עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by makron1,

    כתבה מ walla : http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=2&id=319947 ;D

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. לפני בערך שבוע ראינו את הסרט בעיקבות שיעור גיאוגרפיה ובעקבות החומר הנלמד בספר והמורה שלנו חשבה שיהיה חכם לשלב את החומר עם הסרט שלדעתי פשוט מצוין. נהנתי לראות את הסרט והוא החדיר בי מוטיבציה- לשמור ושוב לשמור. לפני שלושה היה לנו בתפוח פיס כנס ביולוגיה שכזה שכל העבודות שלנו בביולוגיה הופיעו שם וגם אמא של אחד התלמידים הרצתה על הסרט הנ"ל (לא למטרת קידום הסרט) ולתת תשקיף מכיוון אור נוסף על הסרט ועל מה שמדבר. לבסוף היא הראתה לנו מצגת שמדברת על איש ששולח מכתב שנכתב ב-2070 שאומר שלא יהיה כמעט מים בעולם ושהצבא יכבוש את השטחים עם מים. שהאוכל יהיה סינטטי לחלוטין ולא יהיה ניתן לכבס בגדים ואז נצתרך לקנות כל פעם בגדים מחדש. ושאם ימשיכו ככה העולם יהרס. האיש המבוגר שהוא בן 45 בערך אומר …

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by omri_ro,

    החלטתי לעשות דיסק אוסף שיהיה מורכב מגרסאות כיסוי שנשמעות טוב של שירים ידועים, אספתי כמה והייתי שמח עם תוכלו להמליץ לי על עוד. הנה מה שאספתי על כה וזה בערך סיגנון השירים(שירים לועזיים בלבד): Alon Geva - Modern Love Gary Jules - Mad World Jennifer Warnes - First We Take Manhattan Mary J Blige & U2 - One Rufus Wainwright - Hallelujah Sagi Rei - Rythm Is a Dancer Sinead O'connor - Streets of London The Corrs - Everybody Hurts

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. על המערכת: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%AA האילנד, הדי-9 של הטבע, גויסה והוצבה לאורך גדר המערכת בגבול הלבנון לסייע במאמץ הביטחוני http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1058389.html

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by Guarding angel,

    חברים אומנם קצת מאוחר אך עדיף מאשר לעולם לא,כנראה שהעולם לא מפנים את מה שהיה צפון-קוריאה – שואה בת זמננו? חברה וכלכלה / ארז ליבנה (יום חמישי, 05/08/2004 שעה 21:00) מחנות הריכוז בצפון־קוריאה: העדויות, המחאה בעולם ובישראל, ומה אפשר לעשות בקשר לזה. -------------------------------------------------------------------------------- ''הייתי עד למקרה שבו נערך ניסוי בגז חונק על משפחה שלמה, שמתה בתא גזים – הורים, בן ובת. ההורים הקיאו וגססו, ואולם עד הרגע האחרון ניסו להציל את ילדיהם באמצעות הנשמה מפה לפה''. הציטוט הזה אינו לקוח מזיכרונותיו של ניצול ממחנה השמדה נאצי, אלא מעדות בת־זמננו שניתנה ע''י עריק צפון־קוריאני בשם קוון היוק בכתבת תחקיר של ה-BBC. סרט תיעודי של ה-BBC בשם ''Acc…

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by mrbig,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3269599,00.html גם אני רוצה משקפיים כאלה שרואים רק צד אחד.... וגם אותו רואים בצורה מעוותת

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=640050&contrassID=0&subContrassID=0&sbSubContrassID=0 שנים עברו מאז המהפכה הפמיניסטית שהייתה אמורה להביא לשוויון בין גברים ונשים. וראו זה פלא - במדינת ישראל קיים חוק שנותן משמורת אוטומטית לנשים גרושות בלי להתחשב במצבן/עברן. כך נוצר מצב שבו נשים חסרות כל יכולת או רגש מקבלות משמורת על ילדים ותינוקות וזאת בלי שום תסקיר של עובד סוציאלי. לתומי חשבתי שארגוני הנשים באמת דואגים לשוויון בין נשים לגברים. אך לא כך המצב והנה מגיע רגע שבו הם מראים שהפמיניזם שלהם הם בעיקר שוויון זכויות בלי שום חובות.

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. פורסם לפני כמה דקות בערוץ 10 אולי הגיע הזמן שיכניסו ללבנון חילי אום שביכלל יכולים לילחם כי המשקיפים זה שטויות והם לא עושים כלום אף פעם

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. ארה"ב רואה באיראן כאחראית ישירה לניסיון פיגוע בשגריריות סעודיה וישראל בארה"ב.כמו כן לניסיון התנקשות בשגריר סעודיה בארה"ב. ארה"ב:איראן 'תשלם' על מעשיה... http://abcnews.go.com/Blotter/us-iran-tied-terror-plot-washington-dc-disrupted/story?id=14711933 http://www.dailymail.co.uk/news/article-2047939/US-foils-Iran-terror-plot-kill-Saudi-ambassador-Washington-D-C.html http://www.christianpost.com/news/iran-terror-plot-to-assassinate-saudi-ambassador-in-us-foiled-by-fbi-57860/ http://news.blogs.cnn.com/2011/10/11/official-fbi-dea-disrupt-terror-plot-in-u-s-involving-iran/ http://www.washingtonpost.com/world/national-security/2011/10/11/gIQAiaYxcL_story.html מתחממים...

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. האם זאת החותמת הסופית להתגרענות איראן? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3483765,00.html

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by maverick,

    האם התוכנית הכלכלית, שאושרה בכנסת אתמול, תגרום לעשירים להתעשר עוד יותר ולעניים להיות עניים יותר או שמא זה מזרח תיכון חדש.

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by o07,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4223433,00.html נשמע אחלה רעיון, מה שעוד יותר טוב זה אם אפשר לתת ל48 אלף פלסתינים כסף בתמורה לוויתור התושבת למען מעבר לשטחי A||B.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  13. Started by overload,

    HWZ מה קורה יעתיקים? כל מי שרוצה להצביע להביא את הראפר הטוב בעולם לארץ שיכנס לפה בבקשה: http://eventful.com/performers/tech-n9ne-/P0-001-000002440-7/demand יש כבר 30 (: הנה כמה דוגמאות למי שלא מכיר: http://therealtechn9ne.ning.com/ דיון פורה. (LOL RK אתה עדיין פה?)

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by עכביש בכביש,

    מצא את ההבדלים http://www.youtube.com/watch?v=qZGz1Ajg7QU

  15. כן, אחרי אימת המלונים בסעודיה, הגיע תורם של האפגנים להראות לעולם כמה שהם חכמים. http://news.walla.co.il/?w=//1092905

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2658737,00.html

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. למה צריך להוציא מיליונים וזה עוד רק ההתחלה למה לא שמים מוקשים וזהו? אם מישהו יחצה את הגבול כולם ישמעו את הבום

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. אני מנסה כמה שיותר להצמד לעובדות במשך למעלה משבועיים חיזבאללה ממשיך לשטוף את הצפון בגשם של טילים בלי שום ירידה בקצב האש שלו במקביל אנחנו שומעים במהלך אותם שבועיים על הלחימה הקשה במארון א ראס ובינת ג'בל ידיעות מבולבלות של מפקדי צה"ל ודוברת צה"ל שהשתלטנו על בנת ג'בל , אחה"כ למחרת מתברר שבעצם צה"ל לא שלט לגמרי בכפר ועדיין היתה לחימה קשה נוספת שם, זה אותו יום בו נהרגו 9 חיילים, אחה"כ מודיעים פעם שניה שהשתלטו על הכפר ואחה"כ מדווחים על שוב לחימה בכפר. ובכל הבלאגן הזה של דיווחים , קרבות פנים אל פנים בין לוחמי חי"ר הטילים ממשיכים להכות בצפון ללא הפסק נראה לי מתוך דעתי הלא מקצועית שצה"ל משקיע יותר מדי אנרגיות וגרוע מכל מסכן יותר מדי חיילים למטרות טקטיות שוליות ביותר ברור שהמטרה ה…

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. הנה : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2025754,00.html

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3438441,00.html קראתי את הסיפור ופשוט הצדעתי לילד. הבנאדם גאון ומשתמש בראש היצירתי שלו כדי להשיג את המידע שהוא מבקש. תיהיו בטוחים שהבנאדם הזה יהיה מיליונר כשיהיה גדול, אבל עד שהוא יהיה כזה, 8200 או המוסד יחטפו אותו כמו לחמנייה חמה.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by tb0001,

    כל יום שעובר תחושת העצב והחוסר תכלית של החיים המודרנים מחלחלת לתוכינו יותר ויותר, השיעמום והניכור החברתי הפך להיות מוכר לכולנו. אנחנו מרגישים רייקנות בתוכינו, חוסר המשמעות של חיינו, חוסר הסיפוק, חוסר המטרה או היעוד, אין יותר מה לחקור, אין יותר במה להלחם, אין על מה להתגבר. חיינו עוברים, ואנחנו רואים שבעצם לא עשינו שום דבר, אנחנו אותו דבר כמו כל השאר, מחפשים יעוד ומטרה, מחפשים אושר. הטלויזיה והתאגידים מנצלים אותנו, גוזלים מאיתנו את האינדיוידואליות שלנו, הופכים אותנו לצרכנים ללא מחשבה עצמאית, אומרים לנו עד כמה רעים אנחנו, עד כמה אנחנו פגומים, מציגים לנו את מה שאנחנו צריכים להיות ואז דוחפים לנו מוצרים שרק אם נקנה אותם אנחנו נהיה מושלמים, הם יוצרים בנו את תחושת הנחיתות…

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. לדברי שאול יהלום ב Ynet כפי צוטטו בכותרת. אמנם אני בד"כ לא לוקח ברצינות את מה ששאול יהלום אומר, אבל לאור תגובות רבות דומות החלטתי להביע את דעתי על עניין ההסכמים. ישנם מספר נקודות בהסכם הזה שצריך לתת עליהם את הדעת - 1)החותמים על המכתב (מהצד הישראלי) מגדירים את עצמם לא פחות ולא יותר כמדינת ישראל (קרי - ממשלת ישראל), ומכיוון שבפעם האחרונה שבדקתי ביילין הוא לא ראש הממשלה והממשלה עצמה מתנגדת להסכם, כיצד מעזה האופוזיציה להגדיר את עצמה כממשלה? שכן הגדרה שכזו יכולה לתת תוקף רשמי להסכם וזאת למרות שהממשלה מעולם לא הביעה על כך, וגם לא הציבור. 2)החותמים על המסמך שמרו על תוכנו במשך תקופה ארוכה בסוד, האם הסכם שכזה צריך להשמר בסוד? לטעמי אין בכך חשיבות בגלל שמדובר בהסכם של אף אחד עם אף…

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by משה007,

    היום ששמעתי על מותה בבוקר הצטערתי מאוד על כך.מפני שהיא היתה אחת מאבני הזמר העברי בארץ ומפני שאהבתי לשמוע את שירייה וביצועיה.זאת עבידה גדולה מאוד לעם ישראל ולזמר העברי בכלל מפני שאין מישהו שיכול להחליפה. שעור קומתה מבחינת הביצועים של השירים הוא גדול מאוד לעומת שעור קומתה הפיזי.תוך זמן לא ארוך עם ישראל הפסיד אומנים וזמרים האיכותיים ביותר שלו כמו למשל אריק לביא,אהוד מנור,נעמי שמר ועשיו גם שושנה דמארי.כולי תקווה שבמקום אומנים אלה יבואו אומנים אחרים שימלאו את מקומם במהרה ושאנו בתור עם נזכור אותם לעד.ונכבד את זכרם בהענקת שמותיהם למוסדות ציבור,בתי ספר,כיכרות וכ"ו. בזאת אני מוסר למשפחתה את תנחומי הכנים ומאחל להם שלא יידעו עוד צער או כאב.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by maverick,

    אולי איזה מאוכזב מ"כוכב נולד"? ;D http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2900638,00.html

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by ccc,

    http://news.walla.co.il/?w=//453868 עד לאן יה באבי עד לאן.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים