עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by roeesnir,

    OCZ Agility 2. 120GB צריך להגדיר משהו בביוס? במערכת ההפעלה? (Win 7 32Bit) תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  2. מה ההבדל בין http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=5638&CatCode=399 לבין http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=8782&CatCode=399 ומה עדיף לי?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by igalln,

    הי יש לי בעיה רצינית, אני לא יכול להחליט האם לקנות את הצורב של ASUS או LITEON מצד אחד כולם מדברים על LITEON כדבר הכי שווה לקנייה אבל מצד שני ASUS זה חברה עם שם רציני ביותר. לכן אני שואל את עצתכם תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. שלום מחפש תוכנה שמאפשרת לראות כמה שעות עבודה יש לדיסק הקשיח של WD. אני אמור לקבל דיסק קשיח לאחר שהפעלתי אחריות על דיסק שהתקלקל,ואני מעוניין לדעת אם קיבלתי דיסק חדש. ידוע לי שבתוכנת היצרן:"לייפגארד דיאגנוסטיק" אין אפשרות לקבל את הנתון שאותו אני מחפש. תודה מראש לעוזרים

  5. Started by amirx19,

    האם התוצאה תקינה? מדובר בשני דיסקים של WD בני 3 בערך. RAID 0. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. גם חברת הענק האמריקאית מבצעת את המעבר הרשמי לטכנולוגיית ה-3D NAND, ואנחנו מחזיקים אצבעות לכך שזה יסייע למחירים להתכווץ לכתבה

  7. Started by Impreza,

    יש לי מחשב חדש יחסית עם הארדיסק של WD120G JB שאני פותח תמחשב לפני שהוא מעלה את הווינדוס זה רושם A disk read error occured ואני צריך לעשות ריסטרט וזה עוד פעם חוזר כשאני מוציא את הכבל IDE של ההארדיסק זה מסתדר ומעלה את הווינדוס עד הפעם הבאה שאני עושה ריסט מה הבעיה פה?

    • 22 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. אני רוצה לקנות צורב DVD חדש. קראתי את האשכול עוגן עם כל הצורבים ואני נוטה לכיוון ה-LG SUPER MULTI.. אני סבבה עם LG יש לי מסך שלהם, טלויזיה שלהם, צורב שלהם, ואני מרוצה. אבל לסופר מולטי הזה אין LIGHT SCRIBE, ומכיוון שהבדל המחירים לא כזה גדול חשבתי כבר לזרוק עוד איזה 10 שקל בשביל הפונקציה המגניבה הזאת.. אבל אני רואה שכמעט אין כאלה אני קונה את הצורב מ-SKYPC [אלא אם כן יש לכם מקום זול יותר באיזור השרון] יש הצעות ?

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by leyaniv,

    כרגע יש לי במחשב שלושה כוננים של 250GB מחוברים ב-RAID5. במטרה להפוך את המחשב לשקט יותר ומהיר יותר, הזמנתי כונן SSD 32GB מסוג SLC תוצרת Samsung וכונן WD 640GB. אני רוצה כמובן להתקין על ה-SSD את מערכת ההפעלה (Vista 32bit) ולהשתמש בכונן הקשיח לאחסון, אולי אפילו נשלף. יש לי התלבטות בין שתי אפשרויות שנראות לי הסבירות ביותר: 1. לקנות כונן קשיח נוסף זהה ולעשות משניהם RAID (שחלקו יהיה RAID0 עליו יהיה ה-Page File) אבל אז אני צריך לוותר על האפשרות לשלוף את הכונן הקשיח מהמערכת כשהוא לא בשימוש... 2. להשאיר את ה- Page File על ה-SSD, כשהפחד העיקרי הוא מקיצור חייו של הכונן. האם צריך לדאוג מאורך חייו של הכונן? מה לדעתכם עדיף? אשמח גם להצעות אחרות... אולי לבטל את ה Page File לחלוטין? בנוס…

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by m_g,

    לפני שנה קניתי מחשב מאיזה חברה חאפרית בעיתון חודש אחרי שקיבלתי את המחשב היה לי הפסקת חשמל ומאז הדיסק קשיח לא מגיב! ניסיתי לפרמט אותו עם כל תוכנה ובכל צורה שרק אפשר אבל תמיד המחשב נתקע לי כשאני מנסה לפרמט אותו בקיצור הדיסק קשיח ניזוק באופן רציני זה דיסק קשיח מסוג MAXTOR DIAMOND MAX 10 200 GB ניסיתי לחפש את החברה שממנה קניתי את המחשב אבל לצערי זרקתי את כל הקבלות של המחשב ואין לי מושג איך קראו לחברה שממנה קניתי את המחשב. יש למישהו מושג לאן צריך לשלוח אותו כדי לתקן אותו?

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by x-dream1,

    קניתי מחשב חדש AMD XP200 לוח GIGABYTE ....... איך מציגים את הטמפ' של WD 80GB 8MB ? במחשב הישן יש לי HD IBM40GB והטמפ' מוצגת ב-SPEEDFAN בלי בעיה

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. שלום לכולם. אז קודם כל, אני יודע שהנושא הזה נטחן מכל כיוון אבל אני מקווה שהשאלה שלי מתאימה פה. (חיפשתי ולא מצאתי). התעדכנתי פה בפורום שאנשים פה קונים מדיות DVD-R מOffice Depot , של Verbatim (נדמה לי שככה כותבים) במבצעים שלהם. מחר אני מתכונן ללכת ולקנות כאלה מאופיס דיפו בתל אביב (מקווה שיהיו בחנות). השאלות שלי הן- 1. תוצרת איזו מדינה הכי מומלץ לקנות את המדיות הנ"ל? 2. אם הם לא יהיו על אילו מדיות אחרות אתם ממליצים מאותה חנות ותוצרת איזו ארץ ? (אשמח אם תסבירו איך לבדוק את המדיה קוד בחנות לפני הקנייה). 3. אילו מדיות CD-R אתם ממליצים? חשוב של חברה איכותית כי הקודמים היו של סתם חברה והצורב שלי (Nec3540) לא היה מסוגל לצרוב במהירות של יותר מ8X . 4. מה המחירים של המדיות (D…

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by questionman,

    יש לי Dell Inspiron 1764. האם הכונן הזה יתאים לו?

  14. אהלן יש לי כונן נייד 500 גיגה שאני משתמש בו לצורכי עבודה, אני מנייד את הקבצים שלי על הכונן הנייד ועוד עליו גם כן בבית ובעבודה, הייתי רוצה לדעת כיצד אני יכול לסנכרן ולגבות אוטומטית כל מה שאני עושה . נגיד לכונן שיש לי במחשב, כונן 500 גיגה שכל איזה כמה זמן או אוטמטית או באמצעות תוכנה יבוצע גיבויי מהכונן הנייד לכונן הפנימי שבמחשב, ככה שבמידה ואחד הכוננים יתקלקל/יגנב וכ'ו יהיה לי תמיד גיבויי של כל הקבצים החשובים שלי . תודה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by nadav1379,

    אני רוצה להוסיף R DISK ואני לא יודע איזה אני רוצה עוד 80GB אתם יכולים בבקשה לומר לי איזה חברה כדי לי

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  16. Started by e.t,

    חבר שלי רוצה לקנות צורב DVD : Sony DRX-500UL http://www.bizrate.com/marketplace/product_info/details__cat_id--406,prod_id--7160984,name--Sony%20DRX%2D500UL.html הוא שאל אותי (ולא ידעתי בוודאות, למרות שנראה לי שכן), האם הצורב משמש גם כנגן DVD? אני יודע שהכונן יכול לקרוא DVD, אבל האם הוא יכול לנגן סרטים (אולי זה קשור למפענח או משהו?) כהערת אגב, לי יש כונן DVD רגיל במחשב (טושיבה), ואני יכול לראות באמצעותו סרטי DVD, אבל מה עם הצורב?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by Meturlal,

    קניתי כונן SSD מדגם Crucial M4 128GB, שדרגתי את הקושחה ל-040H. התקנתי Windows 8 מחדש, ביצעתי Restart פעם ראשונה והכונן נעלם. ה-BIOS לא מראה אותו בכלל (קודם הוא כן הראה). ניסיתי לבצע Power Cycling, אך ללא הצלחה. יש עוד הצעות? בתודה מראש!

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by winner,

    שלום חברים בשעה טובה, הגיעו הדיסקים שהזמנתי - EVO 850 250GB ושני דיסקים מכאניים Seagate 4TB שיחליפו את הדיסקים הקיימים. (בהזדמנות זו, אציין לשבח את השירות היעיל של פלונטר - ההזמנה בוצעה ביום ראשון והדיסקים הגיעו אליי היום בצהריים) לוח האם שלי הוא GA H77-D3H שיש לו 4 פורטים של SATS2 ו-2 פורטים של SATA3, כיום מחוברים כוננים רק ל-SATA2 - כונן של 500GB בודד שהוא כונן המערכת C, שני כוננים של 2TB ב-RAID1 לנתונים וכונן DVD. הכוונה היא להחליף את כונן המערכת ב-SSD ואת כונן הנתונים ב-RAID1 חדש של 4TB, כאשר ה-SSD יחובר לפורט פנוי של SATA3 ולאחר פינוי כונן C, יחוברו שני הדיסקים הנוספים ל-SATA2 (זמנית ינותק ה-DVD) ולאחר הגדרת מערך RAID1 חדש, תבוצע העתקה של החומר מהדיסק…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  19. שלום חברים, רציתי בבקשה לדעת על איזה הרד דיסק 250GB SATA 1 אתם ממליצים לרכוש? תודה רבה.

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by michmich99,

    היי, אני צריך לבצע רכישה של כונן SSD בגודל 4TB, הייתי מעדיף NVME אבל לצערי הוא יקר יותר. ההתלבטות שלי היא לגבי מס' דגמים אבל היייתי מעדיף לרכוש מה שלדעתכם ומניסיונכם אמין יותר ומומלץ. כמובן שאם ישנן הצעות לגבי דגמים אחרים מאלו שהזכרתי, אז אשמח אם תוכלו לייעץ. חיפשתי 4TB של crucial אבל לא נראה לי שיש דבר כזה (לפחות לא באמאזון)?! Western Digital 4TB WD Blue 3D NAND Internal PC SSD - SATA III 6 Gb/s, 2.5"/7mm, Up to 560 MB/s - WDS400T2B0A מחיר - 1530 https://www.amazon.com/gp/product/B07QV3XGCP/ref=ox_sc_act_title_1?smid=ATVPDKIKX0DER&psc=1 Samsung SSD 870 EVO Form Factor 2.5 Inch Intelligent TurboWrite…

  21. שלום, אני בוחן כרגע את ההשתלמות של אפיק רכישת מחשב יד שניה, ואת העלויות הנלוות. האם לדעתכם ניתן לרכוש מחשב מיד2, נניח ב500 ש"ח, לחבר אותו לחשמל ולהתחיל לעבוד כרגיל, או שאני צריך להחליף את הדיסק הקשיח (ב 250 ש"ח נוספים)? למה עלי לצפות בעבודה כזאת(עם הכונן המשומש)? מה עלי לבדוק בדיסק בעת הקניה(/אחריה)? מה יכול להשתבש בתסריט הרכישה המדובר (מבחינת הדיסק הקשיח)? איזו עוד שאלה הייתי צריך לשאול אתכם ולא שאלתי? תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by sEEdy,

    אני מעוניין לפרמט את המחשב שלי לקנות SSD ולהתקין עליו את המערכת הפעלה ואני לא מעוניין להוציא יותר מידי כסף עליו, מה הSSD הכי טוב שיש במחיר הזה?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by jackhammer,

    האם מערך רייד 1 מציע שיפור בביצועי הקריאה? אני יודע שלכל בלוק מידע יש העתק שלו בדיסק השני אך האם ההעתק שוכב ב STAND BY עד שהראשון קורס? או שהוא נמצא בשימוש כדי לעשות LOAD BALANCING על הדיסקים ולהגביר את ביצועי הקריאה?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. מה האופציה הכי טובה?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. שלום אנשים, הרצתי היום בדיקת chkdsk שיגרתית דרך התוכנה המובנית של windows 7 ולהפתעתי היה רשום 8kb in bad sectors. המחשב שלי עדיין לא בן שנה... צריך לממש אחריות? זה בכלל מכוסה באחריות? לרוץ לעשות גיבויים או שאפשר לישון בשקט? תודה אנשים. (אגב הדיסק הוא samsung spinpoint F3 500gb)

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים