מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום במסגרת חיפושי אחר שילוש חדש, נתקלתי ב EBAY במעבד Opteron 3350 HE. מדובר במעבד מבוסס ליבות piledriver עם מהירות בסיס של 2.8 ומהירויות טורבו של 3.1 ו - 3.8. מחירו היה זול למדי, כ 100$ - ולכן העניין. למעבד 8MB של זכרון cache ברמה L3 . דיי מכובד. המהירות היא כמובן, דיי נמוכה. מצד שני, יש לו הרבה זכרון מטמון והמעבדים הללו ידועים ביכולת ההמרה שלהם. לא הצלחתי, לצערי הרב, למצוא מידע ברשת על המעבד. מהי חוות הדעת שלכם על מעבד שכזה לשימוש כללי, שכולל גם גיימינג, במעט הזמן שיש לי לזה? נ"ב לצורך העניין, בעקרון אני מחכה ל Athlon II x4 760K, אך בינתיים מחפש "מציאות". אנא אל תהפכו את זה לדיון שבו אתה מנסים להמליץ לי על מעבד ותשאירו את הדיון על המעבד המדובר. תודה. ;-)
-
- 3 תגובות
- 793 צפיות
-
-
Intel Pentium D 820 2.8GHz 2x1 MB כמה זמן לדעתכם יקח עד שהמעבד הזה יורגש כ"חלש" כמו שהיום למשל ה פנטיום 4 1400 הוא חלש.?
-
- 13 תגובות
- 861 צפיות
-
-
אודה לכל מידע על אפשרות הרצת מעבד p3 866 133 על לוח אם ms6156 לוח עם slot1 תודה אבי
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אהלן יש לי p4 3.0ghz s478 עם 1.0GB DDR400 וWIN7 ULTIMATE X86 (עובד מעולה) וכרטיס מעפן MX4000 64MB DDR AGP8 הבנתי שעם MPC -HC אפשר להריץ 1080P רק הבנתי שצריך להסיר קודאקים וכו.. תעזרו לי בבקשה מה אני צריך לעשות. אגב מותקן לי קודאקים גרועים של ליונטורק משהוא כזה אז הבנתי שנדפקה ההתקנה?. אני לא מדבר על מעבר לכרטיס עם האצת חומרה (כמו HD2400 ) אלה לנצל יותר טוב את המעבד. תודה לעונים.
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מעבד P4 M 1800 של מחשב נייד ,האם יש לוח אם שתואם למעבד כזה??
-
- 1 תגובה
- 535 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב P4 northwood 2.8GHZ בסוקט 478 לא שיניתי שום הגדרה בביוס (בדקתי מוגדר על מצב AUTO ) אני גם לא מבצע OC ועדיין המתח מעבד 1.6V בערך. השאלה שלי היא כזאת - קראתי בפורום שאסור לעבור את המתח הזה והמתח הנורמלי הוא בסביבות 1.585V האם זה תקין שהמתח מעבד שלי גבוה יחסית? או שזה לא נחשב גבוה? (מה תחום המתחים התקין למעבד זה בכלל) תודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 749 צפיות
-
-
מה המעבד פנטיום 4 סוקט 478 הכי חזק שקיים? אפשר לקנות כזה? מה השווי שוק שלו?
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
נדפק לי המעבד :'( , P4 2.4B ואני צריך אחד חדש. יש לי לוח אם Asus P4G8X deluxe וזיכרון 2X256 DDR266 ג'נרי. אני ממש לחוץ עכשיו בכסף, יש לי בדיוק מספיק לגמור את הרשיון נהיגה ולקנות מעבד, אני לא רוצה הלוואה מההורים בשביל זיכרון ואם יש צורך גם לוח אם אם אני לא חייב. עוד כמה חודשים אני קונה זיכרון חדש בכל מקרה, ואולי גם לוח אם. יש לי אפשרות להריץ מעבד עם באס 800 על הלוח שלי? ב BIOS יש אפשרות לשנות את ה system bus בין 100 ל 300 אבל אני לא יודע אם זה רק תאורטי והלוח יישרף. בקשר לזיכרון, אני יכול להריץ אותו עם מחלק 4:6 בשביל שיעבוד במהירות הרגילה שלו ולא 400 מה"צ? למישהו יש את הלוח ויכול לבדוק לי אם יש שם בכלל מחלק כזה, המחשב שלי קצת לא עובד כרגע : התוכנית זה לקנות עכשיו מעבד, …
-
- 6 תגובות
- 586 צפיות
-
-
היי, במסגרת חיפושי אחרי מחשב שקלתי לקחת Pd 805 עם לוח מבוסס VIA PT880 Ultra / ATI Radeon® Xpress 200. (ה 845 יקר ואני מחפש מחשב זול) איך המעבד הנ"ל יעבוד עם זיכרון DDR? מה תהיה מהירות הזיכרון? מה יהיו הפרשי הביצועים מ DDR2? האם תהיה אפשרות ל OC? וכו' כל מידע יתקבל בברכה.... תודה
-
- 4 תגובות
- 667 צפיות
-
-
לאחר מספר מחקרים הגעתי למסקנה שהביצועים הכי טובים במערכת שלי יתקבלו מביטול Hyperthreading ו-Dual Channel Mode. משום מה, מהרגע שביטלתי את ה-HT, חום המעבד עלה ב-10 מעלות. האם זה צירוף מקרים, והגיע הזמן להחליף משחה תרמית? (הגיוני? רק לפני 3 חודשים מרחתי אותה), או שזה משהו ידוע כשמבטלים HT? ואם כבר - האם באמת היה נכון לבטל את ה-Dual Channel? המחשב מריץ אפליקציית אודיו, וככזה אמור לתמוך רק באפליקציה אחת (קיובייס) בזמן נתון. ואם כבר, אז במידה ואני ארצה להחזיר את ה-HT או את ה-Dual Channel, האם כדאי להתקין מ"ה מחדש? (התקנתי על מחיצה נפרדת אתמול מערכת Dual Boot - שתיהן של XP, שאמורה להריץ רק את הקיובייס)
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
מעבד p6000-1.86ghz נאמר לי שהוא מעבד חדש ומתקדם האם הוא מקביל למעבדים של i3?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
נשרף לי המעבד ואני רוצה לקנות מעבד pentium 3 . ומצאתי מוכר מישהו יכול להגיד לי כמה שווה מעבד 933mhz,256cach,133mhz זיכונות?
-
- 1 תגובה
- 495 צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום! השרשור העיקרי שלי נפתח בפורום מחשבים ניידים: קישור. אודה לחוות דעתכם ספיציפית לגבי המעבד. כאמור - הגבלתי את ייעוד המחשב לגלישה באינטרנט וסרטים. עומדות בפניי שתי אפשרויות: מעבד Pentium 957 או מעבד AMD Fusion E-450. ראשית, הייתי רוצה לוודא ששני המעבדים הללו מתאימים (ולא חלשים מדי) עבור הצרכים שהגדרתי. למיטב הבנתי ל-E-450 יש יתרון בביצועים הגרפיים, ול-957 בביצועים החישוביים. איזו פלטפורמה הייתם ממליצים עבור הצרכים שלי? בתודה, איליה
-
- 4 תגובות
- 897 צפיות
-
-
שמעתי ש מעבד PENTUM4-M 1.4G מקביל ל 2.4G זה נכון? בתודה... עידו
-
- 9 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שלוש שאלות ממוקדות וחשובות - 1- מעבד Phenom X3 710 - האם שווה להוסיף 110שח ל720? אני לא מתכנן על OC כבד בכל מקרה, ואין לי כסף לקירור... 2- אני לא צריך כרטיס מסך בינתיים לפחות חצי שנה/שנה, לכן אני מתכנן על לוח 780G - אבל למיטב הבנתי אי אפשר יהיה לפתוח את הליבה הנוספת. חוץ מענייני הליבה הנוספת, האם יש יתרון מובהק כלשהוא ללוח 790?? האם השילוב הזה עם 780G לא יהיה מנוצל במלואו?? אני מבין שOC אפשר יהיה לעשות גם עם 780G. פשוט לוחות 790 ממש יקרים או שלא מכילים כרטיס מסך מובנה... 3- זכרונות - להשקיע ב1066MHZ? או שעדיף לקחת800MHZ עם תזמונים טובים יותר? אני מתעניין בלוח - GIGABYTE MA780G-UD3H AM2+, AM3, 780G, DDR2 1200+, VGA ATI HD3200, HDMI
-
- 18 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום , רציתי לשאול מהו מעבד Prescott ? זה P4 ?? זה מהיר זה איטי , זה חדש ?? מזה ?? זה טוב .. אני מבין במחשבים אבל אין לי מושג על ה Prescott לא יודע איך מצב כזה קרה.
-
- 7 תגובות
- 632 צפיות
-
-
שלום לכולם.... מהו מעבד PRESCOT ? יש לי מעבד 2.6 HT של NORTHWOOD... האם PRESCOTT 2.6 יותר טוב משלי ? :s07:
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כיום יש לי את הכרטיס הנ"ל ומעבד e6300. אני רוצה לשדרג את המחשב (מעבד ולוח) ואין לי תקציב לכרטיס מסך. לא ישתלם לעשות את השילוב הזה בין שני הרכיבים האלו?
-
- 4 תגובות
- 576 צפיות
-
-
יש לי את המפרט הבא gigabyte p45ds3r q6600 4870 1GB 4gb ddr2 800 בדקתי ב-CPUZ והמעבד במנוחה רץ על 1600 ולפעמים קופץ ל2100 ולעיתים רחוקות 2400 שיניתי בביוס שירוץ על 2400 אבל הביוס אמר לי לאחר ריסט שיש boot failure למרות שההגדרות נשמרו והמחשב עולה כרגיל המעבד עומד על מכפלה של 9x266 אני רוצה שהמעבד יעבוד תמיד על 2.4 כי אני מרגיש שהמחשב לא מנצל את כוחו ב-multi tasking ובווינדוס שמעתי שזה בגלל הלוח אם עושה את זה, סוג של פיצ'ר של ג'יגהבייט... מה אפשר לעשות כדי שיפעל כמו שצריך על 2.4 קבוע
-
- 1 תגובה
- 543 צפיות
-
-
ידיד שלי בדרך לשדרג מחשב, כל החלקים לשידרוג זמינים, רק מעבד Q9450 (שהושק די מזמן, לא?) לא זמין בשום מקום ולא יגיע בקרוב... מישהו יודע למה ואם יש מעבד כלשהו אפשהו?
-
- 22 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שלום רב . אני רכשתי מחשב עם מעבד Intel® Core2 QUAD Q-9550/12MB/1333fsb . אני התקנתי תוכנה ashampoo winoptimizer והרצתי בדיקת נתוני מערכת ומידע שקיבלתי שמספר CPU 4 ושם -( Pentium III ( A80525,p6k katmal, כך שאני לא מבין איזה סוג מעבד זה .
-
- 9 תגובות
- 838 צפיות
-
-
האים המעבד הזה מתאים ללוח אם ASUS RAMPAGE X48 כי ממה שהבנתי הוא מתאים לשרתים וכו... ובנוסף האים המעבד הזה הכי חזק לתקופתו לתושבת 755אשמח להסבר מפורט תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כפי שכבר הבנתם מהנושא אני מחפש מעבד QX6600 (לא Q6600). אני לא יודע אם קיים מעבד כזה אבל מה שבטוח שבחיפוש דרך גוגל הוא קיים. אז אם מישהו יודע איפה אפשר להשיג מעבד כזה, וכמה הוא עולה זה מאוד יעזור לי. מה גם שמעתי שקיימת גרסת QX6400 שגם יותר זולה מ-QX הבכירים. אני מחפש את גירסת ה-QX כדי לבצע אוברקלוק של מכפלה ולא של FSB.
-
- 6 תגובות
- 851 צפיות
-
-
האים מעבר בן מעבד E8400 ל QX9650 יתן שיפור משמעותי בביצועים למשל במשחקים ובאופן כללי? האים השידרוג משתלם? תודה.
-
- 2 תגובות
- 862 צפיות
-
-


