מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
מחפש מקום לקנות את הלוח הנ"ל אני מחפש אותו כבר הרבה זמן הבנתי שהוא לא מיוצר יותר אבל עדיין נראה לי שהוא קיים בכמה חנויות מי שיכול לתת לי שם של חנות אודה לו מאוד.
-
- 6 תגובות
- 655 צפיות
-
-
טוב, אז ככה, אחרי שפרמטתי את המחשב והתקנתי לינוקס גיליתי שהבוטכונטרולר הוא חלק מהביוס ויש לי זיבורד usb, עד עכשיו חיברתי ps/2 כשהייתי ממש ממש חייב אבל יהיה טירוף ללכת כל פעם מחדש לחפש את אותה מקלדת שחצי מהמקשים בה לא עובדים כל פעם שאני מדליק את המחשב, אז שוב פרמטתי, ושוב התקנתי ווינדוס (תאמינו או לא - חוקי) (גם ככה אין משו יותר טוב לעשות ביום כיפור ), דיברתי שעה וחצי עם התמיכה של ברק רק כדי לגלות שחיברתי את המודם לפורט דפוק וחיברתי לפורט השני, ועכשיו אני כאן ושואל אותכם אנשים - האם יש סיכוי, אפילו קלוש שקיים ביוס עם תמיכה במקלדות usb, או שכבר נגזר גורלי להשתמש רק במערכת הפעלה אחת? תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-
-
באתר הרישמי רשום 24GB אבל בכמה פורומים אנשים דיווחו על לוחות X58 ובניהם P6T SE של אסוס שמריצים 48GB זכרון...יש פה מישהו שיש לו את אותו הלוח שמריץ מעל ל 24 GB זכרון?
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
רציתי לדעת כמה חיבורי sata יש מקסימום בלוח??כאילו בלוח שיש בו הכי הרבה חיבורי sata כמה יש שם? האם זה 8 או 10 אני לא סגור על זה...
-
- 6 תגובות
- 690 צפיות
-
-
מעבדי Comet Lake לנייחים, מעבדי Tiger Lake לניידים ומוצרי NUC חדישים מצפים לנו באירוע התקשורתי הגדול של יצרנית השבבים לכתבה
-
- 1 תגובה
- 928 צפיות
- 1 follower
-
-
רכשתי לאבא שלי מערכת קולנוע ביתית ב-KSP, המעבד PHENOM X3 720 ולוח M4A785D-M PRO. הרכבתי הכל בבית, הפעלתי את המחשב ומופיע לי מסך: Bad BIOS Checksum. Starting recovery..." ועוד כמה פסים אדומים די מחוקים כאלה בשורות המסך. ניסיתי להוציא סוללה וג'אמפר כדי לאפס ביוס אבל כלום לא קרה, הכנסתי דיסק של לוח אם והחלה התקנה(כנראה של הביוס) ובסופה כתוב לי שצריך לכבות את המחשב ולהפעיל מחדש. עשיתי כמו שהיה כתוב והמסך היה ריק, לא משנה מה שעשיתי המסך היה ריק. לקחתי את המחשב ל-KSP ואמרתי להם שהלוח תקול, הם ישר התחילו לבדוק ואכן כך, הלוח לא עובד. הם ניסו להחליף מעבד, זכרונות וכו... ועדיין לא עובד. ממה שאני ראיתי מהצד הם החליפו כמה לוחות(וגם מעבדים) ואותה התקלה קרתה לכולם. בסוף אמרו לי שאני …
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
רכשתי בזמנו עוד בימים הטובים סט של Geil One DDR400-DDR600 שמבוסס על שבבי TCCD של סמסונג למי שזוכר מדובר היה בסט TCCD הטוב ביותר שניתן להשיג בכסף והוא התעלה על כל הסטים האחרים של החברות המתחרות. (הגעתי איתו חופשי לבאס 335 DDR670 עם תיזמונים 2.5-4-4-10 מתח 2.9V עם לוח DFI ) תכל'ס אחד הסטיקים התקלקל מתוך הסט דבר נורמלי שקורה, ואני ביקשתי RMA מ GEIL USA ישירות (הזיכרון נקנה מארה"ב) משום מה שום תגובה לא התקבלה מהם למשך שלושה שבועות ! התקשרתי לשם ודיברתי עם בחור בשם טוני וואנג והוא שלח לי מספר RMA (אחרי כמה וכמה טלפונים לברר מדוע שוב אני לא מקבל מספר...) שלחתי את הסט כולו כמקובל במקרים אלו והמתנתי. עבר חודש ... אני שולח מייל אחד , שנים , שלושה... וכלום ! אין תגובה. התקשרת…
-
- 8 תגובות
- 907 צפיות
-
-
יצרנית השבבים הגדולה מציעה מהדורות מוגבלות ומהודרות של המעבדים השולחניים שלה - עם תמונות של גיבורי-על על המארז ולא הרבה מעבר לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קיצוץ מחירים נוסף לשני הדורות הנוכחיים מבית AMD מספק עיתוי מצויין לרכישה או שדרוג לכתבה
-
- 13 תגובות
- 2.1k צפיות
- 2 followers
-
-
דור מעבדי ה-Ryzen השני מבית AMD מתקרב, ואנחנו מקבלים פרטים טכניים חדשים אודות היכולות הצפויות שלו לכתבה
-
- 14 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
מרגישים הבדל בביצועים בין rdram800 ל1066 וריזה חברה הכי מומלצת
-
- 6 תגובות
- 985 צפיות
-
-
בוא נגיד שהמרובע ליבה הזה והמרובע ליבה עם 1333MHZ על אותה מהירות.. מי שיש לו מעבד מרובע ליבה 1066MHZ.. זה אומר שהבאס שלו 266.. מי שיש לו מעבד מרובע ליבה 1333MHZ.. זה אומר שהבאס שלו 333.. ובשני המקרים מגיעים לאותם מהירויות מעבד זה אומר.. שהכפולה של ה1066MHZ גבוה יותר.. ולכן הוא עדיף בOC.. וברגע שתגיע איתו ל333MHZ הוא גם יגיע לFSB של 1333MHZ וגם המהירות מעבד שלו תעלה.. (מה שלא קורה כשהמעבד ישר 333MHZ) ולמי שלא מתכנן OC עדיף FSB כמה שיותר רחב.. ולא שמנה הכפולה כי הוא לא מתכנן OC.. אז האם הבנתי נכון..?
-
- 7 תגובות
- 683 צפיות
-
-
יש לי דוד שעובד באינטל, ולכן, אני יכול להשיג כל מעבד שארצה בפחות מחצי מחיר... רציתי לדעת, מה המרובע ליבה הכי טוב הכי משתלם, שהכי יתאים לצרכים שלי (אם בכלל)?? עם זאת רציתי לקבל מידע אודות לוחות אם תואמים, משתלמים, ומתאימים לצרכיי (שוב, חייב שיהיה של Intel). הצרכים שלי: אני מתעסק המון עם תוכנות לכתיבת תוכניות כמו Visual c# express ותוכנות אופיס, אני גם חושב שאני גיימר לא קטן, ואני מפיל על המחשב המון משחקים כבדים, שאני ממש חושב שידרשו כח עיבוד גבוהה ממה שיש לי כרגע ( ראו מפרט [Amd Athlon 64 +3200 VeniceCore]). המון המון מוזיקה ומדיה בכלל: סרטים, מוסיקה, מצגות שונות. אינטרנט, והרבה!!! עכשיו: אל תתחשבו בקירורי סטוק, כי הם יוחלפו למערכי קירור טובים יותר, כנראה קירור מים. לא מתו…
-
- 6 תגובות
- 606 צפיות
-
-
ראיתי לפני כמה זמן מישהו פה שאל אם קיובייס תומכת למעבד בריבויי ליבות... כדי לדעת אם כדאי לקנות.. מאחר וגם אני הייתי מעוניין במידע הזה התחלתי לחפש מידע..... לא מצאתי כלום, אפילו מייל לא מצאתי כדי לשלוח להם שאלה.. היום אחרי כמה חפירות ארכיאולוגיות באתר, מצאתי פיסת מידע, שעלולה להיות שימושית... אם תשימו לב, הביצועים בc2q הם ++, ואילו בc2d זה +... אז אני מניח מזה שהתוכנה אכן תומכת בריבוי ליבות.. אז מומלץ עוד מידע אודות דרישות המערכת לקיובייס: http://www.steinberg.net/547+M52087573ab0.html לגבי פרוטי לופס.. אני מעוניין במידע הזה בעצמי... אמשיך לחפש. אם אמצא תשובה אחזור אליכם בהקדם..
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן, קראתי בפורום ובגוגל על כל מיני גרסאות של המרובעים של AMD. אני מסתכל בעיקר על ה-PHENOM's למיניהם. באתי לרכוש את ה-945, אבל אז ראיתי פוסט על כך שיש C1,C2,C3. עקרונית, אני אשתמש במחשב למשחקים ולעיבוד (סאונד וסרטים), ובכלל all-round. התקציב שלי הוא באיזור ה650~ ש"ח. אשמח להסברים, מה כדאי וכו'. תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 865 צפיות
-
-
-
שלום רציתי לדעת מתי צפויים להגיע לארץ מעבדי אינטל החדשים מרובעי הליבה ובפרט גירסא זו: Intel® Core2 Extreme QX6700
-
- 0 תגובות
- 505 צפיות
-
-
לכתבה המלאה: http://www.xbitlabs.com/news/mobile/display/20060414150548.html אבל אינטל לא אישרה את הידיעה. אבל כנראה זה נכון
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קצת אחרי דגם ה-Envy החדש של HP שנחשף מוקדם מהמיועד, אנחנו מקבלים פרטים נוספים על צמד מעבדי Ryzen לשוק הנייד - כולל טעימה קטנה מהביצועים שמצפים לנו לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=98466
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כרגע יש לי 1GB ddr2 667 אני רוצה לקנות עוד שני סטיקים של גיגה אני צריך המלצה הזיכרונות הנוכחים הם CL5
-
- 8 תגובות
- 967 צפיות
-
-
האם היורש של דור ה-Kaby Lake יגיע אלינו כבר בעוד כחודשיים, עם יותר ליבות עיבוד מבעבר, במקום בתחילת השנה הבאה כמתוכנן? לכתבה
-
- 4 תגובות
- 885 צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן, שאלה זריזה - אי צריך למרוח על כל ההיטסינק של המעבד עצמו ? ראה תמונה : http://www.hwzone.co.il/newspics/RnGKay/Athlon643200/Picture%20049.jpg וצריך גם למרוח על המאוורר ? (מאוורר גיגהבייט) תודה, תום.
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
שלום אני בקרוב כנראה קונה A64 4200+ dc s939 בכל אופן קראתי את המדריך למריחת משחה ועדיין יש לי כמה שאלות - הבנתי שאפשר למרוח את המשחה על המעבד באופן "ידני"(עם מה בדיוק אני מורח לא הבנתי ?) או באופן כזה של להניח את הקירור על המעבד עם קצת משחה במרכז ולבצע תנועה סיבובית עם הקירור מה עדיף או יותר נוח ? את הקירור עצמו במידה והוא לא חדש אני צריך לנקות גם כן עם אלכוהול 70% ? למעבד הספציפי הזה- אני מורח את המשחה על כל גב המעבד או רק בנק' מסוימת ? אם כן אני צריך את החלק של הצמר גפן והקיסמי אוזניים לפה ? אני קונה את המעבד ממישהו ששולח לי בדואר רשום..אם הוא ימרח את המשחה וישלח לי יש עם זה בעיה ? תודה מראש, לירן
-
- 4 תגובות
- 943 צפיות
-
-
בס"ד שלום, קניתי חומרה חדשה התקנתי אותה, והגעתי להרכבת המעבד, הסתכלתי במדריכים איך מורחים את המשחה הטרמית על המעבד ושם ראיתי שיש ליבה קטנה במרכזו של המעבד עליה מורחים את המשחה הטרמית, במעבד שקניתי אין ליבה כזו באמצע, רציתי לשאול איך אני מורח את המשחה על כל המעבד, או רק במרכזו של המעבד (למרות שאין במרכזו ליבה כמו של המעבד במדריך). הוספתי תמונות אחת מהאינטרנט ואחת שאני צילמתי : http://www.computershop.ge/os/catalog/images/amd_athlon_64_X2_4800.jpg המעבד הוא : AMD AM2 4800 [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-


