אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום. אני יודע שלמחשב יש יחידת עיבוד מרכזית (CPU) גם מאז שנות ה-90' התחיל להיות גם יחידת עיבוד גרפיקה (GPU). אבל בזמן האחרון שומעים על יחידת עיבוד לכונן מצב מוצק (SSD) שהיא זאת שמשפיעה על הכונן מצב מוצק (SSD) יותר מכל רכיב שם ויש היום ברוב יחידות העיבוד האיילה גם צלעות קירור בינתיים ללא קירור אוויר. רציתי לדעת איך קוראים ליחידת העיבוד של ה-SSD? (תודה מראש לעוזרים, בעיקר באנגלית וגם אם אפשר עם תרגום כל שהוא בעברית)?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
-
בדגם: Western Digital Caviar Black WD1001FALS 1TB 7200 RPM 32MB Cache SATA 3.0Gb/s 3.5" Internal Hard Drives - OEM השאלה מה זה OEM? זה נראה אותיות כמו רישיון חלונות XP למחשב אחד בלבד.אני לא מבין? מישהו יכול להסביר לי "oem"? אני רוצה ליקנות דיסק קשיח בדגם שחור מהיר ושקט.האם זה מתאים לי? אני לא יודע.אני חושש מהמילה "oem".כאילו אומר לי לא יכול להעביר למחשב אחר או חלונות XP עם רישיון יהיה תקוע בדיסק קשיח. אני לא מבין? מיכאל
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם צורב חיצוני שמחובר ב-USB עובד לאט יותר מצורב פנימי? אני מתלבט אם להכניס אחד למפרט שאני בונה... תודה רבה!
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי. יש ברשותי דיסק בנפח 640GB שהיה במקור בלפטופ. נפחו מספיק לי, אך הביצועים שלו הם לא משהו בלשון המעטה - לכן ברצוני לקנות דיסק חדש של 1TB. מכיוון שה 640GB עדיין תקין, ברצוני להשתמש בו בתור כונן לגיבוי "מראה" - כל קובץ שאכתוב לכונן הראשי (1TB) יועתק גם לכונן המשני. אני מחפש פיתרון מבוסס תוכנה לעניין הזה, ומעוניין בשתי אפשרויות עיקריות : 1. אפשרות לבחור קבצים מסוימים שלא יגובו בדיסק המשני. 2. אפשרות לכך שגם קבצים שאמחק מהדיסק הראשי יימחקו מהדיסק המשני - אבל עם מרווח ביטחון מסוים, שיאפשר לי, במידת הצורך, לשחזר קובץ שנמחק בטעות. אשמח להמלצה לתוכנה כזו.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ההרדיסק הוא 80 GB של WD מפורמט. המחשב מזהה אותו כשהוא מחובר ישירות ל-IDE אך משום מה שמחברים אותו דרך הממשק של ה-USB לא רואים אותו ב"מחשב שלי" . כלומר, המחשב מזהה אותו, ורושם את זה בבלונים הצהובים שנפתחים בשורת המשימות, אך לאחר כל הזיהוי הוא לא מופיע "במחשב שלי" ולכן אין גישה אליו בכלל. ההתקן הזה עובד תקין (היה מחובר להרדיסק 40 GB שלצערי נפל, ומת.) איך גורמים למחשב "לראות" את ההרדיסק ???
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי HOT MAGIC כבר מעל 3 שנים, ובזמן האחרון התחילה להופיע איטיות מסוימת בממיר ובהקלטות בפרט, והיום גם התחלתי לשמוע תקתוקים מה שמצביע על ימיו הספורים של הדיסק... בפנים נמצא דיסק מיושן עם חיבור IDE בנפח 160GB וחשבתי שאולי אני יגבה את הדיסק ויחליף לממיר חדש ויחזיר את כל ההקלטות שהיו. יש לי שתי בעיות... הראשונה היא איך אני מעביר את הקבצים למחשב דרך חיבור SATA רגיל? עם מתאם? ואם כן, איפה אפשר להשיג אחד כזה במהירות? (עד 50 ש"ח) והשניה היא האם זה אפשרי להעביר את ההקלטות שנמצאות בדיסק? או שיש חסימה מסוימת שרק אותו ממיר שהגיע עם הדיסק יכול לקרוא את ההקלטות? (בשירות הטכני של HOT אמרו שזה לא אפשרי לגבות לבד אבל אני בספק.. הוא לא הבין כ"כ על מה דיברתי.. ) תודה מראש!
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מחפש מגירה לכונן קשיח עם קירור סביר ולא יקרה מדי. השימוש בא הוא לכונן קשיח שימצא בא כל הזמן והמחשב דלוק 24/7 ובגלל זה אני רוצה שהמגירה תהיה עם ממשק של ATA 133/100 ו תמיכה לאחור. וכמון שהיא תהיה נשלפת שאם אני יצתרך לחבר עוד כונן אני יכול לנתק את הכונן הנמצא כרגע בא, להוציא את המגירה בקלילות ולחבר את הכונן הקשיח האחר מבלי לפתוח את המחשב. נ.ב אם למגירה יש ממשק של ATA 133 ואני מחבר דרכה כונן קשיח הביצועים יהיו זהים למצב שהכונן קשיח מחובר ישירות ללוח האם נכון? יש את המגירות הפשוטות מפלסטיק שעולות 80ש"ח ובאות עם מאוורר או אפילו שניים והן ATA 100 לפי מה שזכור לי, האם הן יעשו את העבודה ואם הביצועים יהיו זהים לאלו שבחיבור ישיר ללוח האם? תודה מראש.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן אנשים! אני מתחיל פרויקט של בניית מחשב קטנטן מבוסס לוח mini itx , על הלוח כבר החלטתי, ומאז אבנה לבד מפרספקס,זיכרון לא בעיה. אבל לגבי אחסון - זה קצת מסובך: יש לי דיסק קשיח בגודל של 1.8 אינצ' (שנלקח מנגן X5 שהלך לעולמו בטרם עת זצ"ל) איך אני יכול לחבר אותו לממשק IDE או SATA ? אשמח לטיפים וכו' :-P עריכה: הדיסק הקשיח הוא Toshiba Mk2006GAL , http://img203.imageshack.us/img203/7471/p10100204wq.jpg האמת שאין לי מושג איך נקרא החיבור הזה...
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני לא רואה שום מקום ברור במארז Antec VSK-4000 לחיבור של SSD. האם אני צריך לקנות מתאם במיוחד בשביל זה? - - - תגובה אוחדה: - - - אפשר לסגור את הפתיל. מצאתי את הפתרון כאן.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
הזמנתי 12 חבילות מאייבורי, והם חזרו אלי ואמרו שיש להם רק 3. אני רוצה לקנות 200 או 300 דיסקים. מישהו מכיר מקום זול?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חברים שלום רכשתי לפני כ 3 חודשים HD תוצרת MAXTOR 7200/133 כנראה נדפק לי שליש מהנפח . המקום שרכשתי כבר לא קיים איך אני ממש אצל היבואן בארץ אודה על המידע והנסיון שלכם בנושא בברכה ???
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום לכולם,המש אתמול, כנראה שקרס לי הדיסק המגנטי שמכיל את רוב המידע, אבל לא את מערכת ההפעלה והתוכנות (שיושבות על דיסק אחר). אני מחפש תחליף ראוי וכלכלי להחליף את הדיסק. לא מדובר במחשב חדש ו/או צורך בביצועים עילאיים ולכן אני יכול להסתפק בדיסק שיהיה זול ביחס לנפח/אמינות וכיו"ב. צרכים: לפחות 2TB סוג עבודה: אחסון קבצים, בעיקר מסמכים אופיס וגרפיקה, המון-המון (באופן רצוף) פעילות I/O לצורך גיבויים (הכונן מועסק בגיבוי רציף לדיסק חיצוני וגם לשירותי גיבוי ענן במקביל). זול יחסית SSD/HDD - עד עכשיו עבדתי עם דיסקים מגנטים כדיסקים משניים, לדעתי העובדה הזאת דפקה את הכונן הנוכחי (ראו מטה); אבל אני לא מומחה, אז יכול להיות שעדיף לקחת מכא…
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נכנסתי להגדרות של הביוס ושמתי לי שה-SSD שלי מזוהה כ-HDD בביוס. זה בסדר או שצריך לשנות את לSSD שם ?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם יש הבדלים בין הלוחות של גיגה בייט בנושא הרייד ? מתי כדאי להתשמש בבקר ולא ביכולת של לוח האם (האם לשני דיסקים בRADE 0 יש יתרון בבקר חיצוני - ומה היתרון ? ) האם יש המלצה לגבי בקר חיצוני .? מה הם כלי ה "DEFRAG" ל RAID 0 ? איך TRIM מתפקד בסביבה של RAID 0 ? GHOST יודע לעבוד עם IMAGE של RAID-0 ?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי בעיה מוזרה בדיסק הקשיח: דיסק של Maxtor בנפח 40 גיגה (מחולק ל- 10 ול- 30). מדובר במחיצה C אשר גודלה 10 גיגה. הבעיה: כאשר אני נכנס ל- Properties של מחיצה C בכדי לראות את תכולתה, אני רואה שהיא מנוצלת בכ- 8.9 גיגה מתוך ה- 10. כאשר אני נכנס לאותה מחיצה ומסמן את כל הקבצים והתיקיות, המחשב "טוען" שהכל ביחד מנצל 4.5 גיגה בלבד! להיכן נעלמו 4.4 גיגה??? עשיתי חשיפה של קבצים מוסתרים וזה לא עזר... עשיתי ניקוי דיסק וזה לא עזר... ביצעתי אנליזה ולפיה אין צורך לעשות איחוי דיסק (לא יודע אם זה קשור)... הדיסק פורמט לפני מספר שבועות... בבקשה עיזרו לי.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בוקר טוב, מישהו יודע פחות או יותר מה מחירו של המוצר הבא : http://www.visualdg.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99_%D7%90%D7%99%D7%97%D7%A1%D7%95%D7%9F_QNAP/4xHDD/4xHDD/939-TS-459_PRO_II/
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי חבר'ה, אני חדש כאן ואני זקוק לעזרה ממכם. קונים לאחי צורב, יש לנו תקציב של 300ש'ח בלבד. עכשיו; SONY, TEAC, LG, AOPEN, MITSUMI - הם החברות היחידות שיש לטכנאיי שלי. תכננתי ללכת על LITE-ON אך הכל אזל והוא כבר לא מזמין את ה-LITE-ONים, לכן אלה החברות שיש. בכל מקרה - מה לבחור? דגם? 300ש'ח תזכרו. * מה דעתכם על הצורבים של LG?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בדקתי דיסקים לצריבה באובר ברן בנרו - TESTING - הדיסק הראשון שבדקתי היה מתוצרת טיוואנית בלתי מוכרת DV-BOSS 102% מעל ה 700 מגה הרשומים ... פשוט עלוב. הדיסק השני גם כן במהירות *24 של BENQ 103% - עשה רעש בכונן בצורה מפחידה ביותר - למזלי הבדיקה נפסקה .. דיסק של HP שקיבלתי לפני 4 שנים - 650 מגה - התוכנה פשוט לא נתנה את האופציה ... והדיסק סומן כ *16 תוצרת של MITSUI .. ולתוצאה המפתיעה - דיסק של GPT 650 מגה לפי האריזה - סומן כ 700 מגה לפי בדיקה ראשונית .. וכ- *48 - מכיוון שהדיסק נקנה לפני שנתיים אז לא רציתי להעמיס ובדקתי אותו ב *16 בלבד . את התוצאה אתה יכולים לראות בתמונה למעלה .. 124%!! אני חייב לציין שהדיסקים האלה עשו לי צרות בעבר - פשוט התקלקלו והיו בלתי ניתנים ל…
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני הולך לשפץ את המחשב רציני אז רציתי לדעת איזה הארד דיסק הכי חזק והכי טוב היום (ולמנהלים אל תגידו לי ללכת למפרטים ממליצים לא היה ממש אופציות)
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי שני דיסקים שנפחו את נשמתם לאחרונה (2TB של סמסונג ו-3TB של סיגייט) ולא כל המידע עליהם מגובה. אשמח לשמוע המלצות! תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה בהתחלה הוא לא עבד לי יעני לא היה מקוון אז התקשרתי לTMS ועזרו לי לקוון אותו הוא עבד לי בסדר עד שעשיתי רסטרט ומאז אין כלום הכונן G לא מופיע אין אפילו טמפ שלו וקודם כן היה מה אפשר לעשות?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
יש לי ssd בתור דיסק של מערכת הפעלה , ועוד דיסק HHD לשאר התוכנות . בHHD יצרתי מחיצה בשם K ואת כל הקבצים הזמנים העברתי לשם. עכשיו כל פעם שאני עושה ריסט למחשב אני מקבל את ההודעה הזאת : "one of your disks needs to be checked for consistency" ורשום שזה למחיצה K .. ואז זה עושה את הבדיקה של הקבצים והמחשב עולה . עשיו אני רוצה לעשות בדיקת שגיאות למחיצה(K) אבל אני מקבל את ההודעות הבאות ורציתי שתגידו לי מה זה אומר ? והאם אפשר להמשיך בבדיקה או שזה יעשה נזק ? (עריכה: במדריך שאמרו ליצור את המחיצה (K) כדי להעביר את הtemp אליו אמרו לפרמט ל FAT32 כדי למנוע איחוי דיסק אבל עכשיו בדקתי וwindows כן עושה למחיצה איחוי מתוזמן... אז השאלה השניה - זה האם לבטל את האיחוי למחיצה או להשאיר…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-


