עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. ויודע אם הPCI-E שם הוא כפול 16? ואם כן P4-3ghz לא יהווה צוואר בקבוק לכרטיס מסך PCIE מודרני? (סדרת 8800 )?

    • 5 תגובות
    • 642 צפיות
  2. אם למישהו יש ניסיון עם הלוח ויכול לחוות חוות דעת אז בשימחה.... תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 504 צפיות
  3. האם יש לו firewire ו SPDIF נראה לי שכן אבל אני לא בטוח

    • 5 תגובות
    • 570 צפיות
  4. Started by sgsg,

    איך הלוח טוב/לא טוב? יש לו איזשהן בעיות שכדאי לדעת?

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  5. 1. משהו מכיר את הביצועים של הלוח אם הזה? 2. הצעה לזכרונות טובים - 256*2 DDR 333. 3. איך הכוננים הקשיחים של SATA? תודה

    • 0 תגובות
    • 503 צפיות
  6. יש המלצות???

  7. יש המלצות?

  8. טוב אחרי שמצאנו את המארז המושלם: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=325642.0 מתקדמים לרכיבים שייראו טוב מתוכו. נכון להיום אלו הזכרונות היחידים שמראים דברים מדהימים עליהם. למישהו יש ניסיון עימם? *חוץ מכל ה VOLTAGES, MHZ ושאר ירקות, אפשר לתכנת כל משפט שירוץ עליהם וזה למה אני צריך אותו מישהו מכיר מחיר זול יותר מזה, הגידו לי בבקשה. http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=1319&category_id=b183b28b9646158904d1e7c500b34b33& [br]פורסם בתאריך: 19.03.2008 בשעה 09:09:46 אז ככה . . . שבוע בלי אף תגובה :-\מה יהיה? מישהו מכיר זכרונות יפים עם אפשרות לרשום עליהם איזה משפט, בנוסח הזכרונות הנ"ל?

    • 4 תגובות
    • 709 צפיות
  9. Started by GZA3,

    (מנהלים לא מצאתי מקום טוב יותר לשאול את זה - אם צריך תעבירו את זה לאן שצריך) אני צריך לפנות ליבואן/חנות או מה שזה לא יהיה בקשר ללוח שקניתי מחנות מסוימת וזה נפגם. אני רוצה לדעת איך השרות שלהם ואם יש עם מי לדבר שם ?

    • 3 תגובות
    • 918 צפיות
  10. Started by sh9696,

    אשמח לשמוע דעה לפני קנייה, הציעו לי 2GB זיכרון שלהם...

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. קניתי מחשב חדש והמוכר הציע לי לקחת זכרון של החברה הזאתי כי הקינגסטון יקרים לי עכשיו רציתי שמישהו יגיד לי אם הם טובים וכו' אם מישהו מכיררר שיגד בשמחהה...

    • 2 תגובות
    • 691 צפיות
  12. http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16813157081 זה הפתרון שלי לשיפור הביצועים במחשב , מבחינה תקציבית... קיבלתי המלצות על הלוח אם מבחינת ביצועים אבל אולי יש פה חברה שיודעים אם ללוח הזה יש בעיות או שהם מרוצים ממנו וכו'... עריכה: בפירוט של הלוח לא רשום שהוא תומך ב IDE להארד דיסק..רק SATA..זה אומר שאין לו?

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by PriorTak,

    הי הציעו לי לקנות מפרט מחשב עם לוח אם מדגם 750SLI NFORCE של חברת PINE-XFX. בחנות אמרו לי שהוא טוב, אבל אני לא יודע עליו כלום... שווה לקנות אותו? יש לו בעיות?

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by ng400,

    הציעו לי את ה-DFI ad 75 333 Mhz עם מעבד AMD 2000 XP זה שילוב מוצלח? בנוסף, נאמר לי ש"החבילה" באה עם מאוורר; יש צורך כאן במערכת צינון נוספת?

  15. Started by mulderfox,

    יש לי לוח שחזר מRMA, ועדיין יש לי בעיות איתו, אז אני רוצה לבקש שABIT טייואן ישלחו את זה אליהם/דרכם כך שתיחסך ממני הטרחה (המרובה) של להתעסק עם המכס, ולבזבז המון זמן בלשחרר את המוצר, ולהוכיח להם שזה מוצר מתוקן, ולשלם על איחסון.. השאלה אם הנציגים בארץ אמינים, ואם יש עם מי לדבר שם?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by london22,

    היי, שאלה לגביי מחשב נייד)לא מצאתי פורום של מחשבים ניידים). אפמישהו שמע על powerpc הם מוכרים נייד חזק https://www.pcpower.co.il/workstations/laptops/superbook.html מישהו מכיר?

  17. הכוונה היא שאני אכניס מספר פריטים כמו מעבד לוח זכרונות והוא יאמר לי האם המפרט שיצרתי תקין

    • 2 תגובות
    • 552 צפיות
  18. בשעה טובה ומוצלחת אני סוף סוף מוכר את הלוח הישן והטוב שלי של AOPEN אני מתכוון להזמין מהיבואן הרישמי XXX את הלוח של גיגהבייט דגם GA-7VAXP KT400 השאלה שלי היא יש בעיות מיוחדות עם הלוח הנ"ל ??? הדגם הוא חדש מאוד ולא מצאתי הרבה ביקורות על הדגם הנ"ל.... אותי מעניין הרבה אפשרויות ויציבות ושוב יציבות מירבית.... אני יודע שאולי זה לא הפורום המתאים אבל זה בהחלט דגם שיעניין רבים וטובים בהמשך... אז הלצות מידע מוקדם וכל העולם על רוחכם יתקבל בברכה בתודה משה

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by noam,

    הציעו לי בחנות מסוימת זיכרון של Ceon במקום של Kingston. הם טוענים שהמודלי זיכרון של Kingston מיוצרים ע"י Ceon, לכן עדיף לקנות Ceon, מקבלים אותה איכות ואחריות לכל החיים במחיר זול. נראה לכם נכון? למה לא ראיתי אף חנות באינטרנט שמוכרת אותם?

    • 8 תגובות
    • 807 צפיות
  20. החברה של הזיכרון היא ceon או xeon אני לא ממש יודע איך רושמים את זה אבל אני חושב שזה הראשון (ceon). הזיכרון הוא 512MB DDR400 PC3200 אם מישהו יכול להביא לי פרטים על הזיכרון זה מאוד יעזור לי(כל פרט יתקבל:תזמונים ואיך הוא?)!!! ד"א זה דחוף!!!!!!! תודה מראש לכל העוזרים!! נ.ב בבקשה מכם אל תגיבו תגובות בסגנון הזה : "אני לא מכיר את הזיכרון הזה" או משהו כזה. ושוב תודה Ratzabi עריכה:---------------------------- אם הכותרת נראת לכם לא עניינית או משהו כזה אז תגידו לי ואני אשנה זאת בהקדם.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by ronkhanu,

    יתרונות חסרונות שלו ? האם עדיף לקחת במקומו קינגסטון cl3

    • 1 תגובה
    • 647 צפיות
  22. Started by boom,

    איך הוא נחשב ל OC? או בכלל.? האם יש את הסדרה שלו ל CL2 בארץ?

    • 7 תגובות
    • 971 צפיות
  23. Started by a-gold,

    רציתי לדעת אם הם טובים?

    • 7 תגובות
    • 573 צפיות
  24. Started by Jetleg,

    הציעו לי זכרון בשם אינסיניון האם זה טוב?

    • 6 תגובות
    • 569 צפיות

דיונים חדשים בפורומים