מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי לוח אם Gigabyte ga-p35-ds3l REV2, אני מעונין לקנות זיכרון בנפח 4GB. כמה שאלות: זה משנה אם אתקין 4 כרטיסים של 1GB לעומת 2 של 2GB? מבחינת מהירות, ביצועים. האם יש זיכרונות שלא יתמכו בלוח? 1066MHZ עדיף מבחינת התמורה על 800MHZ? אשמח להמלצות לזיכרון, התקציב שלי עד 450 ש"ח. תודה לכם, ושבת שלום!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
http://www.midicom.co.il/prodDetails.asp?productid=1954&catid=43 איך הזכרונות האלה עבור OC ואם זו חברה טובה? תודה
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, הייתי מעוניין לקנות זכרונות RDRAM כמו בכותרת, 512/216 ד"א, אני מקווה שאפשר לשאול כאלה דברים כאן. אם לא מישהו מוכן לכוון אותי למקום טוב שאפשר לקנות בו זכרונות? איסיקיו: 136908114 אימייל: t0m9@d00m.com
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
kingston 512mb DDR266Mhz כמה זה בערך צריך לעלות לי?? ההצעת מחיר שקיבלתי בינתיים היתה 400ש"ח ואני חושב שזה מוגזם...
-
- 6 תגובות
- 635 צפיות
-
-
יש לי מחשב P4 ולו 512MB ואני רוצה לשדרג , בכל אופן ראיתי בKSP שני סוגי זכרונות אחד אחד מסומן כCL2.5 והשני CL3 מה זה אומר ? ואיך אני יכול לדעת מה עובד על הלוח ASROCK שלי ?
-
- 4 תגובות
- 727 צפיות
-
-
אני הייתי רוצה לקנות עוד 2 ג'יגה זכרונות למחשב כרגע יש לי 2 ג'יגה במחשב הנוכחי (Corsair 2GB DDR2400MHZ CL5) חיפשתי בכל מיני חנויות, לא מצאתי את אותם זכרונות בול .. אז מה כדאי לי לקנות ? אין לי ממש תקציב, אני יודע שזה לא כזה יקר כמה שיעלה, יעלה.. בכל מקרה אני לא יכול לקנות פה משהו יותר מדי טוב תודה רבה.
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אין לי צורך בOC רק שיתפקדו כמו שצריך. חשבתי על הTWINMOS. יש עוד המלצות?
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מעבד חדש+לוח אם+זיכרון פנימי אני מעוניין לקנות בחנות KSP בלבד! חשבתי על מעבד מרובע ליבות INTEL Q6600 2.4GHZ זיכרון 4GB DDR2 800MHZ ורק לוח אם אני לא יודע איזה לקנות אשמח לעוד הצעות שלכם לגבי מה לקנות.
-
- 8 תגובות
- 639 צפיות
-
-
שלום, כרגע במחשב שלי יש את הפרטים הבאים: מעבד: Intel Pentium 4 2.60 GHz כרטיס מסך: NVIDIA GeForce MX 440 זיכרון: 256 MB, 2.60 GHz ולוח אמ אני לא מצליח לזהות... אבל הוא ישן מאוד, (מהתקופה שהכרטיס מסך שלי היה הכי וטוב שיש) השאלה אם אני יכול להחליף למעבד Core 2 Due עם 2 גיגה זיכרון וGeForce 8800 עם לוח האם הנוכחי או שאני אצתרך להליף אותו? תודה רבה...
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
מעוניין לקנות כרטיס זכרון sdram 128Mb לפנטיום 3 + התקנה בבית הלקוח יש הצעות.
-
- 6 תגובות
- 589 צפיות
-
-
איזה לוח בתושבת הזו הכי מומלץ? בתקציב הנ"ל אולי קצת פחות תודה
-
- 1 תגובה
- 976 צפיות
-
-
לוח לAMD אם הוא תומך 400 FSB אז אני יכול לשים עליו גם 266 או 333...? ואני יכול לשים מעבד מוביל של AMD על לוח אם רגיל ? והאם המאוורר יתאים לו?(למוביל-מאוורר למעבדי AMD לא מוביל)?
-
- 3 תגובות
- 539 צפיות
-
-
לוח לAMD אם הוא תומך 400 FSB אז אני יכול לשים עליו גם 266 או 333...?
-
- 3 תגובות
- 493 צפיות
-
-
נא ליצור קשר בטלפון 0548114775
-
- 2 תגובות
- 531 צפיות
-
-
מפרט: q6600 9800GTX OCZ 4GB ram HD: 320GB SATA2 אפשר עם חריגה של 300-200 ש"ח[br]פורסם בתאריך: 18.03.2008 בשעה 18:32:52 בבקשה מישהו יגיבזה דחוף אני מזמיו את המחשב מחר!
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, הלך לי הלוח אם ואני צריך חדש. הייתי שמח לעצה מה כדאי. אני עם מעבד E6750 תושבת 775. זיכרון 2X1 גיגה של CORSAIR (שני סלוטים) 800 MHz DDR2 (אפילו שב CPU-Z הוא כותב 400 זה נראה לי טעות) הלוח אם חייב להיות עם: כרטיס מסך און בורד עם DVI עדיף אפילו עם HDMI אם זה לא מייקר מאוד. כרטיס קול 5.1 (או יותר כמובן) יכול להיות תמיכה ל DDR2 או DDR3 מקסימום אני אקנה סלוט אחד של 2 גיגה. (התמיכה יכולה להיות רק באחד מסוגי הזכרונות לא צריכה להיות תמיכה בשניהם) צריך להתאים לווינדוס 7 עדיף שיהיה PCI X16 אבל לא חייב כי לא בדיוק מתוכנן שידרוג הכרטיס מסך. חיבורי SATA2 והדברים הסטנדרטיים (כרטיס רשת USB וכו') לא צריך: RAID SLI וכו' צריך להיות מחברה טובה ואמינה. אשמח מאוד לתשובה בהקדם כי אין לי מ…
-
- 13 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני חושב לקנות 8800GT 512 MB * 2 איזה לוח אם במחיר עד 1000 ש"ח יהיה טוב ל-OC? ספק 520W CORSAIR מעבד Q6600 4GB RAM 320 SATA2[br]פורסם בתאריך: 14.03.2008 בשעה 12:09:54 מישהו יכול לעזור?
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
-
-
אני עובד במחשב למטרת אינטרנט מוזיקה סרטים ,צפייה בטלויזיה עם הכרטיס TV שלי אני עובד עם תוכנות קלילות של מוזיקה כמו פרוטי לופס אני חושב לקנות לוח אם כזה שיתאים לתקופת המעבר אני לא יודע עם באמת כדאי..תודה לעזורים
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מעבד ולוח אם חדשים כי הישן נשרף יש במחשב 2G ראם אם זה משנה משהו אני רוצה לקנות משהו טוב שלא יחרוג מ 1000-1500 שקל תודה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
על איזה סוקט ללכת ומה היתרונות חסרונות של כל אחד מהשניים ? תודה.
-
- 10 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
יש לי את הלוח הזה http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/CPUSupport_Model.aspx?ProductID=2156&ver=#anchor_os והמעבד הזה: P-4 prescot 630 3.0 2Mb האם שווה לי לחפש ולקנות מעבד מסדרת Pentium D? ואם כן מי מוכר
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום. אני רוצה להחליף את המעבד הנוכחי שלי (2.4GHz) באחד ממעבדי ה-64BIT החדישים של אינטל, ותהיתי אם אני צריך לדעת משהו לפני שאני מחליף אותו. כי אין לי מושג בעניין.
-
- 29 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מעוניין לקנות לוח אם , מעבד AMD וזכרון 512. המחשב מיועד לאינטרנט, אופיס, ומשחקים. חשבתי לעשות לו אובר קלוק קל אחרי שהוא ייתישן. את המחשב שיש לי אפשר לראות במפרט מחשב, את שאר החלקים אני משאיר חוץ מכרטיס קול כנראה כי בטח בלוח אם שתמליצו לי יהיה כרטיס קול יותר טוב ממה שיש לי עכשיו, וכרטיס רשת תרשמו אם יש ONBOARD. וגם חשבתי ללכת על המארז 6919 עם הספק 300 ואט של HEC. אני גם רוצה גוף קירור שקט ויעיל שיקרר לי את המעבד, האובר קלוק יהיה אובר קלוק קל אם בכלל כי אני לא בטוח שהולך להיות אובר קלוק. התקציב שלי 2300 ש"ח, אני רוצה את ההכי טוב, התקציה גמיש, אם אפשר לקנות משהו טוב ואיכותי במחיר פחות מזה אז סבבה, ואם צריך יותר אפשר אבל לא הרבה מעל התקציב. תודה! מקווה שתעזרו לי בבחירת החלקים…
-
- 1 תגובה
- 529 צפיות
-
-
יש לי היות 930 דואל קור של אינטל ואני קונה מחשב חדש האם ה5600 של amd דואל קור יותר טוב בהרבה?
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-


