מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
אני מחליף תמחשב מסוקט 478 2.8 לAMD 4400 כפול ליבה האם אני ארגיש הבדל בביצועים של המחשב הוא רק במשחקים כן אני מחליף את הלוח ברור וגם את הזיכרון ל samsung במהירות 800 זה הלוח GIGABYTE GA-M61P-S3 מארז ללא ספק HEC 6A19B ספק כח Thermaltake 400W HD יש לי שניים וגם צורב dvd asus
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
לחבר שלי יש לוח אם אם סוקט 939 ולי יש מעבד 4400X2, השאלה שלי האם אני יכול לחבר בין השניים? או ש 4400X2 מתאים רק ל AM2? הבנתי שיש לו את אותו רצף פינים כמו 939 לכן הוא מתאים.. זה נכון?
-
- 8 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום רב, אני מעוניין לקנות מחשב שיעודו הוא עיבוד תמונות גרפיקה בסיסית ואופיס. נאמר לי שהאינטל 5200 יספק אותי. השאלה היא אם כדאי לקנות לוח G31 כלשהו או G41 בהנחה שאני מוסיף כרטיס מסך בסיסי כגון ה Zotac nVIDIA GeForce או Leadtek 8400GS 512MB או Gigabyte ATI Radeon HD4350 512MB אשמח לשמוע את דעתכם וגם איזה לוח אם עדיף MSI או GIGABYTE? תודה למגיבים.
-
- 7 תגובות
- 810 צפיות
-
-
-
לוח EP43-DS3L של ג'יגבייט תושבת 775 מעבד 630 -3.00GHZ/800/2M תושבת 775 יצליח? :
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
מעבד 6300 יכול להפעיל משחקים כבדים עם כרטיס מסך 1800GTO ? למשל ניד פור ספיד מוסט וונטד וspore המשחק שמדברים עליו הרבה? אפילו שיש לו 1.8 GHZ?
-
- 18 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מעבד 6300 עובד טוב מהיר למה יש לו GHZ נמוך כל כך אם ה GHZ לא משפיע מה משפיע במהירות שלו?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום קיבלתי היום מחשב עם מעבד core2duo 6320,לוח ga-gms2 הכל עובד מצויין-רק שהמכפלה היא 6 ולא 7(everest+cpuz) מהירות השעון 1596mhz,הבאס 266,l2=4mb,הכל בסטוק-לא נגעתי בכלום גם ב cpuz מראה 2 ליבות מה יכולה להיות הסיבה? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 550 צפיות
-
-
-
שלום וערב טוב לכולם! כבר הרבה מאוד זמן אני מיסתכל על הדיונים בפורומים , אך רק עכשיו נירשמתי ואני מקווה להישתלב פה היטב. ועכשיו לעינינינו. בעזרת השם אני בזמן הקרוב הולך ליקנות מחשב חדש, שיהיה מיועד לדברים רבים ומגוונים. לאחרונה ניתקלתי בתופעה שכולם ממליצים על מעבדי 64 BIT ואני ניקלעתי לדילמה בנושא איזה מעבד לקחת. אני מעדיך כאמור אינטל וחשבתי לקחת את המעבד 8.2 או ה - 3.0. שאלותי אליכם היא: כמה זמן לדעתכם יוכל להחזיק כזה מעבד וכמו כן האם כל התוכנות והמישחקים שיצאו בעתיד יהיו מותאמים גם ל 32 BIT או שהכל יעבור ל 64 BIT? לא יווצר מצב שבו בעוד כשנתיים שלוש מעבד שציינתי יצא מכלל שימוש ושום דבר לא יוכל ליפעול עליו? האם עדיין תישאר תמיכה ל 32 BIT? תודה רבה לכולם.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מעבד 64 BIT אבל יודע לי שזה כרגע רק לשרתים אני יודע שצריך לצת למחשבים ביתים אבל מתי אולי כבר יצא ולא יודע לי אבל שהיה לשימוש ביתי לא לתעשיה
-
- 7 תגובות
- 986 צפיות
-
-
מהו הלוח אם הטוב ביותר שיש היום למעבדי 64 ביט AMD ? האם יש דואל לוח אם למעבדים כאלה? אפשר לרשום לינקים בבקשה.... תודה!
-
- 7 תגובות
- 681 צפיות
-
-
מי שהוא יכול... להגיד לי מה ההבדל... בין מאבד 64 ביט ל32 למשל אמרו יל שיש הבדלי מהירות כלומר! לא ממש הבנתי למשל אם יש לי מאבד 64 ולחבר שלי בדיוק אותה כמות RAM מגהארץ וכו'.... לי יפעל יותר מהר? ובפי כמה 2? אני כולי מבובל מי שהוא יכול להסביר לי..... בקצרה את ההבדלים!
-
- 2 תגובות
- 787 צפיות
-
-
שלום אני מחפש מעבד לעבודה משרדי ( celeron\sempron) רציתי לדעת האם יש להם תמיכה ב64 ביט. או לחלקם לפחות? ואם כן לאיזה? תודה
-
- 5 תגובות
- 655 צפיות
-
-
שם המעבד: Intel Core 2 Duo E6300 למרות שאני כמעת בטוח שהמעבד שלי הוא 32ביט אני רוצה לדעת את זה ממי שמבין(אני יודע איך בודקים אבל אני לא בטוח עם זה נכון). אשמח לתשובות.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום! אני קונה מחשב חדש עם מעבד 6550/6750 של אינטל. השאלות: 1. האם זה נכון שחוץ מהמהירות ההתחלתית אין בין המעבדים הבדל? 2. כרגע אני לא מתכנן OC אבל אולי בעתיד כשהמחשב יהיה ישן. האם כדאי לקנות זכרונות 667 או 800 (2X1G)? לא בטוח שאבצע OC אז אני לא יודע אם ההשקעה כדאית כרגע... 3. (ראה שאלה 2 בקשר ל-OC) אילו חברות מומלצות לי? תודה רבה! ניר
-
- 7 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יש לי תוכנה ייעודית שטוחנת את הזיכרון והמעבד זמן ריצה שלה על P D ו 2 ג'יגה זיכרון לוקח 2.5 שעות כאשר החלפתי לAMD 6600 ו4 ג'יגה הגענו לזמן של 1.25 שעות כאשר עלינו לFX 72 ו4 ג'יגה חזרנו שוב לזמן של 2.5 שעות האיש הטכני טוען כי בגלל שהלוחות אם של הFX דורשים זיכרונות מסוג ACC שהם איטיים יותר, לכן הביצוע גרוע יותר ולכן הוא לא נותן ביצועים כמו שצריך (מאחר ויש גישה רציפה לזיכרון על ידי התוכנה) האם אתם מכירים לוחות אם עבור הFX שאינם דורשים שימוש בזיכרון ACC? תודה
-
- 11 תגובות
- 984 צפיות
-
-
שלום, אני משדרג את השילוש העתיק שלי (חמש שנים...) למשהו חדש יותר. שימוש עיקרי גיימינג (אבל לא רק). מעוניין במעבד אינטל עם שמונה ליבות. תקציב הוא לא הפקטור החשוב ביותר (אם כי ברור שאעדיף לגלח כמה מאות שקלים אם אפשרי). 10700 11700 10900 11900 על מה ללכת אם אני אשים אותו בלוח Z590?
-
- 7 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
המעבד היום משתלם מאוד http://www.ebay.com/itm/AMD-FX-8350-CPU-/121189550440?pt=DE_Technik_Computer_Peripherieger%C3%A4te_PC_Systeme&hash=item1c3775c968 השאלה האם ניתן להעלות את הבס מעל 2600 MHZ כי אני לא הצלחתי עם 8320
-
- 5 תגובות
- 826 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום רב, יש לי סלט אדיר בראש מבחינת רשימת המעבדים האינסופית וחוסר הסדר שלדעתי מוקפד באופן יוצא דופן על ידי יצרנית המעבדים. קשה לדעת מה כפול ליבה, מה מרובע ליבה, איזה דור נחשב יותר מתקדם וכו'. היה פעם בכתבות סוג של סקירה שעשתה סדר אבל אני לא מצליח למצוא אותה. אני מנסה לקנות מחשב, והציעו לי מגוון מעבדים החל מ- E2180 דרך 5100 ו- 6400 וכלה ב- E8400. אודה להסברים קצרים לגבי המעבדים האלה ואם מישהו יודע היכן נמצאת הסקירה או שמוכן לסקור שוב אני ממש אודה.
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מרכיב לי מחשב חדש. דרישה עיקרית - יציבות יחד עם ביצועים (כלומר, ללא OC) להרצת מכונות ווירטואליות ופיתוח. לא למשחקים. המחשב מריץ בד"כ שלוש או ארבע מכונות וירטואליות, שכל אחת מהן מריצה אפליקציות סולידיות כמו דפדפן, אופיס, עמדת פיתוח, בקרת תצורה, שרת אינטרנט וכו'. הרחבה על כך פה . המאפיין העיקרי של המערכת, לדעתי, הינה עבודה עם קבצים גדולים. כל מכונה ווירטואלית תופסת כ-15G על הדיסק ועל כן המחשב המארח טוחן את הדיסקים, ואני מוצא את עצמי לפעמים דקות ארוכות יושב ובוהה במנורת הדיסקים בלי יכולת לעבוד. כדי לפתור את זה אני מרכיב מחשב חדש. כדי להתגבר על קטע ה-IO אני שוקל לשים SSD ו/או raid-0 ו/או 16GB זכרון. ועכשיו אני רוצה להתייעץ אתכם לגבי המעבד. לפי הסקירה באנאנדטק ה-860 או ה-…
-
- 5 תגובות
- 980 צפיות
-
-
שלום אני רוצה להבין האם מעבד 8700K זה 8700 שעבר אובק קלוק המכפלה שלו פתוחה כדי להעצים את האובר קלוק. אם זה נכון אזי מעבדים ללא K לא מתפקדים במלא היכולת שלהם , ז"א אינטל דופקת את הלקוחות כאשר מוכרת מוצר( 8700) שאי אפשר לנצלו בצורה מיטבית, ומוכרת את 8700K כאילו הוא מוצר אחר וטוב יותר. מצפה לתגובות. תודה
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אולי התשובה בכותרת אבל בכל זאת מעניין אותי ניתן להרכיב מעבד 939 על הלוחות החדשים והוא יעבוד??? כלומר יתפקד עם DDR 2 למרות שהוא מיועד לDDR 1.??? יש תמיכה אחורה בתדרים של הזכרונות. אני יודע שזו שאלה הזויה אבל בכל זאת זה קריטי. תודה לכל העונים :s05: :s05:
-
- 2 תגובות
- 569 צפיות
-
-
אני לא מוצא יותר מדי מידע על המעבד הנ"ל שמשווה אותו למעבדים ששקולים לו. כל מה שאני כן מוצא משווה אותו למעבדים חזקים. יש לי מערכת שצריכה לעבור שדרוג לגיימינג וכוללת מעבד שכזה. האם המעבד הנ"ל יהווה צוואר בקבוק מהותי לכרטיס כמו R7 260X? האם זה מעבד שיש סיכוי שניתן לפתוח בו ליבה רביעית?
-
- 0 תגובות
- 960 צפיות
-


