אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
http://finance.walla.co.il/?w=%2F3%2F2527636 אני מניח שדעתי בנושא ידועה, אבל אם יש מישהו מתוך התחום או מישהו שתומך בנושא, אשמח להרחבה - כי אני חושב שמדובר בכמה יריות קשות ברגל לענף.
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני יודע שאולי לא ממש נעים לצחוק עליו אבל זה מצחיק http://www.103.fm/player.asp?pgid=31760&fileId=mlnk400 (וראיתי את זה ברוטר) אני גם משחק בפיקה בפתח תיקוה.......חחח סתם
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3459986,00.html תגובה ראשונה שלי: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: איפה הם היו כשאני עוד למדתי? וההחזר של ה300 מליון (או משהו כזה) לא הושג בשביתה של הסטודנטים שנה שעברה?
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מערכת נגד טילים ופגזים - Mobile Tactical High Energy Laser (MTHEL) http://defense-update.com/news/MTHEL.htm והנה הדגמה של היכולות שלו: ובכל אופן, זה נוצר בישראל, אז מה הבעיה לשים כמה סוללות כאלו באזור הדרום ולעצור לפחות 50% מהטילים??
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3319734,00.html מעניין אותי לדעת כמה רעיונות מטומטמים המדינה תמציא, כמה כסף היא תשרוף, וכמה אנשים ימותו עד שיחליטו לפתור את הבעייה של הקסאמים.
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בעקבות הכתבה הזאת : פתאום אילת התמלאה סליברטאים . החליטו קבוצת אנשים , שאין להם בדיוק כסף להתחשבן על המקומות הטובים ביותר באילת. הגענו למסקנה שגם אנחנו "העניים" חשובים כמו סליברטאים , רק שיש להם יותר כסף. כישרון יש גם לנו. ובכן בעזרת בדואים , נקים לנו עיירת אוהלים מצפון לאילת , בדיוק כשהם נוחתים (הסלבריטאים מאילת ) הם ישקיפו מעלינו. רק מה שלנו יש יותר אטרקציות מבתי המלון המשעממים. ובכן מדובר בהקמת אוהל, כל משפחה תקים לה אוהל לבד. עם מדריך מוסמך מהשבט אלהרם בדרום הנגב (חדש !!!). ל-50 הנרשמים הראשונים יינתן לחלוב עז, ולהכין גבינת עזים משובחת ! (תשכחו מתנובה טרא וכל המפוסתרים האילו). שימו לב חדש ובלעדי לבדואיי ארץ ישראל , בלי מרחבים מוגנים ! אטרקציה לכל המשפחה ! מדהים ביו…
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
עולה חדש מדרום אמריקה (אני לא בא להכליל אני רק אומר מי) שהכלב שלו חלה רצה שהכלב שלו (כלב מסוג לברדור) יפסיק לסבול כי חלה במחלה קשה... ורצה לעשות לו המתת חסד, האיש לקח את הכלב לרחוב והתחיל לחבוט בכלב עם אבן... תושבי המקום הזעיקו משטרה בגלל יללת הכלב כשהמשטרה הגיעה חמקום נמצא הכלב ללא רוח חיים, הבעלים נעצר ויוגש נגדו כתב אישום על התעללות בבעלי חיים... כשקראתי את זה בבוקר בעיתון הרגשתי ממש רע אחרי זה... מה דעתכם על מעשים כאלה? אצלי זה קצת מוזר כי כשאני קורא דבר כזה אני ממש מתעצבן וכשאני למשל קורא על רצח של אדם אני לא מתרגש במיוחד (לא מתרגש בכלל)
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מכירים את המאמרים שפורשים את ההסטוריה הפלסטינית? שהם לא היו אף פעם עם אלה שבטים שחיו פה ....וכו ..? אני מחפש קישור למאמר זהה באנגלית .. תודה
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3448620,00.html עכשיו ברור למה יונה פוחד לחזור לארץ
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.calcalist.co.il/local/articles/1,7340,L-3592910,00.html לינק ישיר לסרטון: http://www.calcalist.co.il/home/0,7340,L-3905-0-3592441,00.html
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000686342 לא מצאתי קישור ישיר לסרטון אז תאלצו לצפות דרך גלובס. מעבר להצבת אולטימטום לראש הממשלה (!) משהו שאפילו ארדואן לא מעז לעשות, שמעתם מה הם אומרים? הם יעברו שר שר ויבדקו מי תומך "בצדק חברתי" ומי מנותק מהעם. איפה שמעתי את זה פעם? נדמה לי בטיהורים הפוליטיים של סטאלין. פשוט מפחיד. הגיע הזמן להפעיל מעצר מנהלי. דמוקרטיה צריכה להגן על עצמה.
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
למי היצביעו השכנים שלכם - כנסו ותראו חלוקה כלל ארצית לפי קלפיות . http://go.ynet.co.il/long/content/xml/SearchMap_2.html
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בהצלחה !!!! , בטוח שייצגו אותנו בכבוד , ושיחזרו בשלום .
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=3126 מהיום חובה לדווח מחיר בשקלים וכולל מע"מ וכל תוספת אחרת שאותה חנות רואה לנכון להוסיף (ז"א - מחיר סופי לתשלום!) אם יש לכם אתר שלא עומד בתנאים הללו, ניתן לדווח ולהטיל עליו קנס גדול . עכשיו הכדור בידיים שלנו!
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ראשית, החלמה מהירה לפצועים ותנחומי למשפחת ההרוג הי"ד. אני גר בכפר סבא דיי קרוב לתחנת הרכבת, בשעה 7:20 בערך היה פיצוץ עז, חזק מאוד, כל כך חזק שהקול של הפיצוץ התעווט, אני ישנתי באותו הזמן, והפיצוץ הקפיץ אותי מהמיטה, אחרי דקות קצרות שנמשכו הרבה זמן, האמבולנסים וניידות המשטרה לעבור בשיירות ליד הבית שלי, לטלוויזיה ולרדיו לקח 10 דקות עד שהגיעו הדיווחים הראשונים על הפיגוע. אני חייב לציין לטובה את המהירות שבה הגיבו הניידות והאמבולנסים שלמרות שהם בצד השני של העיר ולמרות השעה העמוסה הם הגיעו מייד 2-3 דקות.
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לפני כמה זמן החליט משרד הבריאות, ברשות הממשלה, להפליר את המים בישראל. כולנו שמענו על נפלאות הפלאוריד וכמה הוא טוב לשיניים וכו' וכו'. אבל מה אנחנו באמת יודעים? http://www.eyalcohen.com/icare/fluor.htm תחילה חשבתי שמדובר בכתבה של איזה עיתונאי נכשל שמנסה למכור ספר נוירוטי לגמרי, אבל טעיתי. במרבית מדינות העולם ההפלרה אסורה וניתן לראות גם למה: http://www.fluoridation.com/ אז למה רק הממשלה שלנו באמת עושה את ניסוי בבני-אדם הגדול בעולם בחסות הממשלה והחוק?...
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הידיעה פורסמה ב Ynet: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2384676,00.html לדעתי זה גובל בהסתה לרצח, מזעזע.
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הצעה: לפרסם תחקיר המשווה את ממוצע שנות המאסר שנגזרו על עבריינים מורשעים לפי סוגי העבירות(רצח, שוחד,אונס, תאונות דרכים וכו..)בין מדינות המערב וישראל בעשור האחרון. מי מכם לא הרים גבה למשמע גזרי הדין המגוחכים שניתנים לעבריינים בישראל במהלך השנים האחרונות? לאזרח במדינה כמו ישראל, למרות היותה מדינה דמוקרטית, אין באמת כלים אמיתיים להשפיע על הרשות השופטת ועל כן הוא עומד חסר אונים אל מול מערכת המשפט שמקלה על עבריינים בעוד שאי שביעות הרצון של האזרחים הולכת וגדלה. אם הרעיון מדבר אליכם אני מזמין אותכם ללחוץ לייק בעמוד הפייסבוק ובכך לצרף את קולכם, בתקווה שמישהו מהעיתונות ישים לב וירים את הכפפה לפרסם תחקיר כזה. http://www.facebook.com/pages/קריאה-לעיתונות-לפרסם-ממוצע-שנות-מאסר-בי…
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://finance.walla.co.il/?w=/21/1636984 הם רציניים??? 20% עליה במחירי הביצים? אני אוכל 4 ביצים ביום בערך 2 -שובר ומכין 2-ממוצרי מזון המכילים ביצים זה יוצא 120 שח על ביצים בחודש אם המחיר יעלה ב 20% אני אשלם 24 שקל יותר בחודש. זה ודאי יגרום לי לגווע ברעב!!!
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
זה רק אני או שהוא מזיע כמו כלב? הוא בלחץ ומדבר דברים בלי רצף
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
נגד לוגיסטיקה אשר ידווח למג"ד שלו האם יש מלאי במחסנים או לא. אין סוף לאכילת החינם. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3398412,00.html
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
או יותר נכון הבהרהמניפסט) דתיים, דוסים, לובשי כיפות סרוגות, שמאלנים, חברי קיבוצים, חברי מושבים, חילוניים ,וסתם אלה שיושבים בשנקין, מתגייסים וכאילו שלא, ערבים (הנאמנים שבינהם) , בדואים, דרוזים , צ'רקסים ועוד כמה שאני לא זוכר (צר לי אם שכחתי מישהוא) - כולם אזרחי מדינת ישראל. אם יש למישהוא דעה, קטלנית ככל שתהיה (במיוחד על ה-"דוסים" ) מוזמן לשמור אותה לעצמו אלה אם הדעה שלו מקובלת ואינה חורגת מהכללים שנקבעו בפורום זה . לידיעתכם גם הם יהודים, אזרחי מדינת ישראל, וחלקם משרתים בצבא. חילוקי דעות -דבר מקובל , הריי ללא דעות שונות היה כאן דיי משעמם. אך אני מציע לכם לכנס את כל כושר האינטליגנציה שלכם והאיפוק ע"מ להרשים אותנו (ואותי בפרט) בנימוקים משכנעים, נימוסיים, ויפים (מלשון יפ…
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני כמיטב המסורת של משפחתי צם יום כיפור ונאלץ להפרד מהאתר למשך יום וחצי! מאחל לכולם גמר חתימה טובה. :smoke: נ.ב - אל תנצלו את העדרותי מהאתר כדי להשתולל !
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי אחלה(לפחות זו דעתי..) פתרון למקרה שבו יחטף חס ושלום חייל ישראלי. לפי דעתי ישראל צריכה להציב אולטימטום למחבלים לפיו אם החייל החטוף לא יחזור תוך 24 שעות-ישראל תוציא להורג "מחבל עם דם על היידים"-רצחו בפועל ישראלים או תכננו רצח. לפי דעתי המחבלים יישברו מקסימום תוך חודש -חודשיים-אחרי שכבר הוצאו 30-60 -מחבלים. אם היו עושים את זה עם גלעד שליט לא רק שהוא היה בבית מוקדם הרבה יותר אלא גם לא היו 1000 מחבלים חופשיים, שרבים מהם חזרו לדרך הטרור(ככה שבדוגרי מגיע לבני ***** האלה שיהרגו אותם). מה דעתכם??
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-


