עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by tendo,

    שלום לכולם, לאחרונה התחדשתי במחשב נייד (Dell 5470) בגירסא עם ה SSD של 128GB. כרגע על המחשב הנייח שלי יש SSD של 250GB. אני רוצה להחליף בין שניהם כאשר על כל אחד מותקנות מערכת הפעלה+ תוכנות בלי לאבד את המידע. האם מישהו מכיר תוכנה שיכול לעשות זאת? או לחילופין דרך אחרת? אני רק אציין כי במחשב ישנה מחיצת שיחזור. תודה מראש לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by shirang,

    אני רוצה להוסיף זיכרון למחשב, לא בהכרח נייד הפיתרון הנוח ביותר(לא יודע לגבי מחירים) שראיתי הוא זיכרון נייד של כמה גיג'ה טובים.. 10 או 20 לא ממש משנה לי האם ההתקנים האלה מומלצים? מה טווח המחירים של כזה מוצר? ראיתי דיסק און קי של 2 ג'יגה בכמה מאות שקלים.. נראה לי ממש יקר.. ולא חשוב לי גודל המארז שלו אני רק רוצה יותר מקום לקבצים... מה אתם אומרים?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. אם נשים לרגע את הדיון באיזו מדיה כדאי ועדיף לגבות את המידע שלנו, הנה כלל אצבע למה שנחשב כמוסכמה לצורת גיבוי אולטימטיבית, אם כי תמיד יש מה לשפר ... Regardless of whether you're storing your data on a hard drive or a solid state drive, you should still be using the 3-2-1 rule where you keep three copies of your data on two different mediums with one copy stored off-site. This is where cloud storage and cloud backup services can be a godsend since companies storing customer data in the cloud are more likely to replace faulty drives (as well as have their own backup processes) to ensure that your data is stored safely and securely. נו, מכאן בר…

  4. Started by Animor,

    שלום, רכשתי SSD ואז גיליתי שבמארז (TT) יש מקום רק לכוננים של 3.5. איך אפשר לחבר את ה-SSD? תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. שלום רב קודם כל אני די חדש פה אז אני מקווה שאני מפרסם במקום הנכון.... יש לי הארד דיסק נייד של חברת verbatim (המחשב מזהה אותו כסמסונג) 250 ג'יגה שלפני כחצי שנה פורמט בטעות. לאחר הפירמוט לקחתי אותו לטכנאי ששיחזר לי את ההארד דיסק במלואו והכל עבד טוב ויפה לפני כמה ימים חיברתי אותו למחשב (לא שלי אלא של אחי הקטן) שמסתבר שהUSB בו די דפוק, וכשחיברתי אותו הוא נתקע בAUTOPLAY ולא זז הוצאתי אותו ומאז ניסיתי לחבר אותו בכמה מחשבים, וכולם מזהים אותו אבל כאילו הוא ריק, בלי מידע בכלל, וחלק מהמחשבים אומרים לי שצריך לפרמט לפני ההפעלה היה לי עליו מלא מלא מלא דברים חשובים ואני די תקוע פה, אז אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור עם עצה טובה מה לעשות כי זה די מדאיג אותי תודה רבה רבה רבה לכל מי שיעזור …

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. אז ככה אני בסוף השבוע הבא טב לדרום אמריקה למשך חצי שנה . חברים שלי שהיו שם כבר אמרו לי שהמחשבים שיש שם מרובים בווירוסים . האם יש איזה תוכנה שאני יכול להתקין על הדיסק קון קיי ככה שהוא לא יקבל וויריסים? הדגם של הדיסקון קיי הוא SANDISK CRUZER SLICE בתודה מראש

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. שלום לכולם! ברצוני לדבר על הדיסק הקשיח מסוג RAPTOR. קודם כל חובה לציין ש-RAPTOR עובד במהירות 10K כלומר 10000 RPM (סיבובים לדקה). RAPTOR מחולק לשני קטגוריות: 1. 8 MB CACHE 2. 16 MB CACHE הנפח של RAPTOR הוא: 36GB או 74GB או 150GB World's fastest SATA drive: 10,000 RPM, 4.5 ms seek, 8 MB cache With a next-generation SATA interface, 1.5 Gb/s data transfer rate, native command queuing NCQ המחיר נע בין 126$ ל- 280$ כל המעוניין להגיב ולפרט מוזמן, במיוחד עם הוא כבר משתמש באחד כזה. חשוב גם שהאחרים ידעו האם שווה להשקיע סכום כזה כדי לשפר ביצועי מערכת הפעלה והתוכנות

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by Dante 9,

    מה הייתם אומרים על הרעיון לקנות HD של 120 GIGA (אני חשבתי על ה- WD 120GB 7200RPM 8MB) ולהכניס בו רק סרטים?! הרבה יותר נוח מדיסקים אני חושב לא?! תגידו כמה ג'יגה יש בסרט DVD? האם המדיות של ה- 4.7 (מה המחיר שלהם דרך אגב) מספיקות לכל הסרטים? האם באמת יש צורך במדיות של ה- 9.7 ג'יגה (חוץ מגיבוי)?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by poyzon,

    אני מעוניין לדעת מה זה DMA,ULTRA DMA,PIO....וכול מה שיש באזור של זה אני מאמין שהבנתם אותי.... וגם איך אני משנה מצבים ואיך אני יכול לדעת באיזה מצב הכונן עכשיו....? תודה רבה ......

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. מהיכן ניתן לקנות חבילות DVD של ורבטים במחיר הכי זול שיש? אופיס דיפו? (או במילים אחרות - המבצע של השני ב50% עדיין קיים שם?) תודה ענקית! :-*

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by smootskin,

    שלום חברו'ס אני רוצה דיסק קשיח חיצוני של 1TB עד - 700 ש"ח אם אפשר במחיר נמוך יותר זה יהיה מצוין חשוב שיהיה מהיר, חיבור USB, הגודל לא כל כך משנה - העיקר שיהיה נייד. אין לי כל כך סבלנות להרכיב אז אם יש משהו ששווה קנייה בלי להרכיב אז עדיף, אם עדיין מומלץ לקנות בחלקים אז שיהיה... עשיתי חיפוש בפורום ואני עדיין לא יודע... אשמח לעזרה תודה

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. שלום לכולם, יש לי סטרימר של Xiaomi Minibox S וכונן של Western Digital מחובר אליו יש לי גישה לכונן, ואני יכול להציג ולהפעיל את הקבצים שבו, אך כאשר אני מנסה לערוך שמות קבצים או למחוק, מוצגת לי הודעת שגיאה של בעיית הרשאה. דברים שניסיתי לעשות אך לא הצליחו 1. להפעיל את ההגדרה של שינוי שם ומחיקה של קבצים דרך הגדרות האנדרואיד TV. 2. לנסות לערוך / למחוק קבצים דרך מנהלי קבצים שונים למיניהם דרך חנות האפליקציות של גוגל + מנהל הקבצים של Kodi. שני רעיונות שלא ניסיתי 1. ישנה אפשרות בהגדרות של הסטרימר לפרמט את הכונן החיצוני כך שיעבוד אך ורק עם הסטרימר הזה - אני לא יודע אם זה רעיון חכם, אם יש המלצה אשמח לשמוע. 2. ה…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by sim,

    אם אני מתקין את מערכת ההפעלה + משחק על כונן SSD האם הגרפיקה תהיה יותר טובה מאשר התקנתה על דיסק קשיח רגיל. זה מעניין כי עד כה כרטיס המסך היה אחראי על הגרפיקה.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by eyal00,

    שלום, יש לי הארד דיסק של סמסונג 1TB שמחולק לשני מחיצות C מערכת ההפעלה וG המחיצה השניה. משום מה המחיצה של G נעלמה מהמחשב שלי. כשאני נכנס לניהול דיסקים אני רואה את המחיצה השניה נמצאת שם אבל לא פעילה. זה קרה אחרי שהתקנתי היום PARTITION MAGIC,לא עשיתי שום פעולה בה ,אבל התוכנה עשתה בעיות אחרי ההתקנה וגם סירבה להימחק.מחקתי אותה בעזרת תוכנה TOTAL UNINSTALL גם הייתה לי תקלה של BOOTMGR MISSING אבל טיפלתי בה. לא מצאתי דרך להחזיר את המחיצה לפעילה דרך הניהול דיסקים... מה אפשר לעשות?

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by Hagaix,

    הסמסונג f3 שלי נפטר לאחר 3 וקצת שנים, וזה דיי טראומתי. אני מחפש משהו אמין, עם מוניטין טוב, לפי מה שראיתי יש בדיוק אותם מוצרים שהיו כשקניתי את הכונן הזה, אז אולי יודעים טוב יותר מה אמין ומה לא. מחפש משהו במחיר סביר, עד 350 שקל בערך, אעדיף לא לרדת למשהו איטי יותר כמו הווסטרן דיגיטל גרין, אבל כן חשוב לי מאוד אמינות. יש משהו מיוחד או שפשוט לקחת בלו או ברקודה איפה שהוא במחיר זול וזהו? תודה מראש כמובן.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. יש לי 4 דיסקים קשיחים של חברת ווסטר דיגיטל 2 של 120 גיגה ו2 של 80 כולם סאטה. האם ניתן לבנות מהם מערך רייד0?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by omri_ro,

    התקנתי במחשב אחד כזה ואני לא מוצא נתונים לגבי הבקר שלו. במחשב אחר שבו התקנתי SSD של ADATA S510 מצאתי ללא שום בעיה את נתוני הבקר בעזרת AIDA64 (SORAGE->ATA->CONTROLLER TYPE) משום מה בSAN DISK זה לא מופיע,אשמח לקצת עזרה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  18. הכוננים הארגוניים החדשים של הענקית הקוריאנית מנצלים את טכנולוגיית ה-V-NAND על מנת לספק לנו נפח גבוה במיוחד לכתבה: http://hwzone.co.il/רואים-תוצאות-סמסונג-משיקה-כונני-ssd-בנפח-4/

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by nissan.elgavy,

    שלום, יש ברשותי סטרימר - xtreamer pro עם הארד דיסק 2 טרה בייט של WD, בדרך כלל אני מעביר להארד דיסק (בעזרת חיבור כבל) מידע מהמחשב אולם עכשיו כשאני מחבר את הסטרימר המחשב פשוט לא קולט את החיבור. כאילו אין שום חיבור למחשב. נכנסתי להתקנים בלוח בקרה, ודווקא הוא כן הוסיף את ה SATA USB COMBO (ככה זה נקרא ב'התקנים של המחשב') אבל משום מה אין אפשרות לפתוח את ההארד דיסק עצמו מהמחשב (מוזר..) כמו כן, ניסיתי להפעיל את הסטרימר- גם הסטרימר עצמו לא מזהה את ההארד דיסק, פשוט לא מזהה, כאילו הוא לא קיים. מוזר מאוד. למישהו יש אולי דרך לתקן את העסק הזה ?

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by popy2301,

    שלום למבינים אני רוצה לקנות ארדיסק PCI-E למחשב של הבית שמיועד להכול סרטים , תוכנות , משחקים http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820227745&nm_mc=OTC-Froogle&cm_mmc=OTC-Froogle-_-Solid+State+Disk-_-OCZ+Technology-_-20227745 האם הארדיסק הזה נמכר בישראל ואיפה ניתן לקנות אותו בישראל ? במחיר הכי טוב האם מהירות התקנת ווינדוס , תוכנות , ישתפר מאוד לעומת RAID מכני ?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by eins,

    שלום לכל המומחים, אני מעוניין לבצע התקנה חדשה של win10 ואני רוצה לקנות כונן חדש לצורך ההתקנה. יש לי לוח אם Gigabyte X99 Gaming 5 יש לו חיבור של M.2 אבל ממה שהצלחתי לקרוא הוא תומך במקסימום 10G העברה אז האם בכלל משתלם ללכת לכיוון M.2 או לקנות SSD ? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. ערב טוב אני מבקש המלצה לכונן חיצוני 2.5 בגודל של 500 ג'יגה ללא חיבור לחשמל מצאתי שני כוננים שנראים סבבה וגם המחיר נראה טוב הנה שניהם: 1- http://www.ynet-shops.co.il/Sales/SaleDetails.aspx?AuId=7735475 2-http://www.ynet-shops.co.il/Sales/SaleDetails.aspx?AuId=7737358 איזה עדיף? תודה רבה ליאור

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by uokie,

    אני רוצה לרכוש מארז חיצוני וכונן 1-2TB. כמובן שהכונן יהיה SATA. איזה מארז צריך? מזה ESATA? אשמח להמלצה על מארז ספציפי? והאם צריך ספק חשמלי בנוסף לחיבור USB? אני כמובן רוצה לחבר את הכונן הקשיח דרך USB למחשב. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by leyaniv,

    בתור הקדמה, יש אצלי במחשב שלושה כוננים קשיחים שמחולקים לשני מערכים. הרוב ב-RAID5 וחלק קטן ב-RAID0. לפני שבועיים העברתי את מערכת ההפעלה לכונן SSD נפרד. רציתי לשתף אותכם במה שקרה לי בשעה האחרונה. התחלתי לנקות את החדר והזזתי את המחשב (הוא על משטח גלגלים) כדי לנקות מאחוריו ושמעתי ממנו רעש מוזר. הסתכלתי על המסך, הזזתי את העכבר, ראיתי שהכל מגיב כולל הכוננים והמשכתי לנקות. כשסיימתי לנקות הזזתי את המחשב חזרה ושמעתי שוב פעם רעש מוזר, אבל הפעם היתה הודעה בשורת המשימות שלא ניתן לגשת לכונן מסויים. ניסיתי לפתוח חלונות או לעשות ריסט אבל הכל היה חצי תקוע. לחצתי על כפתור הריסט והתפללתי. כהמחשב עלה שמעתי רעש של נקישות SEEK חזקות מאד כל שנייה והמסך של ה-RAID כתב ששני המערכים אצלי במצב FAIL…

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by DorM,

    לא מבין בזה כלום. מעוניין לקנות בשביל לחבר לXBOX360. צריך שיתחבר דרך USB. לא מבין מה ההבדלים בין 2.5 ל3.5 חוץ מהגודל. נפח של לפחות 320G. מה ההמלצות שלכם? איך זה? http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=8758&perur=2&t=14&c=556

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים