עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by asilic,

    הי אני רוצה להוסיף עוד 256 מגה של זכרון PC2100 ראיתי את הזכרון של מקרון במחיר זול עכשיו יש לי כבר זכרון של CRUCIAL PC2100 שעובד על CAS2 רציתי לדעת אם לשהו יש ניסיון עם זכרון של MICRON PC2100 והאם ניתן לעבוד איתו על CAS2 תודה

    • 1 תגובה
    • 770 צפיות
  2. האם זכרון RDRAM PC800 512MBפועל בלוח אם PC PARTNER VIA APOLLO PRO133 CHIPSET

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  3. Started by david707,

    אני רוצה להוסיף/להחליף זכרון. לוח האם הוא GA-7ZMMMH וראיתי שרשום שהוא תומך רק ב: pc100/pc133 sdram or vcm sdram 3.3v only. האם זה זכרון מיוחד?

    • 2 תגובות
    • 483 צפיות
  4. במערכת שכוללת- לוח אם GB DS3L מעבד E8400 כ.מסך 8800GT האם זכרון פשוט כזה- KINGSTON 1GB DDR2 800Mhz PC2-6400 CL5 http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_271_92_1283_1916&products_id=14742 או זכרון VALUE דןמה לו, יכולים להאט את המערכת? או שההבדל בינם לבין הזכרונות היקרים יותר הוא רק לOC? האם יש בנצ'מרק שמשווה את הVALUE לזכרונות היותר יקרים? האלנטרנטיבה היא להוסיף 100 ש"ח וללכת על OCZ DDR2 PC2-6400 Reaper HPC Edition http://www.ocztechnology.com/products/memory/ocz_ddr2_pc2_6400_reaper_hpc_edition

  5. אני צריך תשובה ישירה (אם אפשר).. כרגע לי יש זכרון 512 DDR400 בעל שבבים של VT ו- CL 2.5 אני רוצה לקנות עוד זכרון 512 של ADATA. הבעיה: בחנות (KSP) יש להם רק זכרונות ADATA עם שבבים של ADATA. לטענתם, יש סיכוי מאוד גבוה שהזכרון שלי והזכרון שיש להם לא יעבדו יחד. השאלה: האם הם צודקים? או שלקחת את הזכרון והכל יהיה בסדר? אם הם צודקים אני כנראה אקנה זוג בעלי שבבים של ADATA. (אם הם צודקים!!) תודה.

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. אני מעוניין לרכוש זכרון 2000 MHZ עבור OC המעבד שאני ירכוש הוא 1333 MHZ האם עם זכרון גדול יותר מהתעבורה של המעבד זה יכול לגרום לבעיות ? כמו צוואר בקבוק במעבד ?

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  7. שלום רב, לאחרונה רכשתי מחשב, במעמד הרכישה בחרתי במיוחד זכרון מהיר של Geil: במקום CL5 בחרתי CL4 משום שידוע לי כי תזמונים נמוכים חשובים יותר. מה שצויין בדף ההזמנה: 2G DDR2 800 PC26400 ULTRA GEIL בדקתי בעזרת תוכנה (זו) איזה זכרון מותקן לי במחשב ונראה כי קיימים שדות שונים בעלי נתונים שונים: תחת Memory Summary מופיע שהזכרון עובד על 400MHz והתזמונים הם 5-5-5-15 תחת Device Locator מופיע תחת Part Number התזמונים CL-4-4-4 האם ניתן לדעת איזה מהם הוא הנכון? בנוסף, האם הזכרון עובד על 400MHz משום שהתקנתי רק סטיק אחד ויש צורך בסטיק נוסף של 2gb כדי שיעבדו על 800MHz (ב- Dual)? תודה רבה לעוזרים, אורן. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 644 צפיות
  8. האם זכרון שהוא ECC הוא תמיד גם ריגיסטרג

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  9. אולי נשמע טיפשי, אבל מאז שקניתי את המחשב החדש שלי לפני שנתיים, ירדתי כמעט מכל העניין הזה של חומרה בכל אופן, המפרט בצד ימין, מקווה שהוא עובד, אם לא: EPoX 8K3A+ (via kt333) AMD AXP 1900+ Samsung DDR 256 mb 333MHZ האם הזכרון הזה ועוד אחד זהה של סמסונג, רק בנפח ותדירות יותר גבוהים יעבדו ביחד טוב? הם יכולים בכלל לעבוד ביחד?

    • 6 תגובות
    • 789 צפיות
  10. Started by ExTazy,

    בבקשה תענו לי בדחיפות על השאלה שבכותרת ...... ותודה מראש לעונים ..... וליתר דיוק התכוונתי ל - Hynix 512MB 400MHz [הכותרת נערכה בהתאם לחוקי הפורום]

    • 10 תגובות
    • 970 צפיות
  11. האם זכרונות של ddr3, שנמכרים ל mac - כך שלפי הנתונים מדובר באותו מתח, מהירות, גודל וסוג כמו של לפטופ רגיל יעבדו בו? ולהיפך ? דוגמא: http://www.ebay.com/itm/Brand-New-Wave-2GB-DDR3-PC1333-Sodimm-labtop-204-pin-Memory-MacBook-Pro-iMac-Wi-/351170672113?pt=US_Memory_RAM_&hash=item51c36735f1

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. ע''פ מה שאני רואה פה - http://www.gigabyte.com.tw/FileList/MemorySupport/motherboard_memory_ga-965p-ds3p_2.0.pdf לא נמצאה כלל החברה G.SKILL לפי מה אתם אומרים אם הזכרונות יפעלו/לא יפעלו.. תודה

    • 3 תגובות
    • 574 צפיות
  13. ויעבדו ב 1333 או שלא יעבדו בכלל?

    • 5 תגובות
    • 815 צפיות
  14. מחשב P4 מעבד 3GHZ Prescot הזכרונות עובדים בדואל כאשר SLOT אחד בתזמונים של 3-4-4-8 ו SLOT שני בתזמונים של 2.5-3-3-8 האם בתצורה שכזאת יכולה להיות המערכת לא יציבה? והאם אפשר בביוס לשנות תזמונים עבור כל SLOT בנפרד?

    • 2 תגובות
    • 503 צפיות
  15. לאחי הגדול יש מחשב שהוא רוצה להסב ל HTPC המעבד ולוח האם חייבים שדרוג (amd athlon ישן ולוח אם תקול) אני תוהה אם אני יכול לחפש מעבד+לוח אם שיתאימו לזכרונות הנ"ל או שאין לי טעם ועדיף כבר לקנות שילוב מלא טוב יותר לצפייה באיכות 1080p.

  16. ברצוני לרכוש 1G X2 במהירות 800MHZ CL5 של חברת GEIL וברצוני לדעת האם חברה זו נחשבת רצינית כמו GSKILL, קורסאייר ו OCZ ? תודה מראש למגיבים

    • 4 תגובות
    • 626 צפיות
  17. שלום לכם יש לי לוח של biostar (קישור ללוח)http://www.biostar.com.tw/app/en-us/mb/content.php?S_ID=95 הרכבתי ללוח מעבד של pentium® 4.דגם 631 תושבת 775 .וזכרון של kingston ddr2-667 . השאלה שלי היא האם למרות שהלוח אם תומך DDR2 400/533 MHz האם זה בסדר ,כי כשאני מדליק את המחשב הוא קופא למשך שלוש דקות- או שיתכן שהלוח אם לא תומך במעבד . קישור ללוח אם http://www.biostar.com.tw/app/en-us/mb/content.php?S_ID=95

    • 4 תגובות
    • 573 צפיות
  18. Started by עדידוששששש,

    digma זה חברה מוכרת וטובה או שלא כדי ללכת עלייה ולהוסיף עוד כמה שקלים

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  19. שלום, האם זכרונות G.Skill מגיעים ארוזים הרמטית, כלומר, עם מדבקת פתיחה או סימן כלשהו המצביע אם אריזת הזיכרון נפתחה כבר בעבר ?

    • 1 תגובה
    • 769 צפיות
  20. Started by rosesr,

    ראיתי שיש את זכרונות GEIL שזולים יותר ולפעמים גם מהירים יותר מישהו יודע אם הם מספקים את מה שהם אומרים?(מהיריות תזמונים) תודה לכל העונים ;D

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. שלום לכולם ברצוני להרחיב את הזיכרון ל 8 גיגה כרגע יש לי 4 סלוטים , כרגע יש לי 2 סטיקים שכל אחד 2 ג'יגה. זכרונות של DDR 2 GSKILL G.SKILL DDR2 4096MB (2GBx2) DUAL CHANNEL 800MHZ CL4 לצערי הרב לא הצלחתי להשיג את אותם זכרונות, הציעו לי לרכוש את הזכרונות הנ'ל: PATRIOT PSD24G800K DDR2 4GB Dual Channel 800MHZ CL5 האם חשוב לי לציין שיש לי לוח אם של ג'יגה בייט מדגםGA-965G-SD3 שהוא תומך ב8 גיג'ה האם הזכרונות יכולים לעבוד ביחד? האם הם יעבדו כמו שצריך ? האם זה קריטי שזכרון אחד הוא CL4 והשני CL5 ? תודה לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 923 צפיות
  22. או שיחידה אחת יכולה לפעול לבד?

    • 19 תגובות
    • 3.5k צפיות
  23. Started by DeepShit,

    הם טובים ? בקשה תעזרו לי זה חשוב לי מאוד

    • 3 תגובות
    • 588 צפיות
  24. האם הם יוכלו לפעול יחד מבלי שיווצרו מסכים כחולים או בעיות כלשהן? או שלא? הזכרונות הם מסוג DDR1 שניהם, בעלי נפח של 256MB.

  25. אני מתלבט בין לקנות Twinmos DDR 1024Mb 400MHz CL2.5 = ¤ 669 או Kingston DDR 1024Mb 400MHz CL3 = ¤700.00 אני מתכוון לקחת 2 של 1GB....האם מישהו מכיר את החברה הזרה?

דיונים חדשים בפורומים