עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by ALÞHA,

    יש להבין ערבית או לדעת לקרוא כותרות באנגלית... מה שהאישה הזאת, פסיכולוגית לבנונית, אומרת, תוך שהיא סותמת את הפה גם למראיין וגם לכהן דת מוסלמי, הוא מדהים. http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.asp?ai=214&ar=1050wmv

    • 6 תגובות
    • 919 צפיות
  2. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3305920,00.html

  3. לקריאה קלה על יום הנכבה: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%95%D7%9D_%D7%94%D7%A0%D7%9B%D7%91%D7%94 קשה, קשה להאמין שמדינת ישראל נותנת לאזרחים כאלו (אזרחים שאבלים על קום המדינה עצמה) להתקבל לבית המחוקקים שלה, הכנסת. מי ייתן שבקרוב הממשלה שלנו, המערכת הפוליטית שלנו תתעורר ויפסיקו דברים כאלו להתרחש.

    • 4 תגובות
    • 918 צפיות
  4. רק חבל שהכל תמיד חייב לקרות ברגע האחרון אבל אני לא מתלונן http://www.one.co.il/next.asp?id=43208&Bz=17

    • 3 תגובות
    • 918 צפיות
  5. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3491367,00.html רק אני מרגיש את ה"חבית נפץ" שעולם הזה הופך להיות ? שכל דבר קטן עלול ל"הבהיר" את המקום... אחד מן הגורמים למלחמת העולם הראשונה...

    • 2 תגובות
    • 918 צפיות
  6. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3406238,00.html מה אתם אומרים על זה?

    • 2 תגובות
    • 918 צפיות
  7. משרד המשפטים בוושינגטון הודיע כי אזרח אמריקני, בן-עמי קדיש, חשוד במסירת מידע רגיש לישראל בתחומים שונים, בהם: נשק גרעיני, מערכות טילים ומטוסי קרב. ככל הנראה הוא פעל בין 1979-1985. על-פי הדיווחים, איש הקשר שלו עזב את המדינה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3534717,00.html מעניין יהיה לדעת מה גזר הדין.

    • 4 תגובות
    • 917 צפיות
  8. Started by SOLIDUS SNAKE,

    אם עדיין הייתי לומד בבית ספר הייתי שמח ללמוד בבית ספר כזה. http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2004080398,00.html

  9. Started by tamiravigan,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3580539,00.html

    • 1 תגובה
    • 917 צפיות
  10. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3262195,00.html http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/434/811.html http://news.walla.co.il/?w=//922912 --------

  11. Started by במתותא,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3714979,00.html

    • 4 תגובות
    • 917 צפיות
  12. Started by davidreznic,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3583923,00.html :lol:

    • 2 תגובות
    • 916 צפיות
  13. Started by huber,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3618199,00.html הדלק ירד, החשמל יורד, משיהו ראה חמור לבן בסביבה?

    • 0 תגובות
    • 916 צפיות
  14. פאק הסידרה התחילה טוב בעונה הראשונה אבל הלכה לזבל לגמרי בשניה אני רואה כרגע את הפרק האחרון ששודר ומה זה לעזאזל שיר של בריטני בסידרה שאמורה להיות חיכוי ישראלי לסופרנו ? או בפרק לפני הרגו כלב בימקום את הבומבילה ? זה אופרת סבון או סידרת מתח\פעולה ?

    • 2 תגובות
    • 916 צפיות
  15. בועדת פרס ספיר החליטו לבטל את הזכייה של אלון חילו על "אחוזת דג'אני" בעקבות ניגוד עניינים, ולהתחיל את התהליך מראשיתו. במפעל הפיס אומרים: "יש פה מגוון אלמנטים שהובילו לתוצאה העגומה" מרב יודילוביץ' פורסם: 02.07.09, 08:31 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3740153,00.html

    • 2 תגובות
    • 916 צפיות
  16. Started by Guy King,

    פעם ראשונה בחיים שלי שיוצא לי לצטט טוקבק, אז הזכויות שמורות לתמיר: הפסקת המלחמה טובה לישראל לאחר הארוע בכפר כנא, הבאתי דעה בה "ניחמתי" את חברי מהימין ואמרתי להם שאם המלחמה תיגמר ככה, "לא נורא". הזהרתי אותם מניצחון מזהיר ומדהים שיוביל מידית לתוכנית ההתכנסות הרבתי של אולמרט, שבעקבות ניצחון מדהים, אף אחד לא יוכל לעמוד מולו. חטפתי ריקושטים מחברים שנהדמו איך אני בכלל מעלה את נושא ההתכנסות בהקשר למלחמה הזו. לא חלפו 48 שעות ואולמרט חבט בהם בקולו הוא וקבע שאחת מתוצאות "הצלחת המלחמה", היא הובלת תוכנית ההתכנסות. החברים התנצלו בפני. איני מבקש התנצלויות, אבל תעשו לי טובה לפחות הפעם ותקראו את מכתבי מתוך הפנמה שאין מי יותר ממני שרוצה לנצח בגדול גדול גדול את כל אוייבי ישראל בכ…

    • 2 תגובות
    • 916 צפיות
  17. עידן חדש

    • 0 תגובות
    • 916 צפיות
  18. אין גבול לחוצפה ולעזות הרוח של הרב עובדייה יוסף.פעם אחר פעם הוא אומר דברים משפילים ופוגעים בציבור אחר ופעם אחר פעם דבריו נסלחים .והוא יוצא ללא פגע ,פעם בציבור הנשים שהוא טען שגבר ההולך באמצע שני נשים כאילו הוא הולך לצידי שני חמורים,והפעם הוא טוען שבגלל שחיילי צה"ל אינם שומרים שבת ומניחים תפילין כל יום לכן הם נהרגים.לידיעתך הרב יוסף בצבא ישנם הרבה חיילים דתיים וחרדים המשרתים נאמנה את המדינה יחד עם קיום תורה ומצוות.הרי בזכותם שלאותם חיילים שאתה משמיץ אתה והציבור שאתה מייצג יכול לישון בשקט ולהתפלל באין מפריע.מפני שאם כולם חס וחלילה היו הולכים בדרכך הערבים היו שוחטים את כולנו .ולא היה חסים גם עליך.מפני שמבחינתם אין זה מעניין אם אתה דתי או חילוני מה שחשוב להם אם אתה יהודי ואם …

    • 9 תגובות
    • 916 צפיות
  19. סיפור מעניין - כדאי לקרוא!

    • 4 תגובות
    • 915 צפיות
  20. Started by helga,

    מצאתי עמוד עם מקבץ הפרסומות הטובות ביותר של הסופר הבול. http://www.metacafe.com/search/?s=SuperBowl יש שם כמה פרסומות הורגות מצחוק.

    • 3 תגובות
    • 915 צפיות
  21. Started by EyalRDT,

    אני לא רוצה להרוס לכם את החוויה ואת ההפתעה ולכן הסתרתי את הכתב [glow=black,2,300]הסטיג נחשף והוא לא אחר מאשר מייקל שומאכר.[/glow] נוסף על כך הפרק עצמו היה מצחיק בטירוף(כרגיל) כשהשאלה העיקרית הייתה איך טופ גיר הייתה מסתדרת אם היו מצלמים אותה לפני שישים שנה.... מסתבר שלא כל כך שונה, קלארקסון מיי והמונד התחרו(כרגיל) בינהם והפעם כלי הנשק היו רכבת קיטור, אופנוע Black shadow ויגואר אחת. מומלץ גם למי שלא חולה על רכבים רק בגלל ההומור והפסיכוזה שיש בתוכנית הזו.

    • 3 תגובות
    • 915 צפיות
  22. יזכור עם ישראל את בניו ובנותיו, הנאמנים והאמיצים, חילי צבא - ההגנה לישראל, וכל לוחמי המחתרות וחטיבות הלוחמים במערכות העם, וכל אנשי קהילית המודיעין והבטחון ואנשי המשטרה אשר חרפו נפשם במלחמה על תקומת ישראל וכל אלה שנרצחו בארץ ומחוצה לה בידי מרצחים מארגוני הטרור - יהיו גבורי מלחמות ישראל עטורי הנצחון חתומים בלב ישראל לדור ודור יהי זכרם ברוך

    • 3 תגובות
    • 915 צפיות
  23. Started by amir85,

    Ban the burka Islamist dickhead למי שלא מכיר כמה מהטובים שלו: Appeasing Islam The trouble with Islam אם יש פה כמה אתאיסטים את מוזמנים גם להציץ בכמה סרטונים שלו בנושא (למרות שאלו הם היחידים שאני לא מסכים איתו ב100%).

    • 6 תגובות
    • 915 צפיות
  24. Started by Armageddon1,

    האומנם? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3426992,00.html

    • 3 תגובות
    • 915 צפיות
  25. http://news.walla.co.il/?w=//415348 טרם ידוע אם מדובר בתאונה/רשלנות או פיגוע טרור. לפי וואלה! מספר הנפגעים קטן.

    • 0 תגובות
    • 915 צפיות

דיונים חדשים בפורומים