אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3294356,00.html מה יש להם מהרומנים אני לא מבין?
-
- 18 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
בלי הרבה ספויילרים: מדובר בקבוצת אסטרונאוטים, אשר נשלחים לשמש הגוועת כדי להצית אותה מחדש. בדרך הם כמובן נדפקים מכלמיני סיבות, כאשר העיקרית שבהן היא טבע האדם. הסרט מנסה להציג (לא בצורה הכי מוצלחת לפי דעתי) את השאלה של האם חיי האדם וגורלו בידיו או בידי האל, במעטפת מתח אקשן ואפקטים לא רעים בכלל. הסרט הוא מעין Space Odyssey מודרני (שלילי או חיובי אתם תחליטו). אפשר להגיד שהוא יהיה התוצאה אילוא ערבבו הנ"ל עם Mission to Mars. בכל אופן המכלול יצא דיי טוב.. מי שאוהב SciFi יאהב :-*.
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני עכשיו משועמם אז קבלו חדשה יפה source אלוף העולם בשח-מט וולאדימיר קראמניק הרוסי בן ה27 (ואתם חשבתם שהאמריקים חכמים), הצליח למצאו פגם במשחק 'Deep Fritz' (משחק שח-מט המתקדם באולם שדורש כמה מעבדים בשביל לרוץ נורמאלית). הוא מוביל עם ניצחון של 57 מהלכים. עכשיו הם בסיבוב השמיני וולאדמיר מוביל 1.5-0.5 אחרי שפרש (אני מקווה שזה המילה הנכונה ל"draw") בפתיחה ביום שיש. הינה החלק היותר מעניין הוא יקבל מיליון דולר אם ינצח, $800,000 אם הוא יפרוש, 600,000$ אם הוא יפסיד
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מהם חמשת השירים הכי אהובים עליכם מכל הזמנים? אילו חייבים להיות שירים שאתם מאזינים קבוע או שפעם האזנתם קבוע. הנה הרשימה שלי: 1) WWF Wrestling Themes- THE UNDERTAKER(REST IN PEACE REMIX) ללא ספק המנגינה הכי אירית, מפחידה וגוטית ששמעתי משהו מצוין. 2)EVANESCENCE-UNDERSTANDING (Wash it all away) עוד שיר גוטי מצוין, מנגינה של מוות אכזרית וטובה, מילים ברמה מאוד גבוהה ומילים שחודרות עמוק לקבר. 3) Dope-No Chance\WWF Forceable McMahon Entrance theme אחלה שיר. 4)Dope-BURN MOTHERFUCKER אחח זה שיר מצוין, משתלב עם כל הסצינות ששורפים תאימא של היריבים, להוציא עצבים חזק חזק פה. 5)Iron Maiden- Blood Brothers שיר פשוט נהדר ומהמם, המתים יקומו משנתם בשביל לשמוע שיר כזה מצוין.
-
- 13 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1038245 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3350226,00.html http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=421605&sid=126 אז...שביתה?
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מחלק העיתונים רץ וצעק: "אבא, יורים עלינו" מאיר לוי מכפר יונה הותקף יחד עם בנו על-ידי קצינים חמושים שהקימו מארב נגד פורצים, שיחזר בשיחה עם ynet: "הם צעקו עלי בערבית, כבר הייתי בטוח שאלו מחבלים. ספגתי את המכות במקום בני, אני חושש שהוא לא יעמוד בטראומה" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3743333,00.html שוטרים הואשמו בתקיפה: אתה גבר? לך למח"ש תושב יפו התווכח עם שלושה שוטרים שעיכבו אותו וסטר לאחד מהם. בכתב האישום שהוגש נגד השוטרים מתברר כי הוא נכבל, נלקח לתחנה והוכה עד זוב דם. כשאיים להתלונן, אמר לו אחד מהם: "אני אומר לכל השוטרים שאם יראו אותך, יזיינו אותך" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3743462,00.html
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הם בוכים שהם בהפסד "ההפסדים נובעים מהתייקרות הדלק שבו משתמשת החברה לייצור חשמל", אומר יו"ר החברה, מוטי פרידמן, "עד סוף ספטמבר לא קיבלה החברה פיצוי על ההתייקרות באמצעות העלאת תעריפי החשמל. הוצאות התפעול של החברה, בניכוי דלקים ופחת, דווקא ירדו". פיצוי wtf? אבל הם יכולים להשתמש במליוני שקלים לפרסום http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3476688,00.html
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
*ספויילר*, צאו עכשיו אם אתם לא רוצים שיהרס לכם הסרט. יש לי ולעוד חבר ויכוח בקשר לסוף הסרט אם הוא תמיד מחפש John G, אז הוא לא יוכל למצוא יותר כי הלוחית רישוי מקועקעת לו על הירך. אני אומר שהוא החליט שזה האחרון כשהוא אמר you can be my John G חבר שלי אומר שלא הבנו משהו
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הזמנה אישית ליום האישה. במסגרת אירועי "יום האישה" יתקיים השנה כנס בנושא- "הון, און ושלטון" בכנס ישאו דברים איש העסקים מר עופר גלזר (בנושא: אהבת אחיות) אלוף (במיל.) יצחק מרדכי (בנושא: קצין וג'נטלמן) השר (לשעבר) חיים רמון (בנושא: אהבה בלשון הקודש) אמן אורח: חנן גולדבלט (בנושא: משחק מקדים) הכנס יתקיים במעמד נשיא המדינה מר משה קצב שישא דברים בנושא: נשיא ותראי... בין משתתפות הכנס יוגרל פרס: תרסיס גז מדמיע. הכניסה חופשית. היציאה - לא בטוח.
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.isratv.com/video/filmpmwadsl.asx
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=371063&sid=126
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
השבוע פורסם שחנין זועבי הולכת להעיד נגד מדינת ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג. האשמה היא : אפרטהייד. כן כן אפרטהייד ! מצורף בלינק הבא. http://news.walla.co.il/?w=%2F17%2F1874551 אז ככה, כדי להדגיש את הצביעות של חברת הכנסת הזאת, אני מצרף כאן עוד לינק שמראה שהיא נפגשה לפני 4 חודשים עם שליט לוב (במיל') מועמר קדאפי. http://www.ynet.co.il/PicServer2/24012010/2527463/1_wa.jpg קדאפי היה ידוע במתן זכויות לאזרחיו, הוא שמר על כבודם ולא הרג אותם באמצעות הצבא... בקיצור, אני רוצה לדעת האם יש עוד אדם אחד במדינה שלנו שלא חושב שחנין זועבי היא צבועה ??? ועושה הכל כדי להרוס לנו את המדינה ??? אגב, לדעתי אחרי ארועי המשט, צריך לשפוט אותה תחת אשמת בגידה וסיוע לאויב בזמן מלחמה. יום טוב !!!
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יכול להיות שלא ידעתי שיצא הסרט השני? מישהו ראה, יש התרשמויות?
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3338579,00.html רוב המהפכות בהיסטוריה החלו מסודנטים ומאנשים צעירים עם השכלה.אתם חושבים שזה המקרה גם פה?
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יצא לי לראות היום את הגרלת הפיס "הללויה" שאותה הינחתה בקי גריפין (השווה) ונורא התאכזבתי. כל ההקדמות שלפני ההגרלה היו שיטחיות ומבויימות בצורה מחפירה. אפשר היה לראות את בקי גריפין פוזלת לימין בכדי לקרוא את מה שכתוב לה בכרטיסיות בכזו חוסר מקצועיות. מה הבחורה לא מסוגלת לזכור 3 משפטים בעל פה??? בקיצור היא הייתה נראית כאילו היא לא שייכת להפקה, אלא נקלעה לשם במקרה. בכל מקרה, מפעל הפיס היו יכולים להשקיע את כספם על פחות פנים יפות ויותר חן ומקצועיות. הללויה.
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3305209,00.html
-
- 14 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
האתר וכפי שאתם רואים יש למכירה ב - 30 דולר חולצה עם הדפס שאומר להפציץ את ישראל.... ממש נחמד... :'(
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מאוד ממליץ, ראיתי את העונה הראשונה והסדרה פשוט מצויינת..... מתח אקשן וכמובן ג'ניפר גרנר המדהימה..... אני לא יודע אם זה מותר פה או לא כי זה לא תוכנות או סרטים גנובים אלא פרקי סדרה אז אם זה אסור נא למחוק את החלק הזה: www.hwzone.co.il
-
- 14 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מגדול סופרי מחזאי ובימאי ישראל, הלך לעולמו והוא בן 81. יהי זכרו ופועלו ברוך. YNET NRG תמונות מחייו ומשהו דיי מפתיע: עיתוני גרמניה מבכים את מותו של קישון
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.hasolidit.com/%D7%94%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%A9%D7%94-%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%AA-%D7%A9%D7%9C%D7%99-%D7%94%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%90-%D7%97%D7%9C%D7%A7-%D7%91
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני די בטוח שגם אלו החיים במדינת תל-איב שמעו את הסיפור של הקוטג'. אני גם די בטוח שכל אחד שמע פה את 101 הרעיונות השונים שמצאו קברניטי המדינה לפתור את ה"משבר" הכי קשה מאז מלחמת לבנון. מה שלא הצליחו לעשות 8000 טילים, משט, ואיומי שואה שניה של איזה פרסי שנראה כמו פחח רכב, עשו שני שקלים במוצר ההכי ישראלי (חוץ מבמבה) שלנו. איחדו את עם ישראל (כמובן ששת דקות אחרי זה הוא התפלג באיך לפתור את הקטסטרופה). גילוי נאות, אני גר בקיבוץ בגליל התחתון, ואני מתפרנס בעקיפין מהרפת שלנו, שהיא מהגדולות במדינה. הסיפור שלי מתחיל שההייתי בי"ב, אני, מספר חברים מהקיבוץ, ועוד שני חברים עירונים, עושים מדורה בשטח ששייך לקיבוץ שלנו (ולכל חכמי הדור שלנו, השטח הזה נקנה בכספי הקבוצה לפני הקמת המדינה ולא ניתנה…
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3337473,00.html אני בטוח שיש אלפי נשים זקנות שהיו מוכנות לשכב עם בחור צעיר בן שמונה עשרה או בעצם עם כל אחד לאחר שלא נגעו בהן כמה עשרות שנים.
-
- 14 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3035208,00.html http://www.wrc.com/page/Home/0,,10111,00.html עונת הWRC, אליפות הראלי העולמית, ראלי מונטה קארלו התחילה! השנה אני מתכוון לראות הרבה יותר את התחרויות מבשנה שעברה, יש אפילו תחרות בקפריסין ביום הולדת שלי ;D. לדעתי השנה פז'ו יקחו, שנה שעברה הם היו טובים אבל היו להם הרבה בעיות מכניות (טוב נו פז'ו...) אני גם חושב שה307WRC הזאת נראית מדהים על המסלול (ואני לא אוהב פז'ו בד"כ). הנה המיקום הכולל של כל המכוניות- http://www.wrc.com/page/OverallTimes/0,,10111~200512,00.html
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שוב הגרמינים עושים לנו צרות (מוקדש למינימייזר ) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3399003,00.html כאילו יש לנו גבולות קבועים לשאר המדינה והם מכירים בהם... אחרת בתאוריה אסור להם להשתתף גם בטכסי יום העצמאות, לא :
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-


