אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
http://www.hayadan.org.il/wp/the-most-black-material-250408/ נשמע מעניין, תמיד חשבתי לעצמי כמה עמוק אפשר להגיע, כלומר כמה שחור יותר אפשר להגיע, אני גם בטוח שזה לא הסוף, הרי העניין הוא ככל שישחקו עם חלקיקים קטנים יותר ביעילות רבה יותר, כך התוצאות תהיינה מדויקות יותר, כלומר, יותר שחור.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אירוע מדהים שנשמך יומיים (שישי שבת) והתמונות כאן לפניכם: אני לצערי לא הייתי באירוע. : :'( http://www.flyhi.org.il/arad2002.htm
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1090009 בכל החטיבות והתיכונים לפי מה שכתוב. איך הם הורסים לנו את הבגרויות, בושה!, בושה!! Aviko
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//551491 ללא מילים (חוץ מזה שהפורשר הכריח אותי לפתוח את זה כדיון חדש)
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קטעי וידאו של הרב כהנא (המקורי) מהעבר. כהנא בעימות נגד אולמרט ברשת ABC (מתורגם) כהנא מכריז על מדינת יהודה : חלק א : חלק ב: חלק ג : דווקא בן אדם טוב, הכהנא הזה...
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
סדרה שלא תהיה ארוכה מדי עם הרבה עונות, אך מצד שני גם לא קצרה מדי עם כמה פרקים בלבד. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3513306,00.html למרות שחברי הכנסת שלנו לא כ"כ מבינים מה אלו זכויות קנין וחופש פרט - לפחות השופטים כן יודעים: חוק עישון - כפיית נורמות חברתיות על בעלי עסקים כנגד זכויות הקניין שלהם == עריצות הרוב.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התושבים מתבקשים לשמור על קור רוח ולא לבעול את המלונים: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3387315,00.html
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3779335,00.html לדעתי צריך להפסיק את התלות בארה"ב וכמה שיותר מוקדם יותר טוב.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מכבי עם כל השחצנות וההתנשאות של פיני גרשון מקבלת היום שיעור קטן מקבוצה צנועה, צעירה ומוכשרת שבאה פשוט לשחק כדורסל ולדבר על המגרש. מישהו עוד (לא) מופתע? חוץ ממני
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הטענה שטרוריסטים נעזרים בשרותים כדוגמאת זה היא לא ממש חדשה. האם שירותים כאלו באמת עושים חיים קלים לטרור? לדעתי זה בלתי נמנע, וסיוע הם יקבלו בצורה כזו או אחרת. הנה הכתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3635790,00.html
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יושב ראש מוצעת האו"ם , המזכיר הכללי של האום מר קופי ענאן. שלום רב. ראשית עליי למסור תנחומיי הכנים על מותו הטרגי של עובד האו"ם במחנה ג'נין בשבוע שעבר, ותקרית מצערת זו תלמד ויופקו מסקנות. עוד לא יבש הדם מכבישי המוות של הטרור הפלסטיני, עוד לא צמחו פרחים על קביריהם של ילדנו, אחינו ואחייותינו , והינה אנחנו נאנחים על נס חנוכה מודרני עדכני על כישלון הפלת המטוס בקניה. עוד לא הספקנו להדליק נרות חנוכה כיוון שחזרנו מ-6 הלוויות אחרונות של הרוגנו בבית שאן . עוד לא שמענו מספיק גינוים מפיך ומפי ראשי ממשלות גדולות של האומות הנאורות המשכילות והמודריניות על מותם של ילדים חפים מפשע (או שאתה חושב אחרת). עוד לא השכלנו להאמין ש-3 החטופים, החיילים שלנו בלבנון מתים וזאת בסיוע חיילך בגבולינו בל…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
Worldwide Movement to Put Hamas on Trial for War Crimes http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/129765 PETITION http://www.petitiononline.com/tap12009/petition.html
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ממש חוסר רגישות: לא מספיק שהיא הייתה תחת השפעת אלכוהול וסמים, דרסה אדם היא אפילו לא טרחה לטפל בו. היא פשוט המשיכה בנסיעה הביתה, כשהוא מרוח לה על השמשה, התנצלה בפניו ונכנסה הביתה. מיותר לציין שהוא מת מפצעיו. ממש דפוקה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2672794,00.html
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3035478,00.html מה דעתכם?
-
עלול להכיל ספויילרים ----- אז מה דעתכם על הפרק הראשון? עדיין אין לי מה להגיד, היות ורק עכשיו התחלתי לצפות בפרק מה שכן, אני יכול להגיד שטוב שהסידרה חזרה
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
הייתי בטוח שגם קנדה תתחיל לידון למוות מורידי ומשתפי mp3 ומשם דרך מיצר ברינג לרוסיה יפן וסין... אבל הם הפתיעו http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2897447,00.html
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
נמאס לי מהצביעות הזו של מנחי תוכניות שעשועים. היום, כפי שידוע, קרה האסון ונהרגו 6 חיילים. אכן אסון גדול וטרגדיה. חצי שעה אח"כ מתחילה התוכנית "אקזיט". המנחה (שירי מיימון) אומרת בקול צפצפני ומעצבן: אנחנו מאוד כואבים על מה שקרה אבל מוכרחים להמשיך - בשביל כולם. מה זו הצביעות הזו??? על מי אתם עובדים? אנחנו מאוד מצטערים שהפיגוע הזה פוגע ברייטינג (עאלק) ובתוכניות שלכם אבל אל תהיו צבועים. או שבאמת תצטערו ותשנו את פורמט התוכנית או שלא תגידו כלום. אותו דבר גם דודו טופז. הרי נראה לכם שלמלך הרייטינג לא תהיה תוכנית. גם הוא אמר איזה משפט מטומטם: אנחנו נעשה תוכנית מיוחדת לרגל מה שקרה. אבל מי יופיע שם: שלומי שבת! בושה וחרפה.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
1. לאום וירושלים ישראל היתה למדינה ב - 1312 לפנה"ס, אלפיים שנים לפני קום האיסלאם. 2. פליטים ערבים בישראל החלו להזדהות כפלשטינאים ב- 1967, שני עשורים אחרי הקמת מדינת ישראל המודרנית. 3. לאחר כיבוש הארץ ב- 1272 לפנה"ס היהודים שלטו בארץ אלף שנים והיתה להם נוכחות רצופה בה במשך 3,300 שנים. 4. השליטה הערבית היחידה לאחר הכיבוש ב- 635 לפה"ס נמשכה רק 22 שנה. 5. במשך יותר מ- 3,300 שנים ירושלים היתה הבירה היהודית. ירושלים לעולם לא היתה בירתה של ישות ערבית או מוסלמית. אפילו הירדנים, כשהם כבשו את ירושלים, לא ע…
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בYnet פורסם היום שבישראל מעדיפים חדשות שליליות. עוד פורסם שחדשות אלו מגיעות למספר רב יותר של אוזניים ואפקטיביות יותר. באמת היה צריך מחקר בשביל לאשש את זה? מספיק לפתוח עיתון ולראות מה נמצא בעמודים הראשיים, או מה נמצא בכלל שם, רק אם מחפשים בנרות מוצאים משהו טוב אבל באמת, אם חושבים שזה רק בישראל ככה, זאת טיפשות לשמה. לידיעה המקורית
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/736/528.html אני מבקש מכל אחד שיש לו אח או אחות קטנים וגדולים כאחד, להשגיח ולבדוק שהם לא עושים את המעשים הנוראים הלצללו.. אין לי מילים לתאר את החלחלה שעוברת בי כשאני חושב על ילד בן 9 זורק חתול למדורה.. תודה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תוכנית הטלוויזיה ראש בקיר בהנחיית שי ודרור, המשודרת בערוץ 10, חוזרת בעונה נוספת. אנו מנסים לאתר קבוצה של שלושה גיימרים או האקרים (מעל גיל 18) אשר מעוניינים להשתתף בתוכנית להבדיל מתוכניות טלוויזיה אחרות, בתוכנית זו תהליך המיון קצר ומהיר. מתמודדים, אשר יבחרו להשתתף בתוכנית, יצטרכו להגיע לפגישה בת עד כחצי שעה במשרדינו בר"ג. התוכנית תצולם במהלך חודש ספטמבר, צילום התוכנית אורך כ4 שעות. על מנת לצפות בקטעים מהתוכנית, בקרו באתר: http://j.nana10.co.il/Article/?ArticleID=562044&TypeID=1&sid=128&pid=48 בכל שאלה נוספת ניתן לפנות: לפרי - תחקירן ראש בקיר סלולר : 054-3010991 או במייל : perryt@jasmine.tv
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אתם מוזמנים לספר\לשתף את סיפורכם וזהו סיפורי שקרה לפני שנים מספר... חלפו כמעט 4 שנים 4 שנים מאז אותו הבוץ שנכנסנו אליו 4 שנים מאותו רגע נורא, חזרתי ב22:00 הביתה מהבסיס אחרי שבועיים קשים של עבודות ובקורות בטייסות בבסיס,מכין תיק למחר כרגיל ,מכוון שעון,צופה בטלוויזיה ואז מתקבלת הידיעה הנוראה בטלויזיה,,"מסוק תובלה נפל בשטח לבנון..." לא מאמין למשמע אוזני מסתכל בפלאפון ורואה שיחות שלא נענו והודעה מחבר בטייסת "זה ה-051 משלנו..." מתקשר לבסיס בפניקה ושואל "מי היה בכלי?חיובי שזה משלנו?" "קבל חיובי 051 לא חזר..." לאחר ניתוק השיחה לא ידעתי איך לעכל את זה לא ישנתי כול הלילה,בכיתי כול הלילה ולא הייתי עצמי,בבוקר בנסיעה לבסיס בהסעה כולם בוכים וכואבים חברי לשירות השתנו ללא היכר עד עצם הי…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-


