עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by rikus,

    http://vimeo.com/3261363 מסביר בצורה די קלילה

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by IG,

    שלום לכולם. כרגיל בשרשורים שלי- מי שמבין מבין- מי שלא, יבין כשיגדל... לנושא: מי שרואה ד"ר מי (ואני יודע שיש פה כמה כאלה) בטח ראה גם את הפרק שיצא אתמול- שבו הד"ר מת (וזה ידוע כבר יותר משנה אז תחסכו ממני את הBS עם הספויילרים). בסוף הפרק רואים את הד"ר החדש... לכול מי שכבר הספיק לראות: מי זה הצעיר הזה?באיזה סדרות הוא שיחק, והאים הוא שווה משהו? יש לו נעליים ענקיות למלא...

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. The Sitter - Official Trailer [HD] הטריילר בהחלט ניראה טוב.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by gahnoon,

    http://www.news1.co.il/Archive/002-D-66564-00.html מי היה מנחש .... : ועוד משהו קטן:

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. "ועדת האינטרנט של הכנסת בראשות ח"כ מיכאל איתן ערכה אתמול דיון מיוחד בשאלת השימוש בתוכנות קוד פתוח במשרדי הממשלה. בפני הוועדה הוצגו עדויות שהראו כי ניתן להשתמש במוצרי קוד פתוח, ואולם יו"ר הוועדה הביע ספק ביכולתה וברצונה של הממשלה לתמוך בתוכנות אלה. ועדת האינטרנט היא ועדת משנה של ועדת המדע של הכנסת. איתן הזמין אתמול לדיון נציגי חברות המפתחות ומשווקות תוכנות קוד פתוח, שטענו כי ישראל יכולה להצטרף למדינות אחרות דוגמת סין, דרום קוריאה, גרמניה וצרפת המעדיפות מוצרי קוד פתוח. לטענתם, בחודשים האחרונים נפתרו רוב בעיות התאימות והגיור לעברית של מערכת ההפעלה החופשית לינוקס (Linux), שלגביה נטען בעבר כי היא מסובכת לשימוש. מנגד טען מנכ"ל מחב"א (מרכז החישובים הבין-אוניברסיטאיים), אבי כהן,…

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by omri_ro,

    אתמול שודרה ברשת ב' תוכנית בת שעתיים שהוקדשה ללהקת "כוורת" לקראת הופעת האיחוד שלהם. לצערי פספסתי ושמעתי רק חלק ממנה, האם ניתן למצוא איפשהו הקלטה של התוכנית המדוברת?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. אורח ברק דהן
    Started by אורח ברק דהן,

    תמיד שמעתי כמה מסכנים היו היהודים בשואה, ואפילו קראתי כמה סיפורים עצובים שנגעו לליבי. מה שמטריד אותי, שאף פעם לא ראיתי נקודת מבטו של נאצי. אתם מכירים יומנים כלשהם של שוטרים נאצים בזמן השואה?

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2844743,00.html

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. http://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3554235,00.html?dcRef=ynet למה נותנים מכוניות כאלו לנהגים כאלה... :'( フェラーリなど高級車が次々・・・中国道で多重衝突(11/12/04)

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by Merrymoon,

    הרב יעקב יוסף פסק: העולים מרוסיה הם גויים, ואסור לאכול את מה שבישלו * את כלי המטבח שבהם עבדו - צריך להכשיר * ברבנות הצבאית הראשית זועמים: פסק ההלכה פוגע בחיילי צה"ל ובאחוות הלוחמים אבישי בן חיים אם חייל רואה שיש במטבח צבאי טבח רוסי, אסור לו לאכול דבר ממה שבושל שם, ועליו להסתפק בלחם, בגבינות, בירקות וכדומה. כך פסק הרב יעקב יוסף, בנו בכורו של מנהיג ש"ס הרב עובדיה יוסף. בשיעור בבית הכנסת עזרא הסופר בירושלים התייחס הרב יוסף, ראש בית המדרש חזון יעקב ורב שכונה בירושלים, לאיסור ההלכתי על יהודים לאכול מבישולי הגויים. הוא הרחיב בנושא ופסק: "אסור לחיילים לאכול במטבחים שבהם משרתים חיילים רוסים כטבחים". ההיגיון שעומד מאחורי פסק ההלכה אומר שרוב העולים מרוסיה הם גויים, ואלו מהם שהת…

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. אממ... http://reshet.ynet.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/News/Politics/StatePolic

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by maverick,

    הניו-יורק פוסט מפרסם ידיעה בה כוחות קומנדו ישראלים, בשיתוף עם עמיתיהם מבריטניה וארה"ב מנהלים מצוד אחר סדאם חוסיין בעירק במטרה לחסלו. ynet שיהיה בהצלחה!

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by Mesatla,

    דולר יציג 3.482 דולר רציף 3.398 שעה 13:57 לעוד מידע בנושא http://www.bizportal.co.il/shukhahon/bizmabat.shtml?titleparam=9uno5eggLSA0IOPl7Pgg+Pbp8yAtIEJpenBvcnRhbA==&p_id=1221

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by MishaK,

    אני רואה שאין ל-BBspot על מה לכתוב כבר.

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. http://news.walla.co.il/?w=//858261 כוחות צה"ל עושים את דרכם למקום.

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by The Grey Matter,

    חברת קלונאייד: התינוקת המשובטת חיה בישראל

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. לפני כמה ימים צפיתי בסרט הזה ואני לא יכתוב ספוילרים אבל הסרט די מאכזב כן יש הרבה אלימות ופעולה אבל לא מהסוג הכיף הפכו את האויבים לדמוי נאצים הוסיפו לרמבו עזרה הקרבות נראים כמו שילוב של קריסיס לCOD ובכלל לא מעניינים ואף דמות לא באמת חשובה -גם לא רמבו עצמו שהחזיק את כל הסרטים האחרים אפילו לא הכניסו את החלק שהוא מתלבש לקרב -וזה בכלל אכזבה -זה כמו להוריד את היפיקיאיי מברוס וויליס :'( אבל סך הכל למי שרוצה להעביר את הזמן אז סרט בסדר 65 בסולם קרירין

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. כמה מטומטמים אפשר להיות ? זה כבר פשוט לא נתפס ! מה קשה להבין כאן ? לא מספיק שהם אומרים שהם רוצים להשמיד את ישראל ואחרי זה מפתחים נשק אטומי בגלוי ומושכים זמן ומעלמים מהאו"ם אז עכשיו הם עוד נותנים להם עוד שבועים כדי לחשוב על זה ??? מה נסגר עם העולם ? מה שכל ילד קטן יכול להבין מנהיגי העולם לא יכולים ? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3298665,00.html מה יהיה גורלנו ? לא מספיק אולמרט-פרץ-חלוץ שאחרי הפאשלה הקודמת אי אפשר לסמוך עליהם (לא שלפני זה היה אפשר ... רק עכשיו אפשר להבין עוד יותר כמה המצב שלנו גרוע איתם) ואירופה חייה בבועה משלה ... אני מקווה רק שבוש יציל אותנו שוב

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. לפני שבוע וחצי קראתי בחצי הכרה ודי בריפרוף על הצעת חוק ישראלית שפשוט גרמה לי להירדם רגוע, ואופטימי. ההצעה היא כזאת: כל אדם שירצה להתנתק מחברת סלולר, כבלים, ספק איטרנט. יכול להתנתק גם אם הוא מחויב על פי חוזה, במחיר השערוריתי בסך 100 שקלים. כן אמרתי 100 לא 1000, מאה שקלים. לא שאני מתכנן להתנתק בקרוב(את הוט עזבתי בקלילות על-טבעית.) אבל זה חוק מחוייב המציאות, למישהו יש מידע על האם הוא עבר? או חס ושלום קופד? בתודה מראש.

  20. Started by alex_2007,

    מהתנך אנחנו במלחמה עם ערבים אז מה היה בסוף מה זה לא יכול להימשך ??????????? :nixweiss: האם יש בכלל סוף לזה?

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by Fighter,

    יאללה שיעיפו כבר את שמאלמרט ויביאו איזה ראש ממשלה נורמלי שיסדר את המדינה הזאת

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3584537,00.html מומלץ לכל אחד.

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  23. Started by KoDkOd,

    שלום,אני רוצה לשתף אותכם בנושא ממש רגיש[לפחות לי] היום חבר שלח לי שיר על אחד החטופים השיר נורא ריגש אותי.תוכלו להוריד את השיר פההשיר הוא על עדי אביטן חייל צה"ל שהלך להגן על המולדת ונפל בידי המרצחים אני לא יכנס עכשיו לדעותי על הדרך שבא טיפלו במקרה[תאמינו לי אתם לא רוצים לשמוע] כל מה שאני מבקש,שימעו את השיר הביעו דעה ובבקשה בבקשה אל תהפכו את הדיון לסתמי [הנושא מאוד רגיש] אני יסיים בתפילה ענקית שכל החטופים יחזרו בשלום לביתם :'(

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. הקטקט ( בן שלוש ) " הרגיז " אותה אז היא שפכה עליו מים רותחים. לפי דברי הדוד. האמא טוענת לתאונה מצערת. http://news.walla.co.il/?w=/1/1573924

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. כרגע ראיתי סוף סוף את Naruto Shippuuden The Movie אני יודע שהסרט כבר ישן אבל אני חייב להגיד שבניגוד לסרטים הקודמים של נארוטו הסרט הזה טוב הגרפיקה טובה העלילה טובה קרבות נחמדים מאוד ממליץ לחובבי אנימה

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים