אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום לכם, אני מעוניין להתחדש בכונן SSD. יש ברשותי לוח אם ASUS P5G41C-M LX, ומקריאה ברשת הבנתי שהוא לא תומך ב-AHCI. האם עדיין כדאי להשקיע ב-SSD, או שעדיף להחליף לוח אם (וכנראה שגם מעבד כתוצאה מכך)? תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום אני רוצה לקנות כונן קשיח 500GB אבל אני לא יודע מה טוב איכותי ומהיר... אני צריך המלצה! תודה לעוזרים. ואם אפשר לבחור אותו ב-tms אני אשמח...
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אין לי יותר מדי צורך באחסון אבל בגלל ההפרשים (67 שקל) אני שוקל ללכת על 500GB במקום 320GB. יש הבדל בין הכוננים? (חוץ מהנפח מן הסתם...) האם אחד מהם יהיה יותר מהיר? יותר שקט? לפי מה שהבנתי כאן בפורום ה-3200 עם פלטה אחת וה-5000 עם שתי פלטות. זה אומר שה-5000 יותר מהיר? (כי הוא מחפש במקביל על שתיהן...) או להיפך? ראיתי עכשיו בסטיקי שהכונן המומלץ ל-500GB הוא בכלל של סיגייט, אז אולי אני צריך בכלל לשנות את ההתלבטות שלי... תודה לעוזרים
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כאשר מוחקים מידע מכונן SSD בוינדוס 10, מערכת ההפעלה מבצעת טרים וממלאת באפסים את הסקטורים שבו הוא היה מאוחסן, ככה לפי מה שידוע לי. האם זה אומר שהמחיקה היא סופית ומוחלטת ולא ניתנת לשחזור? השאלה שלי היא תיאורטית, משום שלפעמים כשמחליפים מחשב רוצים למחוק את כל נתוני הכונן לצמיתות
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
האם יש סיבה לא לרכוש את הכונן הזה? 5 שנים אחריות ומחיר בהחלט סביר.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי איך זה לאחסון סרטים ? 1.5TB EcoGreen F2 32MB Sata II HD154UI
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני מעונין להתחיל לגבות את המחשב על גבי ענן ותהיתי איזה שרות הכי מומלץ ?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, אני מעוניין לקנות שרת NAS ביתי, תקציב של בערך 1,000 ש"ח. אני צלם חובב ואני מצלם די הרבה (סטילס וגם וידיאו) וכרגע אני שומר את הצילומים במחשב הראשי ומגבה לדיסק קשיח חיצוני, זאת פעולה לא הכי נוחה כל פעם לחבר את הכונן 3.5" לצורך הגיבויים והייתי מעדיף שרת NAS שישמש אותי לטובת הגיבויים. בנוסף, שאר המחשבים בדירה יוכלו לגשת לצילומים בקלות כי כרגע המחשב הראשי שמכיל את הצילומים משותף ברשת אבל זה אומר שעל מנת לגשת לתוכן שיש עליו אני צריך להחזיק אותו דלוק. אני צריך שהמכשיר יהיה שקט ובעל הספק נמוך (הוא הולך לעבוד 24/7). הייתי רוצה שאפשר יהיה לגשת לשרת NAS דרך האינטרנט ככה שאם אני לדוגמה נמצא אצל חברים אז שאני אוכל להראות להם את מה שיש לי על ה- NA…
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
-
הי, יש לי פנטיום 4 ישן ללא SATA ו2 דיסקים שכבר מלאים , חשבתי להחליף את אחד הדיסקים בגדול יותר, חשוב שיהיה זול אך בעל נפח גדול, נראה שאין לי ברירה אלא לקנות PATA כי אני לא אשקיע כסף בבקר SATA . חשבתי לקנות WD1600JB Western Digital שהוא PATA של 160 גיגה ועולה באזור 515 בזאפ . האם יש למשהו הצעה אחרת? האם יש כונן שיש בו גם SATA+PATA והוא זול ? תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש למישהו מושג איזה תוכנה מתקנת סקטורים פגומים בהרדדיסק.. אבל משהו טוב ...
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם יש למישהו נסיון עם כונן מהסדרה הזאת? הבנתי שהכונן מתחבר ישירות לראוטר ונגיש לכל המחשבים ברשת הביתית שזה פלוס מבחינתי. השאלה אם ניתן לסנכרן אליו תיקיות באופן אוטומטי ללא ביצוע גיבוי ידני. כלומר אם יש לי תקייה של מסמכים על מחשב ברשת, האם ניתן ליצור תיקיית מראה (MIRROR) בכונן הרשת ללא צורך בסינכרון ידני.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קבלו את זה : http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=370076&path=22
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי ברשותי כונן ssd של סמסונג התקנתי אותו על לוח אם של אסוס x299_e. בביוס אני רואה אותו באפשרויות לboot. אבל המחשב לא מזהה אותו בהתקנים וגם לא בdisk manager.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לדעת 1-עד איזה נפח איכסון הם מגיעים? 2-אם הם מהירים כמו כרטיסי DS רגילים? 3-מה המחירים של כרטיסים של חברות איכותיות בארץ?
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי יש לי צורב ימהה *20. איך עושים DMA באקס פי ועל איזה דיסקים אתם ממליצים לי? בתודה חן
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברים, התחדשתי במסך FHD ואני רוצה לצפות קצת בבלו-ריי ולכן אני צריך נגן. במקרה אני גם צריך צורב דיוידי אז הרעיון לקומבו קפץ ישר לראש. מה דעתם על ה-SH-B083L של סמסנונג? או על כל נושא הצורב המשולב בכלל? תודה!
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפני כמה זמן עברתי למחשב החדש שלי, והכל טוב ויפה, חוץ מדבר אחד: אני רוצה להעביר את כל המידע הישן שלי מההארד-דיסק הישן (10 ג'יגה בערך), לחדש. כשאני מחבר אותו בתור SLAVE להארד-דיסק הראשי (תראו במפרט) המחשב עושה פוסט מאד איטי (הוא גם לא מזהה את הכונן), עובר למסך הבא ונתקע בשורה Verifyng DMI Pool Data... מה אפשר לעשות? ועוד דבר, נגיד שאני יצליח להפעיל את המחשב איתו, והמחשב יזהה אותו, האם אני יוכל להעביר קבצים בינהם? משום שההארד-דיסק השני הוא FAT32, וזה יש לי עכשיו הוא NTFS.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
למישהו יש מושג? ניסית דרייברים שונים ללוח אם דברים פיזיים לא ניסיתי ולא ניסיתי Firmware כי לא מצאתי בשבילו משהו רשמי... את המפרט יש לכם פה בצד יש לי Windows XP pro SP1 הכי מעודכן בWINDOWS UPDATE דרייברים לכ. מסך CATALYST 3.6 דרייברים ללוח אם nForce 2.45 בלי שהיה לי שום דבר אחר לפני זה. יש לכם רעיון מה זה יכול להיות? זה קרה אחרי שהתקינו לי כבלים אבל אחרי שאני מכבה את הרשת ואת הFIREWALL זה עדיין קורה...עוד דבר חשוב זה שניסיתי 3 סוגים שונים של דיסקים ואצל כולם אותו דבר...אותה התופעה...יש רעיונות?
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כרטיס זיכרון MicroSD לא מזוהה. לא ב-Gopro, לא במחשב ולא בקורא הכרטיסים. יש לי שם מידע יקר של תמונות וסרטונים מירח הדבש שלי. מה אפשר לעשות כדי לשחזר את המידע?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
האם מבחינת החיבור sata 2 שווה לחיבור של sata? ואיך אני מזהה את סוגי החיבורים אם הם שונים? האם יש עוד סוגי חיבורים חוץ מהחיבורים הנ"ל ואם כן איך אפשר לדעת מה יש לי?
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בס"ד באיזה שהוא מקום ראיתי שמישהו כתב את המשפט הזה: "כדי למקסם (את המיהרות) עליך להעביר את מערכת ההפעלה לדיסק SSD ובנוסף להכניס עוד אחד למחשב ועליו לשמור את החומרים. חשוב מאד שהתוכנה והחומרים לא יהיו על אותו דיסק. במיוחד אם אתה עובד עם CS6." . השאלה למה זה חשוב שהתוכנות לא יהיו באותו דיסק של מערכת ההפעלה? שיהיה עוד SSD ? לעשות על זה RAID ?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בשעה טובה הלך כונן במחשב שלי ראיתי את הדבר הזה , אבל לא נמצא מהירות קריאה או מהירות כתיבה מפורשת אין בדיקה של אתר לאיכותו או שאתם מצאתם ? Western Digital 8TB WD_Black Performance Internal Hard Drive - 7200 RPM Class, SATA 6 Gb/s, 256 MB Cache, 3.5" - WD8001FZBX https://bit.ly/2VPekyU
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-


