אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
http://graphics8.nytimes.com/packages/pdf/world/Palmer-Committee-Final-report.pdf מומלץ לקרוא.
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=444184 הוא כתב שבית חולים ישראלי מנע שיחרור של ילוד לאימו, בגלל חוב כספי (דבר שנכון אגב), תוך כדי סילוף כמה עובדות, במה שהוא אמר הסתתרו כמה דבר כמו אפהרטייד ועוד... (תעזרו להסביר את ישראל, אבל בכבוד). אגב, צריך להרשם כדי להגיב שם. הנה תגובתו למנועי הרישום
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שאני יבין למה פתח וחמאס רבים? שניהם רוצים את חיסול ישראל?אז על מה הם רבים לעזעזל
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שימו לב לתגובות הזועמות: http://www.one.co.il/Article/126192.html. בהמשך לזה, שלחתי היום את המייל הבא לדוברת ערוץ הספורט, עליו מכותב גם המנכ"ל. כמובן שטרם קיבלתי תשובה: והנה כתבת המשך בנושא: http://www.one.co.il/Article/126240.html. מה אתם אומרים?
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
"פארפור, המיקי-מאוס של חמאס, נפרד מצופיו הזאטוטים כשהפך לשאהיד. את האמת המרה נאלצו לראות צופי טלוויזית 'אל-אקצה' של חמאס ששידרה ביום שישי את הפרק האחרון בסדרה 'חלוצי המחר'. עכשיו מתברר שנהרג בעת חקירתו בידי המודיעין הישראלי" במקור מ -ynet: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3419230,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3419677,00.html#n ואני אומר אפשר להשען אחורה ולהרגע, דיסני תיכנס להם לת@ת על הפרת זכויות יוצרים. אני רואה כבר את החמאס מתפורר כלכלית, סדנאות יזע לצביעת צלולאיד נפתחות בעזה. :lol:
-
- 8 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מעניין מתי יתחילו להשתמש בזה גם השמאלנים בארץ...
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לא ברור מה קורה אבל סוריה עושה הרבה אימונים של הצבא שלה ליד הגולן, מה אתם אומרים האם היא תתקוף אותנו מתישהו בעתיד?
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
צילמתי קטע מתוך המאמר בעמ' 16 ב7 ימים של היום. אז במה בדיוק הם משקיעים? בזה שהם רוצים לבטל את מקצועות המדעים ולדרוש קיצבה לבתי הספר בכל מקרה? : [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היה מדהים!!!! מי שאוהב, שלא היה, שיכול להשיג כרטיסים להערב, שירוץ! http://www.mako.co.il/music-news/local/Article-58ff6d83e6a5041006.htm
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני הייתי מצביע כמעט מאה אחוז לביבי. כל השחיתיות לכאורה רק חיזקו את הרצון שלי להצביע לו אם התבלטתי להצביע לפייגלין במקום. אבל היום, ביבי התקפל לשמאל(כנראה שעשה זאת פעמים רבות בעבר) והיום בעידן האינטרנט כבר אי אפשר להסתיר את הסיבות האמיתיות. נושא המסתננים הוא חד וחלק, או שמשאירים אנשים או שמגרשים אותם. זה לא כמו מלחמות שכל אחד אומר שהשני הפסיד ואף אחד לא באמת יודע מה קרה. לכן לדעתי אם ביבי יילך על ההחלטה הזו של האיחוד האירופאי הוא הפסיד בבחירות הבאות. אני כבר לא אצביע לו. עריכה: טוב מסתבר שביבי הסביר שהוא מתכוון לגרש גם את ה18000 שיישארו כשיוכל. כלומר הסדרת המעמד שלהם הוא רק ל 5 שנים. הוא מעונין לגרש את כולם. בגלל כל התגובות של שפי פז…
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3881432,00.html http://gizmodo.com/5524843/police-seize-jason-chens-computers אהבתי את אחת התגובות בYnet: "הגסטפו של אפל".
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3247865,00.html אמרו שהוא עשה הרבה עברות מין אז למה לעזזל הוא לא בכלא ל20 שנה לפחות? למה משחררים אותם בלי לחיב אותם טיפול?
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אינני מתכוון לקבוע שהעם הפלשתינאי הוא בלתי אפשרי להסכם כלשהו, בלתי אפשרי הוא רק הסכם מרצון. כל עוד מקנן בליבות הערבים, ויהיה אף זיק של תקווה, שיעלה בידיהם להיפטר מאיתנו, אין בעולם דברי נועם כאלה ולא הבטחות מושכות לב שבגללם יהיו הערבים מוכנים לוותר על תקוותם זו - וזאת דווקא בגלל כך, שאין הם אספסוף אלא אומה חיה. ואומה חיה מוכנה לוויתורים בשאלות גורליות כאלה רק בזמן שלא נותרה כבר כל תקווה "להיפטר", וכשבקיר הברזל נסתמה כל פרצה. רק אז מאבדות את השפעתן הקבוצות הקיצוניות עם סיסמאותיהן - "לא, לעולם לא!" ורק אז עוברת ההשפעה לקבוצות מתונות יותר. ורק אז יופיעו המתונים כשבפיהם הצעות בדבר ויתורים הדדים. הדרך היחידה המובילה להסכם כזה הוא קיר הברזל, כלומר קיומו של כוח כזה בארץ ישראל, אש…
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
בגילוי לב מזעזע מספר גיטריסט "רולינג סטונס" למגזין בריטי, כיצד עירבב את אפר אביו עם מנת קוקאין: "אני בטוח שממש לא היה איכפת לו" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3384522,00.html
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הנ"ל זה סמל של האימפריה העותמנית טוב בשעה קשה מנשוא,ארדואן ניצח וזכה לתמיכה גורפת במשאל העם שהחליש את הצבא יותר והרחיב את סמכויות הממשלה הנוכחית http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3953041,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3952896,00.html טוב חברים,הימורים ונבואות,תוך כמה זמן טורקיה הופכת להיות איראן וארדואן מקבל את תואר הסולטן! זה דרך אגב מסביר את השקט שהיה לנו מארדואן בחודשים האחרונים,היו לו צרות מבית.עכשיו שנגמרו הצרות הוא יחזור להציק לנו אהה ויש לי הצעה לדגל חדש לטורקיה לקראת הצטרפותה למדינות כמו איראן
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3579248,00.html :kopfpatsch: הלוואי זה רק חלום רע
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
חזרתי לפני כרבע שעה משעור נהיגה ובמהלך השעור אחד ממורי הנהיגה הודיעה בקשר שהוא קיבל מידע (מחבר בצבא שמשרת באגף שאחראי על ההזעקות) שצפויה הזעקה בכל רגע בגלל ששני טילים (סקאדים) נורו לעבר ישראל ... לאחר כמה דקות הוא הודיעה שהטילים נחתו בים התיכון כתצואה כניראה מחוסר דלק בטילים : (איזה חלטוריסטים הם העיראקים האלה :nutty: ) ולכן ההזעקה לא הושמעה עריכה : טוב לפי התגובות פה אני רוצה להדגיש שאני לא יודע אם זה אמיתי 100% אותי זה דיי שיכנע כי זה לא הגיע לבנאדם דרך האינטרנט כמו שאמרו פה ,והוא לא היה מפחיד סתם את התלמידות בשעור שנכנסו לפניקה קבלו את זה איך שאתם רוצים ואני מקווה שזה באמת לא נכון כמו שחלקכם אומרים
-
- 13 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
טיפשי משהו לפתוח על זה ת'רד כשאני בעצמי עדיין לא ראיתי את הסרט, אבל הרגשתי מחוייב, זה נראה מצויין עוד לפני שצפיתי בזה; טריילר באתר הרשמי: http://waltzwithbashir.com/wwbtrailer.html טריילר ביוטיוב: http://www.youtube.com/watch?v=nm9kavNbe0I (ללחוץ על "watch in high quality" מתחת לסרטון) ביקורת ב"עין הדג": http://www.fisheye.co.il/waltz_with_bashir כתבה ב YNET: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3544042,00.html כמה ביקורות צופים מפורום-קהילה של מפתחי פלאש ישראלים: http://www.flashoo.co.il/community/index.php?act=ST&f=4&t=25040 מהטריילרים: האנימציה נראית מדהים (למרות שהיא cut out ברובה, ונעשתה כמעט כולה בפלאש) הסאונד נשמע מושקע, מהבי…
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
בעקבות הכתבה של שניר רביב (overload), קיבלנו תגובה מדובר אינטל ישראל: עניין אותנו לדעת מה דעתכם על הנושא. האם המדינה צריכה לסבסד במליוני דולרים הקמות של מפעלים פרטיים? האם אתם חושבים שיוקם מפעל נוסף בישראל?
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2858389,00.html
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3246834,00.html בית-שמש, עיר שכבר שנים נמצאת במצב של הדרדרות מכל הבחינות. מזמן איבדה את האופי החילוני שלה בגלל המוני החרדים שגרים שם. העירייה לא שמה קצוץ על התושבים ולא משקיעה. השוק, כידוע, מלא בשוהים לא חוקיים ופושעים ולא פעם אנשים נשדדו, הוכו או נאנסו שם. חרפה מה שהולך בעיר הזאת. עוד דבר, איך זה שילדה כל כך קטנה יוצאת להסתובב בשעות כאלו ואמא שלה נזכרת בה רק בחצות וגם זה כי הבית שלה מוקף בניידות מד"א ומשטרה. להעמיד את ההורים לדין במלוא החומרה על הזנחה. אם היה אכפת להם איפה הילדה שלהם מסתובבת, היא עוד היתה היום בין החיים.
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום! אני רוצה להבין מה בעצם האיסלם אומר?,ולמה הוא גורם לאנשים להאמין בו
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3407313,00.html נו מה זה לא וגם: אות חיים מכתב ה-BBC החטוף: הכיבוש אשם http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3407335,00.html irony
-
- 13 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מחכה כבר חודשים שיעיפו את פרץ ואחרי זה את אולמרט אז מתי התוצאות בפרימריז של העבודה מתפרסמות?
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-


