אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
זה? http://www.tms.co.il/product/14365 או זה? http://www.tms.co.il/product/14507 מצד אחד אומרים שסדרת MX100 מאוד מומלצת ומצד שני כל הפורום ממליץ על האולטרה..למה אם אין הרבה הבדל במחיר?..
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני שואל כי אני רגיל לעבוד עם GHOST/ האם גם שעובדים ב RAID-0 אפשר לבצע גיבוי ואז שחזור לדיסק בודד בלי RAID ? אם כיום יש לי דיסק בודד עם מערכת הפעלה האם אוכל לגבות אותו בגוסט אימג ואז לשחזר אותו לRAID 0 ? (וגם בכיוון ההפוך ? ) האם לצורך העניין DISK SSD OCZ REVODRIVE
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, חשובה לי האמינות, ו WD נותנים 5 שנים אחריות לעומת 3 בסמסונג (אם כי הוא יקר בכ 100 ש"ח). תודה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום , נתקלתי בבעיה שאף עם לא הכרתי. כאשר אני מחבר את הכונן למחשב הוא פשוט לא מופיע במחשב שלי (בכוננים) ואני לא יכול לגשת אליו. יש לציין שהוא כן מופיע במנהל ההתקנים וגם בניהול דיסקים , אבל בניהול דיסקים הוא לא נותן לי אופציה להקצות אות לכונן , הוא מסמן לי את כל האפשרויות באפור כאילו אי אפשר ללחוץ על כלום.. גם כשאני מחבר אותו למחשב אחר זה לא מופיע. איך אפשר לסדר את הבעיה הזו ?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם. גם אני מתכנן לקנות כונן SSD חדש בקניה הקבוצתית . וכמובן שאני הולך להתקין את הווינדוס 7 שלי עליה.בHDD שלי תמיד העדפתי מחיצות לניהול נכון ונוח של האכסון . אז מה אתם אומרים.האם כדאי/רצוי לצור מחיצות על כונן SSD ?. (ובבקשה אם אפשר לא תשובות של מילה אחת ).
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לא יודע אם זה קשור לכאן, אבל לדוגמא שמתקינים windows על דיסק קשיח חדש יש הבדל עם בוחרים בפירמוט רגיל או בפירמוט מהיר? פירמוט רגיל של 200GB לקח לי יותר משעה...
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי חבר'ה. ברצוני להתקין כונן SSD בגודל 128GB בנוסף לכונן ה-1TB 5400RPM שקיים במחשב. בפורום מחשבים ניידים הסבירו לי כי עליי לקנות HDD CADDY תואם למחשב על מנת להחליף אותו בכונן האופטי הקיים, להתקין שם את הHDD הנוכחי ובמיקום הקודם את ה-SDD החדש. מעבר לזה, תהיתי על איזה SSD הייתם ממליצים למחשב הנ"ל ? האם כל SSD יתאים? איך אני יודע מה המידות הרצויות? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, אני שוקל לשפר קלות את המערכת שלי ע"י SSD Caching. ממה שקראתי באינטרנט אין צורך ביותר מ-64GB בשביל לקבל תוצאות טובות יותר (לפחות ממה שנטען שאינטל בדקו). כרגע מותקן אצלי HDD של סיגייט בגודל 3 טרה בייט, יש לי בנוסף עוד 2 יחידות של 1 טרה שאני משתמש בהם כחיצוניים - כך שאחסון אינו אישיו בכלל, ואין לי צורך בכונן חדש לאמצעי זה. מחיפושים בסיסיים בזאפ ודומיו, לרבות חנויות שלא מופיעות שם, ראיתי שהמחירים ל-60-64GB כמעט וזהים לכוננים בגודל כפול מזה. מה ההסבר לכך? או שיש משהו שאני מפספס? במידה וכך הדבר יהיה הגיוני יותר לקחת דגמים חדשים יותר ובעלי נפח גבוה יותר, לא? אילו דגמים יכולים להתאים למטרה כזאת? ובמידה והחלטתי לקחת נפח גדול יותר, האם אני מוגבל ל64GB בהגדרות הדרייבר של אינטל…
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני עומד לרכוש מחשב חדש שמיועד למשחקים. קיבלתי מפרט טוב מפורום אחד, והלכתי לחנות מחשבים שאני מכיר בשביל לקבל הצעת מחיר על המפרט הזה. המוכר שמה אמר לי שבגלל שמדובר במחשב למשחקים מומלץ לשים שם שני כוננים - אחד SSD ואחד HDD רגיל, ולשים על הSSD את כל הקבצים של הWINDOWS כדי שהמחשב ירוץ מהר יותר. השאלה שלי היא איך דבר כזה עובד, ומה המחיר מערך כזה? כמה הוא משתלם? ואיזה נפח SSD אני אצטרך? אני מעוניין בHDD של 1TB. זה ידרוש שינוי במפרט? (אני מניח שאני אצטרך ספק כח חזק יותר שיריץ לי 2 כוננים... לא?) תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אשמח עם המומחים לאמצעי אחסון יוכלו לעזור בפוסט דלקמן - מיקמתי אותו בתמיכה טכנית למרות שככל הנראה זה שייך לכאן. אפשר להעביר אותו לכאן במקרה הצורך. תודה רבה. http://hwzone.co.il/community/threads/555444-Lenovo-Flex-2-14-%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%90%D7%AA%D7%97%D7%9C-%D7%9E-DOK
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, יש לי סטרימר (IAMM83) עם אפשרות לחיבור כונן פנימי. אני מחפש כונן 2TB מומלץ. מקריאה בסטיקי, ראיתי כי אין ההמלצה היא ללכת על 1TB, אבל מכיוון שחשוב לי נפח איחסון גבוה, אני מעדיף 2TB. כמו כן, מכיוון שהכונן סגור בתוך מארז של הסטרימר - אני מעדיף כונן שמתחמם באופן מינימלי. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נתקלתי בהארדיסק של סמסונג, 500 GB בסה"כ 220 ש"ח בKSP. http://www.samsung.com/global/business/hdd/productmodel.do?type=94&subtype=98&model_cd=469 רק שהוא בעל ממשק SATA 3...זה חדש? לא יהיה ניתן להפעיל על הלוח אם? ( נקנה לפני 3 שנים- אם אינני טועה תואם עד SATA 2 ) תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי אמא של ג'יגבייט GA P35C DS3R http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2551. כרגע מחוברים 2 דיסקים של 1 TB בRAID1 דרך בקר של GSATA. נשאר בקר "לא מנוצל" של אינטל. השאלה היא : האם ניתן להקים 2 מערכים RAID1 במקביל עם בקרים שונים ?
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
למען האמת אני לא מבין למה צריך יותר מ-2 (מקסימום 3) דיסקים קשיחים במחשב, אם זה למטרות RAID או גיבוי. אני אישית משתמש רק באחד (כנראה כמו רוב האנשים) אבל תאמינו או לא נתקלתי במישהו שמשתמש ב-12 (!) דיסקים 6 מהם למטרת RAID5 ועוד 6... ללא יודע מה.. סה"כ 3.4TB! וזה טרה-בייט למי שעוד לא קלט.. משהו בלתי יאמן! או שלאנשים באמריקה יש פול כסף, או שפשוט המוצרים שם יותר זולים מכאן והמשכורות שם בהתאם, המשכורות בדולרים והמוצרים בדולרים, שלא כמו פה המשכורת בש"ח והרוב בדולר. לפי מה שראיתי לרובם בפורום יש מפרט חלומות (כרטיסי מסך הכי מתקדמים ב-SLI, וגם 2 או יותר מסכי LCD במקביל לכל אחד!) להלן תמונות להוכחה מכמה משתמשים שונים: http://i155.photobucket.com/albums/s315/VizardIchigo/hardd…
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני רוצה לקנות כונן קשיח פנימי של 1TB, חשבתי על SAMSUNG F3 מה דעתכם? האם כדאי לקנות אותו ב KSP? ולשאלה העיקרית: יש לי כרגע כונן 250GB די ישן שבעיקר משמש לאחסון ועוד כונן 500GB שטיפה יותר מהיר והוא מחולק ל2 מחיצות, אחת 100GB שעליה מותקנת מערכת ההפעלה VISTA 64BIT והשאר כ 340GB שמותקנים תוכנות ומשחקים וגם קצת אחסון. בגלל שנגמר לי המקום לגמרי אני קונה את הטרה. השאלה שלי היא איך להגדיר את הטרה החדש שהוא כמובן הרבה יותר מהיר מהכוננים האחרים, האם לחלק אותו למחיצות נפרדות? האם כדאי לי להתקין את מערכת ההפעלה מחדש עליו? בעתיד אני אשדרג ל7 אז אני יוכל כבר להתקין אותה על החדש. האם לעשות מחיצה נפרדת למשחקים ותוכנות או שעדיף להתקין אותם על אותו כונן או מחיצה שעליו מותקנת מע…
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם יש כונן גיבוי חיצוני שמגבה את עצמו ברייד 1 ? זאת אומרת שבמקום לגבות על 2 כוננים נפרדים יתבצע גיבוי בכונן אחד בעל 2 כוננים פנימיים? יש חיה כזאת?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח samsung ssd evo 840 120gb עליו התקנתי את מערכת ההפעלה ואת התוכנה של סמסונג כאשר היה לי ווינדוס 7 ו 8.1 היה אפשר לעשות rapid mode בווינדוס 10 הוא פשוט לא נותן לי מישהו יודע מה הבעייה?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני מנסה לפתוח את הכונן חיצוני שלי וכולו הפך לקיצורי דרך והוא לא נותן לפתוח שום תקיה למרות שבדקתי במאפינים והוא מלא אולי יש למשו פתרון [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני יכול לקנות את הכונן הזה ב 141$ לפני משלוח (15$) + מיסים בישראל. האם הכונן הזה מומלץ? אני מתכוון לשלב אותו במחשב חדש (שמיועד למשחקים) שאני רוצה להרכיב יחד עם i7 4790. חיפוש בפורומים העלה רק ביקורות (טובות מאוד), אבל מלפני שנה... אשמח לקבל המלצה בקשר לכדאיות הרכישה. תודה, חיים
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי שאלה על צורב..... אם מישהו מכיר חברה של צורבים טובה????? אז שיפנה אלי........ ומה הבופר (BUFFER) הכי גדול ביותר שיש כיום לצורבים????? והאם שווה צורב של LG 32X10X40 ב-395 ש"ח???? 8 מגה בופר......(buffer) שילחו לי ל-ICQ : 137303228 קוראים לי מני..... דחוף!!!! אודה לכם אם תשיבו לי תשובה.....
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
עכשיו הייתי בשופרסל דיל יש להם מבצע על CD בגודל 700 מ"ב באריזת 50PACK של BENQ במחיר של 19 ש"ח
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חשבתי לקנות כונן לגיבוי בנפח טרה. אני רוצה שבהמשך לאחר שיתמלא אעביר אותו למחשב הראשי ואז אקנה גיבוי של 2 טרה. לצורך זה האם משנה האם אקנה כונן 2.5 או 3.5? האם השיקול שלי רלוונטי בכלל?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לא יודע אם זה הפורום המתאים, אבל בכל זאת: פירמטתי את המחשב וצרבתי דיסקים של גיבויים. באחד הדיסקים צרבתי קובץ התקנה של משחק על דיסק DVD בתור דיסק DATA עכשיו אני מנסה להעתיק את הקובץ מהדיסק למחשב, ואני מקבל הודעת שגיאה. לא יודע למה זה, אבל צירפתי תמונה ואני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי, תודה [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קניתי הרדיסק חדש (Seagate 320GB 16MB sata2) עכשיו יש לי כבר במחשב הרדיסק SATA, שבו כמובן מותקן הווינדווס והכל. אני רוצה לחבר את ההרדיסק החדש למחשב, בשביל שאני יוכל להעביר קבצים מהישן לחדש. (בסופו של דבר אני יוציא את ההרדיסק הישן ויתקין מערכת הפעלה בחדש וישתמש רק בו). עכשיו, לפי מה שאני מכיר, לפחות בהרדיסקים IDE, פשוט מחברים אותם והווינדווס מזהה לבד ומוסיף כוננים נוספים (E,F וכו) וישר יש אליהם גישה. חיברתי את ההרדיסק החדש לSATA, הווינדווס מזהה אותו (הוא מופיע בHardware manager תחת Disk drives), אבל הוא לא מופיע ב My Computer ככונן... וכמובן אין לי אפשרות לגשת אליו... השאלה מה אני מפספס? יש לו איזה התקנה ראשונית? או שזה קשור ל RAID, שזה כבר יותר מורכב.. בסופו של דבר אני פש…
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קניתי לפני מספר ימים כונן Samsung 840 pro 128GB יש לי לוח אם של ג'יגהבייט: GA-P55A-UD3 הבנתי שהכונן SSD הזה תומך ב SATA 6GB/s אם כך לאיזה חיבור בלוח האם אני צריך לחבר אותו?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-


