אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
התגיירת ? בחלום !! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3829787,00.html
-
- 17 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
http://debka.co.il/headline.php?hid=3312 קיצר המצב לדעתי ממש בקנטים ,רוסיה גם שולחת 8 ספינות מלחמה עכשיו לונוצואלה ביחד עם מטוסים לגילוי צוללות ,קיצר מה אתם חושבים על העניין הזה .
-
- 19 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
ביחד עם מלחמת לבנון השנייה זה היה פשוט כשלון חרוץ של מלחמות שום הישגים הרג אזרחים חפים מפשע לשני הצדדים נפילת מרגמות קטיושות וכיו"ב גם בצפון וגם בדרום לאחר סיום הלחימה, לידיעתכם , כ-80 רקטות נפלו בדרום לאחר סיום הלחימה!!!! כוח הרתעה? איפה??? בחלום השבנו את כח ההרתעה שהיו לנו אי השבת השבויים וביניהם גלעד שליט , עסקת רגב וגולדווסר למרות שקרתה לא הייתה הצלחה , שחרור רוצחים למען גופות אינו עניין של מה בכך מה שקורה כרגע זה מצב אבסורדי , או שלא היו מקיימים את המלחמות האלה בכלל , או שהיו ממשיכים אותן , או שהיו מגיבים על פיפס הכי קטן , כמובן עם שיקול דעת
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
כנראה מקנאים בלבנונים. מתוך הכתבה: החליטו שעכשיו הולכים למלחמה. בטח מלחמת פיגועים ולא מלחמה אמיתית http://news.walla.co.il/?w=//991825 הבעיה היא שאי אפשר לסגור להם את המים, החשמל כבר סגור - והם מצפצפים על זה ואני לא חושב שהצבא ערוך לעוד לחימה בהיקף גדול, למרות שלא נראה לי שתהיה ברירה. מה אתם אומרים?
-
- 20 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3702415,00.html
-
- 20 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
בד"כ אני לא פותח ת'ראים על שטויות כאלה, אבל זה פשוט קרע אותי: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3270971,00.html אני מציע לו לבוא לבאר שבע... יש פה כמה "בנות" שיסבירו לו איך זה שאין הומואים ערבים... תגובה 14: תכף הוא יגיד גם שהם לא טוחנים חמורים וכו...
-
- 7 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=211651&sid=16 תגובה 19 שם זה זאת מהפורום אני חושב
-
- 27 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
מישהו יודע אם יש או אין שביתה? הסמסטר מתחיל שבוע הבא
-
- 26 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
הסתובבתי לי בפורום ואני באותו זמן גם רואה את המשחק שבין צ'כיה לבין דנמרק [יש לי טלויזה צמוד למחשב ] וחשבתי לי למה לא עשו דיון על זה? אז הנה אני עושה. אני בטוח שיש כאן אוהדי כדורגל[כמוני,אני משחק מגן ימני,מס' 4 בהפועל בת-ים] אז יאללה תתחילו לפרשן.. בינתיים דקה20 ו 0-0בין צ'כיה לדנמרק. מי אתם אומרים לוקחת את הטורניר? בינתיים בחצי הגמר פורטוגל-הולנד יוון-צ'כיה/דנמרק
-
- 24 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
לאחרונה צפיתי לצערי הרב בשתי התוכניות "10 הרווקים/רווקות המבוקשים ביותר" כמובן שלא ציפיתי ליצירת אומנות או משהו בסגנון אבל שום דבר לא הכין אותי למה שראיתי. כזה שפל לא ראיתי מאז "קווין ופרי קורעים את איביזה". בדיחות שטחיות, ביצוע עלוב ותסריט מעורר אימים היו נחלת התוכנית. האורחים שבאו נראו בעיקר לא בצלחת שלהם ומאוד לא נוח עם המנחים(אם אפשר לזה לקרוא מנחים) שניסו להצחיק בעיקר את עצמם בהומור עלוב. אני ממש שמח על כל מי פספס את הביזיון הזה- הרווחתם. רק חבל מאוד שבזמן האחרון הטלוויזיה דומה מאוד למה שהתרחש בתוכניות האלה- כל איכות נעלמה, רדיפת כסף ותוכניות זולות. יש יוצאים מן הכלל אבל זה לא מספיק. ורבותיי, ערוץ 8 עם כל תוכניותיו האיכותיות והמעשירות ונשיוניל גיאוגרפיק וערוץ היסטורי…
-
- 24 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3141692,00.html אבו מאזן הודה לשמאל בישראל על התרומה לנסיגה "תודה לכל מי שסייע לנו, כולל לכוחות השלום בישראל ולגדול השאהידים ערפאת", "בעזה החל תקדים היסטורי. בסופו אנו שואפים לסלק את הכיבוש ואת ההתנחלויות מכל אדמתנו הכבושה, ובראשה ירושלים"
-
- 20 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אבל ככל שעובר הזמן אני מתחיל לראות תמונה גדולה וברורה יותר של מלחמת עולם שלישית, שתתחיל איתנו. טורקיה מהגבול הימי, מצרים מהגבול הדרומי, לבנון וסוריה מצפון, איראן עם טילים.. אין לי מושג איך מלמעלה נראים הדברים ואין לי מושג מה עמדתם של שאר בעלי בריתנו כמו ארה"ב וגרמניה, אבל זה לא נראה טוב וזה מתחיל אפילו קצת להפחיד.. מה דעתכם?
-
- 14 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום רב, אני מזמין אתכם לסיור מצולם ייחודי וראשון מסוגו בנקודות שנפגעו בשריפה הגדולה. במסגרת סיור שערכתי הגעתי למקומות שונים בכרמל וסביבתו, ערכתי את הצילומים לסיור פנורמי המאפשר לכם להרגיש כאילו גם אתם הייתם שם. ניתן להסתכל על המקומות ב °360 וכן להיכנס לתוך התמונות (zoom-in) ולראות גם את הפרטים הקטנים. הסיור מצולם בטכנולוגיה ייחודית שברשותי, המאפשרת לבצע סיורים וירטואלים ברמה גבוהה עם יכולות שטרם נראו. אתם מוזמנים להתרשם מהסיור בכרמל. ובנימה אישית- קשה לתפוס מה כילתה השריפה, נראה כי העבודות בשטח מתבצעות במלא המרץ וכולי תקווה שתושבי בית אורן והסביבה ישובו במהרה לשגרת חייהם. לכניסה לסיור http://dl.dropbox.com/u/3848750/carmel%20on%20fire%20with%20sound/carmel%20after%20so…
-
- 5 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
ערוץ 2... [br]פורסם בתאריך: 29.06.2008 בשעה 16:19:51 אם מדינת ישראל לא מתכננת לחסל את סמיר קונטר מקסימום יומיים אחרי שהוא ישוחרר, זה יהיה מאוד עצוב ורק יעודד חטיפות נוספות.
-
- 25 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3442850,00.html אני לא מבין איך לעזזל אחרי הגירושין ואחרי שהיה הסכם גירושין פותחים תתיק מחדש לגזול מהגבר יש דברים הוגנים וגירושין זה לא דבר קל לא נפשית ולא כלכלית אבל אחרי שהתהליך נגמר צריך לעזוב את שני הצדדים בשקט בלי דרישות מעצבנות כאלו לעזזל הוא פוטר מהעבודה ובכל זאת מחויב לשלם לפי ההסכם למה חייבים להשפיל אותו עד אפר? אחרי זה מופתעים שיש הרבה סרבני גירוש
-
- 24 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
Resident Evil: Degeneration טריילר - http://www.gametrailers.com/player/29306.html?type=flv
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
מעריב. על סמך זה שוטרים עוצרים אנשים ברחוב? משתמשים באלימות? מתעלמים מהוכחות בחקירה? משפילים? זאת המשטרה שאמורה לאכוף את החוק ולהגן על האזרח?! הרי שזהו אבסורד!!!
-
- 28 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום אני בחור חרדי, אני רואה שהרבה פעמים פה בפורום (ולא רק) רואים בחרדים כהיפך הגמור של הליברליות, ולא סתם. אני אישית דווקא רואה שהציבור החרדי בשנים האחרונות, ובעיקר הנוער, עובר תהליך של ליברליזציה ואפשר לראות את זה בהרבה דברים. לאחרונה נתקלתי במאמרים של איזה כותב בכיכר השבת, הבנאדם מדבר בהיגיון, לא מהבטן. הבנאדם מאוד ליברלי ולפי מה שהבנתי הוא גם קשור ל'תנועה הליברלית החדשה'. מה שמפתיע פה זה שלא מדובר באיזשהו 'דוס מחמד' אלא בבנאדם באמת חרדי 'דוס' שהוא גם ליברלי. הבנאדם גם מדבר דוגרי ולא מטייח דברים. באמת שהופתעתי: http://bit.ly/1jzxIao http://bit.ly/1jHZ27y
-
- 2 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
http://cars.walla.co.il/?w=/4726/1593699 אמצע היום יש עשרות חניות נכים פנויות והם מחפשים את האדם המסכן שלא הפריע לשום נכה. או את זה שיושב בתוך האוןטו יש עוד חנית נכים צמוד ויכול לזוז אם יהיה צורך. פשוט מגעיל. אל תבינו אותי לא נכון אני מכבד מאד את החוק אבל מה שעשו לאישה הזו בדקה הרביעית זה עיוות מגעיל של החוק.
-
- 27 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
בתגובה יש התייעצות בירושליים עכשיו של שמאלמרט החמאס הכריז שהפעם הזאת אין יותר רגיעה מ - ע כ ש י ו האם לדעתכם סוף סוף תהיה פעולה רצינית בעזה או שישכחו מזה שוב לעוד כמה ימים?
-
- 21 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אהלן.... אני פשוט לא יודע מה להגיד בכלל..... אם זה היה לערבים ממזמן כל חברי הכנסת השמלאנים וכל התקשורת הייתה על הרגליים.. פשוט אין לי מילים כל דתי הוא רוצח בפוטנציאל?!!?! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3060949,00.html
-
- 35 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
סקר על המלחמה שמשגעת אותנו כמר חצי שנה (אני כבר לא רואה חדשות חודש)
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
http://www.robcohenthemummy.com/video.php?vidid=1496 HD http://entimg.msn.com/i/movietrailers/HD/trailers/mummy3.asx
-
- 8 תגובות
- 2.3k צפיות
-


