אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
http://www.youtube.com/watch?v=g2gqe03KTmQ&mode=related&search
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.huffingtonpost.com/2009/04/02/west-bank-ax-attack-kills_n_182190.html צריך לקרוא את התגובות - זה פשוט מרתיח אותי. לפחות בסוף היו אנשים נורמליים:
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הללוייה ... יש אלוהים !! http://www.mako.co.il/news-world/international/Article-0e49e561b868321004.htm&Partner=rss
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/062/197.html
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.dailymotion.com/blog/video/107487?key=q3fp0agw34knmnep3tg0mng5f9d12f9zm4q38m58&play=1&referer=http%3A%2F%2Fallsp.com%2Fs10%2F2.html
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=325197&path=22 מעניין אם הן באירגון או הסתדרות.. :
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.pcworld.com/article/212000/are_the_aliens_coming_nasa_to_hold_press_conference_on_major_astrobiology_discovery.html נאס"א הולכת לשחרר מידע במסיבת עיתונאים הערב על גילוי חדש בתחום האסטרוביולוגיה. מעניין זה בטוח יהיה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3790985,00.html בושה וחרפה לעולם המערבי שהועברה החלטה כזאת. דעתי האישית היא שהגיע הזמן לגרש מפה את כל הארגונים שיוצאים נגדנו (ובכללם גם הארגונים של האום). אם הם רוצים שיעברו דרך מצרים, אבל הם לא ידרכו במדינה שהם יוצאים נגדה כל הזמן.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי רפרוף קצת ברחבי האינטרנט הגעתי לכתבה הזאתי : http://www.mako.co.il/music-news/world/Article-5aa4d107d39f631006.htm ואני חייב להגיד שאפילו שאני בן אדם פתוח ויכול להבין את הדעות של השמאלנים (למרות שאני לא מסכים איתם) אני עדיין לא מבין מה הרעיון שלהם בלעשות את זה? הופעה של רד הוט צ'ילי פפרס הינה דבר נפלא ואני מתאר לעצמי שגם מבין יפי הנפש והמתיימרים להיות פרו פלסטינים יש כאלה שמקשיבים לרד הוט, אז למה לפגוע בכל כך הרבה אנשים במטרה לעשות משהו שמטריד כל כך מעט(נושא חשוב אך הוא לא בראשם של כל תושבי ישראל)? אני חושב שזה פשוט עבירת גבול וזה כבר סתם הצקה לאזרחים שחיים פה ולא עשו שום דבר רע. הכוונה של פתיחת הפוסט הזה זה בשביל שאני יוכל להבין תהצדקה של שילוב תרבות הפנאי והפוליט…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4103976,00.html למי שלא מכיר את הסרט: גנן פשוט ונעים עם סוג של פיגור שכלי עוזב את האחוזה בו עבד אחרי מות מעסיקו, ומעט המילים שיוצאות לו מהפה מוצאות מהקשרם ונתפסות כחוכמה מעמיקה ומשפיעות על צמרת ההנהגה הפוליטית שרוצה להריצו לנשיאות. :lol: :lol: הנה סצנה בו הוא נפגש עם הנשיא (הכל במקרה...) ויותר מאוחר הנשיא נואם נאום בעקבות המפגש עם הגנן:
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
כל חובב אקשן שלא ראה את הראשון - שירוץ. אחד מסרטי הקתרזיס הטובים ביותר. למען האמת, קיויתי שהאולפנים יוכלו להתאפק ולא לעשות סרט המשך. לפי הטריילרים נראה שהם העתיקו אחד לאחד את אותה עלילה מה שגורם לי לחשוש שהחדש יהיה נפילה כמו מרבית סרטי ההמשך.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
כנגדנו חסן נסראללה במלחמה האחרונה, ובהצלחה מרובה ? " הודעה שקראתי לא מזמן בYNET על המלחמה שהיתה בקיץ ועל ההצהרות המוזרות של נשיא איראן מאת ד"ר גיא בכור יכול להיות שאנו עומדים מול תרבות שיעית, זרה לנו לחלוטין, בלבנון ובאיראן, אשר עושה בנו שימוש ציני ככל העולה על רוחה, וגורמת לנו נזק אדיר? במשך אלף השנים האחרונות היו השיעים עדה קטנה ונרדפת על ידי הרוב סוני שולט ומדכא. כתוצאה מכך נאלצו המנהיגים השיעים לפתח כמה תכסיסי עורמה סודיים, אשר מלומדי הפיקה (המשפט הדתי) השיעי פיתחו וקבעו להם את הכללים. כללים אלה הופעלו היטב בידי האייתאללה חומייני, והביאו לנפילת השאה; הופעלו בהצלחה בידי חסן נסראללה כנגדנו; וכרגע כנגד ישראל והעולם המערבי בעניין הגרעין האיראני. הכללים הללו נלמדים בקורס…
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
נדמה שכל פעם אחרי סגר רציני, זמן מה אחרי שמתחילות הקלות יש פיגוע... הם ממש סתומים, או מה??? אבל השאלה הרצינית היא, אם משחררים קצת את העוצר, מישהו מסתנן ומבצע פיגוע אכזרי בשטח מדינת ישראל. אם לא משחררים את העוצר אז... נו, מה, נשאר שם לנצח??? מה אמורים לעשות בסיטואציה המעצבנת הזאת? אולי לבנות שני גדרות כשביניהן שטח הפרדה מסויים כשכל מי שמסתובב שם יורים בו... לא הומני במיוחד, אבל מה כבר אפשר לעשות??? האמת, אין לי מושג. אבל לדעתי תמיד יש משהו שאפשר לעשות. למישהו פה יש רעיון מעניין??
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הם קרויים כך משום ש: עשיו - עשוי יעקב - עשיו נגע בעקבו של יעקב בעת הלידה ? או מאילו סיבות?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4055246,00.html אין ספק שזה החלק שיהיה הכי זכור בכתבה: "אנו מצרים על עוגמת הנפש שנגרמה ללקוחה, השירות שקיבלה הינו עומד בקנה אחד עם טיב השירות אותו מעניקה חברת דואר ישראל ללקוחותיה. נציגת השירות והמכירה תודרכה על מנת לוודא כי מקרה שכזה לא יקרה שנית". ובמילים אחרות - גם כל שאר הלקוחות מקבלים חרא שירות. ובלי הרבה קשר, אבל ממתי "הריונית" זה מילה? מה קרה ל"הפקידה בדואר גירשה את אישתי ההרה"?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כמו שכותרת הדיון מציינת - אני לא רוצה לגנוב את הדיון על ערוץ ההיסטוריה מKAKADU - אבל אני כן רוצה להמשיך בדיון... אז מה הכי הגיוני? לפתוח דיון חדש! ה. לפי מה שאני יודע, היה קיים אמברגו נשק של ארה"ב על גרמניה כבר מתחילת מלחה"ע השנייה, כלומר ארה"ב לא מכרה נשק לנאצים. ו. זו נקודה מאוד מעניינת ומאוד נכונה... בניגוד לאנגליה ובריה"מ שמהרגע הראשון התייצבו כראש אחד נגד האיום הנאצי והטבח ו... אופס, סליחה שכחתי ש: אנגליה הפקירה את צכ'וסלובקיה ומסרה אותה להיטלר על מגש של כסף בריה"מ לא רק שלא נכנסה למלחמה בנאצים עם תחילת מלחה"ע ה-2 אלא חתמה על הסכם ריבנטרופ מולוטוב ומילאה יפה את חלקה בו: כבשה את פולין ופלשה לפינלנד - בתיאום מלא עם הנאצים. אתה יודע מתי בריה"מ התחילה להילחם בנאצים? שהנ…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
תוכנית מובארק: בדרך למגה-הסדרה בעזה התזזית הנוכחית בציר ירושלים-קהיר-דמשק לא נוגעת רק לגלעד שליט. מצרים מובילה מאמץ דיפלומטי שאפתני, שאמור להתיר את הפלונטר העזתי ולעשות סדר ברשות הפלסטינית. חמאס קיבל אולטימטום, וושינגטון מברכת - ישראל נתנה אור ירוק מסויג אלה המרכיבים העיקריים בתוכנית: 1. יקום גוף מינהלי זמני משותף לכל הארגונים הפלסטיניים, מעין ממשלת אחדות עזתית ממונה, שתנהל את ענייני הרצועה עד ינואר 2010 - אז ייערכו הבחירות לנשיאות ולמועצה המחוקקת ברשות. רוב חברי הגוף הזה ימונו על-ידי הנהגות החמאס והפתח, לצד נציגים של הג'יהאד האיסלאמי, החזית העממית ואחרים. 2. הגוף השלטוני לא יוכפף לממשלה בראשות סלאם פיאד היושבת ברמאללה, כיוון שחמאס לא מכיר בחוקיותה. אבל הוא יהיה כפוף ישי…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תודה לאתר http://www.blacklabor.org/?p=1204
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ועל הפלישה שלה למערכת החינוך, שווה לראות, ולהיזהר.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2818620,00.html אני רק רוצה לומר באופו אישי שהפעם האחרונה שהממיר שלי הראה את הספרות 22 היה לפני יותר משנה, בזמנים של "רק בישראל". אני חושב שלא הפסדתי שום דבר.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3216431,00.html ושימו לב: מי ששפל ובזוי פה הוא אתה. אתה הוא זה שמנסה לטרפד את שלטון החוק ולאפשר לעבריינים בעלי הון ושלטון לעשות בו כאוות נפשם. אריאל שרון הולך למות בתקופה הקרובה. אין פה שום קשר לשפלות, זו עובדה. אפילו הרופאים האופטימיים ביותר נותנים לו תוחלת חיים של מקסימום חצי שנה. מן הסתם על מנת למנוע עבירה על החוק חייבים להגיש את הבג"צ הזה לפני שהוא מת, בג"צ זה לא משהו שמתקבל/נדחה תוך 24 שעות. ועכשיו, הימורים - האם לדעתכם שרון יקבר בחוות השקמים, בניגוד לחוק ?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כשיהודי נרצח יחד עם תינוקו בפיגוע, ישר אומרים שזאת הייתה תאונה. אחרי יומיים מודים שזה היה פיגוע. אבל עדיין אף אחד לא מדבר. בטח לא פרס-מזרח-תיכון-חדש. עכשיו נשרף מסגד, מרוסס "תג מחיר" (או שלא רוסס בכלל, לא יודע), וישר כל צמרת המדינה "מזועזעת עד עמקי נשמתה". פרס "חש בושה וחרפה", ואינו יכול "להשלים עם זה", הרב הראשי חושב שהוא יכול לדבר בשם כולם, ובמשטרה יקיימו סיורים על חשבון משלם המסים הישראלי. ובכלל, נשמע שכ"כ ברור לכולם מי עשה את זה, כאילו מעולם לא תפסו איזה עו"ד ששכר עבריינים שירססו "תג מחיר"... אני חש בושה וחרפה שיהודים, אחים שלי, נרצחים ברחובות וכבישי ישראל, ומי שצריך לדבר - שותק. אני חש בושה וחרפה שאת המדינה מנהלים מי שמנהלים.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3362268,00.html איזה זוג מטומטם
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-


