עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום אני מחפש כונן קשיח פנימי 2TB או 3TB איכותי להוסיף למחשב WINDOWS 7 ULTIMATE 32BIT האם עדיין מומלץ על HD204UI המופיע בשרשור הדביק? מה דעתכם על הכונן הזה? http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=best&uin=12111 בכל מקרה, מה ההבדלים למשתמש הממוצע בין 5400\ 7200 סיבובים? הכונן לא ישמש למערכת ההפעלה,אולי למשחקים,בעיקר לסרטי HD וכו', מה כדאי? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. האם כונן לוונדוס 10 הכי טוב לכל מטרה M.2 ? פעם קראתי שיש עם זה בעיה האם כונן M.2 כמו 960 של סמסונג נותן שידרוג בכל דבר טוב יותר מ- SSD ?

  3. Started by Rom_as10,

    שלום אני רוצה לקנות כונן SSD 60 ג'יגה מספיקים לי ראיתי את שני הכוננים האלה: OCZ Solid 3 2.5'' 60GB SSD SATA III MLC Retail‎ ב495 ש"ח ‏OCZ Agility 3 2.5'' 60GB SSD SATA III MLC Retail‎ ב450 ש"ח מה אתם אומרים? איזה עדיף? הם טובים בכלל? יום טוב

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by psybrain,

    1TB 7200RPM 32MB, SATA II HD103SJ Caviar Black 1TB 7200RPM, 64MB, SATA III WD1002FAEX‎ מי יותר טוב ? מי יותר מהיר ? מי יותר אמין ? מי יותר שווה תכסף ולמה ?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. של הדיסק הקשיח(קניתי WD2500KS אתמול ).משום מה לא אהבתי את הפרטישן.אני חושב על Acronis Disk Director Server 10.0

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by ido135,

    מחר אני מזמין מחשב חדש ולקחתי את הכונן הזה כחלק מהמפרט אני אמור לחשוש מהבאג של המהירות קריאה/כתיבה או שהחנות קיבלה מלאי מהשבוע שבועיים האחרונים עם הקושחה האחרונה ואם לא איך אני מעדכן קושחה לכונן והאם זה כרוך בסיכונים וכאלה? לבנתיים ראיתי את זה http://www.samsung.com/global/business/semiconductor/minisite/SSD/us/html/support/downloads.html

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. אבל את הכתובת המדוייקת? אני לא מצליח למצוא באתר שלהם... תודה, יאן

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by manga05,

    היי, נתקלתי בבעיה, אשמח אם תוכלו לעזור.. מידע טכני רלוונטי : הותקן wxp sp2 חדש , הבעיה מתרחשת לא רק בהארדיסק אחד , הראשון הבעייתי הוא 80GB W.D 7200RPM והשני דומה - 160 גיגה. ההארדיסק של ה 160 בן שנה ומשהו שחשוב לדעת הוא שעד עתה הוא היה במחשב שלי ולא זכורה לי בעיה איתו כמו שאני הולך לתאר (אבל יכול להיות שכן היה ולא שמתי לב? - אם יש ספק שזו הבעיה, אני אנסה שוב, אנא המשיכו לקרוא) הבעיה קיימת גם לאחר שפירמטתי את המחשב. והתקנתי הכל מחדש. התסמינים : כאשר עושים משהו שמערב קבצים בהארדיסק - ההארדיסק כל הזמן חושב וגם -הנורית של הארדיסק נדלקת ונכבית (כאשר רוב הזמן היא דולקת ומדיה פעם מפסיקה - משהו כמו 90% דולק מהזמן 10% לא דולק) יש לציין שכאשר המחשב לא צריך את ההארדיסק, הוא שקט ולא …

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. יכול להיות SATA ויכול להיות IDE...אולי 8 אולי 2 מגה באפר....חברה יכול להיות הכל....אני משער של היטצ'י....שווה קניה.??

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. אני יכול להוציא ולהכניס כבל SATA כשהמחשב דולק?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. מתכנן לקנות בKSP ולא יודע באיזה מהם לבחור אין לי TYPE-C במחשב יש לי רק 2/3- USB

  12. שלום, היה לי בעיה עם אחד הכוננים שלי במחשב והחלטתי לפרמט את המחשב בתקווה שהבעיה תיפטר (המחשב פשוט הפסיק לזהות לי אותו). פירמטתי את המחשב וזה עדיין לא עבד, החלפתי את הסלוט של הכונן ועכשיו הצלחתי לגרום למחשב לזהות אותו, אבל אני צריך לאתחל אותו לפני שאני משתמש בו. הבעיה היא שעל הכונן יש מידע שאני רוצה לשמור ובאיתחול הכל ימחק, איך אני יכול לשמור את כל המידע לפני האיתחול? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by Crossair,

    ראיתי שה + נורא יקר ... האם זה שווה את זה? על הדרך.. תוכלו להמליץ לי על דיסקים טובים במחיר זול ? תודה רבה.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by Dante 9,

    1. I have PlexWriter 40/12/40A 1.01 and i'm trying to update my frimware but all i get is this message: 2. Every time i'm burnning ISO or BIN file with the Cuesh*t i'm keep getting this message when i'm press on the SETUP file or the autorun in the CD: I have try to burn with BenQ Media on speed of X12 X16 although the media support up to X24 and I have also try to burn with Plextor RW media on speed of X4 X10 X12 (the media support up to X12). I have tried every burn on 3 different softwers: CDRWin 3.9B, FireBurner 2.1.7 and Nero Burning Rom 5.5.9.14. 3. When i'm burnning data (I try to burn only data so far) with Nero Burning Rom 5.5.9.14 the nero announce tha…

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. אני צורב עם nero עשיתי מאז שקיבלתי אותו איזה 15 צריבות ועכשיו עושה לי בעייה כזאת: אני בא לצרוב הכל טוב מתחיל לצרוב מגיע לאחוז אחד ואז זה כאילו לא צורב האחוז לא עולה הזמן של הצריבה זז ולא נגמד והמחשב לא תקוע מה הבעייה של זה??? בבקשה אנשים אתם מבינים יותר ממני תעזרו לי!

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. אני ממש טרי פה בפורום, ולכן אני לא בטוח במאת האחוזים שאני כותב במתקום המתאים, אם לא תקנו אותי. לעניין, קניתי לפני שבוע דיסק קשיח פנימי של 500 JB , אך לאחר פתיחת המארז של המחשב שלי בעזרת חבר שלי (אני עצמי לא מבין במיוחד) התברר לי שאין לי מספיק חיבורים בלוח אם. בכל מקרה, קניתי מארז לדיסק הקשיח, ככה שישמש בעצם, בתור דיסק קשיח חיצוני. לאחר הרבה התרוצצויות בין החנויות שבהן קניתי את המוצרים, חזרתי הבייתה בתקווה שהכל יהיה בסדר. אך כאשר אני מחבר את המארז שכולל בתוכו את הדיסק הקשיח למחשב, עולה הודעה כזאת"אחד מהתקני ה-USB המחוברים למחשב זה פעל באופן בלתי תקין ו-WINDOWS אינו מזהה אותו" נכנסתי למחשב שלי ומשמה למאפייני מערכת ומשמה לחומרה, וכתוב לגבי אותו חיבור "התקן לא מוכר" ושעושים ע…

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. המותג הזה LaCie, מכירים? יש נסיון? מי היבואן? מה יש בפנים, כלומר איזה דיסקים מכניסים היום לקופסאות "2.5 שהם מוכרים כדיסק חיצוני בחיבור USB? כתוב "אחריות לשנתיים על ידי BUG" . האם זה אומר שמדובר ביבוא "מקביל" והאחריות עלולה להיות בעייתית? ראיתי בחיפוש שאלות דומות מלפני שנה ושנתיים על המותג הזה, ונכתב שמוכנסים לשם דגמי היטאצ'י מרעישים. זה עדיין כך היום?

  18. שלום ובוקר טוב לכולם! קיים אצלי במחשב מערך raid 5 של 5 דיסקים של 1.5T לאחרונה הלך לעולמו דיסק קשיח והתוכנה Intel Matrix Storage Manager מבקשת ממני להחליפו. OK אין בעיה כבר עשיתי את זה בעבר. השאלה היא אם אני יקנה דיסק קשיח של 4T המערך יקבל אותו במלואו ואז אני יקבל נפח גדול יותר או שאני יקבל נפח זהה למערך הקודם בגלל המוקבלות של שאהר הדיסקים? יש?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. עשיתי כמה שינויים בביוס שרציתי לבטל והחזרתי את ההגדרות למקור. הבעיה שדיסק מערכת ההפעלה הוא RAID0 שמורכב משני SSD. אני עדיין יכול להציל את הדיסק? תודה רבה לעוזרים - - - תגובה אוחדה: - - - הבעיה נפתרה! אפשר לנעול ותודה בכל מקרה

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by tombraider,

    שלום חברים, רכשתי כונן SSD גירסה 1.27של חברת OCZ VETREX 2 90 GB הוא מותקן על לפטופ של HP דגם TABLET TX2500 ומערכת הפעלה WIN 7 HOME PREMIUM 32 BIT הפעלתי את ה TRIM ואין לי בביוס אפשרות להפעיל את ה HACHI במנהל ההתקנים סמנתי ב וי את כתיבת המטמון לזמין בהתקן בדקתי עם כמה תוכנות בנצ'ים את המהירות והם לא בכיוון של מה שהיצרן אומר קריאה 285 כתיבה 275 צרפתי תמונות של מבחן הביצועים השאלה שלי היא איך ניתן להגביר את הביצועים בתודה ויום טוב לכם [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by g-a-l,

    שלום לכם יש לי צורב DVD של NEC דגם ND-3520A ויש סוגים מסוימים של DVD צרובים שהוא לא קורא וזה מאוד מוזר לי הדיסקים אותו פורמט DVD-R כמו שהצורב עצמו צורב ומה שהוא צורב הוא קורא וומה שאחרים צורבים הוא לא קורא מה אפשר לעשות ? תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. שלום, אני מתכנן כרגע בניית מחשב לצורכי עבודה. מדובר על מחשב אחד ולא מערך של מחשבים ברשת מקומית. אני צריך לגבות את חומר העבודה היום-יומי שלי, מסמכים מנהלתיים ואת כל חומר הנהלת החשבונות שמרוכז בבסיס נתונים אחד. אלו חומרים שניתן להגדירם כחיוניים ואיבוד מידע יכול להיות מאוד בעייתי. כיום החומר מרוכז בכונן אחד ומתבצע גיבוי יומי ושבועי לכונן נוסף (כך שיש לי שני עותקים מכל קובץ - מקור וגיבוי). אני בעקרון מעוניין בשרידות המידע הגדולה ביותר שאוכל להשיג באמצעות כוננים קשיחים (אין לי כרגע את האפשרות לרכוש טייפ גיבוי). גודל המידע הנוכחי הוא בערך 30GB וכל שבוע גדל בממוצע ב-20-50 MB בממוצע. חשבתי על מערכי הגיבוי הבאים: 1) מערכת בת 2 כוננים. אחד למערכת ההפעלה ולחומר עצמו והשני לגיבויים ה…

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by lipa,

    סליחה על הבורות , אבל שניהם X16 , אז איפה בדיוק ההבדל ? ,(הבנתי שהוא יותר מהיר במשיהו ) , במה בדיוק ?

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by yotamavi,

    שלום לכולם, אני מחפש כונן חיצוני קשיח על מנת לגבות מידע מהמחשב שלי . אני מחפש נפח של 320-500GB. חשוב לי לדעת האם ניתן להשתמש בכונן הקשיח (כאשר הוא מחובר בחיבור USB 2.0) לשימוש שוטף למשל לצפות בסרטי HD דרכו כשהוא מחובר למחשב או שהמהירות לא מספיקה? קראתי את האשכול הנעוץ ועדיין לא הצלחתי ממש להבין.. ובנוסף אשמח לקבל המלצות לדיסקים קשיחים בנפחים שביקשתי, אין תקציב אבל אשמח לקבל מכל רמות המחיר ולדעת את ההבדלים ביניהם (והאם התוספת שווה)

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by hz707,

    מה ההבדלים בין דיסק SSD לנייח ולנייד של אותה חברה באותו נפח . אם אני רוצה את זה לנייח האם יש סיבה שאקנה את הגודל הקטן יותר של נייד ומה השיקולים אם בכלל קיימים כאלו. 2. מה המציין במקט של הדיסק שמאפיין גודל של נייד ומה של נייח ( ראיתי מספרים כמו 1.8 ו 2.5 אבל אני לא בטוח ) חוץ מזה יש מן שסי מפח כזה שאמור להגדיל אותו לתושבת של נייח אבל מהתמונות באינטרנט לא ממש הבנתי מתי צריך את זה .

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים