עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by -XzibiT-,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3513138,00.html צריך להשמיד את עזה הייתי רוצה להגיד פה משהוא על הערבים אבל אני לא אגיד את זה יש פורומים אחרים שבהם אני יכול להגיד את זה בלי שיעיפו אותי על זה.

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. עומרי שרון פתח את הפה והצליח להרתיע את אפסנאי הגדוד שלנו בכך שהשווה את פקידי האוצר לאפסנאים בצה"ל. "פקידי האוצר כמו האפסנאים בצה"ל - אומרים להם בוקר טוב והם עונים בתגובה - אין לי!" :-X

    • 23 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. בדיוק קראתי כתבה עכשיו על איך רוצים לשחרר את גלעד שליט על ידי שחרור מאות רוצחים וכול מיני אנשים שלא צריכים להסתובב חופשי. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3685459,00.html עזבו את הטעות של כן צריך או לא צריך לשחרר רוצחים כדי להציל את גלעד שליט. מה שיותר מעניין זה למה אין לנו יחדות כמו באמריקה, או אפילו יותר טובות משל אמריקה. כשאר חוטפים חייל באמריקה (עזבו שלאמריקה יש חוק שלא עושים עסקאות שחרור) האמריקים עושים כול מה שיש בכוחם כדי לגלות איפה הוא מוחזק ואז שהם מגלים הם מכינים פלוגת ""קומנדו"" שבאה באמצע הלילה במסוק ועושה טוהו ובוהו עד שהם מוצאים את החייל ומוציאים אותו משם. וכול זה קורה בארץ שמאות אלפי קילומטרים מאמריקה. ישראל לעומת זאת אף פעם (חוץ מהסיפור עם המטוס) לא…

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. Started by Alina,

    לא הבנתי איזה אזורים זה כולל http://news.walla.co.il/?w=//1018070

    • 23 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. אז אני הולך לעשות דבר כזה. פשוט לחפש את אותו ח"כ שפורש מהשירות הציבורי ולנצל את ההנחות שלו בקניית ציוד משרדי שאנחנו "כספי משלם המיסים" מימנו לו את הציוד. כן, פשוט כך. אנחנו משלמים מיסים כדי שהמשרדים שלהם יהיו עמוסים לעייפה בציוד משרדי, מחשבים, מכונות צילום, מיני ברים ועוד... ובכן ח"כ כזה מקבל הנחה של 97% בקניית הציוד שלו במשרד. חלק מהח"כים תרמו את הציוד, וחלקם ובעוד חוצפתם קנו מכונות בשווי של עשרות אלפי שקלים. טוב זה לא חדש שחברי ש"ס מופרעים בראש, ומושחתים ברוב רמ"ח איבריהם. אבל !!! ו- תמר גו'זנסקי שידעה לצעוק בכל החיים הפוליטיים שלה על הקפיטליזם המושחת: תמר'לה יודעת יפה לצעוק מושחתים. אומנם זה לא שחיתות במלא מובן המילה, אבל מה שבטוח שיושר ציבורי אין לה, ואפילו בגרוש.…

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. Started by BURTON,

    חשין: מי שמתחתן עם פלסטיני שיחיה בג'נין

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  7. מי שצופה בסדרות על פוליטיקה בתקופת ימי הביניים ואהב את The Tudors יש סדרה חדשה שאני ממליץ The Borgias לפני כמה ימים שודר הפיילוט שלה פרק כפול של שעה וחצי. יש את אותה האווירה כמו במשחק Assiasians Creed brotherhood.

    • 1 תגובה
    • 2.1k צפיות
  8. שאלה לי אלייכם: אני בא ממשפחה לא דתייה, אבל דודים והסבא וסבתא הם כן. אנחנו הלכנו בערה ראש השנה, כמדי שנה, לבית הכנסת. יחד עם כל המשפחה. אני רוצה לדעת, כמה מביניכם הלכו לבית הכנסת בערב ראש השנה.

    • 12 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. סינגל אחרון מהתקליט שישוחרר בקיץ

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  10. Started by tornado,

    מחר זה המימונה החג של העדה המרוקאית המקופחת שתעשה על האש חלקם עים בשר חזיר. ברוב הארץ אין לימודים וגני הילדים סגורים. לא צריך לסגור שום בית ספר ושום גן אים הם רצו הם יכלו לעשות את זה ביום שישי

    • 26 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2980282,00.html זה פשוט לא יאומן לאיזה מקרים הגענו ילדה בת 9 שני ילדים בני 12 ו14 ואח קטן וטיפש שכנראה נולד בלי חוט שידרה. מאוד מעניין אותי איך הם הצליחו לעשות את זה במשך כול כך הרבה זמן בלי שאף אחד ירגיש, איך הגיוני שילד בן 14 וילדה בת 9 יהיו באותו בית ספר, ואיך הגיוני שאח שלה התנהג בכזו טיפשות בסדר הוא רק בן 10 אבל עדיין טימטום. ומה העונש מעון סגור הייתי זורק אותם לכלא שיחוו קצת מחוויות הסבון ויבינו מה הם עשו.

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  12. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3549583,00.html לא יודע אם אתם אוהבים אותו או שונאים אותו בגלל הדעות הפוליטיות שלו אבל מבחינתי הוא אחד מהאנשים שמוסיפים צבע למדינה יש לו אומץ להגיד את מה שהוא חושב בלי לפחד וזה חסר להרבה פוליטיקאים בארץ

    • 18 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. Started by Deddy,

    מה אני יגיד לכם... אבל דבר אחד אני בטוח בו... אף אחד מהם לא יעביר אפילו יום בכלא... וכמובן שאם הקורבן היה יהודי והמבצעים היו ערבים צהל היה מחורר אותם כדי להוציא את היהודי... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3105629,00.html

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. הסדרות שאנחנו אוהבים מתחילות לחזור בארה"ב אחד אחד כפי שאתם יודעים יצא פרק חדש של פריסון ברייק והפרק הוא אדיר! ממש ממליץ מה דעתכם? הפרומו לפרק הבאה נראה אדירר תסמנו ספויילרים

    • 12 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. כך דווח בYNET. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3281746,00.html לא מפתיע, בעוד שדובר על ת"א כבר בתחילת המלחמה. מה שכן, מצחיקה העובדה שאפילו הם לא סופרים את חדרה

    • 23 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. למשל במפות הרבה פעמים אני רואה את מדינת ישראל לפי גבולות 1967 מה הבעיה פה ???? כבשנו את הגולן,בעיה של הסורים שהם התחילו שלא יתחילו להתבכיין שנחזיר להם כבשנו את כל אזור ירושלים גם במלחמה נו אז זהו כבשנו אז זה שלנו אז מה הבעיה פה לעזאזל אני לא מצליח להבין ????????????

    • 27 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. בשבוע הבא יחלו המשחקים האולימפיים בבייג'ין. מיטב הספורטאים בארץ (שגם אני בינהם, מסתבר...) עושים את דרכם לסין ושם יתחרו למען מדינת ישראל. אני מבקש מחברי הפורום, שחלק לא מבוטל מהם נמצא מול מחשב רוב הזמן, לקרוא ולהגיב על כתבות שונות באתרי הספורט ופורטלי החדשות. במיוחד על ספורט הקליעה... אז היום אני נוסע, תחזיקו לי אצבעות! גיל סימקוביץ, סגל אולימפי 2008 קליעה ברובה חופשי http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ForumPage.aspx?ForumId=1039

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. הסברים של בעד ונגד לכל שיטה ניתן למצוא כאן: https://ioos.wordpress.com/2006/08/16/

    • 27 תגובות
    • 2.1k צפיות
  19. Started by yoss,

    בדיוק עכשיו סיימתי לקרוא מאמר במגזין אינדימדייה ע"י אחד "לב גרינברג", ד"ר ומרצה בבן-גוריון, שטוען ש ומצד שני קצת פרספקטיבה היסטורית מאתר משרד החוץ, למי שיש קצת יכולת למחשבה עצמית ולא קונה כל מה שאומרים לו: http://prague.indymedia.org/front.php3?article_id=3660&group=webcast http://www.israel-mfa.gov.il/mfa/go.asp?MFAH0ia50

    • 7 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. Started by QQQ,

    אנחנו צריכים באנגלית לבחור נושא לבגרות בע"פ שהוא צריך להיות משהו שקרה בשנה בה נולדנו (במקרה שלי '92) - הנושא יכול להיות קשור ב: אנשים מפורסמים, התקדמויות במדע, זוכי פרס נובל ואיך ההמצאות שלהם השפיעו על החברה, קונספט פוליטי או פילוסופי, אמנות, מוזיקה, ספרות או קולנוע. אני צריך נושא ש: יהיה מעניין, ויהיה עליו די חומר באינטרנט. (המאמר הסופי שלי שבעצם יהיה כמו סיכומים של מאמרים שמצאתי באינטרנט - צריך להגיע ל500 מילים). גיגלתי ודוקא לא מצאתי משהו מיוחד... אני אודה לכם מאוד אם יש לכם רעיון כלשהו לנושא. תודה

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. מאוד מעניין https://www.youtube.com/watch?v=C8xAXJx9WJ8

    • 0 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. הפרלמנט בטהרן הכריז על ה-CIA ועל צבא ארצות הברית כעל ארגון טרור, לאחר שוושינגטון עשתה את אותו הדבר למשמרות המהפכה. http://news.walla.co.il/?w=//1174856 דעתי: :lol: :lol: מזכיר לי "אמאש'ך זונה" "לא נכון, אמא שלך זונה!

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. Started by Fkl0ster,

    נסיונות ריסון החיזבאללה באמצעות צינורות דיפלומטיים ואזהרות ישירות המיועדות "לחלונות הגבוהים" בדמשק, עלו בתוהו. :-X בימים האחרונים נמשכה ההתגרות באמצעות אש נ"מ. אתמול לקו שני אזרחי קרית-שמונה בהלם והיום נרצח נער בן 16 מאש רקטות ליד גבול הצפון (שלומי)... :-\ נראה לי שלא יעבור זמן עד אשר תהיה תגובה ישראלית בדמות ה IAF! מה דעתכם? :

    • 16 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. Started by yoss,

    מסתבר שהצלף ממרילנד הוא מודר נלהב - היא שינה את תא המטען בשברולט קפריס שלו כך שהוא יוכל לירות מתוכו בהסתר.

    • 11 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. http://news.walla.co.il/?w=//456974 זה פשוט מזוויע איזה אנשים דו פרצופיים יש בעולם ואיך בכלל הרשתו שהדבר הזה יקרה.

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים