GB, ואני מעוניין בנפח באחסון נוסף. ממה שאני מבין מהתמונה המצורפת, האחסון המקסימלי שנתמך הוא: 512GB PCIE + 128GB SATA3: האם זה נכון? או שאני יכול להשתמש באחסון נוסף בנפח גדול יותר בממשק PCIE ו-SATA3? אשמח לעזרה, תודה!

  22. חברת סיגייט עומדת למשפט, הפעם במסגרת תביעה ייצוגית הטוענת לבעיות אמינות קבועות בכונני ה-3 טרה-בייט המוזלים שלה ישנם כל מיני סוגים של תביעות ייצוגיות – וכמובן שאף אחת מהן אינה עושה חסד עם החברה הנתבעת ולא תורמת לשמה הטוב. אך תביעה ייצוגית המתייחסת לבעיות אמינות חוזרות ונשנות היא אולי הגרועה מבין התביעות, ולרוע מזלה חברת סיגייט היא זו שעומדת כעת במרכז תביעה שכזו. התביעה הייצוגית, עליה ממונה משרד עורכי הדין האגנס ברמן שבצפון קרוליינה, מתייחסת אל כונני ה-3 טרה-בייט מסוג Barracuda הפנימיים של החברה, וכונני ה-3 טרה-בייט החיצוניים של החברה מסוג Barracuda Backup Plus (העושה בבסיסו שימוש באותו כונן פנימי). התלונות מדברות על קריסת הכוננים באופן שגרתי לאחר כמה ימים וב…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. http://benchmarkreviews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=505&Itemid=99999999&limit=1&limitstart=12

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  24. שלום כולם אני מייעץ לחבר בקניית מחשב חדש יש לי מספר התלבטויות לגבי ההרדיסק ראשית, אני סגור על כמה דברים: מקסטור או WD 120 או 80 גיגה 8 מגה באפר ההתלבטות היא בין ATA100 או SATA ההבדלים במחיר הם בערך 150 ש"ח האם יש הבדל בביצועים ?? השאלה היא אם יש סיבה להוסיף כסף, והאם יש צורך להסתכל קדימה לעוד כמה שנים שאולי יפסיקו לייצר לוחות שיתמכו בתקן הישן של ATA100 , כי כשקונים מחשב חדש תמיד חשוב לדאוג שהחלקים יהיו רלוונטים לכמה שיותר שנים תודה מראש על התשובות טל

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by Fir3DragoN,

    אני רוצה לקנות דיסק קשיח חדש של 1000GB ואני רוצה שהוא יהיה כמה שיותר מהיר, למסגרת המחיר. אני מוכן לשלם עליו 600 ש"ח, ואני מעדיף שהוא יתמוך בSATA3, במהירות של 7200 RPM עכשיו אני יודע שהמחירים עלו עקב השיטפונות בתילאנד, אבל אני רואה שיש הרבה דיסקים קשיחים דומים אבל שונים, מצאתי תדיסק קשיח שהכי משתלם לדעתי, מאייבורי, דיסק קשיח של SEAGATE מפרט: קוד דגם Model ST3000524AS נפח Capacity 1000GB חיבור SATA3 Interface 6Gb/s זכרון מטמון Cache 32MB מהירות Spin Speed 7200rpm אריזה Packing OEM עכשיו אני יודע שבאתר של SEAGATE יש דגם דומה רק שיש לו 64 זיכרון מטמון, האם זה חשוב? זה הבדל משמעותי ל1000GB? האם SATA 3 משמעותי לעומת SATA2? והאם אריזה של OEM אומר שזה יגיע ללא …

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים