עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. לפני מספר חודשים חיפשתי לוח אם ומצאתי אחד שמתאים לדרישות שלי ומצאתי את הלוח הבא M2NPV-VM asus לינק http://start.zap.co.il/model.asp?model_id=424703 יש בו יציאת כרטיס מסך מובנה סביר + יציאה לטלויזיה. בסוף לא קניתי, אני רוצה לדעת האם יש היום לוח בעל יכולות דומות שמשתלם יותר?

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. או שיש רק PCI ?

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by zahi,

    רציתי רק לדעת האם יש כבר יצרן שיצר לוח אם עם via kt900

    • 1 תגובה
    • 474 צפיות
  4. Started by Rule The Pc,

    מצאתי נפורס 4 בלבד עם SLI עכשיו נפורס 4 זה רק PCIE והכרטיס היחידי של נבידיה בPCIE זה 6600/6600GT זה לא הגיוני כל העניין כי גם אם אני אקח 2 6600GT בSLI 6800U יהיה יותר טוב אז מה אני כבר צריך PCIE וSLI אם הכרטיס מסך היחידי שמתאים הוא 6600/GT?

    • 5 תגובות
    • 679 צפיות
  5. Started by rantri,

    כנראה שהלך לי הלוח אם, ואם אני קונה כבר חדש, אז אני יתקדם ויקנה עם PCI-Express, כרטיס מסך אני לא מתכוון להחליף כרגע, 6800GT עם חיבור AGP. האם יש לוח שיש לו את שני החיבורים?

    • 4 תגובות
    • 521 צפיות
  6. הי אני מעונין במחשב לעבודה משרדית בלבד - כך שמראש אין צורך בכרטיס מסך נפרד. מצד שני - אני מעונין לחברו לשני מסכים ולהגדיל את שולחן העבודה. אם אין - העלות של שני מסכים תכלול עוד כרטיס מסך לא זול - וזה עלול להפוך את העיניין ללא רלוונטי. יש מצב?

    • 6 תגובות
    • 725 צפיות
  7. Started by WiSe-Man,

    אם כן של איזה חברה והאם ניתן לקנות בארץ תודה

    • 4 תגובות
    • 727 צפיות
  8. מגיגהבייט ?

  9. האם יש כזה דבר בלוחות אם חדשים.. העלאת מתח למעבד אוטמוטית שהלוח אם מחשב.. כאילו שבביוס על מתח מעבד לשים על AUTO ואז שהלוח יחשב איזה מתח לשים בלי שאני יסתבך עם זה?

    • 23 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. תודה לעוזרים... והאם הם משתלמים גם...

    • 6 תגובות
    • 613 צפיות
  11. אם כן, מה הם הלוחות?

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. השאלה בכותרת... לפני שנה קניתי מחשב [מפרט בחתימה] אבל המעבד הוא בסוקט 754,והלוח אם [מן הסתם] הוא עם כניסת AGP כרגע זה ממש לא משנה לי,כי יש לי GF6800 ומחשב מספיק חזק כדי להחזיק משחקים לזמן הקרוב,ובעתיד היותר רחוק אני אעשה סופטמוד לכ. מסך ואוברקלוקינג למחשב... אבל בכל זאת-בשביל אופציות שידרוג לעתיד,קצת מגבילה אותי הכניסת AGP שלי,כי פחות ופחות כרטיסי מסך תומכים בזה... ובעתיד-אני בספק אם בכלל יושקו כרטיסים בתקן AGP... גם קניית לוח אם תומך בPCI-E נהייתה בעייתית בשבילי,כי יש לי AMD ATHLON בסוקט 754... האם יש לוחות אם כאלו?

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  13. שלום לכל חברי הפורום אני מתכוון לרכוש מחשב חדש, כאשר כרטיס המסך (8800GT) תומך ב-PCI-EXPRESS 2.0 x16 אבל לא מצאתי לוח אם שתומך בגירסא 2 של PCI-EXPRESS. האם יצאו לשוק לוחות אם שתומכים בגירסא 2? תודה מראש לכל העונים

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  14. האם יש לוחות אם שתומכים ב PCI Express 2.0 ?

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  15. Started by djgabi1,

    אם כן אילו חברות הכי מומלצות?

    • 6 תגובות
    • 779 צפיות
  16. Started by nim901,

    אם כן כמה ?

    • 8 תגובות
    • 657 צפיות
  17. ומה אומר DUAL CHANNEL? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 505 צפיות
  18. תודה מראש לעוזרים!

    • 6 תגובות
    • 544 צפיות
  19. Started by yanivnn,

    ASUS P7H55-MLX תודה

    • 6 תגובות
    • 889 צפיות
  20. Started by GuyGesh,

    כשקניתי את המחשב לפני כחצי שנה קיבלתי אותו עם HeatSink דיי גרוע ( מקורי ) אשר גרם לכך שהטמפרטורה של ה- CPU, הגיעה ל-72 מעלות במאמץ... מאז החלפתי את ה- HeatSink ל- SLK600 והטמפרטורה ירדה ל- 52 מעלות במאמץ. האם יש לי CASE מול החנות להחליף את המעבד בשל היותו מייצר יותר מידי חום ? כי אני מבין שהטמפרטורה המקורית וגם זו כרגע ( בהתחשב ב- HeatSink ) מאוד גבוהה ? איך הטמפרטורות אצלכם ? ( אני מדבר כמובן - ללא OverClocking ! )

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. Started by felad,

    היי סליחה על הבורות :-) יש לי מחשב שקניתי לפני כמה שנים אני זוכר שאמרו לי שהוא תומך גם ב USB 3.0 אבל לא בטוח שזה נכון, איך אני יכול לדעת ? לוח האם שלי הוא : http://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-H55M-UD2H-rev-13#ov התקנתי גם Speccy ( מצורפת תמונה ) אבל עדיין לא הבנתי מה יש לי.

  22. היי חברים, יש לי את המפרט המצורף. אני עובד עם 3D MAX ואני רוצה להוסיף זיכרון. האם אני יכול להוסיף עוד 2G זיכרון למחשב לפי המפרט? תודה רבה מראש [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 724 צפיות
  23. Started by yaron266,

    יש לוח אם מסוג‏AW9D-MAX s775, Conroe, Intel 975X, DDRII 800, 2xPCI-E‎ ורציתי לדעת האם קיים לי שם את החיבור הנ"ל ובנוסף רציתי לדעת מה המהירות של העברת הנתונים של חיבור זה מידע על הלוח אם שלי ניתן לימצוא כאן: http://www2.abit.com.tw/page/en/motherboard/motherboard_detail.php?pMODEL_NAME=AW9D-MAX&fMTYPE=LGA775&DEFTITLE=Y

    • 1 תגובה
    • 537 צפיות
  24. Started by enkil,

    להלן המפרט: Athlon 64 X2 4200 GA K8 NF-9 2xDDR2 512mb 3-3-3-8 2xDDR2 256mb 2.5-3-3-8 (ב BIOS התזמון הוא 3-3-3-8) הזכרון עובד ב 200MHZ, המעבד ב 2200MHZ, ה BUS ב 200MHZ. לא נעשה OVERCLOCK. MEMTEST86 רץ 8 שעות מבלי לגלות כל בעייה. S&M לעומתו, הודיע על בעייה בסוף הסיבוב הרביעי. כאשר אני מוריד את מהירות הזכרון ל 166MHZ אין שום תקלות. מה יכול להיות מקור הבעייה?

    • 9 תגובות
    • 750 צפיות
  25. היי איך אני יודע אם יש לי אחד כזה? כי אין חיבור אליו ביציאות של המחשב מאחורה.. יש לי כרגע כרטיס מסך(לא משולב) 4850

    • 5 תגובות
    • 704 צפיות

דיונים חדשים בפורומים