מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
לפני מספר חודשים חיפשתי לוח אם ומצאתי אחד שמתאים לדרישות שלי ומצאתי את הלוח הבא M2NPV-VM asus לינק http://start.zap.co.il/model.asp?model_id=424703 יש בו יציאת כרטיס מסך מובנה סביר + יציאה לטלויזיה. בסוף לא קניתי, אני רוצה לדעת האם יש היום לוח בעל יכולות דומות שמשתלם יותר?
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
רציתי רק לדעת האם יש כבר יצרן שיצר לוח אם עם via kt900
-
- 1 תגובה
- 474 צפיות
-
-
מצאתי נפורס 4 בלבד עם SLI עכשיו נפורס 4 זה רק PCIE והכרטיס היחידי של נבידיה בPCIE זה 6600/6600GT זה לא הגיוני כל העניין כי גם אם אני אקח 2 6600GT בSLI 6800U יהיה יותר טוב אז מה אני כבר צריך PCIE וSLI אם הכרטיס מסך היחידי שמתאים הוא 6600/GT?
-
- 5 תגובות
- 679 צפיות
-
-
כנראה שהלך לי הלוח אם, ואם אני קונה כבר חדש, אז אני יתקדם ויקנה עם PCI-Express, כרטיס מסך אני לא מתכוון להחליף כרגע, 6800GT עם חיבור AGP. האם יש לוח שיש לו את שני החיבורים?
-
- 4 תגובות
- 521 צפיות
-
-
הי אני מעונין במחשב לעבודה משרדית בלבד - כך שמראש אין צורך בכרטיס מסך נפרד. מצד שני - אני מעונין לחברו לשני מסכים ולהגדיל את שולחן העבודה. אם אין - העלות של שני מסכים תכלול עוד כרטיס מסך לא זול - וזה עלול להפוך את העיניין ללא רלוונטי. יש מצב?
-
- 6 תגובות
- 725 צפיות
-
-
אם כן של איזה חברה והאם ניתן לקנות בארץ תודה
-
- 4 תגובות
- 727 צפיות
-
-
-
האם יש כזה דבר בלוחות אם חדשים.. העלאת מתח למעבד אוטמוטית שהלוח אם מחשב.. כאילו שבביוס על מתח מעבד לשים על AUTO ואז שהלוח יחשב איזה מתח לשים בלי שאני יסתבך עם זה?
-
- 23 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תודה לעוזרים... והאם הם משתלמים גם...
-
- 6 תגובות
- 613 צפיות
-
-
-
השאלה בכותרת... לפני שנה קניתי מחשב [מפרט בחתימה] אבל המעבד הוא בסוקט 754,והלוח אם [מן הסתם] הוא עם כניסת AGP כרגע זה ממש לא משנה לי,כי יש לי GF6800 ומחשב מספיק חזק כדי להחזיק משחקים לזמן הקרוב,ובעתיד היותר רחוק אני אעשה סופטמוד לכ. מסך ואוברקלוקינג למחשב... אבל בכל זאת-בשביל אופציות שידרוג לעתיד,קצת מגבילה אותי הכניסת AGP שלי,כי פחות ופחות כרטיסי מסך תומכים בזה... ובעתיד-אני בספק אם בכלל יושקו כרטיסים בתקן AGP... גם קניית לוח אם תומך בPCI-E נהייתה בעייתית בשבילי,כי יש לי AMD ATHLON בסוקט 754... האם יש לוחות אם כאלו?
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום אני מתכוון לרכוש מחשב חדש, כאשר כרטיס המסך (8800GT) תומך ב-PCI-EXPRESS 2.0 x16 אבל לא מצאתי לוח אם שתומך בגירסא 2 של PCI-EXPRESS. האם יצאו לשוק לוחות אם שתומכים בגירסא 2? תודה מראש לכל העונים
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
האם יש לוחות אם שתומכים ב PCI Express 2.0 ?
-
- 2 תגובות
- 591 צפיות
-
-
-
-
ומה אומר DUAL CHANNEL? תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 505 צפיות
-
-
תודה מראש לעוזרים!
-
- 6 תגובות
- 544 צפיות
-
-
-
כשקניתי את המחשב לפני כחצי שנה קיבלתי אותו עם HeatSink דיי גרוע ( מקורי ) אשר גרם לכך שהטמפרטורה של ה- CPU, הגיעה ל-72 מעלות במאמץ... מאז החלפתי את ה- HeatSink ל- SLK600 והטמפרטורה ירדה ל- 52 מעלות במאמץ. האם יש לי CASE מול החנות להחליף את המעבד בשל היותו מייצר יותר מידי חום ? כי אני מבין שהטמפרטורה המקורית וגם זו כרגע ( בהתחשב ב- HeatSink ) מאוד גבוהה ? איך הטמפרטורות אצלכם ? ( אני מדבר כמובן - ללא OverClocking ! )
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי סליחה על הבורות :-) יש לי מחשב שקניתי לפני כמה שנים אני זוכר שאמרו לי שהוא תומך גם ב USB 3.0 אבל לא בטוח שזה נכון, איך אני יכול לדעת ? לוח האם שלי הוא : http://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-H55M-UD2H-rev-13#ov התקנתי גם Speccy ( מצורפת תמונה ) אבל עדיין לא הבנתי מה יש לי.
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
היי חברים, יש לי את המפרט המצורף. אני עובד עם 3D MAX ואני רוצה להוסיף זיכרון. האם אני יכול להוסיף עוד 2G זיכרון למחשב לפי המפרט? תודה רבה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 724 צפיות
-
-
יש לוח אם מסוגAW9D-MAX s775, Conroe, Intel 975X, DDRII 800, 2xPCI-E ורציתי לדעת האם קיים לי שם את החיבור הנ"ל ובנוסף רציתי לדעת מה המהירות של העברת הנתונים של חיבור זה מידע על הלוח אם שלי ניתן לימצוא כאן: http://www2.abit.com.tw/page/en/motherboard/motherboard_detail.php?pMODEL_NAME=AW9D-MAX&fMTYPE=LGA775&DEFTITLE=Y
-
- 1 תגובה
- 537 צפיות
-
-
להלן המפרט: Athlon 64 X2 4200 GA K8 NF-9 2xDDR2 512mb 3-3-3-8 2xDDR2 256mb 2.5-3-3-8 (ב BIOS התזמון הוא 3-3-3-8) הזכרון עובד ב 200MHZ, המעבד ב 2200MHZ, ה BUS ב 200MHZ. לא נעשה OVERCLOCK. MEMTEST86 רץ 8 שעות מבלי לגלות כל בעייה. S&M לעומתו, הודיע על בעייה בסוף הסיבוב הרביעי. כאשר אני מוריד את מהירות הזכרון ל 166MHZ אין שום תקלות. מה יכול להיות מקור הבעייה?
-
- 9 תגובות
- 750 צפיות
-
-
היי איך אני יודע אם יש לי אחד כזה? כי אין חיבור אליו ביציאות של המחשב מאחורה.. יש לי כרגע כרטיס מסך(לא משולב) 4850
-
- 5 תגובות
- 704 צפיות
-


